Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Αll together... στη δίαιτα!

Βρήκα το άρθρο που προτείνω στην FAQ (free prees). Είναι ένα πολύ δυνατό κείμενο για την κρίση, από τα καλύτερα που διάβασα τον τελευταίο καιρό. Διαβάστε το εδώ Ρίξτε μια ματιά στο Blog. Επίσης δείτε εδώ και εδώ αποσπάσματα από την εκπομπή 5-5-10 των Ράδιο Αρβύλα (στο youtube θα βρείτε όλη την εκπομπή) Παρασκευή σήμερα αλλά δεν έχω καμιά όρεξη να ουρλιάξω από χαρά.
Όμως η ζωή είναι μια, απίστευτη και άγρια ωραία!
Μια συμβουλή στις κυρίες του blog: κορίτσια μην κάνετε δίαιτα, φάτε, φάτε, φάτε! Σε λίγο θα είμαστε συλφίδες... all together! (όταν δεν έχω κέφια κάτι τέτοια "μαύρα αστεία" με κάνουν και γελώ) Καλημέρα

29 σχόλια:

  1. Περιμέναμε τις Παρασκευές πως και πως γιατί έρχονταν ένα ωραίο Σ/κο...{!}
    Οπως πάμε δεν θα έχουμε να περιμένουμε τίποτα μαι ωραία πρωία θα μας ανακοινώσουν ότι θα δουλεύομαι και τα Σ/κα,τέρμα οι αργίες,τέρμα οι διακοπές....
    Και δεν φταίω εγώ για την "μαυρίλα",το κείμενο που μας σύστησε η boul-boul φταίει.
    Και για να ξορκίσω το κακό...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μαύρη μας μοίρα φταίει και κυρίως το ζαβό μυαλό μας! Μας δόθηκε το καλύτερο οικόπεδο (γωνία μπακλαβά, ανατολικά η Ασία, από κάτω μας η Αφρική, Πάνω και δυτικά η Ευρώπη) και δεν παράγουμε τίποτα. Η λαμογιά δεν εξαργυρώνεται. Τώρα θα κόψουμε φέτες το οικόπεδο!

    Όπως έλεγε ο Σεφέρης:
    "ο κόσμος είναι απλός"

    Πουλάς 2-3 νησιά και ρεφάρεις!

    Είμαι τόσο πικρόχολη σήμερα που και γλυκό ροδοζάχαρη να φάω πάλι η γλώσσα μου δεν θα γλυκάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερουδια σε ολους και ολες..
    την εκπομπη των ραδιο-Αρβυλα την εχω δει την ιδια μερα...ηταν χαστουκι...
    Παρασκευη σημερα,εχει δικιο το αφεντικο,δεν ειναι και για να τρελαινεσαι..οσο για το οικοπεδο..ακουστε ενα καταπληκτικο που εμαθα απο καποιον που ειναι χωμενος στα πραγματα και αυτο μου δινει καθε δικαιωμα να τον αμφισβητω αλλα σας το μεταφερω...

    η Κινα μας ειχε προτεινει να κανει σε καποιο απο τα νησια μας βαση και σε ανταλλαγμα θα μας ξεχρεωνε ολο το χρεος!

    το αφηνω ασχολιαστο και στην κριση σας.....

    εγω το αλλο ΣΒΚ πρωτα ο Θεος να ειμαστε ΖΩΝΤΑΝΟΙ απο τους ηλιθιους ενθεν και ενθεν(παρεπιπτωντος αυτες τις μερες ΜΗΝ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠΟ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ...συλαμβανονται ακομα και οι πετρες της πλατειας...)θα παω Αντρο.....ετσι για ενα εξαγνισμο...
    φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα. Έκανα γλυκό λεμόνι (δηλαδή άλλη μου το έκανε), να σου στείλω Boul boul μήπως γλυκαθείς. Γιατί δεν θα την βγάλομε καθαρή με όσα συμβαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διόρθωση:
    Ήθελα να γράψω: η λαμογιά δεν είναι εξαγώγιμο προϊόν γιατί κατά τα άλλα μια χαρά εξαργυρώθηκε από πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΕΙΠΑΜΕ ΟΣΟ ΖΟΥΜΕ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ....
    ΣΑΣ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ....
    http://www.youtube.com/watch?v=h54ZzRXD1HU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλό μεσημέρι σε όλους. Μάλλον θα συνταξιδέψουμε καψοραχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορινάκι,κύκλους κάνει η Ιστορία....
    Τι έζησε και η γιαγιά σου στη καταστροφή της Σμύρνης..;έχασαν πατρίδα ,παιδιά ,άντρες......... μόνο συνείδηση και ελπίδα δεν έχασαν.....
    Πάλι ξένα συμφέροντα,πάλι.....πάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ale-ale μου εκανα λαθος...του Αγιου Πνευματος το ΣΒΚ θα παω νησι!
    μακαρι να ηταν ΚΑΙ το αλλο!(θα σκασω να καταλαβω ποιος εισαι!)

    ποσο ακομα ρε γιατρε....αυτο το βαρελι απατο ειναι!!!!παμε με βημα ταχυ και με ηθικο "ακμαιο" κατευθειαν πισω στο μεσαιωνα!!!!! η γενια μας τελικα (για την δικη μου μιλω)εζησε και πολεμησε και ΕΡΙΞΕ μια δικτατορια και μετα στην πορεια σκαλι-σκαλι εφερε και εδραιωσε μιαν αλλη.....χειροτερη γιατι οι συνταγματαρχες ηταν κατα βαθος ηλιθιοι...ενω τουτοι εδω και ξυπνιοι ειναι και τεχνολογια διαθετουν που βαρα κατ'ευθειαν στο μυαλο....
    τελικα τι σκατα καταφεραμε?

    διαβαστε την ομιλια του Γρηγορη Ψαριανου σημερα στην βουλη!εγω το διαβασα στο xipnistere...αξιζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. διορθωνω...
    ksipnistere....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. .............. πολύ χειρότερη γιατί την άλλη την πάλευες έκανες αντίσταση παλεύοναταν το "θέμα" εβρισκες συμπαράσταση τουτη ΄δω ...είναι ύπουλα απλωμένη παντού!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αποφασίστηκε απο κάποιους πρίν μερικά χρόνια ότι δεν ανήκω στους ανθρώπους του πνεύματος. Ιδιωτικός τομέας βλέπεις. Ετσι του Αγίου Πνεύματος εργάζομαι. Οπότε Ανδρος γιόκ..
    Υ.Γ. Επίσημη αργία για το επάγγελμα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ALE-ALE ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΧΩ ΑΡΓΙΑ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ?
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ. ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ που δουλεύω και Σάβατο τι να πω? Αλλά του Αγ. Πνεύματος δεν δουλεύω, η τυχερή! Καλό Σ/Κ σε όσους ξεκουράζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μη ζορίζεσαι καψοραχη. Δεν ζω στην Ανδρο,αν και την αγαπώ σαν να γεννήθηκα εκεί,δεν είμαι δημ.υπάλληλος, και ανήκω στη γενιά που πίστεψε οτι μπορεί να αλλάξει το κόσμο. Εδωσα στίγμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανήκω και στους πικραμένους της φετεινής Super League...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ στους πικραμένους γενικά αυτή την χρονιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ale-ale δεν ζοριζομαι...απλα οταν γραφω και επικοινωνω σε αυτο το blogακι "βλεπω" και φατσουλα.....την δικη σου ακομα δεν την εχω δει....γνωριζομαστε? το στιγμα δεν βοηθησε....και εγω πικραμενη ειμαι...κοινωνικα,εργασιακα,πολιτικα,ομαδικα.....πικρααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καληνύχτα καψοραχοκαζανακι,καλό σ/κο,καλή ξεκούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καληνύχτα φίλες των παιδικών μου χρόνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καληνυχτα σας.....


    "φιλες των παιδικων μου χρονων"???
    αμαν...βρηκα μαλι να ξανω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ ale-ale τι εκανες στην καψοραχουλα μας!!!!!
    Θα ξενυχτησει αποψε να βρει ποιος-ποια εισαι!!!!
    Καψοραχη σκεψου,σκεψου πολυ και θα το βρεις!!!
    Ψαξε,ψαξε,διαβασε,θυμησου!!!
    Καληνυχτα blogoπαιδα.
    Καλο ΣΒΚ να εχουμε,ησυχο και ειρηνικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να κλεισω τα φωτα;Δεν ειναι καιρος για εξοδα!
    Οποιος μπει να παρει και φακο μαζι του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή