Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Ο προκομμένος άνθρωπος...

Αυτός που θέλει, ο αβάρετος, όπου βρεθεί κάτι παραπάνω θα κάνει! Κάτι που να τον γεμίζει, να είναι δημιουργικό να δίνει χαρά στον ίδιο και στους γύρω του. Να το παράδειγμα: Σήμερα Κυριακή στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στο περιοδικό Κ σελ. 48-51:
Κάτι καλό "ψήνει" η Χαρίκλεια...
"Το παράδειγμα της μαγείρισσας που μαθαίνει αφιλοκερδώς
σε παιδιά της Άνδρου τα μυστικά του καλού φαγητού"
Οι φωτογραφίες με τα πιτσιρίκια καταπληκτικές (δείτε στο androsfilm.blogspot.com) Η Χαρίκλεια... κούκλα! Μπράβο άξια! Και εις ανώτερα! Άντε και με τηλεοπτική εκπομπή! Κάνε σκόνη όλα τα ζαβά που δεν έχουν βράσει αυγό στη ζωή τους και δήθεν μαγειρεύουν καραμελωμένα κοτόπουλα με φιστίκια και κίτρινες πέρλες. Μωρέ άμα δεν ξέρεις να κάνεις γιαχνί και γιουβαρλάκια... Χα, χα
-
Επίσης σήμερα στην REALNEWS περιοδικό real escape σελ. 53-55
Η ανεξερεύνητη Ανδρος "Το νησί είναι πανέμορφο, αλλά και τόσο διαφορετικό από τις υπόλοιπες Κυκλάδες. Είναι από τα μέρη που αναδίνουν "άρωμα ξεχωριστό"
Τα γνωρίζουμε όλα αυτά! Είμαστε ξεχωριστοί και ανεπανάληπτοι!!!

125 σχόλια:

  1. Γιαχνί...το αγαπημένο του μπαμπά μου!
    Μπράβο Χαρίκλεια,μπράβο χωριανή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρίκλεια για αν έχουμε καλό ρώτημα μπας έχεις κάνει λίφτινγκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΜΑΝ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΓΙΟΥΒΑΡΛΑΚΙΑ..ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΧΝΙΑ ΚΤΛ, ΚΤΛ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α ρε δοξες το σοϊ!!!!!οχι λιφτινγκ δεν κανουμε στο σοϊ...ειναι του φυσικου μας!!!! χι χι χι χι!!!!


    ασυστατη...μου ειπες για την λεξη και παω μπρος πισω τα σχολια και ζαλικωθηκα....μη και ειμαι ζαβαντριωτισα?
    το κοριτσακι μου σημερα εκανε μπανιο στο παραπορτι!αααααχχχχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζαβαντριωτισα είσαι σίγουρα! Ολοι ζαβοί-ες είμαστε χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καψοραχη,η λέξη που σ΄εβαλε να ψάχνεις η Ασυστατη ειναι "γειτόνισσα". Αν και τώρα δεν με κατάλαβες ε, τότε αντε καλά κρασιά(δεύτερη λέξη κλειδί).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 90.000 !!! ΑΝΤΕ, ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα koutroulo. Καλημέρα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΜΗΤΕΡΟΥΛΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΑ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ALE ALE ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΟΣΟΡΙΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέεεερρα σας!
    Μετά το comeback της ΡΟΥΛΑΣ έρχεται
    και ένα ακόμη comeback!
    Tης pastaflora!!!!!
    ναι ναι επιτέλους έχω internet!
    βέβαια εγώ μπορεί να μην έχω χάσει τα κιλάκια μου όπως η Ρούλα αλλά δεν βαριέσαι καλή καρδιά!

    καλή Κυριακή και χρόνια πολλά στις μητερούλες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΑΝ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΦΛΩ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΜΠΡΕ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Πασταφλώρα
    Μια χαρά είσαι γλυκιά μου, μην κάνεις δίαιτα σε λίγο θα μας κάνουν... ομαδικώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλώς σας βρήκα friends!!!

    λες λες αφεντικούλιι, να μη πάω σε διαιτολόγο ε?
    να ακολουθήσω την κυβερνητική δίαιτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι είναι κίτρινο και κουβαλάει τούβλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΦΑΤΕ ΦΑΤΕ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΕΦΕΛΑΚΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ...
    ΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ... ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ????.... Ε?Ε? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ΦΛΩ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΛΑΤΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΟΥΒΛΟ ΗΜΟΥΝ ΝΕΦΕΛΑΚΙ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δηλαδή επινοείς ότι είμαι τούβλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΔΕΝ ΥΠΟΝΟΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΕΦΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΠΑ ... ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΜΥΓΙΑΖΕΤΑΙ ???? Ε? Ε? ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πριν λίγο πέρασα από τη Σταδίου. Πολλά λουλούδια στο πεζοδρόμιο που έχασαν την ζωή τους οι 4 άνθρωποι. Οχι όμως αρκετά, βουνό έπρεπε να είναι. Φοβερό, ακόμη δεν το χωρά ο νους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά στις μανούλες που γιορτάζουν! Μαμααααα χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΠΙΑΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ... ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ....

    http://www.youtube.com/watch?v=Q9xWgO_yI1M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο πρωί-πρωί Κυριακάτικα λογοδιάρροια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΙΠΑΜΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ INTERNET ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΣΒΕΣΗ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mπράβο,γράφετε συνέχεια γιατί χανόμαστε,ή μπορεί να βρεθούμε αν δεν τα λέμε εδώ?????
    Αλλά πάλι χλωμό το βλέπω...θα μας φάει η μουγγαμάρα νομίζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. H MANA
    του Γ.Μαρτινελλη

    ''Μανα''κραζει το παιδακι
    ''Μανα''ο νιος & ''Μανα''ο γερος
    ''Μανα'' ακους σε καθε μερος
    α!τι ονομα γλυκο.

    Τη χαρα σου & την λυπη
    με την μανα τη μοιραζεις
    ποθητα την αγκαλιαζεις
    δε της κρυβεις μυστικο.

    Εις τον κοσμο αλλο πλασμα,
    δε θα βρεις να σε μαντευει,
    σαν τη μανα που λατρευει,
    σαν τη μανα που πονει.

    Την υγεια της,την ζωη της
    ολα η μανα τ'αψηφαει
    για το τεκνο που αγαπει
    για το τεκνο που φυλει.

    Οπου τρεχεις,παντα η μανα
    με το νου σε συντροφευει
    σε προσμενει σε γυρευει,
    μ'ανυπομονη καρδια.

    Κι αν σκληρος εσυ φαρμακια
    την ποτιζεις την καημενη
    παντα η μανα σ'απανταινει,
    με τα ολοθερμα φιλια.

    Δυστυχης οποιος τη χανει
    ο καημος ειναι μεγαλος.
    Σαν τη μανα δεν ειν' αλλος
    εις τον κοσμο θησαυρος.

    Κι' οποιος μανα πια δεν εχει
    ''Μανα''κραζει στ'ονειρο του
    Παντα ''Μανα''στον καημο του,
    ειν'ο μονος στεναγμος.

    Κακημερα,Χρονια Πολλα σε ολες τις μανουλες.
    Οχι οτι περιμενουμε μια φορα τον χρονο να γιορτασουμε,γιορταζουμε καθε μερα!!

    Η τελευταια στροφη του ποιηματος ειναι αυτη που με εκφραζει πιο πολυ απο ολες!!!
    Το "αχ μανα μου" το λεω σχεδον καθε μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εχεις δίκιο Ασύστατη,εσυ ένα παραπάνω κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΚΑΚΗΜΕΡΑ,
    ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΠΑΘΑ ;!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ πάντως Καλημέρα το διάβασα... είναι σοβαρό γιατρέ μου?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημερα σε ολους και ολες!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ALE-ALE!!!!!! ok! πηρε μπροστα το μυαλο...επιτελους! χαιρομαι που το αποφασισες!!!καιρος ηταν....

    κυριακη γορτη της μανας και εμενα μου εχει βγει η ψυχη απο δουλειες...κανω καλοκαιρινο το σπιτι και εχω ξεμεσιαστει! αλλα στην μανουλα θα παω λουλουδικο....καθε χρονο παω....

    διαβαζω και τον Κυριακατικο τυπο και παλι κατι μου εχει ερθει...μερικα πραγματα δεν τα καταπινεις ευκολα....βουρλισμενο κεφαλι εχουμε ολοι...και σακατεμενη καρδια....ειδα μια φωτο στην Ελευθεροτυπια τον Τσιπρα μπροστα στην Αλεκα στην βουλη μεσα και εκεινη κανει λες και μπροστα της ειναι ο Εωσφορος....
    καημενη αριστερα...καημενοι αριστεροι!
    πως μας εκαναν ετσι Χριστε μου!και εγω το χαϊβανι.......ποσες ευκαιριες τους εδινα συνεχεια?
    ( αυτους τους δυο ευχαριστως θα τους σακατευα αν τους πετυχαινα καπου!!)

    τεσπα! ας κοιταξουμε μπροστα....

    καλη συνεχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα σε όλους!!!
    Μανουλίτσα μου Χρόνια σου πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αχ καψοραχούλα μετά πέρνα και απο εδώ
    θέλω να κάνω την ντουλάπα μου και βαριέμαι
    ρουχαλάκι δεν θα έχω να βάλω αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΒΟΥΡΛΙΣΜΕΝΟ = ΤΡΕΛΑΜΕΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΑ ΝΕΦΕΛΗ
    Γ.
    http://www.youtube.com/watch?v=A_gQcHYcBJQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τσάμπα αλλά θαυματουργό διαιτολόγιο φαίνεται να βρήκε ο πρώην πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος μπήκε σώνει και καλά σε σκληρή δίαιτα.

    Ο Κώστας Καραμανλής, κατά κοινή ομολογία, έχει χάσει αρκετά κιλά αλλά και την… ησυχία του, αφού σε όποια ταβέρνα ή εστιατόριο εμφανιστεί προκαλεί την αντίδραση των άλλων πελατών. Η αντίδραση αυτή δεν ανταγωνίζεται βέβαια σε ποσοστά αυτή που προκαλεί η εμφάνιση του πρώην τσάρου της Οικονομίας Γιώργου Αλογοσκούφη, αλλά και σε κείνον όλο και κάτι του τυχαίνει.

    Σύμφωνα με όσα φτάνουν στ’ αυτιά μας, την περασμένη εβδομάδα ο Κώστας Καραμανλής θέλησε να φάει με φίλους σε μια όμορφη ταβερνούλα στο Ντράφι. Μπαίνοντας στο....
    .

    μαγαζί κάποιοι πελάτες άρχισαν να βγάζουν μια επιθετικότητα, η οποία όσο περνούσε η ώρα μεταφραζόταν σε πικρόχολα σχόλια. Λέγεται ότι ο πρώην πρωθυπουργός σηκώθηκε εκνευρισμένος και έφυγε.

    Προχθές οι φήμες τον θέλουν να έγινε στόχος μιας ηλικιωμένης κυρίας, σε γνωστό μαγαζί του Κολωνακίου, το όνομα του οποίου αποδείχθηκε άτυχος αριθμός για τον Κώστα Καραμανλή. Βέβαια, δεν εννοούμε ούτε το δεκατρία, αλλά ούτε ότι η εν λόγω κυρία τον… έφτυσε για να μην τον ματιάσει!
    www.zougla.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. boul-boul,το διάβασα και εγώ, άντε με το καλό και σε άλλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ...ΓΙΑ ΚΡΑΞΙΜΟ. ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΕΙΣΜΙΚΕΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Άκουσα πως η ηλικιωμένη κυρία ήταν ιδιαίτερα επιθετική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χαχαχαχαχα,έτσι και θυμώσουν οι ηλικιωμένοι δεν τους κρατά τίποτα,χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. CERN: Πιο κοντά οι «εξωτικές» ανακαλύψεις λένε τώρα οι επιστήμονες

    Διαβάστε περισσότερα: http://totefteri.blogspot.com/2010/05/cern.html#ixzz0nQtBd0Wc

    Οι φυσικοί που εργάζονται στον μεγάλο υπόγειο επιταχυντή του CERN στα γαλλο-ελβετικά σύνορα, αναζητώντας απαντήσεις στα μυστήρια του σύμπαντος, θεωρούν ότι έχουν μπει πλέον για τα καλά στο δρόμο να κάνουν απρόσμενες ανακαλύψεις, όπως ανέφεραν στο πλαίσιο μιας αξιολόγησης της προόδου που έχει σημειωθεί κατά τους τελευταίους δύο μήνες επαναλειτουργίας του μηχανήματος. Όπως είπαν, ο επιταχυντής αποδεικνύει ήδη την ικανότητά του να διευρύνει τα σημερινά σύνορα της γνώσης στον τομέα της φυσικής. «Τώρα πια μπορούμε να οραματιστούμε ότι θα βρούμε εξωτικά πράγματα, όπως μεγάλες πρόσθετες διαστάσεις, σφαίρες χορδών και βαρέα χαμηλής φόρτισης σωματίδια», δήλωσε ο Όλιβερ Μπουχμίλερ, διευθυντής ενός από τους έξι ανιχνευτές των συγκρούσεων σωματιδίων, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία.

    Όπως τονίστηκε στην ενημερωτική συνάντηση στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών (CERN), τέτοιες «εξωτικές» ανακαλύψεις μπορούν να συμβαδίσουν με άλλες πιο αναμενόμενες, όπως η εύρεση του μποζονίου του Χιγκς, που θεωρείται ότι δίνει μάζα στο σύμπαν, καθώς και ενδείξεων για την ύπαρξη υπερ-συμμετρικών σωματιδίων, που μπορεί να ανοίξουν ένα «παράθυρο» στον κόσμο της λεγόμενης «σκοτεινής ύλης».

    Τι την ψάχνουν την "σκοτεινή ύλη", εδώ είναι και μας έχει κυριεύσει και καταστρέφουμε τα πάντα γύρω μας και μέσα μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αρθρο στη REAL NEWS:

    Δεν... βρέχει τους φτύνουν
    Αυξάνονται καθημερινά τα περιστατικά αποδοκιμασίας πολιτικών από πολίτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. σας ορκιζομαι....η ηλικιωμενη κυρια που εφτυνε τον χοντρο ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!
    αφεντικο....ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ!!!!!!
    εγω απλα.....δεν τον τρακαρησα καπου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είσαι εσύ ηλικιωμένη Καψοράχη μου;
    Εσυ είσαι μπουμπούκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. χρονια πολλα,σε ολες τις μανουλες του κοσμου!!πηγα και εγω εχθες το απογευμα και αφησα λιγα λουλουδια για τον αδικο χαμο των νεων αυτων ανθρωπων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. KALISPERA se olous.

    xronia pola se oles tis MANOULES,
    opios akoma exi tin manoulatou, na tis agaliasete kai na tis filisete, kai na tis poite ena megalo { THANK YOU FOR EVERYTHING }

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν απάντησα εγώ έτσι η Άννα
    απάντησε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Νεφελη μου σ'ευχαριστω!!!!μπορει να μην ειμαι (ακομα)ηλικιωμενη αλλα ετσι και τρακαριζα καπου τον χοντρο .........μμμμ! ...κατι θα του εμενε απο εμενα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. οχιιιιιιι,που να ξανακάνεις καινούρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλημερα!
    Πολύ δουλειά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. καλημερα σε ολους....καλη εβδομαδα και καλα να ειμαστε.....
    φιλακια πολλα σε ολες τις φατσουλινες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΘΕΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Φατσουλι...ασε τις γλυκες με την μαμα μου...ζηλευω
    ΤΖΟΪ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΒΡΕ ΧΑΖΟΥΛΙ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΙΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΑΤΟΤΣΑΡΚΕΣ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. γουβ,γουβ....εεεεεεε.παιδιά και εγώ εδώ παρούσα !!!!!
    ΒΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑΑΑΑΑΑ!!!!τωρα καταλαβα....ΟΚ! θα παρουμε και την Βερα μαζι....αλλα επειδη ειμαι στην εφηβεια στο λεω να το ξερεις θα της την πεσω!!!!μην τσακωθουμε μεταξυ μας!
    ΤΖΟΪ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΛΑ ΒΕΡΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΨΑΧΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΟΙ ΠΑΛΙ ΤΡΥΠΕΣ ΑΝΟΙΓΕΣ ?ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΑΤΟΤΣΑΡΚΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΤΙΣ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ....
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΘΕΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΩΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ? (παλι καλοπιανω ) ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΗΛ ΕΜΕΝΑ .... YESSSSSS ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. μαμααααααα!!! ο Φατσας με πειραζειιιιιιι!!!!!!
    ΤΖΟΪ


    σωπα-σωπα μωρο μου....ασχημουλι μου εσυ!!!ο φατσας σε αγαπαει αλλα ειναι πειραχτηρι σαν την μαμα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΡΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕΣ ΠΙΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μη τσακώνεστε παιδιά...θα τα βρούμε...αν με αφήσει η μάνα μου,γιατί πολύ αυστηρή την βλέπω!!!!
    ΒΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Βερα...δεν θελω να σε παρασυρω..αλλα πρεπει να επαναστατησεις.....τι σοϊ εφηβοι ειμαστε...να και εγω χτες πλακωθηκα στο παρκο με εναν αλλο αρσενικο και η δικια μου ουρλιαζε!!! χι χι!! με απειλησε οτι θα μου βαλει φιμωτρο και οτι δεν θα με ξαναβγαλει βολτα....σσσσ! τριχες....το βραδυ με ξαναβγαλε και μου εκανε και γλυκες!!!! μανες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. εγω ο Τζοϊ τα εγραψα τα πιο πανω απο το λαπτοπ της μαμας μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ευτυχώς που δεν είναι δω και η δικιά μου και τα λέμε λίγο....ναι μωρέ δεν τις βρίσκεις πουθενά ,μια μαλώνουν μια χαϊδεύουν....εγώ την καταλαβαίνω απο το άνοιγμα της πόρτας,αν ανοίξει απότομα,μπαίνω στο σπίτι μου και κάνω οτι κοιμάμαι....χιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΄Εφηβοι από σπυράκια πως πάτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Εμένα με φροντίζει η μαμα μου ,δεν μπορώ να πω,και ειμαι μια χαρά....
    ΒΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΕΣΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΣΑΣΤΕ (σιγα σιγα μη με ακουσει )ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΟΠΟΥ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΜΕ ΠΛΕΝΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑΑΑΑΑ,ολα και όλα εγώ ειμαι στον κήπο και είμαι τέλειααααα....όταν ξεφεύγω αρχίζω και σκάβω!!!!!!!
    πω,πω τι ωραία που ειναι!!!!!
    ΒΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΕΡΝΑΩ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΛΥΣΙΜΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ .... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ .... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Από το να είμουν στο δρόμο που με είχσν πετάξει μια χαρούλα είμαι εδώ!!!!
    ΒΕΡΑ......ωχ ηρθε γειαααααααααα

    Τι κάνεις Βερούλα εδώ??????
    θα σε σκοτώσω οταν σε πιάσω στα χέρια μου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΩΧ ΩΧ ΒΕΡΟΥΛΑ ΦΙΛΗΣΕ ΤΗΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Με τόση τρέλα γύρω μας,ας το ρίξουμε και λίγο έξω....
    Φάτσα εισαι μεγάλη μάρκα νομίζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. εγω μαγκες μου το ξεκαθαρισα το θεμα ....διοτι και εγω ενα θεμα με την καθαριοτητα το ειχα....που με εχανες που με εβρισκες στο νερο απο κατω...μεχρι που την επαθα την δερματιτιδα μου (οκ ξυθηκα και λιγο επιτηδες!)και η γιατρινα της φωναξε της δικιας μου....μπανιο της ειπε μια φορα τον μηνα....αναθεμα ομως αυτον που ανακαλυψε τα μωρομαντηλα...τονους χαλαμε.....μυριζω σαν γκομενα ρε παιδια!
    ΤΖΟΪ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Χαχαχαχαχα,Τζόι υπομονή και εσύ τι να κάνεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Καλά εμένα μαδάει και μαζεύω φτυαριές τρίχα....όχι να την ειχα και μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΜΙΚΡΕ ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΜΕ ΤΑ ΜΩΡΟΜΑΝΤΗΛΑ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ... ΚΑΤΩ ΤΑ ΜΩΡΟΜΑΝΤΗΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΑΜΑΝ ΠΙΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλημέρα και από μένα, καθυστερημένα λόγω δουλειάς. Γειά σου σκυλοπαρέα, τον Ρίμπο δεν τον φέρνω γιατί είναι αντικοινωνικός και φοβιτσιάρης (άσχετο με το μπόϊ του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλημέρα και από μένα, καθυστερημένα λόγω δουλειάς. Γειά σου σκυλοπαρέα, τον Ρίμπο δεν τον φέρνω γιατί είναι αντικοινωνικός και φοβιτσιάρης (άσχετο με το μπόϊ του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΘΕΙΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΙΜΠΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Οι δύο με μωρομάντηλα ο άλλος φοβητσιάρης....που πήγαν οι σκύλαροι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΘΕΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΡΚΑ ΤΟ ΠΕΡΝΩ ΣΑΝ ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΒΕΡΟΥΛΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΝΑ ΘΥΜΩΝΩ ΘΕΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΝΑ ΣΚΙΖΩ ΤΑ ΜΩΡΟΜΑΝΤΗΛΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Να εισαι καλα Φάτσα,ας την δω ήσυχη και τι στον κόσμο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Τι λες βρε παιδάκι μου σκίζεις τα μωρομάντηλα...τςτςτςττςτς,μπράβο,μπράβο.....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Πως δεν φάνηκε το αφεντικό ακόμα να επιβάλει την τάξη ...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ...Μέσα σε αυτό το κλίμα λοιπόν δεν είναι περίεργο που έχει γίνει διάσημος στο εξωτερικό ο ημίαιμος με το μπλε κολάρο, που τα τελευταία δύο χρόνια λαμβάνει μέρος σε κάθε πορεία και δεν χάνει ευκαιρία να δείξει αγριεμένος τα δόντια του στους άνδρες των ΜΑΤ. Πρώτη τον ανακάλυψε η βρετανική εφημερίδα «Guardian». Δημοσίευσε ένα φωτογραφικό αφιέρωμα με τον τίτλο «Κανέλλος, ο έλληνας σκύλος διαδηλωτής» που παρουσίασε 14 καρέ από τη δράση του. Το δημοσίευμα αυτό προκάλεσε το ενδιάφερον και άλλων μεγάλων εφημερίδων. Ετσι, ο ξανθός σκύλος έκανε τον γύρο του κόσμου και φιλοξενήθηκε στις σελίδες της ιταλικής «Corriere de la Sera», του αμερικανικού περιοδικού «Νewsweek», της γαλλικής «Liberation», του γαλλικού «Slate» και της καναδικής «Globe and Μail».

    Εκτός όμως από τους δημοσιογράφους των ξένων ΜΜΕ, η μασκότ των συγκεντρώσεων έχει γοητεύσει και το κοινό του Διαδικτύου. Αρκετοί τον χαρακτηρίζουν ως το «νέο είδωλο του Ιντερνετ». Υπάρχουν βίντεο με τα κατορθώματά του στο Υoutube, αλλά και ιστοσελίδα στο Facebook υπό τον τίτλο «Riot Dog», δηλαδή σκύλος διαδηλωτής, η οποία μέχρι χθες το απόγευμα είχε περισσότερους από 14.000 φίλους. Εκεί γίνεται γνωστό και το πραγματικό όνομά του, που δεν είναι Κανέλλος- όπως ονομαζόταν η άλλοτε μασκότ του αντιεξουσιαστικού χώρου που πέθανε πριν από δύο χρόνια, τον Ιούλιο του 2008, σε ηλικία 17 ετών- αλλά Λουκάνικος. Ακούει και στο χαϊδευτικό Λουκ. ...
    http://www.madata.gr/epikairotita/social/61775.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ...τον ξερω τον Λουκανικο....η μαμα μου μου ειπε οτι αν δεν φοβοταν μην παθω κατι θα μου τον γνωριζε να παρω μαθηματα.....να τρωω ΜΑΤατζηδες μου ειπε...δεν καταλαβα καλα αλλα ευτυχως που φοβαται για τι αλλιως θα με βλεπατε και μενα μπαρουτροκαπνισμενο!!!
    ΤΖΟΪ


    σωπα βρε κοπριτη!!! δεν σου ειπα αυτα που λεμε στο σπιτι να μην τα λες παραεξω?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Έχομε και μια σκυλίτσα την Κήρα (ανήκει στην γνωστή κυρία με το σκυλάκι) και είναι πολύ ναζιάρα.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. oi gaidari boroun na peksoun me ta skilakia ??


    KALISPERASAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΔΗΜΗΤΡΗ, ΟΙ ΓΑΪΔΑΡΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΪΔΑΡΕΣ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. arxisan ta mouromata . e re kati kloties pou tha rixnoun xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ ΚΑΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. re anonime, mia erotisi exo. tin perasmeni tetarti sto sidagma. oi ebzones kathodous amiliti kai agelasti. oi to ebalan sta podia??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. oi daidari sta mouromata yiati dixnoun ta dondiatous. xa xa xa

    xamogelane xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΝΕ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΧΑΜΟΓΕΛΑΝΕ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΖΩΝΟΥΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΑΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ... ΧΑΜΟΓΕΛΑΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΙ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΝΙΞΕΙ ΚΑΙ ΒΡΩΜΑΝΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ???ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΤΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Σε λίγο δεν θα έχουμε σκουπίδια για να βγάζουμε μην ανησυχείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Τα χρηματιστήρια ανεβαίνουν και εμείς εδώ θα βοσκάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Θα τσακωνόμαστε με τα πρόβατα και τις κατσίκες για την πιο καλή ταή {έτσι γράφεται?}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΠΟΛΥ ΤΕΤΡΑΠΟΔΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. χαχαχαχαχα,είδες,λες να σημαίνει κάτι αυτό????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΕΣΕΙ ΛΑΙΜΑΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΣΤΟΥΡΕΣ...
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΖΟΥΣΕ ΕΝΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ Σ' ΕΝΑ ΚΤΗΜΑ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ.
    ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΖΩΑ ΠΟΛΛΑ ΖΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΑΝ, ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΦΑΪ ΤΟΣΟ ΝΑ.. ΙΣΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΑ.
    ΚΙ ΟΛ 'ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΦΕΝΤΗΣ, ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ, ΕΠΙΝΕ ΠΟΛΥ ΚΡΑΣΙ ΚΙ ΟΤΑΝ ΓΕΜΙΖΕ Η ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΑΝΕ ΤΟ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΤΥΡΡΑΝΟΥΣΕ, ΑΔΙΚΑ ΞΥΛΟΚΟΠΟΥΣΕ ΚΙ ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΠΑΧΝΙ ΞΕΧΝΟΥΣΕ [..]

    (ΣΕ ΕΜΜΕΤΡΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ) "ΦΑΡΜΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ"... ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ Ο ΟΡΓΟΥΕΛ...

    Ο ΥΜΝΟΣ
    ΖΩΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΜΟΥ, ΖΩΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΓΗΣ, ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΤΟΥΤΟ ΑΦΕΝΤΗ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΥΛΗ.

    ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΑΛΟΓΑ, ΣΚΥΛΟΙ, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΑΡΝΙΑ, ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΚΑΙ ΣΤΑΧΥΑ ΝΑ ΦΥΤΡΩΣΟΥΝ ΚΑΡΠΕΡΑ.

    ΘΑ ΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΣΑΝΟ ΤΟ ΠΑΧΝΙ ΜΑΣ ΚΡΙΘΑΡΙ, ΒΡΩΜΗ ΚΑΙ ΤΡΙΦΥΛΛΙ. ΑΠΟΨΕ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ ΘΑ ΡΘΕΙ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.

    ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΥΤΕΣ ΟΙ ΧΑΛΚΑΔΕΣ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΑ ΣΑΜΑΡΙΑ ΤΑ ΒΑΡΙΑ, ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ.

    ΗΛΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΘΑ ΛΑΜΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΑΚΙ ΘΑ ΚΥΛΑ, ΝΑ ΜΑΘΟΥΝΕ ΤΗΣ ΓΗΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΜΠΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΕΙ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Το να διαχειριστείς την Ελευθερία είναι δύσκολο πράγμα θαρρώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. “ … ήταν μια λέξη μοναχά, ελευθερία, και είπανε όμως πως την έγραψαν παιδιά ... ”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΛΛΑΜΕ...ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ. ΑΥΤΟ ΠΡΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ "ΦΑΡΜΑΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ" Ο ΟΡΓΟΥΕΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Και ούτε πρόκειται ποτέ να μάθουμε,γιατί άραγε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Οσο έχω την Ελευθερία να μιλώ εδώ, λέω να σας καληνυχτίσω για απόψε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή