Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Ανέμελα χαμόγελα


Στο κέντρο η Κατίνα και ο Κώστας Γονέος δίπλα τους η δασκάλα μας στο δημοτικό Πίτσα Μαρμαρά. Την είχαμε δασκάλα σε όλες τις τάξεις. Πολύ καλός άνθρωπος και με αρκετή υπομονή μιας και τότε τα παιδιά ήταν "σκληρά". Ένα από τα πιτσιρίκια ο Λωνίδης Γονέος, που έχουμε πει πολλές φορές στο παρελθόν πόσο φαούδι ήταν. Όλοι χαμογελούν ανέμελα, όχι γιατί τους έλειπαν τα προβλήματα, αλλά γιατί η ζωή είναι τόσο γλυκιά! Μια πόζα στο ύπαιθρο με συγγενείς και φίλους είναι υπέροχη! Δυστυχώς στην εποχής δεν μπορούμε να χαρούμε με απλά πράγματα. Ταυτίσαμε την ευτυχία με τα υλικά αγαθά. Λάθος! Την φωτογραφία έστειλε ο Κωνσταντίνος

64 σχόλια:

  1. ρε αφεντικουλι......εγραφα στην κατω σαλα μια κειμενουκλα και οταν πηγα να την δημοσιευσω εφαγα πορτα στην μουρη!!!! τι συντονισμος ηταν αυτος!
    παμε παλι....

    καλημερα σας...
    GABI....κανεις ματια μου δεν διαδηλωνει στις 9 το βραδυ...παγκοσμιως...

    μεταναστες λοιπον....τα παιδια μοας μεταναστες...ενα ευχομαι μονο...εκει που θα πανε και εφ'οσον θα ειναι νομοταγεις να μην πεσουν σε κανεναν που θα τους φερθει σαν να ειναι ζωα....οπως κανουν μερικοι εδω...και λεω νομοταγεις διοτι ο εγκληματιας ειναι αχρωμος...ειτε ξενος ειναι ειτε ιθαγενενης για μενα το ιδιο ειναι...


    η διαθεση κομψι-κομψα...το μονο παρηγορο το τριημερο που ερχεται....θα ριξω πρωτα ο Θεος Παναγια μου κατι ξαπλες στο παραπορτι!!!!


    Σημ. διπλα στον Λωνιδη το Γωγωθακι μου φαινεται ειναι?δυο φιλαρακια μου λατρεμενα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρααααααααααααα.
    Εγώ πάντως έχω την χαρά μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και απο εμένα,μια όμορφη ζεστή καλοκαιρινή μέρα είναι μπροστά μας και δεν την νοιάζουν τα προβλήματά μας...
    Οταν οι παρέες εχουν την δύναμη να χαμογελούν όλα φαίνονται δυνατά...
    Ας παίρνουμε και εμείς δύναμη ο ένας απο τον άλλον και ας προχωράμε και όπου μας βγάλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ έχω την χαρά μου .
    Είμαι ακόμη κοντά σας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, συγνώμη βρε Καψοράχη μου, είμαι λίγο απότομη!

    Ενα έχω να πω σήμερα:
    ΟΚ
    ΟΚ
    ΟΚ
    οι Λειβαδιανοί είναι ομορφόπαιδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι νέοι βρίσκουν δουλειές στο εξωτερικό, αυτή την φορά όχι σαν εργάτες αλλά σαν επιστημονικό προσωπικό. Έχω παρά πολλά παραδείγματα από το κοντινό φιλικό περιβάλλον μου, αλλά και από το εργασιακό. Σε λίγο όπως πάει το πράγμα θα παραδώσουμε την Ελλάδα στους οικονομικούς μετανάστες που ήρθαν και έμειναν τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Επίσης θα μείνουμε και εμείς οι κάποιας ηλικίας και οι ηλικιωμένοι. Ουσιαστικά «πληρώνουμε» την λαχτάρα για σπουδές της μετά τον πόλεμο γενιάς. Δεν αντέχει ο τόπος μας τόσους πολλούς επιστήμονες και κάπου είναι αναπόφευκτο που το καλύτερο δυναμικό φεύγει. Αυτή είναι η λογική εξήγηση γιατί η καρδιά άλλα λέει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ...
    ΧΑΛΙΑ ΠΟΣΩΝ ....
    http://troktiko.blogspot.com/2010/05/2500_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σορυ αφεντικουλι αλλα εχω την εντυπωση οτι το δυναμικο της νεολαιας σκεπτεται την μεταναστευση οχι γιατι εγιναν πολλοι οι επιστημονες (ισχυει και αυτο!!) αλλα ο πρωτος λογος ειναι αυτος που ειπαν καποια παιδια χτες στον Λαζοπουλο και που εχω ακουσει ΚΑΙ τα δικα μου παιδια να το λενε....
    επειδη ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ!! επειδη αηδιασαν με αυτα που γινονται εδω περα...και σε αλλες χωρες υπαρχει κριση...εκει ομως και οι φυλακες γεμιζουν απο διεφθαρμενους πολιτικους και σπιτι τους τους στελνουν οι πολιτες αν δεν παραιτηθουν μονοι τους...υπαρχουν απειρα παραδειγματα....εδω δυστυχως το τραγουδι το καινουργιο της Χαρουλας με τιτλο "μεγαλωσα" τα λεει ολα....
    οσο για τους οικονομικους μεταναστες ....ειναι καυτη οατατα το θεμα...εγω με το ενστικτο μου λεω...αν δουλευουν τιμια ας μεινουν...στο κατω κατω οι επιστημονες μπορει να ειναι ανεργοι αλλα απο οτι ξερω δεν τσαπιζουν τους κηπους ουτε βαφουν τοιχους ...ακομα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ομιλία του Κόκκινου Ντάνιελ
    στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

    Daniel Cohn-Bendit
    (ελληνικοί υπότιτλοι)

    http://www.youtube.com/watch?v=V7fnJCmbuPU&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν πρόσεξες την τελευταία παράγραφο... Καψοράχη και μη λες γλυκιά μου sorry εδώ λέμε την γνώμη μας, όταν έχουμε όλοι την ίδια γνώμη είναι λίγο περίεργο έως αδύνατο. Επίσης επειδή έχω φτιάξει το Blog δεν σημαίνει οτι όλοι πρέπει να συμφωνούν μαζί μου. Φιλιά, πάω για το παντεσπάνι που σε λίγο θα γίνει καρβέλι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δημοκρατικο το αφεντικουλι μας!!!πλακα κανω.....και ναι εχεις δικιο..εκεινο που λες για την καρδια το περασα λιγο ντουκου....

    αφεντικουλι μου μου μου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με παίρνει το παράπονο .
    Εμείς δηλαδή που είμαστε κατά το ήμισυ λειβαδιανοί ,είμαστε κατά το ήμισυ ομορφόπαιδα;
    Μπου χου μπουχου!!!!!Σνιφ!!!!!!!!!
    ΄Ομως είμαι εξ ολοκλήρου ζαβαντριώτισσα ,αυτό πιάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΕΣ ΤΑ ΒΡΕ ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ BLOGOΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΑΔΑ ΜΑΣ ??? Ε? Ε? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ρε κοπελιες! ειστε και ομορφοπαιδα και αδελφια....σους μπρε μη κλαιτε!
    αντε γιατι θα τα μπηξω και εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΑΙ ΝΑΙ ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΑΔΕΛΦΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟΠΑΙΔΑ .... ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειμαστε ομορφόπαιδα!Τσιγκολελέτα
    Ειμαστε ομορφοπαιδα!μια δεκάρα η βιολέτα!
    Είμαστε ομορφόπαιδα!γιούπι και με τη βούλα!!!!!!!!
    Κορίνα Ο.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΚ ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΟΝΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΩΘΗΚΑΜΕ .... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γιατρε...δεν ειμαι στα καλα μου ...ηρεμησε θα αρχισω τις μπουφλες! εισαι ομορφοπαιδο ειπαμε και αγαπημενο!σους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μμμμμ! ωραια φωτογραφία ...και με ωραία λεζαντα!
    Εχεις δίκιο boul-boul, τελικά η χαρά ακόμα αγνοείται, ΚΑΚΩΣ βεβαια, φυσικά και η ζωή είναι ωραία, πρώτα απ'όλα έχουμε ο ένας τον άλλο, υπάρχουν άνθρωποι που είναι μόνοι τους στον κόσμο, κακό ΠΡΆΜΑ Η ΜΟΝΑΞΙΆ, μακρυά από μας.
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΛΕΙΒΑΔΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΥΠΣ! ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΙΔΑ!
    ΚΛΑΠ, ΚΛΑΠ, ΚΛΑΠ!!!!
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΝΗΜΑ ΟΥΡΑΣ, ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕ ΧΤΥΠΑΜΕ...

    "το σκυλάκι το καλό"
    ΚΡΙΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ Κ.Π.ΠΕΔΑΚΙ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΧ, ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ...
    ΕΔΩ ΗΜΟΥΝ, ΔΕ ΜΕ ΒΛΕΠΑΤΕ;

    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΧΙ .... ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΑΙ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς την , καλώς την ,μου έλειψες πολύ- πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα σε όλους από την Άνδρο. Όμορφη ηλιόλουστη ημέρα, όχι όμως και η διάθεσή μας. Γειά σου Κουπεπέ,σε έχομε χάσει. Πολύ δουλειά βρε παιδιά, έχουν βγεί τα μάτια μου από το πρωί μπροστά σε ένα υπολογιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γαρουφαλιά μου,σε βλέπω στη ΝΕΤ ,τώρα....δόξες το σόι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. boulίτσα επειδή είμαι λιγάκι αργόστροφο αυτή η εμμονή με το Ο.Κ.,τι σημαίνει;
    μας έμεινε από το Δ.Ν.Τ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να ανησυχήσω και εγώ,τι έγινε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ψάψτε τα σεντούκια για...

    http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=43926

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μωρε ουτε δοντι χρυσο δεν θα μεινει σε καμια γιαγια και παππου που εχουν ακομα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δόντι χρυσό; καλό είναι και αυτό
    Που είσαι Καψοράχη μου; Εγω ακόμη στη δουλειά. Τι μεσαίωνας είανι αυτός! Πάει το 8ωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η ΚΡΙΣΗ ENTEINETAI...ΑΝΕΡΓΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΣΣΕΣ!
    ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟ FARMVILLE ΚΑΙ FACEBOOK. ("ΤΑ ΝΕΑ" ΣΗΜΕΡΑ)
    ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χα , χα πολύ καλό Ανωνυμε! εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Την υγεια μας να έχουμε

    http://www.antinews.gr/?p=45232

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μιλάνε όλοι μιλάνε και οι Βάζελοι....πήρανε αέρα μετα απο 13 χρόνια.....
    JOHN V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μπράβο boul καλά τοπες....την υγειά μας να έχουμε
    και για να την έχουμε μακριά απο την τηλεόραση... και ας λεει κάποια ψυχή απλά αρνούμαι να τους κάνω την χάρη και να πεθάνω....πριν την ώρα μου.
    αντε και του χρόνου το Χριστός Ανέστη και με υγεία αύριο της Αναλήψεως.
    το πρώτο μπάνιο ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ, ΕΟΡΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ, ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ, ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΤΑ ΜΙΣΘΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γεια σου Φλω!
    Βρε Ανωνυμε πολυ ωραία τα λες!
    Καψοράχηηηηηηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ...και στν Ιθπανία, βρέχει με ιθπανία μανία

    http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_8544.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΛΛΑΣ - ΙΣΠΑΝΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ...ΣΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. εδω ειμαι καλε! μπανακι εκανα .....ανωνυμε γελασα με την αναλυψη των μισθων....
    σημερα περασα ενα σοκ...ηρθε στην δουλεια ενας αξιολογος συναδελφος εμπειρος και τσακαλι στην δουλεια...γυρευει 8 μηνες τωρα δουλεια,εχει ολα τα προσοντα,τον βλεπουν τον ακουνε του λενε ποσο καλος ειναι αλλα δεν τον παιρνουν διοτι ειναι 52 χρονων....τους λεει ο ανθρωπος "θα ερθω και με λιγα" και τιποτα...ποσο ρατσιστικο,ποσο αθλιο ειναι αυτο ....ποσο αδικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 6Ο ΚΑΙ... ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΕΝΑΝ ΠΕΝΗΝΤΑΡΗ... ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. το συστημα!...μπηκαμε σε μεσαιωνα...σε αλλη ασφαλιστικη ηδη τους μιλουν για τετραημερο...οσο για υπερωριες? αγνωστη λεξη η πληρωμη τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φανταστείτε ενα σπίτι με άνεργους γονείς παιδί ή και 2 παιδιά να σπουδάζουν εκτός τις περιοχής τους,και παπουδες χαμηλοσυνταξιούχους και να έχουν και δόσεις να ξεχρεώνουν...πάνε βόλτα τα ανέμελα χαμόγελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. κουτρουλο...αν εξαιρεσεις τους ανεργους γονεις (φτου φτου μακρια απο εμας!) ολα τα αλλα κοντα μου ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μα ο περισσότερος κόσμος είναι έτσι...και αυτοί κόβουν και κόβουν και κόβουν...που να τους κοπεί η βουλευτική ασυλία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. χα χα....και αλλα να τους κοπουν...και αλλα!
    καζανοκουτρουλακι θα πατε Αντρο αγιου πνευματος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εμείς όλο προσπαθούμε και όλο κατι γίνετε και δεν τα καταφέρνουμε,θα δουμε δεν ξέρω ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. και εμεις πρωτα ο Θεος!
    αντε καληνυχτα παιδακια...παω να ξεκουραστω γιατι η μερα μεγαλη!
    φιλια κουτρουλοκαζανακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. φιλιά κορίτσι μου και ύπνο ξεκούραστο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή