Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Κωνσταντίνος Παντζόπουλος

Πολύ συχνά όταν "φτιάχνω" μια ανάρτηση σκέφτομαι πόσο πολύτιμη βοήθεια θα είχα αν ζούσε ο ξάδελφος μου . Φαντάζομαι πόσο χαρούμενος θα ήταν, δεν θα άφηνε εσπερινό και πανηγύρι, θα με βομβάρδιζε με φωτογραφίες και βίντεο. Θα είχε αγοράσει οτι κυκλοφορεί από εξοπλισμό και η ξαδέλφη μου θα τον "μάλωνε" τρυφερά. Ο πλοίαρχος Κωνσταντίνος Παντζόπουλος παντρεύτηκε την πρώτη ξαδέλφη μου Μαργαρώ Βούλγαρη. Όταν συνταξιοδοτήθηκε με πολύ μεράκι έκανε την τελική ταξινόμηση των εκθεμάτων του Ναυτικού Μουσείου Άνδρου. Ήταν ακούραστος, με πολλά ενδιαφέροντα, ένας γλυκός χαρούμενος άνθρωπος, κανταδόρος, λαχταρούσε τα γλέντια και τις συναναστροφές. Ο θάνατος τον βρήκε πάνω στην πιο ήρεμη και δημιουργική του φάση. Αν και έχουν περάσει χρόνια από την μέρα που έφυγε, εμείς που τον αγαπήσαμε τον θυμόμαστε και τον μελετάμε... να καλή ώρα σαν κι αυτή...

14 σχόλια:

  1. καποιοι ανθρωποι (συνηθως οι πιο ευαισθητοι και καλοψυχοι)διαλεγουν να φευγουν νωρις....λες και η ψυχουλα τους αρνηται να παραμεινει σε αυτον τον κοσμο και να γερασει...λες και θελουν να τους θυμομαστε γελαστους και ορθιους....σαν τον δικο μου αγαπημενο που εφυγε τοσο μα τοσο νωρις...λιγο μετα την συνταξη..τον λατρεμενο μου θειο Μιχαλη Μαρμαρα...

    καλη μερα blogοπαιδα και ευχομαι καλη και ομορφη εβδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ,
    ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΟΥΝ,
    ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΟΡΘΙΟΥΣ,
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    Μπορεί να είναι όπως τα λέει η Καψοράχη,μπορεί όπως τα λέει η ΚΠΠ,το σίγουρο είναι πως το σήμερα ειναι η συνέχεια του χτες και του προχτές και χωρις αυτό δεν προχωράμε.
    Το θέμα στη ζωή μας ειναι "ο θάνατός μας"...να αφήσουμε ενα καλό όνομα και να μας θυμούνται με αγάπη και να λένε ένα καλό λόγο για εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους. Ένας καλός και δραστήριος άνθρωπος με πολύ αγάπη για το νησί του, που έφυγε και αυτός πριν προλάβει να πραγματοποιήσει τα όνειρά του. Αυτό που θυμάμαι έντονα είναι η αγάπη του για το ναυτικό μουσείο της Άνδρου, τα όνειρά του για αυτό. Καλή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα,και καλη εβδομαδα.5,5 εκκατομυρια χρωσταει ο Βοσκοπουλος!!απο το 1993 εχει να κανει φορολογικη δηλωση!!!!εγω γιατι επρεπε να κανω καθε χρονο και να ειμαι ενταξει με τα ταμεια της εφοριας?μηπως ειμαι μ.....ς??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΙΚΑ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ ...


    ΤΟ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ALLODAPH ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΑΚΕΣ ?
    ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ .... ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλαδή θα ήμουν εξυπνότερη αν έκλεβα το κράτος!!!!
    Οχι,πληρώνω και όταν ζητάω κάτι το ζητάω με το κεφάλι ψηλά .
    Θα μου πείτε τι σου δίνει το κράτος προς ανταπόδοση ενααααα....τίποτα.
    Αλλά εγώ ξέρω πως είμαι εντάξει και ας φύγουν τα παιδιά μου στο εξωτερικό για να βρουν δουλειά!!!
    Αν αυτό ειναι ο μ@@$%ς,εεεεεεεε,τότε είμαι ,τι να πω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΕΜΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ...
    ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΚΑΚΕΣ ....
    ΤΙΜΙΟΣ = ΜΑΚΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "πληρωνω με το κεφαλι ψηλα"!!!! αχ τιμιο και καλο μου κουτρουλοκαζανακι.....τελικα καλα κανουν τα λαμογια και στηριζονται σε εμας τους τιμιους και φιλοτιμους μακακες!!!!!ξερουν οτι θα βαλουμε μπροστα την αξιοπρεπεια, το κεφαλι ψηλα και θα....πληρωσουμεεεεε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...και για να μην ξεχνιομαστε...ο Βοσκοπουλος ειναι συζυγος της υπουργου Τουρισμου!!!!!

    George αγορι μου ακους?η ακομα σηκωνεις τα μανικια??
    και μετα μου λετε να το δουμε ηπια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν με ενδιαφέρει Καψοράχη μου,εκείνο που με νοιάζει είναι να τα έχω εγώ καλά με τον εαυτό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. http://1.bp.blogspot.com/_Hj1jpziIdMQ/S_EskjSHzEI/AAAAAAAAGw0/2FUUTLX8PlM/s1600/1.jpg

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΤΙΣ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βρε μπας και μιλάτε για άλλο κράτος?
    πότε ζητήσατε κάτι και το πήρατε άμεσα?
    σήμερα κάποιος συνάδελφος έλεγε για την εφορία π.φαλήρου ότι πιο πολλά ξέρει ο κουλουράς απέξω από τους μέσα!
    τον ρωτάς κάτι και σου λέει...πήγαινε στο δεύτερο όροφο στο γραφείο τάδε...
    πολύ καλησπέρα σας!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή