Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Ονειροπόλος μες στα δροσερά λειβάδια*


Θα ήθελα να βρεθώ σ' ένα λειβάδι, να κυλιστώ πάνω στα χόρτα, να ξαπλώσω κάτω από μια λεμονιά, να κλείσω τα μάτια, να αφήσω την ψυχή μου ελεύθερη να ταξιδέψει.
-
Θα με τσιμπούν τα στάχυα, χόρτα θα πατώ
ονειροπόλος μες στα δροσερά λειβάδια,
θα λούζει ο αέρας το κεφάλι μου γυμνό
-
Δεν θα μιλώ και δεν θα σκέφτομαι μα ως πάνω
άπειρη αγάπη θ' ανεβαίνει στην ψυχή μου
* Αρθούρος Ρεμπώ
-
Δεν μπορώ να θυμηθώ άλλους στίχους, ούτε είμαι σίγουρη πως τους έγραψα σωστά. Είναι από τα ποιήματα που κλωθογυρίζουν χρόνια στο μυαλό. Αντιλαμβάνομαι την ποίηση ως αντίδοτο στις δυσκολίες της ζωής αλλά και σαν μέτρο στη χαρά. Ειδικά αυτές τις δύσκολες μέρες του οικονομικού πολέμου η επίδραση της είναι λυτρωτική.

19 σχόλια:

  1. Καλημέρα,
    Τα χθεσινοβραδινά σχόλια ηταν καταπληκτικά! Οι "πάσες" της Καψοράχης με τον ale ale, τα σουτάκια του Κουτρουλού και το φινάλε της Ασύστατης... άψογα!

    Είμαι χαρούμενη χωρίς λόγο.
    Δεν θέλω να με πάρει από κάτω.

    Φιλιά ο αέρας ταξιδεύει παντού στο κόσμο! Η ζωή είναι ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικά και η ζωή ειναι ωραία!!!!
    Ετσι πρέπει να πιστεύομαι,ετσι είναι και έτσι θα είναι όσο υπάρχουν άνθρωποι γύρω μας που τους αγαπάμε και μας αγαπούν{κάθε είδος αγάπης},όσο βλέπουμε τον ήλιο να ανατέλλει και να δύει,όσο ακούμε τον παφλασμό των κυμάτων στην παραλία{παραπόρτι},όσο τα λουλούδια μας γεμίζουν με το αρωμάτους,και όσο υπάρχουν πράγματα που ευχαριστούν τον καθένα.Και τα δάκρυα απαραίτητα τα θεωρώ για αντιστάθμισμα....
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα σε ολα τα παιδακια
    ναι χτες μου πηρε ωρα να σκεφτομαι ποιος/α ειναι ο ale-ale....
    δεν το βρηκα...αλλα απασχοληθηκε το μυαλο μου μεχρι την ωρα που με πηρε ο υπνος και ετσι δεν σκεφτηκα τιποτα μαυρο...ολα ηταν καλα και ηταν στην θεση τους!
    να εισαι καλα ale-ale μου!!!!

    blogοπαιδα σημερα φτιαχνω τις ντουλαπες καλοκαιρινες....αυτο απο μονο του ειναι μια ενεση χαρας....μια αλλη μικρουλα ενεση χαρας ειναι οτι ΚΑΙ φετος φορω το ιδιο νουμερο στα ρουχα (καθε φορα που αλλαζω τις ντουλαπες εχω το αγχος μη και δεν χωρω στα περσινα,τωρα με την κριση ενα περισσοτερο!!!)χαλαλι λοιπον η χειμερινη εγκρατεια....
    αντε καλη συνεχεια...


    μα ποιος να ειναι....αχ ασυστατη...ζημια μου εκανες!χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα απ΄την θολή Αθήνα. Στην Ανδρο όπως βλέπω στο live camera της Πλακούρας είναι υπέροχα. Μήπως να βάζαμε και εμεις μια στα Λειβάδια; Τι λες Boul-boul; Καλό Σ/Β σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ το πρότεινα κάποτε στο Σύλλογο....

    John V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με τέτοιες "κουμπάνιες" δεν θα σε πάρει από κάτω, Αννούλα, στο εγγυώμαι. Φιλάκια κορθιανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημερα απο τα Λειβαδια.
    Καψοραχη ακομα;
    Εμενα παντως δεν μου πηρε καθολου χρονο για να βρω ποιος ειναι.Μια λεξη αρκουσε!!!!
    Ωραια ιδεα για την καμερα ale-ale.(και για να μην ξεχνιομαστε εγω γιατι ακομα δεν μπορω να δω την καμερα της Πλακουρας;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι η τριτη φορα που γραφω σημερα και τα σχολια μου δεν εμφανιζονται.
    Οποιος τα εχει να τα φερει πισω ΤΩΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασύστατη δεν έχεις τις οδηγίες; Να σου τις στείλω με e-mail;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασυστατη ζωγραφίζεις από χθες!!!

    Ale ale γαύρος; γαύρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φοβηθηκε μαλλον οποιος τα ειχε και τα επεστρεψε!!
    Στειλε ale-ale αν και δεν θα ειναι η πρωτη φορα που το προσπαθω!!
    Μηπως εχεις την ευγενη καλοσυνη οταν ερθεις;
    Φερε και την Καψοραχη μαζι για να σας γνωρισω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γαύρος Boul-boul. Θα μου ξαναμιλήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φυσικά! Ale ale θα σου μιλάω... και πολύ μάλιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΛΕ ΑΛΕ, ΟΛΕ ΟΛΕ, ΘΡΥΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eπισης...ΠΑΟ ολέ-ολέ ,Θρύλε ale-ale!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KALO MESHMERI,ΑΣΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΙΟΣ-ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο,Η ALE ALE!!!!ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣ!!!!ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ!!Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ,Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. http://molemou1.blogspot.com/2010/05/1822.html

    Θεσμός τα δώρα των εορτών από το 1822

    Όπως το διαβάσαμε, σας το μεταφέρουμε και σεις κρίνετε:
    "Προς το Μινιστέριον της Οικονομίας.
    Επειδή και κατ αυτάς έφθασαν αι του Πάσχα εορτάσιμοι ημέραι και θέλομεν να αγοράσωμεν, άλλος παπούτσια, άλλος τζουράπια, άλλος άλλο τι, δια τούτο παρακαλούμεν το Μινιστέριον να μας δώσει ολίγα γρόσια δια ν αποπεράσωμεν ταύτας τας εορτασίμους ημέρας, αναπληρούντες τας χρείας μας"
    Κόρινθος, Απρίλιος 1822

    Αν τα ξαναδείτε{τα δώρα} ειδοποιήστε με....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. super !!!
    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής
    (στο αυριανό φύλλο)ένθετο Κ

    Κάτι καλό "ψήνει" η Χαρίκλεια
    Το παράδειγμα της μαγείρισσας που μαθαίνει αφιλοκερδώς σε παιδιά της Ανδρου τα μυστικά του καλού φαγητού

    Μπράβο Χαρίκλεια και εις ανώτερα
    Και με τηλεοπτική εκπομπή
    Κάνε σκόνη τον Μαμαλάκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή