Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Οι 10 εντολές του ΔΝΤ

1. Δουλεύετε ασταμάτητα. Έτσι κι αλλιώς δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις.
2. Φάε λιγότερο. Θα μοιάζεις και με μοντέλο
3. Μη μιλάς με ανθρώπους. Μείνε σπίτι
4. Μη σκέφτεσαι. Το κάνει η τηλεόραση για εσένα
5. Νοιώσε ασφαλής. Υπάρχει αστυνομία παντού.
6. Μη γελάς. Το γέλιο διώχνει το φόβο.
7. Δες ψυχολόγο. Για να την βγάλεις καθαρή.
8. Μάθε Γερμανικά. Για να καταλαβαίνεις τους κατακτητές.
9. Αγάπα την κυβέρνηση. Τα κάνει όλα για την πατρίδα και το καλό σου.
10. Μη θυμάσαι. Ότι έγινε-έγινε. Τώρα πρέπει να πληρώσεις.
-
Μου το έστειλαν με email, δεν είναι πολύ καλό;

19 σχόλια:

  1. Δουλεια Νηστεια Τρομοκρατια

    Δικτατορια Νταβατζηδων Τοκογλυφων

    ή το πιο σοφτ

    Διαιτα Νηστεια ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω τι λέει το ΔΝΤ,εκείνο που είδα χτες στη Ραφήνα ήταν το κάτι άλλο.
    Τέτοιο κόσμο ούτε το καλοκαίρι.
    Στο βαπόρι καθόντουσαν μέχρι κάτω στο πάτωμα.
    Μάλλον δεν έχουμε πάρει χαμπάρι ακόμα τίποτα.
    Μια βροχερή καλημέρα απο τα Λειβάδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ (ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΝΕΑΡΩΤΕΡΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΕΝΩ, Η ΖΩΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ, ΣΙΩΠΗΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΙ 170 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ. ΕΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ. ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΓΕΙ...

    ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ...
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, παρακολουθούσα στο mega την συνέντευξη του Αρη. Για όλα είχε μια απάντηση. Χάλια είναι αυτός ο τύπος. Ετσι νοστιμούλης, πεταχτούλης... θου κύριε φυλακή τω στόμα μου, Θου, θου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα. Καλώς ήρθες Κουτρουλό, πήρες ομπρέλα μαζί σου. Δυστυχώς δεν έχομε καταλάβει ακόμα την άσχημη κατάσταση που μας περιμένει. Ας πάμε λοιπόν διακοπές τώρα που μπορούμε, γιατί από του χρόνου δεν νομίζω να μπορούμε. Καλό Σ/Κ σε όλους, να περάσετε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΙΧΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΜΕ ΕΝΑ, ΤΟΤΕ, ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΝΔ ΒΕΒΑΙΑ). ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ(;). ΤΟΝ ΕΨΑΧΝΑΝ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΒΡΙΣΚΑΝ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ Ο ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΣΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΜΕ ΚΟΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ.

    ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΑ). ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ...
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Γ. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Κενός όπως τόσοι άλλοι.

    Γαρουφαλιά χθες δούλευα 15 ώρες ούτε την θεία Ελένη δεν πήρα να ευχηθώ. Περιμένω να πιεί το ζεστό της για να της τηλεφωνήσω. Χρόνια πολλά για τον ανηψιό σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ Boul boul. Χθες το απόγευμα την επισκέφτηκα για το καθιερωμένο τσάι της με παστιτσάκι. Ας είναι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Γαρυφαλιά μου,χτες το βραδυ που φτάσαμε στο χωριό μας υποδέχτηκε ο σκύλος σου και μας καλωσόριζε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βoul-boul είδα κι εγώ τη συνέντευξη του εν λόγω κυρίου... και πάλι ... ΄Ενιωσα απογοήτευση και απογοήτευση ως πολίτης επειδή ως πολιτικός νομίζει πως μπορεί να μας κοροιδεύει. Ιδίως στο σημείο που ο δημοσιογράφος τον ρώτησε για το τεράστιου εμβαδού γραφείο του. Και τι απάντησε ο κύριος... " Η υπηρεσία το καθόρισε, αυτή η αίθουσα να είναι γραφείο μου". Αφελής δική μου ερώτηση... Η υπηρεσία του ήταν προϊστάμενό του κλιμάκιο; Ποιοι αποτελούσαν τότε την υπηρεσία, που αποφάσιζαν για τον υπουργό ερήμην του; Επιτέλους δεν ντρέπονται κάποιοι; Δε μου λες έχει λιγαριές στα Λειβάδια;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναι ναι η πασταφλώρα του μεσονυκτίου είμαι!οεο
    ΔΙΑΙΤΑ θα κάνω όποτε θέλω εγώ...ποτέ δηλαδή!
    ΝΗΣΤΕΙΑ θα κάνω το δεκαπενταύγουστο διότι οι άλλες τελείωσαν!
    ΤΡΕΛΑ με κορδέλα και μπορεί να την κάνουν απο το ΔΝΤ διότι δεν θα τα βγάλουν πέρα μαζί μας!

    Μίλαγα πριν λίγο με τον σοφέρ μου και μου έλεγε αυτό ακριβώς που λέμε όλοι ....δεν έχει αλλάξει τίποτα
    η κίνηση στο φουλ ,ταξιδάκια ποσών τα ξενυχτάδικα γεμάτα παρασκευοσαβατοκύριακο βέβαια αλλά γεμάτα
    και εγώ ήμουν την Πέμπτη στο ΜALL και κόσμος ποσών ειδικά που ήταν πέμπτη και όχι σάββατο
    Το δε Σάββατο μου είπαν ότι στα μαγαζιά εκεί δίνουν στον κόσμο που είναι σε αναμονή για τραπέζι μπίμπερ ως άλλοι ντόκτορες για να τους ειδοποιουν οτι άδειασε τραπέζι
    κρίσηηηηηηηηηη!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πασταφλωρα για καληνυχτα
    Καλη ιδεα φαινεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://kampia.blogspot.com/2010/05/1-2010.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα.
    Δημητρη στην Αντρο τις λυγαριές τις λέμε μερόλιες. Υπάρχουν πολλές, ειδικά στον ποταμό διπλά στις ντουράφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα απο την ηλιόλουστη Ανδρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΑΘΗΝΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή