Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Θεοδόσης Σουσούδης: Η παραποίηση της αλήθειας, συνήθης τακτική Λοτσάρη

Παρόλο που δεν μου αρέσει να παίρνω θέση σε παρόμοιους καυγάδες, οφείλω να πω πως ενώ μπορούμε να προσάψουμε διάφορα στον Σουσούδη, δικαίωμα του καθένα μας είναι, αδιάφορο γιατρό δεν μπορούμε να τον πούμε γιατί δεν είναι αλήθεια. 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δεν έχω σκοπό να απαντώ στις ανυπόστατες και υποκριτικές αναρτήσεις του Δ. Λοτσάρη. Όμως, ύστερα από το θράσος του να εμπλέκει το επάγγελμά μου και την προσωπική μου ζωή με συκοφαντικά συμπεράσματα ξεπερνά τα όρια. 

Είναι άκρως απογοητευτικό ότι  αυτή τη φορά αποφάσισε να χρησιμοποιήσει στα πολιτικά του παιχνίδια το Κέντρο Υγείας του νησιού μας και την περιπέτεια υγείας μιας συμπολίτισσάς μας. 

Με την εμπάθεια που διακατέχεται προς το πρόσωπό μου, αυτή τη φορά προσπαθεί να με βλάψει όχι μόνο  πολιτικά, αλλά κυρίως προσωπικά και επαγγελματικά, παραποιώντας την αλήθεια και την πραγματικότητα.

Πρέπει όλοι να γνωρίζουν:

1) Από την ημέρα της ανάληψης των καθηκόντων μου ως Δήμαρχος, έχει διαφοροποιηθεί υποχρεωτικά η ενασχόλησή μου στο Κέντρο Υγείας, όπως ορίζεται από την νομοθεσία.

2) Είναι γνωστό, ιδιαίτερα στους αυτοδιοικητικούς, ότι κάθε Ιατρός του ΕΣΥ που εκλέγεται σε θέση Δημάρχου, λαμβάνει Ειδική Άδεια για όλη την Δημαρχιακή του Θητεία και για 5 χρόνια  απουσιάζει από την υπηρεσία του. 

3)  Ως γιατρός όμως, που επί 22 χρόνια υπηρετώ την υγεία στο νησί μου και ως άνθρωπος που αγαπά τον τόπο του και τον συνάνθρωπο,  θεωρώ ΧΡΕΟΣ μου πέραν της Ειδικής Άδειας, που μου έχει δοθεί και παράλληλα με τα καθήκοντά μου ως Δήμαρχος, στο μέτρο του δυνατού και όσο μου το επιτρέπουν οι συνθήκες, να συνεχίζω να προσφέρω ως ιατρός, να βοηθώ το Κέντρο Υγείας και να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το έργο της παροχής υγείας προς τους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού μας, παρά τα αυξημένα καθήκοντά μου. 

Το ίδιο έκανα στη θητεία μου 2014-2019,  το ίδιο συνεχίζω και τώρα, όσο δύσκολο και αν είναι. 

Ως προς το περιστατικό:

Δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες δημόσια, σεβόμενος την οικογένεια και τα προσωπικά δεδομένα.

Με λίγα λόγια όμως:

Το μεσημέρι της Κυριακής 29 Σεπτεμβρίου, το ασθενοφόρο εκλήθη και μετέβη στην Κατάκοιλο, για να φέρει την ασθενή στο Κ.Υ., αλλά γύρισε πίσω στο Κ.Υ. χωρίς την ασθενή. Οι συγγενείς της ασθενούς αρνήθηκαν την μεταφορά και την διανυκτέρευση της ασθενούς στο Κ.Υ., επειδή δεν υπήρχε βάρδια χειριστού ακτινολογικού και έτσι χάθηκε κάθε δυνατότητα  να εξετάσω το περιστατικό, μαζί με τον εφημερεύοντα συνάδελφό μου, το βράδυ της Κυριακής, έστω και χωρίς ακτινογραφία. 

Την επομένη, το πρωί της Δευτέρας, εκλήθη ξανά το ΕΚΑΒ Άνδρου, όπου ανταποκρίθηκαν άμεσα, μεταφέροντας  με το ασθενοφόρο την ασθενή στο Κ.Υ.   

Το ίδιο πρωί, ενώ  βρισκόμουν στο Δημαρχείο λόγω αυξημένων υποχρεώσεων και Δημοτικού Συμβουλίου, ο συνάδελφος ιατρός, μου έστειλε την ακτινογραφία, όπου διεγνώσθη και τυπικά το κάταγμα στο ισχίο.  Δεν με χρειάστηκε περαιτέρω, καθώς είχε τεθεί  η διάγνωση και είχαν δοθεί οι οδηγίες. Το περιστατικό πλέον ήταν ΑΠΟΛΥΤΩΣ διαχειρίσιμο, από τον ειδικευμένο και αγροτικό ιατρό.  

Η διακομιδή όμως με το απογευματινό πλοίο κατέστη αδύνατη, διότι έπρεπε να προηγηθεί  η μεταφορά ασθενούς με βαρύ καρδιοαναπνευστικό πρόβλημα και το ασθενοφόρο δεν μπορούσε να μεταφέρει δύο ασθενείς όπως με ενημέρωσαν από το Κ.Υ. 

Δυστυχώς οι  βάρδιες των χειριστών στο ακτινολογικό δεν επαρκούν επί 24ώρου βάσεως, λόγω έλλειψης προσωπικού. 

Επίσης το πλήρωμα του ΕΚΑΒ δεν επαρκεί για επάνδρωση και 2ου συγχρόνως ασθενοφόρου στην ίδια βάρδια, εκτός εάν συμβεί κατεπείγον περιστατικό, που κινδυνεύει η ζωή συνανθρώπου μας και κατόπιν εντολής του εφημερεύοντος ιατρού. 

ΣΥΝΕΠΩΣ:

Είναι γνωστό  πως ο κ. Λοτσάρης,  δεν ασχολήθηκε ποτέ να ενημερωθεί για την λειτουργία του Κ.Υ., παρά μόνο για τις δικές του μικροπολιτικές σκοπιμότητες. 

Όχι μόνο δεν γνωρίζει, αλλά δεν θέλει ούτε να μάθει.  

Το μόνο που γνωρίζει καλά, είναι να συκοφαντεί  και να κατηγορεί ανυπόστατα, με εμπάθεια και κακότητα.

Η καταστροφική και απαράδεκτη αντιπολίτευση που επέλεξε να κάνει τον χαρακτηρίζει απόλυτα…..

Όμως:

Το ευαίσθητο κομμάτι της υγείας  χρειάζεται συνεργασία και πολύ δουλειά για να δρομολογηθούν λύσεις και όχι να χρησιμοποιείται ο ανθρώπινος πόνος για μικροπολιτικές πρακτικές με ψεύδη και συκοφαντίες.

Το προσωπικό του Κ.Υ. και το ΕΚΑΒ Άνδρου, δίνουν καθημερινά αγώνα, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες ανάγκες, στις δυσκολίες και στις ευθύνες που προκύπτουν, λόγω της νησιωτικότητας και λόγω των πολλών ελλείψεων, ιδιαίτερα σε έμψυχο δυναμικό και αυτό είναι κάτι που το αναγνωρίζει απόλυτα η κοινωνία μας.

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα στα όμορφα λιβάδια από την όμορφη Νέα Υόρκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεοδόση Ένας καλός καπετάνιος φουρτούνες δε φοβάται

    ΑπάντησηΔιαγραφή