Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Θέλω τα ώπα μου…

Σε λίγες ώρες θα γνωρίζουμε ποιά θέση θα πάρει ο Γιώργος Αλκαίος* στο διαγωνισμό της Eurovision. Ας ευχηθούμε γενικά και αόριστα... το καλύτερο. Άμα δεν έχεις φράγκο ούτε στις ευχές δεν έχεις ποικιλία. Το αποψινό βράδυ πάντως θα γίνει αφορμή να σμίξουμε με φίλους, να φάμε μαζί κοψίδια, πίτσες, ντολμαδάκια (ευχαριστώ μαμά!) να βρέξουμε τα πικραμένα χείλη μας με μπυρόνια... γιατί όπως να το κάνουμε... θέλουμε τα ώπα μας!!!
Jessy Matador - Allez, Ola, Ole (France)
Eva Rivas - Apricot Stone (Armenia)
Μ' αρέσει και η Γερμανία που τραγουδά Αγγλικά αλλά επειδή δεν είμαι αντικειμενική δεν το αναρτώ. Αμ' πως!
Giorgo kouragio! Μη μασάς πάνω τους!

31 σχόλια:

  1. Παναγιά μου αν κερδίσουμε θα μας "φάνε" κι' άλλο μισθό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φύτεψα σε γλάστρες:
    2 ντομάτες,
    2 μελιτζάνες και μαϊντανό.
    Κάνω ότι μπορώ!
    Άμα με το καλό κάνουν καρπούς θα κρατήσω τους σπόρους για μια δύσκολη στιγμή! χε, χε
    Κορίνα ακούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tin perasmeni kiriaki, fitepsa.

    12 ndomates
    4 kolokithies
    4 agouries

    kai 4 triadafilies

    KALISPERASAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 5 ντοματιές,3 μελιτζάνες,2 πιπεριές,1 λυριά {πως γράφετε ???}
    Καλησπέρα Δημήτρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ax koutroulo,ti mou thimises. LIROFOURTALIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. vre paidia,den psifisame ton PSARO, yia to EUROVISION. PIOS ESTILE ton ALKAIO xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kοίτα ρε θεε αδικία. Ανοίγω την τιβι να δω τον Αλκαίο με το σχόλιο της boul-boul μην κερδίσει και μας κόψουν κι άλλο μισθό να με στραβώνει.... Μισή όρεξη γμτ... και πέφτω στο Σκάι και έχει Τσακνή και κολλάω.... Πάω να το γυρίσω στο ΝΕΤ με βαριά καρδιά λέμε....

    Πάντως εγώ δε φύτεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tα άκουσα λοιπόν και τα χάρηκα τα ώπα μου... με ελληνικό στίχο και λύρα ποντιακή! Να πάψουμε λέω να ξεπουλιόμαστε μπας δούμε και θεού πρόσωπο;
    Βγήκε κι ο καημένος ο 'Αγγλος από πίσω, ξενέρωσα τελείως... ρε να το γύριζα στο Σκάι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά, αφού συμφωνεί και το κουτρουλό, το γυρίζω Σκάι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κρίμα , τελείωσε....

    Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον

    Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
    Μουσική: Διονύσης Τσακνής
    Πρώτη εκτέλεση: Χάρης&Πάνος Κατσιμίχας
    Άλλες ερμηνείες: Διονύσης Τσακνής || Γιώργος Νταλάρας

    Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
    στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
    αφού η ιστορία σας ανήκει
    σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

    Στ' αυτιά μου δεν χωράνε υποσχέσεις
    το έργο το 'χω δει μη με τρελαίνετε
    το πλοίο των ονείρων μου με πάει
    σε κόσμους που εσείς δεν τους αντέχετε

    Μένω μονάχος στο παρόν μου
    να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
    κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
    συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε

    Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
    το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα σας
    ξεγράψτε με απ' τα κατάστιχά σας
    στον κόπο σας δεν μπαίνω και στα έργα σας

    Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
    στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
    αφού η ιστορία σας ανήκει
    σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

    Μένω μονάχος στο παρόν μου
    να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
    κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
    συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απο που βγηκε ο αγγλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν μπορώ να βοηθήσω,άκουγα Τσακνή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κρίμα να μην έχω γυρίσει και εγώ σκάι!ένεκα η μαγειρική και δεν προλάβαινα να το αλλάξω
    όχι οτι ήθελα να βγουμε πρώτοι και να φεσωθούν και τα δισέγγονα μας αλλά δεν μπορώ να βλέπω ολόκληρη Ευρώπη να γλείφει την Γερμανία!!!!
    γιατί μη μου πείτε ότι δεν είχε καλύτερα τραγούδια?
    ούτε η ίδια η Λένα δεν το περίμενε!
    αλλά αμα έχεις τα φράγκα κάνεις και το βάτραχο πρίγκηπα
    αντε καληνύχτα -καλημέρα σας
    και ΟΠΑ ΜΑΣ...και πάμε για άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. α και εγώ φύτεψα μαιντανό διότι αφού θα δουλεύω μέχρι τα 70 ε ας τρώω και λίγο μαιντανό μπας και δεν φυράνει το μυαλουδάκι μου και αντέξω!
    ντομάτες πιπεριες κολοκύθια δεν έχω προμηθευτεί ακόμα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πασταφλωρα της πανσεληνου που φυτευει μαιντανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΠΑ ΟΠΑ.....υπάρχει και άλλος ξύπνιος τέτοια ώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εφαγα μαιντανο, ειναι λεει σαν τον καφε διεγερτικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το μπλογκ ποτε δεν κοιμαται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. α αμα είναι έτσι να τον βάλουμε στο καθημερινό πρόγραμμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. απο μαιντανους το καθημερινο προγραμμα ποσων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σωστοοοοοοοοοοοοςςςς!!!!!!!!!!
    από τέτοιους χορτάσαμε.....
    ας ελπίζουμε σε αλλαγή προγράμματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή Κυριακή σε όλους και καλά να περνάτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. VRE PAIDIA OLONYXTIA EXETE? FANTASOY NA EVGENE O ALKAIOS PROTOS, THA TO KSIMERONATE, KRIMA OMOS, KALO TRAGOYDI ELINIKH MOYSIKH! FENETE POS OLH H EYROPH EXEI THN ANAGGH TIS GERMANIAS KAI THN PSYFISANE GIA NA THN KALOPIASOYN,DEN NOMIZO OTI HTAN TIPOTA SPOYDEO TRAGOYDI.... FYTEPSETE OTI MPORITE KI'EGO TO IDIO EKANA,TOYLAXISTON KSEROME TI TROME, KALH EPITIXIA NA EXOYN OLA!!!!!!!!!!!!! OOOOOPA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα νυχτοπούλια, καλημέρα σε όλους. Χθες βράδυ τον διαγωνισμό της Eurovision τον κέρδισε η Γερμανία με τους συμμάχους της. Σιγά τα λάχανα! Ουπσς να φυτέψω και λάχανα; χα, χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Των Αγίων Πάντων σήμερα. Και του χρόνου, το πανηγύρι της γειτονιάς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. melv@ki στον ΣΚΑΙ Σάββατο 11.00
    Τα μυστικά της κηπουρικής
    Θα γίνει η εκπομπή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά SJV,
    ευτυχισμένα γενέθλια αγαπημένο παιδί!
    Κουτρουλό να τον χαιρόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευχαριστώ πολύ Boul-boul,και εσύ οτι επιθυμείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΩΠΑ ΩΠΑ ....
    ΝΑ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ SJV ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή