Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

Η ρεματιά


Η γιαγιά μου Αννα Μηλαίου θαύμαζε κάθε άνοιξη τα χρώματα αυτής της ρεματιάς. "κανένα πράσινο δεν είναι ίδιο" έλεγε στην μάνα μου και εκείνη με την σειρά της σε μένα. Σίγουρα υπάρχουν ομορφότερες ρεματιές, αλλά τούτη εδώ έχει τόσες αποχρώσεις που μόνο όσοι την έχουν δει στις εναλλαγές των εποχών μπορούν να εκτιμήσουν. Εχει και πολλά πουλιά που τραγουδούν το σκοπό τους βρέξει χιονίσει, με ήλιο και βροχή. Μερικές φορές τ’ ακούω στα όνειρα μου και είναι σα να είμαι εκεί… (για να δούμε με την πάσα που σας έδωσα που θα πάτε την μπάλλα!)

17 σχόλια:

  1. Θυμαμαι παιδι(στην εποχη του χαλκου αναφερομαι)η Χρυσανθη με επαιρνε και πηγαιναμε για χορτα(με σακουλα και μαχαιρι!)στον ποταμο!υπηρχε ενα κομματι που τον Νοεμβριο περιπου γινοταν ροζ απο τα κυκλαμινα!αυτη η εικονα και αυτο το αρωμα με εχουν σημαδεψει!πηγα προσφατα να το ξαναβρω αλλα ολα στην περιοχη εχουν αλλαξει!και ο ποταμος γεματος σακουλες,ψυγεια,και σκουπιδια!ΚΡΙΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΡΘΟ ΕΓΟ ΝΑ ΞΕΘΡΑΜΠΗΣΩ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΩ ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου ρε Πελοπαρα!με τα θραβαλικα σου και τα ξεθραμπισματα σου με τρελαινεις!εισαι κιμπαρης αντρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πελόπα δεν έχεις ξεχάσει τη διάλεκτο σαν γνήσιος Λειβαδιανός, Γουστάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλλα μην χάνουμε την μπάλα το θέμα μας είναι η ρεματιά. Ενταξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Boul μπορεις να προσθεσεις τις λεξεις στον καταλογο!με ξαφνιασαν ευχαριστα και μενα!Το κουτρουλο και οι υπολοιποι εχουν παει τσαρκα?παλι τα δυο μας μειναμε!φυγαν και τα τεκνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες λέξεις, παλιο-Λειβαδιανός μάλλον είναι ο Πελόπας, αλλά με μπερδεύει που με τους υπολογιστές τα πάει καλά, τα λέω τώρα που δεν μας ακούει. Καψοράχη, Κορίνα σταθερές στο ραντεβού της βεγγέρας. Ουαου! (Κουτρουλό απουσία απόψε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kορινακι αν ειμουν ακομα στη δουλεια θα ειχα φτασει στον φονο!σημερα ηταν μια απο τις πιο δυσκολες μερες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καψοράχη, Θα πας αύριο στον Αντρέα; Να του πεις οτι μας λείπει ΠΟΛΥ! Θα σου τηλεφωνήσω να μου πεις νέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναι λεω να παω αυριο το απογευμα,θελω απο προχθες να παω και με τα νυχτερια στη δουλεια δεν τα καταφερα!θα σε παρω να σου πω,σκεφτομουν αν θα μπορουσε να εχει ενα laptop!θα περναγε καλυτερα η ωρα του!

    κατι μου κανει το συστημα με την λεκτικη επαληθευση!δεν βγαζει γραμματα!δεν ξερω γιατι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καληνυχτα παιδακια!παω να κουκουλωθω στον καναπε να ισιωσω το κορμι μου!φιλακια πολλα και καλη ξεκουραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λαπτοπι βρίσκουμε, σύνδεση πως θα βρούμε, κατι εχω σκεφτεί θα σου πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ουφ, τα έχω φέρει σε μια βόλτα όλα για το αυριανό φραβαλικό. Πελόπα που σου ήρθε αυτή η λέξη. Εγω να δεις τι θραβαλικό έχω αύριο. Μάη μήνα πρέπει να ζεματίσω και τα αμπελόφυλλα, πως θα φτιάχνω ντολμαδάκια γελανζτί όλο τον χρόνο; Με αγοραστά φύλλα; Ποτέ! Α ναι να πω κάτι για την ρεματιά, είναι πολύ όμορφη όλες τις εποχές. Προσωπικά μ' αρέσει το καλοκαίρι. Να πίνω παγωμένη λεμονάδα κάτω από ένα λάινο (εντάξει Πελόπα, Λειβαδιανές είμαστε και εμείς)και τα τζιτζίκια να μην βάζουν γλώσσα μέσα τους. Πολύ όμορφη ρεματιά. Πάω να ξεκουραστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Από σιγανό ποταμό ψηλά τα ρούχα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΣΑ,ΠΑΣΑ ΓΥΡΙΣΕ Η ΜΠΑΛΑ ΑΝΑΜΝΗΣΙΣ ΝΑ ΣΚΟΡΠΙΣΕΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή