Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Στην αυλή του Μπέη


Στα διπλανά τραπέζια: Αντώνης Βαβάκης, Κωστάκης Μήλας, Βαγγέλης Γαβριήλ. Στο κεντρικό τραπέζι: Αντώνης Χαζάπης, Νίκος & Αντριάνα Στουραϊτη, Αννα Μηλαίου, Τασία Χαζαπη. Στο βάθος τα λάϊνα του Ζάουλα και τα κυπαρίσσια. Φαίνεται λίγο η πασχαλιά, τα παγκάλια που όταν ανεβαίναμε οι μανάδες μας φώναζαν από φόβο μην κάνουμε τα ίσα κάτω. (είναι ψηλό το ντουβάρι σε κάποιο σημείο) Η αυλή του Μπέη υπήρξε ο κεντρικός πυρήνας κάθε διασκέδασης τις δεκαετίες '50-'60. Όλα άρχιζαν από εκεί και τέλειωναν... κάπου αλλού, σε κάποιο σπίτι του χωριού ή σε κάποιο άλλο χωριό αν η λωλάδα ήταν μεγάλη. Τα τραπέζια συνήθως είχαν λιγοστά πιάτα, δεν πεινούσαν οι άνθρωποι... αλλά η αφθονία δεν ήταν στα "φαγιά" αλλά στη διάθεση για γλέντι. Απ' 'όσα έχουμε ακούσει τα γλέντια τους κρατούσαν μέρες... μόνο κάπως έτσι κυλά αυτή η δύσκολη, μυστήρια, απρόβλεπτη και απίθανα όμορφη ζωή!

22 σχόλια:

  1. σχετικα με εκεινη την εποχη (ισως και λιγο πιο παλια!)ο Ηλιας μου εχει πει κατι καταπληκτικο...οταν γινονταν χοροι με οργανα οι αντρες καθονταν σε τραπεζια και οι γυναικες σε ταβλες!!! οι αντρες ετρωγαν και επιναν και οι γυναικες τιποτα!!!! μονο μερικες φορες οι αντρες ελεγαν στο γκαρσονι(ο μπαμπας μου πιτσιρικας εκανε και το γκαρσονι)να παει στις γυναικες λουκουμια...στουμπωναν οι κακομοιρες στα λουκουμια...χα χα χα!!!!
    και αν ενας ηθελε να χορεψει καμια κοπελια για να μην δωσει στοχο μετα χορευε ολες τις αλλες!!!!!
    φοβερη εποχη!

    καλημερα παιδακια και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και απο εμένα.
    Ετσι ακριβώς γινόταν Καψοράχη μου.
    Ισως γιάυτό τώρα φτάσανε στο άλλο άκρο οι γυναίκες.
    Πολύ συγκινήθηκα βλέποντας φίλους του πατέρα μου.
    Μήπως ο Μηχαλης Γαβριήλ ειναι ο Βαγγέλης ο αγαπημένος μου νονός???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα. Τι όμορφες εποχές και τι όμορφοι και γλετζέδες άνθρωποι που δυστυχώς δεν έφυγαν. Εμεις μπορούμε να γλεντήσομε άραγε όπως τότε, με λίγα και απλά πράγματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, Κουτρουλό ρωτα την Κατερινούλα, μοιαζανε τόσο πολύ τα 2 αδελφια.

    Καλημέρα γλυκια Καψοράχη

    Καλημέρα ξαδελφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία φωτογραφία!
    Οι ανθρωποι που ποτε δεν ξεχνιουνται, που τους θυμόμαστε, που ξέρουμε το όνομά τους, μένουν πάντα μαζί μας...

    ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΤΟΥ ΜΠΕΗ...
    ΕΜΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΔΕ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΙΝΕΜΑΔΑΚΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΤΟ BLOG;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα κοντινά μακρυνά ξαδέλφια,συχγωριανοί και φίλοι ....
    πωπω!είναι απίστευτο πόσο δεμένη είμαι με το παρελθόν ,τελικά.
    Πρόσωπα που θυμάμαι από παιδί είχαν αρχίσει να ξεφτύζουν από τα χρόνια στο μυαλό μου και τους θυμήθηκα ....δε ξέρω εσείς , εγώ νιώθω μια ανακουφιστική γλύκα (ποιητική αδεία).


    Καλως όρισες γλυκό μου ,κουπεπεδάκι.

    Καψοραχούλα μου , το λουκούμι ξεροσφύρι το έχω ακούσει και εγώ.
    Πάντως εγώ δε χορεύω με λουκούμι,θέλω το κρασί μου ή τη βότκα πορτοκάλι κάτι οινοπνευματώδες ,βρε αδερφέ,όσα μαντήλια και να μου πέταγαν με τόση λουκουμόσκονη δε θα σηκωνόμουν να χορέψω...........
    Λίγο νερό..........κοριζιάσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω δίαιτα!!!!!!!
    Χαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΖΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ'ΞΕΡΑ;;;;
    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ax! εσύ μου έφαγες το τελευταίο βραστό κολοκύθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελα, πάρε λίγο βραστό μπρόκολο, αντε, γλιτωσες και τη μυρωδιά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλο μεσημερι,παντα ωραιες οι παλιες φωτογραφιες και ας μην γνωριζω κανεναν!!!ποσες ωρες καθοντουσαν στις ταβλες???αν κρινω απο τους λειβαδιανους που ξεκινανε απο τις 1 το μεσημερικαι τελειωνουν στισ 4,5,6 το πρωι η ταβλα δεν μου παει καθολου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλο μεσημερι,παντα ωραιες οι παλιες φωτογραφιες και ας μην γνωριζω κανεναν!!!ποσες ωρες καθοντουσαν στις ταβλες???αν κρινω απο τους λειβαδιανους που ξεκινανε απο τις 1 το μεσημερικαι τελειωνουν στισ 4,5,6 το πρωι η ταβλα δεν μου παει καθολου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ
    ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 60 ΔΗΛΑΔΗ
    ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

    ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

    BABACAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι αλλα΄εσυ φαίνεσαι νεότερος!
    Γεια σου ξαδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ε...δεν ειμαστε και ολοι 60! στακα ωρε Χαραλαμπε! εμεις ειμεθα νεωτεροι αρκετα βεβαιως βεβαιως!!!!χι χι χι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ
    ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ
    ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΕ ΤΟ ΒΕΡΜΟΥΤ

    BABACAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ
    ΗΛΙΚΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΕ ΤΟ ΒΕΡΜΟΥΤ
    ΕΙΣΑΙ.


    BABACAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο πρώτοs άνθρωπος με ιό υπολογιστή!
    by troktiko


    ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ;

    Ο Mark Gasson ειναι ο πρώτος άνθρωπος στην ιστορία με ιό, όχι της γρίπης αλλά απο τους άλλους, των υπολογιστών. Ο Dr Gasson έβαλε στο χέρι του ένα τσιπάκι το οποίο λειτουργεί για την αναγνώριση του και για να μπορεί να ελέγχει κάποιες συσκευές. Στο τσιπάκι αυτό όμως...
    έβαλε για πείραμα και έναν ιό. Οπως έδειξε η μελέτη του ο ιός αυτός κατάφερε να περάσει απο το σώμα του σε άλλες συσκευές. ΑΥτό δημιουργεί ανησυχία για πιθανές μελλοντικές επιθέσεις σε συσκευές που θα φέρουν οι άνθρωποι, όπως τεχνητά μέλη κλπ

    Δεν πάμε καθόλου καλά μα καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απο το βερμούτ φτάσαμε στο μικροτσίπ... πότε προλάβαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΞΗΝΤΑΡΗΔΕΣ! ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΤΕ, ΑΚΟΜΗ, ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ (ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΗΔΗ...).
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή