Σάββατο 24 Μαΐου 2008

Secret combination

Σήμερα είναι η μέρα του καναπέ, της πίτσας, της μπύρας, το άγχος των delivery boys, η χαρά του σουβλατζή και η στιφάδα των απανταχού κουλτουριάρηδων που με ύφος από Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ και πάνω λένε: «Να δω Eurovision αστειεύεσαι; σιγά που θα δω την Καλομοίρα, έχω καλύτερα πράγματα να κάνω» Φυσικά ψεύδονται. Δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν, σίγουρα θα δουν ένα μεγάλο μέρος, βεβαίως ξεχνούν πως στη ζωή όλα χρειάζονται και το Μέγαρο και τα παραδείσια πτηνά της Eurovision! Θα παρακολουθήσω με παρέα, όπως συνηθίζω τα τελευταία χρόνια, τον διαγωνισμό. Θα έχω ανοιχτό τον υπολογιστή για να γράφω στο blog κανένα σχόλιο. Το βρίσκω πολύ συμπαθητικό θέαμα που με την παρέα φίλων θα μεταμορφωθεί σε μια υπέροχη βραδιά. Περιμένω τα προγνωστικά σας.

104 σχόλια:

  1. καλημερουδια σε ολους!
    boulboulaki εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο!
    και εγω αποψε με παρεα θα δω τα τραγουδια μονο που δεν ξερω αν θα μπορω εκει να εχω laptopi!
    εγω παλι βαρεθηκα τους τυπους που βγαινουν στην ΤV με υφος Χατζιδακη (και λιγο λεω) σαν τον Γλεζο να πουμε και μιλουν λες και αυτοι εχουν γραψει την μουσικη ιστορια της Ελλαδας!σιγα ρε φιλε !μαζεψε την κουλτουρα σου μη την πατησουμε και σκοτωθουμε!!

    να σου πω ομως μανα μου!επειδη βρισκομαστε σε ηλικια υψηλου κινδυνου προσεχε με τις φωτο!
    ανοιξα η γυναικα το laptopi πρωι πρωι επεσα πανω στους κοιλιακους του Sakiiiiis και μου ηρθε μια ζαλαδα!μη μεινουμε σεκος κιολας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα προτιμούσα απόψε ν' έβλεπα τον Σάκη (από την Καλομοίρα) αν κι αυτός μεγάλωσε! χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καψοράχη πρέπει να πάω σούπερ μαρκετ και σκυλοβαριέμαι. θέλεις να μείνουμε εδώ να λέμε σαχλαμάρες; Την έκαψα σήμερα την ανάρτηση με μόστρα τον Σάκη, δεν θα γράψει κανένας σερνικός. Οι σουσουράδες όλο και κάτι θα σχολιάσουν. Αυθόρμητο ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλη ιδεα boulboulaki αν και πρεπει να παω σε φυτωριο να παρω χωμα και φυτα για τις γλαστρες μου!
    μπα δεν πιστευω οτι η φωτο θα λειτουργησει αρνητικα για τα σερνικα μας! ειναι υπερανω!!
    (επιτηδες το λεω για να τσιμπησουν)
    οσο για το μεγαλωμα του Σακη να σου θυμισω τα κλασικα μοντελα ανδρων που μεγαλωνοντας γινονται καλυτεροι σαν το κρασι
    Σων Κοννερυ,Τζωρτζ Κλουνει κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχει σχέση μ' αυτούς ο Σάκης. Ο Σον είναι άντρακλας. Τελικά πήγα σούπερ, κάνει ζέστη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να μαι και έγω.
    Προτιμάμε να βγούμε το βραδάκι.
    Andros by night. Πάμε Παραλιακή Άνδρου. Όλη η παλιοπαρέα θα βγει πάλι.
    Να προσέχετε ο παπαράτσι καιροφυλαχτεί.

    Φιλάκια σε όλους και να περάσετε καλά.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βλέπω για την Ελλάδα 4η θέση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καψοράχη, τον πέταξα τον Σάκη, έβαλα μια κλασική Αντριώτικη ομορφιά! Εκανα λάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι μανουλα μου λαθος εκαμες!
    δεν διωχνουν ετσι τον Σακη!
    τον δικο μας τον εχουμε ετσι κι αλλιως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ!!!
    ΔΕΝ ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ ΑΚΟΜΗ?"Η ΗΤΑΝ ΒΑΡΥ ΤΟ ΠΛΗΓΜΑ ΤΗΣ EUROVISION?ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ (ΚΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ) ΚΑΙ ΕΡΙΞΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ BOUL ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ στεναχωρήθηκα που δεν βγήκε πρώτη η Καλομοίρα. Να έβγαινε 10η εντάξει θα έλεγα, αλλά τώρα φτάσαμε τόσο κοντά και βγήκε το Ρώσο, το κοντό, το μπασμένο! Πίκρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα και καλη Κυριακη σε ολους!μερικοι ισως κατηφορισαν για παραλιες και οι πιο τυχεροι θα κατεβαινουν Παραπορτι!
    εγω εδω με το laptopi μου!
    επιμενω χρονια τωρα αν δεν εχω κατι original σε παραλια και θαλασσα να μην πηγαινω στα ιμιτασιον!
    σιχαινομαι οσο τιποτα τις οργανομενες πλαζ με τις μουσικες και τις ξαπλωστρες!
    ετσι βεβαια το μονο που καταφερνω ειναι να κανω ελαχιστα μπανια(εκτος απο την αδεια μου στο νησι)και να μενω σπιτι!
    τελος παντων καλα μπανια παιδακια και σε αυτους που κολυμπουν στο νησι μια βουτια και για εμας!!

    οσο για την Γιουροβιζιον με τσαντισε το Ρωσακι!το Καλομοιρακι πολυ καλυτερο! αλλα βλεπεις αυτοι εκει πανω ειναι πολλοι και ψηφιζουν ο ενας τον αλλο!μηπως του χρονου να χωρισουμε και εμεις την Ελλαδα σε Κρητη,Μακεδονια,Κυκλαδες κτλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΥΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑΚΙ ΘΑ ΚΑΤΙΦΩΡΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΑ ΡΗΧΑ ΟΜΩΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΜΙΡΑ ΠΕΙΓΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΑ!!!!!!!Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα σε όλους
    Συμφωνώ με τον Πρόεδρο.
    Φανταστική ημέρα. Ώρα για μπανάκι.
    Όχι εγώ προτιμώ καφεδάκι στην παραλία. Είναι παγωμένή η θάλασσα.
    Καλό μεσημέρι σε όλους.
    Σχολάωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λωνιδακι απο τι θα σχολασεις....?????αφου απο το πρωι παιζεις με το pc......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μ' ακούει κανείς; Υπάρχει κανείς;
    Τι ερημιά είναι αυτή... στο τεράστιο blog! Δυο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή μας πείραξε η 3η θέση της Καλομοίρας ή χθες το βράδυ το ρίξαμε όλοι πάρα-έξω! Παναγία μου πόσο βαριέμαι σήμερα! Όλα τα μεσημεριανά σκουπίδια στην T.V. έχω δει. Μπακλαβαδάκι, Καλομοίρα, νερό. Έτσι πέρασα την Κυριακή. Θα πάθω ότι έπαθε η Καψοράχη μετά πατατάκια… θα φουσκώσω! Έχω μια θλίψη, μια στεναχώρια και δύο σκασίλες δεν θυμάμαι όμως ποιες! Κορίνα, όσο σκέφτομαι την αυριανή μέρα μου έρχεται να φάω και τα υπόλοιπα μπακλαβαδάκια, μήπως να έτρωγα λίγο τυράκι ν’ αλλάξω γεύση ίσως και διάθεση; Μήπως; Μήπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. BOUL-BOUL ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΚΑΣΙΛΑ ΕΧΩ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Boulboulaki ζεις?η τα μπακλαβαδακια σε εριξαν σε κωμα?
    εγω μολις γυρισα απο πανηγυρι!ΜΙΛΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΡΙΣΚΩ!
    λοιπον αγορασα,ενα σχαρακι για το σιφωνι του μπανιου(δεν το ηθελα!)κατι στρογγυλα που αμα τα βαλεις στο νερο φουσκωνουν και μπορεις εκει να βαλεις λουλουδια,εναν φακο που μπαινει και στο κεφαλι(!)σαγιοναρες,αν δεν με επαιρναν με την βια ημουν ετοιμη να αγορασω και ενα τουμπερλεκι!!
    ναι ναι ναι ειμαι μια πανηγυρτσου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. γεια σου κουτρουλο μου! στο προηγουμενο σχολιο ξεχασα να γραψω οτι κοπανησα και ενα ψητο καλαμποκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΠΟΛΥ ΜΆΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΙΕΧΕΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εδω στην Ν.Σμυρνη υπαρχει η Α.Φωτεινη
    και γιορταζει μετα το Πασχα παντα,δεν ξερω γιατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΑΑ!!!!!!!!!!!ΤΗΝ ΞΕΡΩ.ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑ ΕΜΕΝΑ ΚΙ ΕΓΩ Ν.ΣΜΥΡΝΗ.ΜΆΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΟΛΟ ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΤΕΥΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΒΟΛΤΕΣ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. boulboulaki που εισαι και μας αφησε μονες το κουτρουλο και μενα?
    μετα την κραιπαλη με τα μπακλαβαδακια σιωπας και ανυσηχω!
    μηπως ψαχνεις τις σκασιλες σου!
    κοριτσια αυριο θα παω σε εναν γιατρο και τα εχω λιγο παιξει απο τον φοβο μου!γι αυτο το εχω ριξει λιγο στην τρελλη!μη σας φανει περιεργο αποψε οτι και να πω!
    εδω κοντεψε να κατεβασει ρολλα ολοκληρο πανηγυρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κουτρουλο αν κατεβεις ποτε στην γειτονια μου σε περιμενω για καφε.
    ΤΟ ΕΝΝΟΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣἘΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΑΒΑΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. BOUL-BOUL ΑΝΗΣΥΧΩ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΖΑΧΑΡΟ ΠΗΓΕ 300;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εεε αυτου του ειδους τα τρεχαματα δεν υπαρχουν και πολλοι που τα κανουν κεφι,αλλα τι να κανουμε,ΠΡΕΠΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έχω πέσει σε κώμα, παραντουράρω όλη μέρα. Να είναι μάτι; Τα πυροτεχνήματα που άκουγα πριν λίγο είναι από την Αγ. Φωτεινή; (Cool Καψοράχη, Cool… αύριο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΡΙΞΩ ΕΝΑ ΞΕΜΑΤΙΑΣΜΑ.ΜΗ ΚΟΥΝΙΕΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΟΥΝΙΣΟΥ ΤΩΡΑ ΜΑΤΙΑΣΜΕΝΗ ΗΣΟΥΝ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΓΕΛΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κουνιέμαι, δεν κρατιέμαι. Εκανε σεισμό σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΟΥΝΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΥΝΗΜΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΕΙΣΜΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΠΕΛΙΤΣΕΣ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. κουτρουλοοοο!!!το blog σε ανακυρησει επισημη ξεματιαστρα του!και εγω δεν γελαω καθολου!το πιστευω το ματι!βασιζεται στην ενεργεια που εκπεμπουμε θετικη-αρνητικη!


    προσπαθω για το cool!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλησπερα Κορινακι!!
    αληθεια εκανε σεισμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΝΑΙ ΣΤΙΣ 6 KAI 11 - 4,7R , 95ΧΙΛ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ .ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Η BOUL-BOUL ΘΑ ΠΕΤΑΕΙ.ΜΟΝΟ Η ΑΥΡΙΑΝΗ ΒΑΡΕΜΑΡΑ ; ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. τον νιωσατε?με ποιο επικεντρο?
    εγω εκεινη την ωρα αγοραζα φακο για το κεφαλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΔΕΝ ΡΙΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΕ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΧΩ ΦΟΒΕΡΟ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΛΥΠΗΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΛΕΩ ΣΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΩ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ
    http://earthquake.usgs.gov/eqcenter/recenteqsww/
    ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ [ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ]ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΛΙΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΣ ΕΤΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. την αντιδραση την φανταζομαι...εχω υπαρξει και εγω μαρτυρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΒΡΑΔΥ(10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ) ΣΤΟΥ ΜΠΕΗ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΧΡΕΙΑΣΤΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΚΡΑΣΙ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΩΡΑΙΑ ΗΤΑΝ.ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΙΑ ΝΑ ΠΙΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ...
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΚΟΨΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΟΨΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κορινακι θα σε ξεματιασω εγω!
    ναι ναι ναι ξερω!
    οπως ξερω και ποιος σε ματιασε,καποιος σε ειδε χθες και μου ειπε οτι εχεις χασει πολλα κιλα!
    αν και αποοτι ξερω δεν ματιαζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΑΙΔΙΑ Η BOUL ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν μπορώ σήμερα να σας παρακολουθήσω, κάτι έχω σήμερα! Κουτρουλό σαν να ξέχασες εκείνο το απίστευτο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΓΙΑ 1-2 ΜΠΥΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΚΡΑΣΑΚΙ ΔΡΟΣΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΗ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΑΔΙΚΩΣ!!!
    ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΟΒΟΥΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κορίνα, τα μπακλαβαδάκια, τα έδωσα στην Ουρανία και μου έδωσε ένα μεγάλο κομμάτι τούρτα! Θα με ξεκάνετε σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΩΡΑΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΚΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. BOUL-BOUL ΕΧΩ ΘΟΛΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ.ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΠΟΥ ΗΠΙΑΜΕ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΟΛΑ.ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. την επομενη φορα που θα τα πιειτε θα ειμαι και εγω...(ειμαι και ζηλιαρικο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΤΕΤΟΙΟ ΠΙΩΜΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΑΛΛΑ ΜΗ ΛΕΩ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Που είναι η Ελπινίκη να πετάξει την παροιμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΠΙΝΟΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΣΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. και ομως Κορινακι!!ησουν ματιασμενη!
    κουνησου!κουνησου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΜΟΝΟ.ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. γιατι ρε κοριτσια δεν μπορουμε να πιουμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. BOUL-BOUL ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ,ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΣ ΒΡΕ!!!ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΟ ΕΥΝΟΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΩ ΠΙΑ .ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΙΝΟΥΝ.ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΡΑΔΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΑΜΠΕΛΟ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. αχ μη μου λετε τετοια! μια χαρα κοριτσια ειμαστε...εστω μεγαλοκοπελες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ελα κορινακι πες και εσυ οτι εισαι καλυτερα! θα μας περασουν οι αλλες!

    ασε που τον βαρεσα κι ολας για να πιασει καλυτερα το ξεματιασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΝΑΙ ΝΑΙ ΑΠΟ ΟΡΙΑ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ 12 ΜΙΛΙΩΝ....ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Χαιρετίσματα από την Κουλίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. τα ορια τα βαζουμε για να εχουμε κατι να ξεπερναμε!!!
    να την ακουτε την αναρχοκαψοραχη,ετσι....να εχουμε κατι να θυμομαστε στα γεραματα,φτανει να μην βλαπτουμε αλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΚΑΛΕ ΕΙΜΑΙ ΙΔΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΚΟΥΝΗΣΟΥ ΧΙ ΧΙ ΤΟΥΣ ΡΙΞΑΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ .ΠΟΙΟΝ ΒΑΡΕΣΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΛΙΤΣΑ,ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΤΟ LAPTOPI ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Η ΚΟΥΛΙΤΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Η Κουλίτσα: Αχ αχα δεν ξέρω, χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. αυτον που ματιασε την Κορινα!διπλα μου τον εχω(στο μεσα δωματιο)ειδε τα κοριτσια τυχαια χθες.

    του Πνευματος αν εχει καλο καιρο και ειμαστε καλα μπορει,το θελω πολυ,να κανουμε και κανενα μπανιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΓΩ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. α ρε καζανακι!και laptopi να παρεις παλι θα κοιμασαι απο τις 10!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ Η ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Και η Κουλίτσα έφαγε πολύ σήμερα! Μάλλον θα είμαι στην Αντρο του Αγ. Πνευματος και θέλω να πάω στην Αγ. Τριάδα. Μ' αρέσει πάρα πολύ εκεί ψηλά, γι αυτό έχω βάλει σαν πρώτη φωτογραφία το χωριό από κει πάνω. Να βλέπεις τους μπαξέδες, την θάλασσα! Μμμ, οι μυρωδιές! Η Μεσαριά και ο ποταμός! Τέλεια! Μετά στου Ψαρού για τα δέοντα. Θα φροντίσω να είμαι σίγουρα εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΝΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΧΕΤΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. να της παρουμε laptopi με ξυπνητηρι!
    υπαρχει αραγε? να το βαλουμε να χτυπαει καθε πεντε λεπτα,θα απανταει και θα ξανακοιμαται!
    για το καζανακι λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Να είναι με κούκο το λαπτόπι; Κού κου, κού κου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. για φοντο στο laptopi boulboulaki εχω μια φωτο απο την Αγ.Τριαδα κατω το παραπορτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΑΤΙ BOUL-BOUL ΜἘΠΙΑΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ .ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΩ.ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Δίπλα ο Ψαρός, Πέρα του Βραχνού, πάνω ο Ευδόκιμος! Καψοραχούλα μου γλυκειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Οι κουκοβάγιες του blog είναι 3. Εγώ, εσύ και αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. παιδακια λεω να σας αφησω,θα κανω ενα μπανακι και θα χουζουρεψω στον καναπε για λιγο.
    Να με σκεφτεστε θετικα αυριο!
    σας αγαπω πολυ και σας στελνω φιλουρες!!
    καληνυχτα φιλεναδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. η μια κουκουβαγια ειναι ψιλοχ...νη!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΥΠΟΜΟΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή