Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Ο ρεμβασμός... του σκύλου!


Ο ρεμβασμός σαν στάση ζωής, η ραστώνη σαν αντίδοτο στο άγχος, η ραθυμία μοναδική αντίδραση στην τρέλα της καθημερινότητας Μια μικρή βόλτα, κουβέντα με φίλους. Απλά πράγματα φέρνουν την ζωή στα ίσα της, εξαφανίζουν τις φοβίες, κάνουν το μέλλον να μη φαίνεται τόσο αβέβαιο. Ο ρεμβασμός αυξάνει την ζωή , χαλαρώνει και αν όλα αυτά δεν φτάσουν... υπάρχει και ο Πλάτανος με τα ούζα και τους μεζέδες.
LIFE IS GRANDE! μια φορά μας δόθηκε... κι άλλη δεν έχει!
(Η Κρίστα κοιτά την Κου πε πε της... )
-
(το συγκεκριμένο τραγούδι είναι ήχος στο ξυπνητήρι του κινητού μου, κάθε πρωί ξυπνώ με τον Μπητλο - κόκορα να ξεφωνίζει)
-

40 σχόλια:

  1. Βρε την Κρίστα πως μεγάλωσε!!!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν χθες ηταν σαν παραδειγμα ο προκομμένος άνθρωπος σήμερα είναι ο ράθυμος...
    Ολοι οι καλοί χωράνε! χε, χε

    Καλημέρα, αρχίζω με κέφι την ημέρα για ν' αντέξω στο "ξυλο" που θα φάω σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ αφεντικουλι και εγω!!! δουλευω παλι μεχρι νυχτα....χτες εφτασα 9 στο σπιτι μπανακι και 10 ακριβως με πηρε ο υπνος στον καναπε...γελαγε ο Φωτης με τους ραδιο-αρβυλλα εκανα και εγω ενα "χι χι" μεσα στον υπνο μου(και καλα οτι παρακολουθω και εγω!)και ξαναξεραινομουν....κριμα γιατι ειχατε ωραια συζητηση χτες βραδυ Κουτρουλο και Γ!

    κουκλα η Κριστα....ο Τζοϊ τελικα εχει αρκετες νυφες να διαλεξει...

    καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα. Φανταστική φωτογραφία! Δύσκολη εποχή, δουλειά πολύ και στο γραφείο και στο σπίτι. Ξεκίνησα να δω και εγώ τους Ράδιο Αρβύλα αλλά με πήρε ο ύπνος. Καλή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα.
    ΄Ισως η τελευταία μου καλημέρα και η πιο στεναχωρημένη.
    Τώρα μου ανακοίνωσαν ότι θα συνδεθώ με δίκτυο.......on line .........
    οπότε χάνω για πάντα το παρεάκι μου ,τις σταγονίτσες εικόνων χρωμάτων αρωμάτων της ΄Ανδρου ,την πηγή αισιοδοξίας μου την παρηγορειά μου την συντροφειά μου ........χάρηκα ήταν γλυκό και ας ήταν λίγο.....μάλλον πήρα μεγάλη χαρά για άλλη μια φορά στη ζωή μου γιατί πάλι δε σκέφτηκα ότι τα καλά και τα γλυκά κρατάνε λίγο..........
    Να΄στε καλά θα σας έχω στο μυαλό και στη καρδιά μου..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. boulάκι μου πες μου αν συνθεθώ με άλλους υπολογιστές θα ελέγχουν τι κάνω;
    γ@μ% την τεχνολογία μου γ%μ#!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζιβαερακι....οταν εχεις ιντερνετ στη δουλεια ΟΠΟΤΕ θελει η εταιρεια σου μπορει μεσω τεχνολογιας να δει σε ποια σαϊτ εχεις μπει....αρα τοσο καιρο θα μπορουσαν να το κανουν....τωρα δεν καταλαβα καλα τι σημαινει το δικο σου το online!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ON LINE ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν τα καταλαβαίνω ΚΑΘΟΛΟΥ.
    Είμαι Ζαβαντριώτισσα και μ΄αρέσει πολύ!!!!!!!!! Το λατρεύω.
    Θα με συνδέσουν και με άλλους υπολογιστές!!!!!!!!
    Γειά σας φιλαράκια ,γειά σας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. βρε λωλη Αντριωτισα....μαθε καλα πτωτα τι θα σας κανουν και μετα να το δουμε...χι χι!!τι θα πει θα σε συνδεσουν με αλλους υπολογιστες???
    αχ!!το λαδι της λωλοχρυσανθης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εχουμε και εμεις τους ηρωες μας....
    ΤΖΟΪ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Xaxaxaαχχχχχχχχααχα!!!!!!!
    Αχ!αυτό το γλυκό λαδάκι της πιο power νονάς!!!!!!!!!
    ή μήπως φταίει ο αέρας της Τήνου....... α!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΖΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΩΡΟΜΑΝΤΗΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΗΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΑ ΜΩΡΟΜΑΝΤΗΛΑ!!!ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΜΕ ΔΑΥΤΑ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΤΜΠΟΥΛ
    ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ? "ΟΥΣΤ ΑΠΕΔΩ ΜΩΡΗ ΛΟΥΚΡΗΤΙΑ!!"
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!
    ΤΖΟΪ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έτσι είναι οι πρίγκιπες... δεν μυρίζουν όπως οι κοινοί θνητοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΤΖΟΑΚΟ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΩ ΒΟΛΤΑ ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΕΛΑΤΕ ΡΕ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ Ο ΜΩΡΟΜΑΝΤΗΛΟΣ ... ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ...
    ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΜΩΡΟΜΑΝΤΗΛΟΣ .... @#&#*!@*% ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΣΣΣΣ!!!ΜΗΝ ΣΑΚΟΥΣΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΛΕΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑ...ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΛΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.....ΠΕΣ ΜΕ ΜΥΡΩΔΑΤΟ ΛΕΒΕΝΤΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΙ ΧΙ!!ΓΑΒ!
    ΤΖΟΪ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τζιβαεράκι,μη στεναχωριέσαι,αν τελικά δεν μπορείς να μας μιλάς θα κατέβουμε όλες κάτω να ζητήσουμε εξαίρεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ .... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://troktiko.blogspot.com/2010/05/john-bendit.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κορίνα,φοβερός ειναι,και μου αρέσει που οι υπόλοιποι κουνάνε τα κεφάλια τους συμφωνώντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!!!!!!!
    Προς το παρών το απέφυγα!!!!!
    Είσαστε αδέλφια ,όμως ,
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!
    Μια ζαβαντριώτισσα βαφτισμένη από .... από λωλό παπά και όχι νονά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο Τζιβαεράκι...μας φοβήθηκαν...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ...και απο λωλη νονα!ρωτα με τι τραβω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τζιβαέρι μου υπομονή. Θα αναγκαστούμε στο τέλος να πάρομε στο σπίτι υπολογιστή και δεν τον θέλω, γιατί κατσαρόλα δεν θα μπαίνει στη φωτιά. Χι,Χι,Χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι ειναι η κατσαρόλα μπροστά στο λαπτόπι!!!!!!!!!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. η κατσαρολα δεν σου δινει πληροφοριες ουτε σε φερνει κοντα σε αγαπημενους...μονο φαϊ φτιαχνει και μας χοντραινει! λαπτοπ λοιπον για να ειμαστε στυλακια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αϊντε πες το στον άντρα μου και στα παιδιά!
    Φιλιά ευχαριστώ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μήπως είναι ευκαιρία να πάρω μήπως και χάσω τα κιλά μου. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μωρέ μαζί με το σκύλο ρέμβασα κι εγώ. Με ταξίδεψες με τη φωτό εκεί. Και χτες το πρωί που βρέθηκα στη Ραφήνα και έβλεπα το "ΘΕΟΛΟΓΟΣ" να βγάζει αυτοκίνητα , καθώς μόλις είχε αφιχθεί από το νησί, ε! μια τρελλή σκέψη διαπέρασε το νου μου... Βρε δε παρατάω τα αποτέλεσματα και τις εξετάσεις να πάω κατά ΄κει;...
    Η κουραστική καθημερινότητα με προσγείωσε όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κουραγιο Δημητρη ερχεται 3ημερο! Να πα΄ρεις τα γραπτά μαζί σου και να πας. Χαιρετισμούς φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ολοι λαζό ε???????????
    πολύ καλησπέρα σας!
    προσπαθώ.....αλλά μου έρχεται κατάθλιψη
    και δεν μπορώ να πάω και για μετανάστρια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φλώ μου καλησπέρα,ειναι πολύ άσχημο να έρχεται το παιδί σου και να σου λέει φεύγω εξω να βρω δουλειά...πολύ άσχημο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλησπέρα κουτρουλό μου

    ναι έχεις δίκιο το έχω πρόσφατο με το γυιο μιας φίλης μου
    φεύγει 99% για κύπρο
    έχει πτυχίο στα οικονομικά κανει μεταπτυχιακό δουλεύει αλλά δεν ξέρει αν θα έχει δουλειά αύριο διότι ειναι η εταιρία μπλεγμένη στα τελευταία σκανδαλα...ονόματα δε λέμε αλλά s......s την λένε, και τι να του πει
    κάτσε εδώ χωρίς δουλειά γιανα μας νταντεύεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ετσι ειναι ,οσο και να πονάει αυτό, δεν μπορείς να πεις τίποτα,μια ζωή στην μετανάστευση η Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καληνυχτα απο το το γαληνιο Τελ Αβιβ στην μπαρουτοκαπνισμενη Αθηνα. Τελος παντων αν ολοι γυρνατε στις 9 απο την δουλεια και σας παιρνει ο υπνος στον καναπε ποιοι διαδηλωνουν?
    Gabi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο ΚΕΝΕΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή