Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

La Plage De Saint Tropez



Κρατούσα τις φωτογραφίες από τον Φεβρουάριο, ήθελα να έρθει πιο κοντά μας το καλοκαίρι, να μπορούμε, εμείς που ζούμε στα ξένα, να νοιώσουμε το ρίγος του θαλασσινού αέρα αυτής της παραλίας που φυσικά δεν μοιάζει με Saint Tropez αλλά τι μ’ αυτό... μας αρέσει! Μαζί με τις φωτογραφίες θυμηθείτε και το τραγούδι (αφιερώνω αυτή την ανάρτηση στις παιδικές μου φίλες και στις ατέλειωτες απλωτές μας) Οι φωτογραφίες είναι του vaglouk που κολυμπά μαζί με την Πέρλα.

87 σχόλια:

  1. Αγαπημένη boul-boul,
    χαίρομαι τήν δύναμη της νοσταλγίας σου...
    Παραμένω κολλημένη στην ροδοζάχαρη...
    Την άλλη μέρα της δικής σου ανάρτησης (!),το "Εθνος της Κυριακής" είχε ολοσέλιδο άρθρο για τα καλά τού ρόδου! "...μας χαρίζει ενέργεια...είναι η πλουσιότερη πηγή βιταμίνης C...καταμολεμά την γαστρίτιδα... χτυπά το άγχος" και άλλα πολλά καλά! Δάκτυλος boul-boul?
    Με πολλά χαιρετίσματα στην οικογένεια Αντώνη Πολέμη,
    Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΒLOG ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.
    ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΠΑΡΕΑ ΣἈΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΦΥΣΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικό σενάριο: Ξυπνώ το πρωί, πίνω δυο γουλιές καφέ, τεντώνω το κορμί χαζεύοντας τα απέναντι χωριά, με το ποδήλατο τρέχω ίσα κάτω στο παραπόρτι, ρίχνω μια βουτιά... και μετά... και μετά πάω στο γραφείο!!! (όχι πως είμαι σπαστικιά έτσι;) Καλημέρα σε όλους. Γλυκεία μου Elsa δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που γράφεις σε τούτο δω το χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουτρουλό, το ξέρω ότι ξυπνάς πρωί αλλά το βράδυ που είσαι; Ένα ολάκερο blog χθες ξεφώνιζε το όνομα σου! Η Καψοράχη μέχρι στερητικό σύνδρομο έπαθε! (είναι μαργιόλα βέβαια) Όλοι έχουμε "ιστορίες" για το Παραπόρτι, εμπρός ας γράψουμε κάτι. Παραμονή του Αγ. Κωνσταντίνου σήμερα, βοήθεια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημεριζω τους φανατικους του
    Saint Παραπορτε!εχω γυρισει πολλες παραλιες στη ζωη μου σαν κι αυτη πουθενα.Απο ιστοριες αλλο τιποτα!θυμαμαι να πηγαινουμε με γαϊδουρια μπροστα η θεια Ελενη με το καζανακι μου και πισω η Χρυσανθη με μενα(ο Γιωργος ακομη δεν ειχε γεννηθει)Τι μερες!
    θυμαμαι τα πελωρια κυματα να μας ξεβρακωνουν και να κακαριζουμε με το καζανακι!
    τα πολυτιμα και ανεκτιμητα χρονια!
    καλη μερα και καλη δυναμη

    η μαργιολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους και σε όλες!
    Ε ρε τι μου θυμήσατε!
    Απλωμένα τα καρούλια στο παραπόρτιον,να τσακώνω τους σαργούς και να πετάω μεζεδάκια(περκόχανα)στις πάπιες!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα σε όλους!
    αχ βρε boul με τις περιγραφές σου!
    καψοράχη σε παρακαλώ θα με προσλάβετε και εμένα?δεν αντέχω αλλο το τρελό αγόρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παστα φλωρα παιδι μου στειλε βιογραφικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να στείλω καλέ!!!!!!!!!!!!!!!!πεμου που?
    και μια μετεγκατάσταση στην άνδρο καθόλου δεν με χαλάει!!
    κουτρουλό καλή επιτυχία στον μικρό και σε όλα τα παιδάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παστα φλωρα ακομη δεν εχουμε βγαλει υπευθυνο προσωπικου!θα ενημερωθεις παραυτα!!
    Κουτρουλο μου μικρομανα ετσι!δινει το μικρο σου!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ αν και τα δυσκολα οπως το λες ειναι μετα!ξερω εγω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ...ΜΙΚΡΟΜΑΝΑ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ .ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
    ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΙΧΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΕ.
    [ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΝΝΟΩ]
    Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
    Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
    Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης

    Φέρτε μου τη θάλασσα να τη προσκυνήσω,
    φέρτε μου τον ήλιο της να προσευχηθώ.

    Έθρεψα τα σπλάχνα σου, κύμα πελαγίσιο,
    με χιλιάδες μνήματα μέσα στο βυθό.

    Φέρτε μου τη θάλασσα να τη προσκυνήσω,
    φέρτε μου τον ήλιο της να προσευχηθώ.

    Φέρτε μου τη θάλασσα να τη τραγουδήσω,
    φέρτε μου τον ήλιο της για να ζεσταθώ.

    Οι νεκρές αγάπες μου δεν θα ‘ρθούνε πίσω,
    βάλτε με στον κόρφο της ν'αποκοιμηθώ.

    Φέρτε μου τη θάλασσα να τη τραγουδήσω,
    φέρτε μου τον ήλιο της για να ζεσταθώ.

    Φέρτε μου τη θάλασσα να τη προσκυνήσω,
    φέρτε μου τον ήλιο της να προσευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ!!!
    ΠΟΙΟ SAINT TROPEZ ΒΡΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΜΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ?
    ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΣΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ,ΠΑΤΗΤΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
    SAINT PARAPORTEZ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΒΟΥΤΗΧΤΕΣ!!!
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. SARGE ΤΟ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ!!!
    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟΥΣ ΣΑΡΓΟΥΣ?ΟΕΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εννοια σου korina και δεν θα πάνε χαμένοι οι σέργουλες!
    Στην ανάγκη θα τους βάλω στην σαλαμούρα!
    Προσέχουμε για να έχουμε!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πλαταρα ομως ο εξαδελφος Ευαγγελος!
    μισο στρεμμα!και αν καταλαβα καλα κολυμπαει Φλεβαρη μηνα!κραση εεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΡΑΣΗ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΣΕΙ ΜΑΙΟ ΣΤΟ ΝΕΙΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΘΑΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΑΣ!!!!ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΝΕΥΤΩ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΒΟΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΙΑΣΤΗ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΟΡΙΝΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΥΠΑ ΠΑΓΩΤΟ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προπαγάνδα στην ψηφοφορία,θα αναφερθώ στο συμβούλιο της Επικρατείας!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κοριτσια μη λετε τετοια αυτες τις δυσκολες ωρες της πεινας!
    εγα και στη χωριατικη και στην κουπα παγωτο με βατραχοπεδιλα θα επεφτα γιατι απο την λυσσα μου θα πνιγομουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΥΡΤΑ ΝΟΥΓΚΑΤΙΝΑ "η ΣΟΚΟΛΑΤΙΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΟΧΙ!!!ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΆΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ Η BOUL-BOUL ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΒΟΥΤΙΕΣ ΣΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΒΟΥΤΙΕΣ ΟΠΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η BOUL ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙ!!!
    SARGE ΜΟΥ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ?ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΠΕΣΤΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΟΠΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΟ ΠΕΡΝΩ ΠΙΣΩ SARGE ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΞΕΜΥΑΛΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κορινακι ο σαργουλης παραπονιεται επειδη ερχονται πρωτα τα μπαρμπουνια!
    να ειχαμε μια πιατελα τηγανητα εεεε? με χορταρακια για σαλατα εεε?
    και μετα για παγωτο στη Δωδωνη!
    αληθεια κοριτσια τι λετε για μια βραδυνη εξοδο γυναικοπαρεα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΟΥΤΣΟΜΟΥΡΑΚΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑ!!!
    ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΩ ΠΩ ΚΟΥΤΣΟΜΟΥΡΑΚΙΑ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ!!!!!!
    ΝΙΑΙ ΝΙΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΜΕ?????????
    ΚΑΙ ΒΟΥΤΙΑ ΕΓΩ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΙΟΥΛΙΟΣ ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΚΟΝΤΕΨΑΝ ΝΑ ΜΕ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΤΡΕΛΕΣ(ΚΟΡΙΝΑΚΙ-ΚΑΖΑΝΑΚΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ Ο ΛΩΝΙΔΗΣ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΙΣ?
    ΕΧΕΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ Ο ΛΩΝΙΔΗΣ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΙΣ?
    ΕΧΕΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο Σαργός και το Λαυράκι τρώγονται μεσημεράκι!


    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αντράχλα φάγατε και σήμερα? Ο Leo έχει ρεπό την Τρίτη. Σαργέ μη μασάς. Καψοράχη μην ανέβεις στην ταράτσα... εχει πανσέληνο σήμερα… Φιλιά στα μούτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. "Στου Δουράμπεη"
    στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
    μουσική: Νίκος Ξυδάκης

    (Τραγούδι: Σωκράτης Μάλαμας - Νίκος Ξυδάκης)

    Ο σαργός κι ο σπάρος
    Θεέ μου κοίτα θάρρος
    Βγήκανε στα Φάληρα
    Ασημένια τάληρα
    Κάνουν τις τσιπούρες
    Κι άρχισαν φιγούρες

    Έγια μόλα, έγια λέσα
    Έγια μόλα, έγια λέσα
    Έγια μόλα, έγια λέσα
    Έγια μόλα, έγια λέσα

    Στου Δουράμπεη τραπέζι κλείσαν
    Και καθήσαν
    Και να πίνουν αρχινήσαν

    Στου Δουράμπεη τραπέζι κλείσαν
    Και καθήσαν
    Και να πίνουν αρχινήσαν

    Αγαπάνε στην Καστέλλα
    Μια πεντάμορφη κοπέλα
    Αγαπάν μια συναγρίδα
    Κι έχουν χάσει κάθε ελπίδα

    Κι ο Δουράμπεης που ξέρει
    Το γιαλό και το μουράγιο
    Τους κερνάει
    Τους λέει "Κουράγιο","Κουράγιο"
    "Κουράγιο"
    "Κουράγιο"
    "Κουράγιο"
    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ!!!!!!!!!!!!ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ!
    ΛΟΙΠΟΝ BOUL ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΝΤΡΑΚΛΑ ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ΤΟΥ Ν.ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ?ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΛΥΣΤΡΙΔΑ?ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΠΟΛΥ?ΚΑΛΑΘΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ?ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΤΑΝ .ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΦΩΤΙΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΨΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ .ΜΕΤΡΑΜΕ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΗΝΕΣ .ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΕΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. θα μαζευομαστε ΚΑΙ τις Τριτες για βεγγερα κουτρουλο μου και θα κανουμε την Λειβαδιοθεραπεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΚΗΣ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΚΟΥΕΙ!!!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΚΛΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ!!!Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ/ΜΑΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΒΕΓΓΕΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΔΙΝΟΥΜΕ.ΚΟΡΙΝΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΑΞΑΝ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ Μ....ΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τις αφησαμε να κοιμηθουν κουτρουλο μου μεσα στα ακριβα μας αυτοκινητα και σπιτια που δεν ειναι δικα μας διοτι τα χρωσταμε στην τραπεζα!
    το υπεροχο ειναι οτι παρ ολο που η γενια η δικη μας παραδοθηκε τα παιδια μας ακομα αντιστεκονται για αυτο και τα γουσταρω πολυ!
    τουλαχιστον τα περισσοτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. επειδη γραφαμε ταυτοχρονα Κορινακι ειπες τη σωστη κουβεντα!
    ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΜΕ!!ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΡΕ ΣΥ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ!!! ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΓΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΧΩ "ΦΥΓΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΔΩ"
    "ΦΟΒΑΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ"
    ΜΕΓΑΛΕ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΙ Η EUROVISION ΧΤΕΝΙΖΕΤΕ!!!
    ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΑΝ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προσπαθώ να καταλάβω από που ξεκίνησε η κουβέντα! Αλλά όπως έλεγε παλια ο Λαζόπουλος: η κουβέντα είναι σαν καγκουρώ, πάει από εδω, πάει από κει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΟΡΙΝΑΚΙ ΗΡΕΜΗΣΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΜΑΣ ΝΤΟΜΠΑΡΕΙ Ο ΛΑΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΧΩ ΘΥΜΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΤΡΕΨΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΒΕΒΑΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΜΑΚΑΡΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΜΠΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΡΙΚΟΣ Ο ΚΑΝΑΠΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΚΟΥΝΑΜΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ!!!ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΒΟΛΕΜΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΙΑ!!!!!!!ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. δεν θελω να σε ντοπαρω κι αλλο Κορινακι αλλα το τραγικοτερο ολων ειναι οτι ξεχναμε τον θυμο γρηγορα και το ξαναεπιτρεπουμε!
    χωρις να θελω να φανω υπερβολικη τωρα τελευταια ολο και συχνοτερα σκεφτομαι με συμπαθεια τα παιδια με τις μαυρες κουκουλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. μπα σε καλο μας αποψε τι παθαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΦΤΑΙΕΙ Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΜΑΣ ΕΠΕΣΕ ΒΑΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ...μα εχει πανσεληνο αποψε και ειναι ωραια...ειναι αλλιωτικη η ζωη χωρις παρεα..δεν νιωθω θλιψη..μα μου χει λειψει ..το λαγνο ψεμα σου που τακανε ολα ωραια...

    ετσι..να γλυκανουμε λιγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΜΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ ΠΟΛΥ!!!ΠΟΛΥΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΣΕ ΜΑΝΑΒΙΚΑ ΧΑΣΑΠΙΚΑ SUPER MARKET ΚΤΛ
    ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ .ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΟΙΩΝΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. να σας εξομολογηθω κατι..τωρα που εβγαλα τα καλοκαιρινα ειδε ο γιος μου τα παπουτσια μου και γυρναει και μου λεει-μ αρεσει ρε μανα που κανεις μποικοταζ μια μερα στην αγορα!-
    ντραπηκα!
    γιατι θυμηθηκα αυτο που ανεφερες πιο πανω Κορινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΒΟΥΡΚΩΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. BOUL-BOUL ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ειναι στην πανω σαλα το boulboulaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΤΟ ΠΡΩΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΣΆΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΕΤΣΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. και τι βουτιες!σε χωριατικες και παγωτα!
    ειμαστε πολυπλευρα ατομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΝΑ ΦΑΩ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ !!!ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΕΧΩ ΞΑΝΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ!!!!ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΤΑ ΤΡΑΓΑΝΑ ΚΟΥΤΣΟΜΟΥΡΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Κατέβηκα από την γκλεβανή, όπως είπε η Καψοράχη ήμουν στην πάνω σάλα. Είμαι λίγο τσι ρι μπιμ, τσι ρι μπομ σήμερα και δεν μπορώ να σας ακολουθήσω στις εύστοχες παρατηρήσεις σας για το κοινωνικό γίγνεσθαι. Ένα μπορώ να πω: ο θεός να βάλει το χέρι του γιατί αν γίνει κα΄να μπαμ ούτε ραδίκια δεν θα βρούμε να φάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. παιδια εγω αυτη την στιγμη πινω μια μπυρα! αι σιχτιρ πια με τις διαιτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΕΛΟΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. θα ανοιξω και πατατακια!!!!!!!
    ΚΡΕΠΑΛΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΩ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΙΑ.ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΕΛΩΠΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τότε Καψοράχη σε βλέπω να τρως τα παπούτσια σου και εγω τα άπειρα cd μου. Τα βιβλία θα γίνουν καυσόξηλα. Αλλά ας κλείσουμε την βραδιά με κάτι αισιόδοξο... αύριο είναι τετάρτη, δυο μέρες πριν την παρασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΟΔΟΥ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΓΥΝΑΙΚΟΠΑΡΕΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΝΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΟΠΟΤΕ θελετε φτανει να το ξερω 1-2 μερες πριν(να κανονισω τα μωρα!)
    την αλλη εβδομαδα? ας κανονισει το boulboulaki που δουλευει μεχρι αργα.Παρασκευη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. κουτρουλο να φερω τη σκαλα στο παραθυρο?
    σαν τον Ζηκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ FREE ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!
    Α ΒΡΕ ΠΕΛΟΠΑ ΤΙ ΧΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΕΤΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΤΑΤΑΚΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Και εγώ θέλω πατατάκι με... ηλιελαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΑΙ γαριδακια εχω λεμεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΑΣΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΤΕΟ
    ΜΕ ΤΑ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. πρηστηκα!!επαθε πλακα ο οργανισμος μου μετα απο την λοιμοκτονια!τεντωνω τα χερια να φτασω το laptopi!
    λες γιατρε μου να μου μεινει μονιμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΟΧΙ ΤΖΟΥΤΖΟΥΚΑ ΜΟΥ.ΠΙΕΣ ΝΕΡΟ ΜΕ ΟΖΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ρε σεις καταλαβατε τι καναμε αποψε?ηπιαμε και φαγαμε παρεα(εφαγα δηλαδη αλλα μη με πληγωνετε!)
    ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΘΑ ΣΚΑΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή