Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Μάγεμ᾿ ἀσημούφαντο, φῶς μαργαριταρένιο*


Σήμερα ξύπνησα νωρίς, το φεγγάρι φώτιζε σαν να ήταν μέρα. Μπερδεύτηκα και πριν προλάβω να καταλάβω ο βγήκε ο ήλιος. Έτσι όπως χάζευα τις πολυκατοικίες να ροδοκοκκινίζουν μου ήρθαν στο μυαλό δυο στίχοι του Μαβίλη* :
-
Πατρίδα, σὰν τὸν ἥλιο σου ἥλιος ἀλλοῦ δὲ λάμπει.
Πῶς εἰς τὸ φῶς του λαχταροῦν ἡ θάλασσα κι οἱ κάμποι,
πῶς λουλουδίζουν τὰ βουνά, τὰ δάσ᾿, οἱ λαγκαδιὲς
στέρνοντάς του θυμίαμα μυριάδες μυρωδιές!
...
Φαντάζεις σὰν τὸν ἥλιο σου κι ἐσύ, καλὴ πατρίδα,
καὶ μάγια σὰν τά μάγια σου στὸν κόσμο ἀλλοῦ δὲν εἶδα.
Ἡ γῆ σου εἶναι παράδεισος, κι αἰώνια γαλανὸς
γύρω σου καθρεφτίζεται στὸ πέλαγ᾿ ὁ οὐρανός.
Λορέντζος Μαβίλης (ολόκληρο το ποιήμα εδώ)
-
Την φωτογραφία έστειλε ο Δημήτρης Σπυρόπουλος απόλυτα ταιριαστή με την σημερινή μέρα και τους τυχερούς-ες που θα "περάσουν" τον Καβοντόρο.

22 σχόλια:

  1. Καλημέρα σε όλους. Να είσαι καλά κ.Σπυρόπουλε για τη φωτογραφία. Μου θύμισε ενα όμορφο ταξίδι, που φθάναμε ξημερώματα στο λιμάνι. Ήταν μαγευτικό, όπως μαγευτικό ήταν και το μέρος που πήγαινα. Τέλος πάντων, καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα ...........


    (συνέχεια του χθές)
    και ΄γω της εποχής του Βερμούτ είμαι και του λικέρ μπανάνα....α!και το ξεκίνημα του Μαρτινι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Τζιβαέρι. Όλοι πάνω κάτω της ίδιας όμορφης εποχής είμαστε. Εσύ είσαι λίγο νεώτερη από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι...και εγω ΚΟΙΤΟΥΣΑ τους μεγαλυτερους να πινουν βερμουτ! χι χι χι!!!!
    α ρε τι μου θυμισατε...παρτυ στου Λωνιδη (Γονεος)με ημιφως, τραγουδια εποχης 70 ,ξηροκαρπια,κεφτεδακια ,βερμουτ και μπλουζ....και ερχοταν η αθανατη γιαγια του απο την σκαλα κρυφα-κρυφα και μας κοιτουσε!!!!και αμα εβλεπε πολλα σκοταδια εκανε και ισα πανω την γκλεβανη και εσερνε και την φωνη!


    καλημερουδια blogοπαιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...... και ΄γω μάλλον ξεκίνησα πολύ νωρίς το αλκοόλ........

    γκλεβανή θυμάμαι στης θείας Κατίνας,πόσο μ΄άρεσε ν΄ανεβοκατεβαίνω είχα βαρέσει και το κεφάλι μου κάποιες φορές...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βαρεσες το κεφαλι στην γκλεβανη...σε ειχε βαφτισει και η λωλοχρυσανθη.....μμμμμμ δυσκολα τα πραγματα για σενα!! χι χι χι χι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου θυμίσατε την εποχή που μαζευόμαστε κάτω από την αυλή μου σε ένα κατώι, (κορίτσια μόνο) και γλεντούσαμε με κασετόφωνο και κρασάκι. Και εμένα πάντα με έπιανε το κρασί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα δε με πιάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγνώμη κύριε Σπυρόπουλε , είμαστε αγενείς και το ξεκίνησα εγώ.
    Αφήσαμε ασχολίαστη τόσο ρομαντική γαλήνια φωτογραφία και το ρίξαμε στα ποτά και τα ξενύχτια!!!!!!!!!
    .....και στις γκλεβανές βαρέσαμε και τα κεφάλια μας .....κουντουρντίσαμε πάλι.....πόσο ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ....
    Η ΦΩΤΟ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΤΣΑ ..... ΧΑΝΙΑ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ .... ΕΕΕΕΕΕ???? ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γειά σου Κορίνα, πως με καταλαβαίνεις! Ξημέρωμα να μπαίνεις στον πανέμορφο κόλπο της Σούδας. Πότε θα πάμε Κρήτη, Κορίνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΄Οταν φύγει το Δ.Ν.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΕΡΣΙ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΣΑΝ ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ ΤΟ ΔΝΤ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ .... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όχι ΔΝΤ δεν θα πάω διακοπές φέτος, μέχρι το παιδί μου θέλω να πάω. Πειράζει και αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΄Αμα σου μείνουν λεφτά δε με νοιάζει που θα πας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κράτα και καμιά καβάτζα για τα εισητήρια της Γερμανίας.......








    για εργάτρια στα ανθρακωρυχεία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΝΤ...εγω θα παω οπου γουσταρω και αμα θες ΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ!!!!
    ουστ απο εδω κοπριτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. KOPRITES? TI SIMAINEI AYTO?
    MHN SE PETYXO STO PARAPORTI NA KANEIS VOUTIES ..... SE EFAGA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΝΤ!!! σιγα μη σκιστε κανα καλσον!
    αντε...μη βαλω το σκυλο μου να σας φαει!κοτες! (ελπιζω να ξερετε τις κοτες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kαλό μεσημέρι. Η φωτό που έστειλα στην admin δεν είναι δική μου. Μου την έστειλαν. Φυσικά δεν αργώ να πάω Ραφήνα ( κοντά είναι από εδώ ) και να τραβήξω μερικές.
    Να είστε όλες και όλοι καλά.
    Να ξεκουραστείτε το σ/κ και όσοι και όσες έχετε παιδιά που δίνουν εξετάσεις καλό κουράγιο. Είναι δύσκολη τούτη η εποχή για τους γονείς και το διαπιστώνω καθημερινά. Μα και για τα περισσότερα παιδιά και φυσικά ( μην το ξεχνάτε ) για τους καλούς και ευσυνείδητους συναδέλφους μου. Κι αν με ρωτήστε αν εγώ ξεκουράζομαι... θα σας καταθέσω πως καθημερινά αγωνιώ για τα θέματα στα οποία θα διαγωνιστούν τα παιδιά μας. Γιατί τα θέματα πρέπει να είναι σύννομα, βατά και καλοδιατυπωμένα. Και στην επιλογή των θεμάτων τόσο η πολιτεία όσο και η συνείδησή μου δεν επιτρέπουν λάθη. Καλό σας μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή