Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Κάτω από τις λεμονιές


Στην Αθήνα βρέχει, θα ήθελα να μάθω τι γίνεται στην Άνδρο αλλά είναι λίγο νωρίς να τηλεφωνήσω στην θεία Ελένη... παίρνει αργότερα το Breakfast της! Μπορεί να έχει βρέξει, μπορεί η βροχή να έχει μπερδέψει ευωδιαστά το χώμα με τους λεμονανθούς. Όπως και να έχει, έτσι αθεράπευτα ρομαντική που είμαι, θα ήθελα να πίνω τον καφέ μου κάτω από τις λεμονιές. Αλλά δεν θ' αφήσω να με πνίξει η νοσταλγία, θα βυθιστώ στην "επινόηση της πραγματικότητας" Βαγγέλη Ραφτόπουλος ΚΕΔΡΟΣ. Σας εύχομαι "καλές βουτιές" στις δικές σας θάλασσες! (αχ, αχ εκτός από τις λεμονιές μου λείπει το "απέραντο γαλάζιο αχ, βαχ)

20 σχόλια:

  1. Δημοσκόπηση του www.ethnos.gr

    Ποιον υπουργό Οικονομίας θεωρείτε περισσότερο υπεύθυνο για το δημοσιονομικό αδιέξοδο;
    Γ. Αλογοσκούφη 64% 3685
    Γ.Παπαντωνίου 20% 1135
    Γ. Παπακωνσταντίνου 13% 744
    Ν. Χριστοδουλάκη 4% 230
    Σύνολο Ψήφων 5794

    Από το ΕΘΝΟΣ 13/5
    Κράξιμο από τους φοιτητές στον Αλογοσκούφη "Λίγο πριν τον στείλουν στα... κάτεργα. Ας τον στείλουμε πρώτα σπίτι του" "εσύ που κατέστρεψες την χώρα να φύγεις από το πανεπιστήμιο" "απέχει από τα αμφιθέατρα καμιά 15 χρόνια και το επιστημονικό του έργο έχει να ανανεωθεί από την εποχή του Μλεκ και της Σούπερ Κατερίνα"

    Εγω λέω πως η κοινωνία έχει πάντα την τάση να "φτιάχνει" αποδιοπομπαίους τράγους... α λ λ ά πείτε μου: είμαστε σοβαροί που εμπιστευτήκαμε τόσα χρόνια για υπουργό έναν άνδρα που το λένε Αλογο-σκούφη; Πάλι καλά μ' αυτό το επίθετο μόνο σε μπ@$%^&* θα έκανε καριέρα αν και εκει είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα για να ρισκάρουν με ηλίθιους. (Εχω κέφια σήμερα, χε, χε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΒΡΟΧΟΥΛΑ ΠΑΝΤΟΥ.

    http://www.youtube.com/watch?v=97ERD7wJgHM&feature=related

    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Μπλεκ" και "Σούπερ Κατερίνα" μυθικά περιοδικά της γενιάς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟΝ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΑΝ; ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΛΕΙΜΜΑ ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΚΕ ΣΤΑ ΥΨΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΕΙ. Ή ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΜΟΝΟ; ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ; ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ;
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΙ ΖΑΓΚΟΡ ΚΑΙ ΟΜΠΡΑΞ....ΟΧΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ... ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ, ΕΥΤΥΧΩΣ!
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα από την Άνδρο. Αφεντικό εδώ έριξε μια ψιχάλα, ίσα που έγινε μια λάσπη. Βέβαια ειναι της βροχής ο καιρός και μπορεί να ξαναβρέξει. Καλό βροχερό Σ/Κ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλο απογευμα....
    ψιλοχαθηκαμε...κατι η δουλεια μεχρι αργα κατι ο Ηλιας που περναει δυσκολα απο πονους κατι η σκατοδιαθεση γενικως περασα μια ζορικη εβδομαδα με αποκορυφωμα μια ΧΑΛΙΑ Παρασκευη...ειχε παει 3 η ωρα και απο την υπερενταση δεν μπορουσα να κοιμηθω...ακουγα τους ηχους της νυχτας εξω και σκεφτομουν την σιωπη της Αντριωτικης νυχτας....τοτε που ημουν παιδι..που φοβομουν μονο το σκοταδι αλλα ειχα τον μπαμπα μου τον σουπερ ντουπερ ηρωα μου που θα εσωζε απο οτιδηποτε κακο...και τωρα με κοιτα στα ματια ενα γεροντακι τοσο δα...και εξακολουθει ακομα να ειναι ο ηρωας μου....

    δεν θελω να σας καταθλιψω..θα τα ξαναπουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ (ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ), ΑΚΟΜΑ ΚΙ Η ΣΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ, ΝΟΜΙΖΩ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΜΑΣ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καψοράχη μου σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!
    Ευχομαι όλα να πάνε καλύτερα.
    Για πάντα θα είναι κάτι μοναδικό για μας...
    Καλησπέρα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kai ego apo do ta eidia KAPSORAXI.
    blepo ton POULADA kai olo zoitay voeithia,

    ksiriseme
    piasemou afto
    dosemou ekino
    ela edo
    pou pas

    kai mou erxonde sto mialo kai thimame. afto to therio samarone ta moularia.ta fortone tioubalia me amo,bales axira,kai pola ala.
    kai tora einai mia stalia ena gerodaki.
    as min po to rabdi pou mou exi riksi.
    namaste kala na tous kitaksome.

    kalisperasas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα DIMITRI,η μεγαλύτερη ευλογία είναι να μπορεί να "κοιτάξει" το παιδί τον γονιό του και να το κάνει με αγάπη.Αυτή ειναι η ζωή μας και σε λίγο θα έρθει η σειρά μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπερα και παλι.....
    μια φιλη μου οταν εχασε την μανα της (80 η μανα 45 η φιλη μου) και περασε λιγος καιρος την ρωτησα πως νιωθει....μου ειπε "μεγαλωσα...δεν ειμαι πια το παιδι καποιου...ειμαι μονο η μανα καποιου..."
    μεγαλη αληθεια....
    παντως επειδη με τους γονεις μου ζω την σωματικη καταπτωση του μπαμπα μου και την πνευματικη της μανας μου (αννοια) δεν εχω καταληξει τελικα ποια ειναι η λιγοτερο οδυνηρη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. sosto KOUTROULO.
    yiafto o megalodinamos, mas eipe TIMA TIN MANASOU KAI TON PATERASOU.

    opos ekini ekanan ta panda yiamas, kai mis tora yia ekinous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν νομίζω ότι κάποιο ειναι λιγότερο οδυνηρό απο το άλλο.
    Οταν βλέπεις να υποφέρουν και δεν μπορείς να βοηθήσεις ... άστα να πάνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κουτρουλο μου και εσυ μεσα αποψε? εγω δεν εχω ορεξη για τιποτα...και εχω και τον Φ. με γαστρεντεριτιδα!
    τι να σου πω....περναω τρελλα!!! χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ να σου πω την αλήθεια γύρισα πριν λίγο απο τις Κολίνες,ενα χωρίο έξω απο την Τρίπολη.
    Και εγω δεν έχω όρεξη για πολλά-πολλά...
    Περστικά στον Φ.
    Εχει επιδημία πάλι απο ότι ακούω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εν τω μεταξυ εχω παθει και την εξης πλακα μεσα σε ολα...παιρνω δυο-τρεις φορες τον χρονο μια γυναικα να μου κανει τα χοντρα στην καθαριοτητα..τωρα λοιπον που την πηρα τηλ να την ρωτησω ποτε μπορει να ελθει μου ειπε οτι φοβαται το σκυλι και δεν θα ερθει!!!! της ειπα να τον παμε λιγες ωρες καπου και να ερθει και μου ειπε δεν μπορει την τριχα!!!
    οπως καταλαβες θα κανω μονη μου ΚΑΙ γενικη!!!!διοτι αντε βρες αλλη γυναικα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βρε Καψοράχη μπας ειναι αγριος ο Τζο; χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλησπερούδια κοπέλια!
    αχ καψοραχούλα σε καταλαβαίνω απόλυτα
    πρώτον γαστρεντερίτιδα την πέρασα πρόσφατα
    είχα να λείψω από την δουλειά για να καταλάβεις απο το 1999
    οσο για τον πατέρα που τον εχασα χωρίς να προλάβω να το καταλάβω καλά καλά δεν ξέρω τι είναι χειρότερο η φθορά ή το ξαφνικό
    μάλλον και τα δύο βαριά είναι
    τέλος πάντων κοίτα να είσαι καλά μαζί τους όσο γίνετε και όσο υπάρχουν.....
    διότι το μετά είναι το φυσιολογικό όσο και αν πονάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή