Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Του Μάη τα τριαντάφυλλα


Φωτογραφία: Κουρουλό

27 σχόλια:

  1. Καλημέρα.
    Τόσο όμορφες Ανοιξιάτικες μέρες!!!!!!!!........ και η ψυχή μας χειμωμιάζει...........
    Τέτοιος ήλιος ,τόση χαρά η φύση και ΄μεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς γυρίζουμε στους προϊστορικούς χρόνους,όπου να 'ναι θα δούμε και τα μαμούθ....
    Καλημέρα,που λέει ο λόγος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Κουρουλό μου !!!!!!!!
    Από το Κουλουράκι βγαίνει;
    Αίντε να γελάσουμε και λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον απο την "κουλούρα"Τζιβαέρι μου,τα "ακι"τα έχουμε ξεχάσει προ πολλού,χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πρεπει να πιασεις πατο για να καταλαβεις την ομορφια οχι της κορυφης...αλλα της μεσης του βαρελιου που ησουν τοσα χρονια και νομιζες οτι εκει θα μεινεις....

    καλημερα blogοπαιδα...εκανα την βλακεια και ειδα τον Παπακωσταντινου χθες βραδυ στον Χατζηνικολαου....(δεν θα το ξανακανω!η οργη σε μια ηλικια και πανω ειναι επικινδυνη!!!)ουτε λιγο ουτε πολυ ειπε "γεια να συνελθουμε λεω εγω!αλλη λυση δεν υπαρχει! ετσι που ηταν τα πραγματα μονο αμα σας τα παρω εσενα παππου εσενα χαμηλομισθε πιτσιρικα εσενα οικογενειαρχη καταναλωτη θα συνελθουμε...καθηστε καλα γιατι θα ερθουν κι αλλα μετρα...καταχρεωμενοι ειστε!!!"
    και εκει λες....ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΚΟΥΜΠΑΡΕ?εγω ενα στεγαστικο εχω και το αποπληρωνω,μια καρτα εχω και την αποπληρωνω,μια δουλιτσα εχω και την δουλευω σκυλισια,αυτα εχω...τα αλλα τα χρωστουμενα δεν τα ξερω...ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΡΕ?ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΗΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΛΙΟΖΑΓΑΡΙΑ!

    και μετα με την πιεση στο 30 πηγα για υπνο....
    καλη ανασταση αδελφια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα. Τι όμορφη φωτογραφία για τέτοιες δύσκολες μέρες. Ενας φόβος υπάρχει για το μέλλον μας και κυρίως για το μέλλον των παιδιών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ...
    "ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ "
    ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΧΘΕΣ ΑΔΕΛΦΗ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΠΗΓΕ 3 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΝΑ ΜΑΤΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...εγω ολη νυχτα γιατρε ντουφεκαγα πολιτικους.....
    alectoriiiiiiis!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_8033.html

    ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_2588.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Όταν ο Θεός δημιούργησε τα έθνη, έδωσε στο κάθε έθνος από δύο αρετές.
    Έτσι, έκανε τους Αμερικανούς τακτικούς και νομοταγείς, τους Γερμανούς
    αποφασιστικούς και μελετηρούς, τους Ιάπωνες εργατικούς και υπομονετικούς, και ούτω καθεξής.
    Για τους Έλληνες είπε, θα είναι έξυπνοι, τίμιοι και θα δουλεύουν στο
    δημόσιο.
    Όταν τελείωσε τη δημιουργία του κόσμου, τον πλησίασε ο αρχάγγελος Γαβριήλ και του είπε:
    -Κύριε, έδωσες σε όλα τα έθνη από δύο αρετές, αλλά στους Έλληνες έδωσες
    τρεις. Αυτό θα τους κάνει πολύ ισχυρούς και θα διαταράξει τις ισορροπίες
    πάνω στη γη.
    -Έχεις δίκιο Γαβριήλ, είπε ο Θεός. Στάθηκα απρόσεκτος και αυτή η απροσεξία
    μου θα κάνει τους Έλληνες να κυριαρχήσουν σε όλο τον κόσμο. Κάτι πρέπει
    να κάνω αλλά δεν μπορώ να ανακαλέσω τις αρετές που τους έδωσα, κι άρχισε ο Θεός να ψάχνει να βρει μια λύση.
    -Το βρήκα! Θα παραμείνουν οι τρεις αρετές, αλλά .........κάθε Έλληνας θα μπορεί να
    κάνει χρήση μόνο των δύο.
    Κι έτσι έγινε:
    Αν ένας Έλληνας είναι τίμιος και δουλεύει στο Δημόσιο, δεν είναι έξυπνος.
    Αν είναι έξυπνος και δουλεύει στο Δημόσιο, δεν είναι τίμιος.
    Αν είναι έξυπνος και τίμιος, δεν δουλεύει στο δημόσιο.>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. SAS EYXARISTO ME KANATE KAI PHGA MIA BOLTA STON KHPO MOY KAI SHMERA NA STE KALA./
    KALHSPEROYDIA SAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε κάποιο σημείο η εγκληματικότητα στην Αθήνα είχε φτάσει σε επίπεδα Νέας
    Υόρκης και Λος Άντζελες,με αποτέλεσμα να βγει ανακοίνωση ότι όποιοι
    κυκλοφορούν μόνοι τους το βράδυ,είναι υπ'ευθύνη τους.

    Μία νεαρή καθηγήτρια,διορθώνοντας τα γραπτά στο φροντιστήριο, ξεχάστηκε και
    με τρόμο διαπίστωσε ότι η ώρα πήγε έντεκα (το βράδυ).
    Μπαίνει σε ένα λεωφορέιο,όπου μέσα ήταν μόνο ο οδηγός του και πάει και
    κάθεται ακριβώς στο κάθισμα από πίσω του,για να νιώθει περισότερη ασφάλεια.
    Όμως, στην πρώτη στάση,ο οδηγός γυρνά και την κοιτά και της λέει με ψυχρή
    φωνή "
    .
    .
    .
    .
    .
    -Ηλίθια !"

    Η γυναίκα τρομοκρατείται,σηκώνεται και πατάει το κουμπί για την επόμενη
    στάση, προκειμένου να γλιτώσει από τον οδηγό.
    Αυτός συνεχίζει την πορεία,την κοιτάζει ταυτόχρονα από τον καθρέφτη με άγριο
    βλέμμα, η γυναίκα νιώθει τον τρόμο να την πλημμυρίζει.
    Μέχρι που στην επόμενη στάση,ο οδηγός γυρνά,της ρίχνει ακόμη ένα εγκληματικό
    βλέμμα και αναφωνεί "

    .
    .
    .
    .
    .
    .

    -

    -
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Πατήθια !!!"



    Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφο που ειναι το blog μας με τόσα λουλούδια!!!!
    χαχαχαχαχα,καλό Κορίνα,χαχαχα
    Μολέμου να είσαι καλά,εδώ όλα είναι ανθισμένα και μοσχοβολούν οι δρόμοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ καλό korina. Ας γελάσουμε και λίγο.Το χρειαζόμαστε αυτές τις μέρες. Πού είσαστε όλοι χθές το βράδυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγω εκανα ψυχικο crash-test με τον Παπακωσταντινου!!!!! εκανα την αποκοτια και τον ειδα και μετα ολη νυχτα εβλεπα στον υπνο μου οτι οι πολιτικοι ηταν μπεκατσες εγω ημουν ο alectoris και τους ντουφεκαγα...στον Παγκαλο και στην Αλεκα ηταν ευκολο....στους αλλους δυσκολευτηκα λιγακι αλλα ξαπλωσα αρκετους...μετα πηγαινε ο Τζοϊ με τον Φατσα και τους εφερναν...ο γιατρος ετοιμαζε τα τσουκαλια για βρασιμο και το καζανακι μου μαζευε χορτα για σαλατα....


    ΥΓ. Αλε-Αλε...επειδη εισαι καινουργιο αιμα κανω την μεταφραση¨
    Τζοϊ = ο σκυλος μου
    Φατσας=ο σκυλος της Κορινας
    γιατρος=η Κορινα (τα γαιτρευει ολα)
    καζανακι= το ξαδελφακι μου η Βουλα (απο το αγγλικο cousin=ξαδελφη)

    αντε φιλακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχχχ!!!! τι ομορφο τριανταφυλο ειναι αυτο,,και αυτη η δροσοσταλια,,!!! πολυ ρομαντικο και μεσα στην ευωδια,,,,!!!ειναι μια πολυ ομορφη εικονα μεσα σε τοσες ασχημες που ζουμε ,,,

    ,,αυριο ολοι στους δρομους,,,
    ,,θα ειμαι κι εγω εκει...της αγ ειρηνης θα κερασω εκει στην πανεπηστημιου το σοκολατακι μου σε ολους οσους παρευρεθουν εκει,( μη μας πεσει και το ζαχαρο με την πορεια,,,,)
    χθες πως επεσε στα χερια μου ο σουρης και διαβασα αυτο,,,,

    Γεώργιος Σουρής (1853-1919) Ποιός είδε κράτος λιγοστόσ’ όλη τη γη μοναδικό,εκατό να εξοδεύεικαι πενήντα να μαζεύει;Να τρέφει όλους τους αργούς,νά’χει επτά Πρωθυπουργούς,ταμείο δίχως χρήματακαι δόξης τόσα μνήματα;Νά ’χει κλητήρες για φρουράκαι να σε κλέβουν φανερά,κι ενώ αυτοί σε κλέβουνετον κλέφτη να γυρεύουνε;*******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κοριναα που ομορφο το ανεκδοτο ,,,ετσι ειναι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. που ειναι η νοναααα μου;;;; τζιβαεριιι ποτε θα βρεθουμεε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καψοραχουλα μου γλυκια,, εγω τον παπακωσταντινου ουτε λεπτο δεν τον ειδα ,,,ουτε και θελω...
    τους βαρεθηκα να μου μιλανε πανω απο τις εξεδρες που βρισκονται..τραγουδιστες ηθοποιοι πολιτικοι,,,
    ...
    εδω εμεις τι κανουμε !!!πολυ φοβουμαι οτι ολοι θελουμε να κανουμε κατι,,,αλλα δεν εχουμε τα κουραγια να το τολμησουμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις καψοραχη. Αν και ήταν περιττές. Κάτι λίγα γνωρίζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. O Alectoris ειναι σημερα νοσοκομειο για διαφραφμα.Ευχηθειται περαστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚOYΛΙΑ ΣΤΟ ΝΕΦΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ALECTORIS ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 298 ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ,

    ΕΝΑΣ ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ,

    ΚΑΙ ΕΝΑΣ .....ΣΑΜΑΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΥΦ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ,ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λαζόπουλο βλέπετε όλοι; Κι'εγώ το ίδιο. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή