Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Κάποτε στον... ποταμό!


Οι περισσότεροι από εμάς (40+) έχουμε σόγια που ζουν στην Αμερική. Όταν ήμασταν παιδιά τα καλοκαίρια γεμάτοι περιέργεια περιμέναμε τους συγγενείς μας. Τους καλωσορίζαμε, που αλλού στον ποταμό και όταν έφτανε η ώρα της αναχώρησης πάλι στον ποταμό τους λέγαμε το αντίο. Για τους μεγάλους ήταν στιγμές συγκίνησης, για μας τα παιδιά γέλιο, παιχνίδι μαζί με τα ξαδέλφια μας και άπειρες τσουλήθρες στα μπακάλια του γεφυριού. Μια τέτοια στιγμή στο χρόνο έχει «αιχμαλωτίσει» αυτή εδώ η φωτογραφία. Πάνω στο παλιό γιοφύρι του ποταμού η θεία Πάτρα με τον Βασίλη, τα αδέλφια της Μήτσος, Όλγα, Μαρία, ο Μιχάλης με την Βιολέτα, η θεία Ερήνη, η Διαμάντη, οι γονείς μου και εγώ… κάτω από τον καυτό ήλιο κοιτάμε ζαλισμένοι το φακό… 1970. Κλείστε τα μάτια, πόσες παρόμοιες σκηνές θυμάστε;

152 σχόλια:

  1. εμεις ειχαμε την θεια EVA(κατα κοσμον Ευανθουλα) και τον θειο POL με τι γιο τους GIM.Θυμασαι καζανακι? ακομα εχω μπροστα στα ματια μου το φτερο στο καπελο του θειου!!δεν ειχαμε ξαναδει κατι τετοιο και το κοιταγαμε μαζι με το Βουλιω καλα καλα,επισης αξεχαστες θα μου μεινουν και οι τεραστιες χρωματιστες καραμελες σαν μαλακο καουτσουκ που μας εφερναν(πολυ αργοτερα ηρθαν και στη Ελλαδα)
    α ρε boulboulaki τι μου θυμισες πρωι πρωι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποτε στον ποταμό τσάκωσα έναν σαργό.
    Ητανε σαργός νησιώτης,δηλαδή ψαράκι πρώτης!
    Και έτσι όπως τον έβαζα σε ένα ταψί μεγάλο,εκείνος μερακλώθηκε και άρχισε τον μπάλο!!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πλάτανος θέλει νερό κι η λεύκα θέλει αέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η θεία Eυανθούλα είναι και θεία της Κούλας, ο σαργός είναι γαμπρός της πρώτης ξαδέλφης της Κούλας;, ξάδερφος του Λωνίδη, ο θείος του Λωνίδη είναι πρώτος μου ξάδερφος, η Καψοράχη είναι πρώτη ξαδέλφη της Βούλας που έχει θεία την Ευανθούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι μου θύμησες Boul-boul;
    Έχω ζήσει και έγω στιγμές σαν και αυτή της φωτογραφίας και εξακολουθώ να ζω ΕΥΤΥΧΩΣ μέχρι και σήμερα.
    Μπορεί το παλιό γεφύρι να μην υπάρχει πια, αλλά τα συναισθήματα είναι τα ίδια, όποτε έρχεται ο θείος Ρούλης με την θεία Πόπη και την Πατρούλα.
    Ένα πρόβλημα είχα και έχω οι βαλίτσες. Επιτέλους να γίνει ο δρόμος (ακούς Δήμαρχε) να γλυτώσω το κουβάλημα, 98 σκαλοπάτια και μονοπάτι δεν ξέρω ποσα μέτρα, είναι αυτά. HELP ME!

    With LOVE

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να ευχηθώ σε μια ψυχή που έχει γεννέθλια και την έκανε για Αθήνα, για να μην κεράσει,

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    και να τα χιλιάσει.

    Φιλάκια
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Σαργός είναι ανηψιός της Ευανθούλας αλλά και της Κούλας που είναι ανηψια της Ευανθούλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η θεία Ευανθούλα αυτή την στιγμή φταρνίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Boul-boul να συμπληρώσω: η Κούλα είναι θεία μου (δεν την έχω πει ποτέ θεία), ο sargos είναι δεύτερος ξαδερφός μου και ανηψιός της Κούλας και της θείας Ευανθούλας, η θεία Ευανθούλα είναι και δικιά μου θεία και της Καψοράχης, οπότε Καψοράχη είμαστε συγγενείς; Να συγκινηθώ τώρα ή αργότερα;

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είδα την θεία Ευανθούλα το Νοέμβριο που πήγα Αμερική. Είναι μιά χαρά. Είναι φοβερή. Έκανε το τραπέζι σε εμένα και τον ξαδερφό μου, στο σπίτι και μετά πήγαμε και για καφέ. Περιττό να πω ότι οδηγάει αυτοκίνητο πολύ καλύτερα από όλους όσους έχω δει.
    Super Grandma.

    Φιλάκια θεία και να είσαι πάντα καλά, γεμάτη υγεία και ζωντάνια.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρε σεις με μπερδέψατε τελικά!!!!
    Που είναι τα χάπια μου!!!!


    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΨΟΥ ΑΨΟΥ ΒΡΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΤΑΙ ΑΨΟΥ ΑΨΟΥ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίο blog έχετε παιδιά ,πολύ γέλιο, είμαι άσχετος από Αθηνά,έψαχνα πληροφορίες για Άνδρο και μπήκα, γουστάρω πολυ τον χαβαλέ σας!Μπράβο συνεχίστε έτσι γιατί μονό ετσι την παλεύεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΛΕΟ η Ευανθουλα η Παρασκευουλα(γιαγια μου)η Ασημινα και η Τασια(καλλονη!!)ηταν ολες τους και ειναι (η ΕVA) πολυ δυναμικες γυναικες και μορφωμενες για την εποχη τους!γερα κοκκαλα σου λεω και διαολου καλτσες!ελπιζω το γονιδιο να συνεχιζεται(τουλαχιστον ετσι δειχνει το δυδιμο Ελενη Χρυσανθη),τωρα ισως να ειμαστε και εξ αγχιστειας συγγενεις οποτε σου επιτρεπω να συγκινηθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. να και οι αδεσποτοι!!!!
    ευχαριστουμε φιλε!!ευπροσδεκτος στις βεγγερες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς Καψοράχη:

    Σνιφ. Σνιφ.
    Συγκινήθηκα!

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. προς ΛΕΟ.

    γιατι βρε μουργο?δεν αξιζω μια γνησια συγκινηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιατί το πήρες στραβά Καψοράχη μου; Ήταν γνήσια η συγκινησή μου.

    Άσχετε καλωσόρισες στην παρέα μας.
    Μη νομίζεις και έμεις πριν από το blog ψιλοάσχετοι είμασταν μεταξύ μας. Ένα γειά τι κάνεις λέγαμε. Μέχρι που ήρθε η SUPER BOUL-BOUL και μας έφερε πιο κοντά, και δεν έχουμε σταματήσει την πάρλα.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. BOULBOULAKI FOR EVER!!!!
    Ο συνδετικος κρικος που εδεσε για παντα ανθρωπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ότι οι περισσότεροι από έμας ήταν για δέσιμο, το ξέραμε πριν έρθει η boul-boul, Καψοράχη μου.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστώ πολύ παιδιά, αλλά το άθλημα είναι ομαδικό. Χωρίς εσάς το blog θα ήταν άδειο και έρημο. Δεν ήθελα να κάνω το blog του ενός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α οχι και αδεσποτος.Σκυλος δεν ειμαι,φιλοζωος ειμαι,ασχετος ειπα,μη τα χαλασουμε δεν κανει τωρα που σας συμπαθησα.ευχαριστω Λεωνιδα για το καλωσορισμα γενικα εχετε πολυ χιουμορ και τρελλα και αυτο μετραει.να ειστε καλα και κανενα βραδυ μπορει να σας κανω παρεουλα αν θελετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΑΙ να φάμε και κανά ψαράκι!!!!!


    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με την καλή έννοια το «αδέσποτος», η Καψοράχη μας τα έχει παίξει από την δουλειά! Ναρθείς όποτε θέλεις, ευχαριστούμε για τα καλά λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωραιος ο SARGOS!Εσυ εισαι ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΑΡΑΣ;Και ψοφαω για ψαρι μεγαλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Sarge μου.
    Όλο το φαί έχεις στο νου σου. Ούτε εγώ δεν κάνω έτσι.

    Boul-boul σε βρίσκω απαράδεκτη. Νέος επισκέπτης στο blog, τόση ώρα, και δεν τον τρατάραμε τίποτα, ένα φοντάν, ένα νερατζάκι, ένα περγαμόντο κάτι τις βρε παιδάκι μου.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ Boul-boul ευγενική οικοδέσποινα για το καλωσόρισμα!θα έρθω ένα βραδάκι είστε καλή παρέα!Λεωνίδα καμιά παστούλα κατά προτίμηση δεν θα έλεγα όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλε μου ασχετε σου ζητω συγνωμη δεν το εννοουσα!!αν συνεχισεις να εισαι μαζι μας θα δεις οτι μονο τετοιο ατομο δεν ειμαι!
    χαριτωμενια χαζουλα ηταν!
    ευχομαι τα καλυτερα!
    (και επειδη ειμαι και εγω φιλοζωη σε πληροφορω οτι λατρευω τα αδεσποτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ενταξει λοιπον ολα καλα!Εχω τρεις μουργους τους μαζεψα κουταβια μεσα απο τον καδο σκουπιδιων τωρα ειναι 3 χρονων και μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΔΗΛΩΣΗ:Θα εξαφανίσω τους σαργούς από την άνδρο!
    Θα τους φάμε όλους!!!!
    Και στο καπάκι περγαμόντο να μην μας κόψει κιόλας!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. και εγω ειχα παλια μαζεψει αδεσποτο λυκοσκυλο!ζησαμε μαζι πολλα χρονια!επρεπε να μας δεις στην βολτα!αεροπλανο με εκανε(1,50 γυναικα) την εχασα απο καρκινο!δεν πηρα αλλο!κατα καιρους εχω περιθαλψει αδεσποτα γατια αλλα αυτα αφου γινουν καλα την κοπανανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ειμαι και εγω εδω ΟΕΟ....καλησπεριζω την παρεα....αχ τι μου θυμησε το παλιο γεφυρι.....Λωνιδη θυμασαι που καθε βραδυ ειχες και με διαφορετικη γυναικα ραντεβουδακι....α ρε γοη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΑΣΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΣΧΕΤΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΝΔΡΟ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ,ΜΕ ΦΟΒΕΡΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΦΕΥΓΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΠΟΛΥ!!ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΑΝΔΡΟ ΝΑ ΠΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ.ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καψοράχη,έχω μία σκυλίτσα πού δεν την αντέχω άλλο,όλη μέρα τρώει,σαργούς τσιπούρες λαυράκια!
    Την λένε τζούλι και την έχω μάθει να πετάει και καρούλι!!
    Λωνίδη εσύ την έχεις γνωρίσει!!!


    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΛΕΟ!!τι λιμπιντο ειναι αυτη αγορι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σαργέ φαντάσου: το καλοκαίρι με ντάλα ήλιο, να μας φέρνεις (εκεί που θα κάνουμε το τρικούβερτο γλέντι) από το Πέρα χωριό τους σαργούς, να τους έχεις περάσει σε ένα σπάο (σπάγκος) και πίσω σου όλες οι γάτες του χωριού να λιγουρεύονται τα ψάρια! Τέλειο για πέμπτη μεσημέρι με συννεφιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. και θα ζητησουμε απο τον παπα-Νικο το περιφημο κρασι να γινουμε ντιρλα!
    ασχετε εισαι καλεσμενος μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλά boul δεν με προσέχεις καθόλου!
    Την τζούλι τι την έχω,μόνο να τρώει?
    Θα κυνηγάει και τις γάτες ότι καιρό και να κάνει!!!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Faudi μαζέψου. Δεν είμαι και τόσο μεγάλος να πηγαίνω τις κατακτήσεις στο παλιό γεφύρι. Θυμάμαι που μαζευόμασταν όλα τα μικρά και παίζαμε στον ποταμό.

    Σχολάω! Αύριο πάλι.

    Φιλάκια σε όλους.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εχεις δίκιο,εκει με την θεία Ευανθούλα χάθηκα λιγουλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πω πω αυτη ειναι ζωη ρε παιδια ψαρακι μπυριτσα να μου επιτρεψετε εμενα ,κρασι τον χειμωνα πινω μονο.
    Ηλιος θαλασσα ψαρακι ντιρλα καλη παρεα πω πω πω αλα Αυλωνιτη!Πω πω πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τώρα που είπες την μαγική λέξη μπύρα θα σκάσει μύτη και ο Πέλοπας!!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φίλε Λεωνίδα γιατί δεν βάζεις να βγαίνει το όνομα σου και εμφανίζεσαι σαν ανώνυμος.Για να κανεις την διαφορά ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Α ωραια θα εχω και συνμπυριστη δηλ.βιβα ΠΕΛΟΠΑ αντε βαλε αλλη μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. το ωραιο ασχετε ειναι οτι ο ΠΕΛΟΠΑΣ λεει οτι πινει μπυρες γιατι κανουν καλο στον προστατη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ωραιος!Ποσο χρονων ειναι;Mεγαλος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. γυρω απο το προσωπο του Πελοπα υπαρχει ενα σκοτεινο μυστηριο!ολοι εχουμε καταλαβει οτι ειναι συγχωριανος αλλα δεν ξερουμε ποιος ειναι!τα βραδια στις βεγγερες γινομαι Πουαρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δηλ.δεν γνωριζεστε μεταξυ σας;Ωραιο αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΦΤΑΣΑΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ !!!!!!!!!!!!!!ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΔΙΑΙΤΑΣ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. σιγουρα γνωριζομαστε αλλα δεν ξερω ποιος ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΑΣΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΝΕΚΡΑ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλως την!εεε!!ετσι δεν ειναι οι ΛΟΛΟΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. αρχισαν παλι boulboulaki οι σουρεαλιστικοι διαλογοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΗΜΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΗΠΩΣ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΧΑΛΑΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ .... ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΜΙΑ ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ ΤΩΡΑ ...ΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΠΙΤΑ ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ααα!σημερα κατι τρεχει!μαλλον ειναι αναδρομος ο Ερμης!
    οχι ΦΥΣΙΚΑ γλυκεια μου απλως κατι λεει ο ενας και μεχρι να απαντησει ο αλλος μπαινει ο τριτος και αν διαβασεις με την σειρα τους διαλογους ωρες ωρες ειναι αστειοι!
    ΕΣΥ μωρε θα χαλαγες τους διαλογους!
    (μηπως επαθα κατι σημερα!να ξαναρθω αυριο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΜΑΛΛΟΝ Η ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΤΑΙΕΙ.....Ε ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ειμαι μια παρεξηγημενη!!!!λυγμ λυγμ!!κλαψ!κλαψ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ;.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΑΥΤΑ.ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΧΕΤΟ ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΑ;ΔΕΝ ΞΕΡΩ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Οπως γινεται παιδια σε ολες τις παρεες παρεξηγησεις!Σας την αφηνω τωρα την κουβεντα εννοω γιατι χτυπαω καρτα σε λιγο.Χαρηκα πολυ παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Υ.Γ
    Κουτρουλο χαιρομαι που το λες αυτο λυπαμαι ομως που οντως ειμαι ασχετος απο αυτη την καλη παρεα!Τα λεμε λοιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ναι αλλα μου την πεσατε!
    κουτρουλο μου εχεις την εντυπωση οτι εγω ειμαι σχετικη?εδω δεν βλεπω ολοκληρες αναρτησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΣΧΕΤΕ.ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Φιλη με την καψοραχη εισαι πολυ τσαμπουκα εχεις δεν κανει παντα καλο αυτο,καμμια φορα μπορει και να πεφτεις εξω!Να μη μασας σε αλλα πραγματα!ANTIOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. κουτρουλο, κορινακι με αγαπατε?
    διοτι ειμαι και ανασφαλης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΕΓΩ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥΥΥ ΝΕΥΡΟΛΩΛΟ ΕΤΣΙ ΜΕ ΛΕΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΚΑΡΔΑ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ,ΣἈΓΑΠΑΜΕ ΚΙΆΣΕ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΚΟΣΜΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ....ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. νασαι καλα κορινακι!!και εγω σε αγαπω!οπως επισης αγαπω πολυ και το κουτρουλο!!
    ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΗ ΜΕΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ο.κ τωρα που ολα ειναι καλα να κανω και καμια δουλεια διοτι εκτος απο ανασφαλης θα ειμαι και απολυμενη!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλησπέρα σε όλους!

    Ο Πατέρας μου έπαθε πλάκα με την φωτογραφία!!!
    Είχε κολλήσει και την κοιτούσε κανα 10 λεπτ.
    Μάλλον του θύμισε πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. οχι πειτε μου απο μια φωτογραφία στον ποταμό και τους θείους τους αμερικάνους πως παραλίγο θα τρώγατε τα μουστάκια σας και την κολοκυθόπιτα μαζί?ευτυχώς που δεν με βλέπουν και πολλοί γιατί θα έλεγαν η τρελή που γελάει μόνη της.τι κρίμα να μήν έχω και εγώ ένα λαποτόπι για τις βεγγέρες,λοιπόν boul το σάββατο θα πάμε να πάρουμε εκείνο το μικρό που είπες?και θα πάρουμε και ένα για την κούλα και ένα για την βούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΚΑΙ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΤΣΙ;ΣΙΓΑ ΜΗ ΦΑΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ ΜΑΣ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΒΟΥΝ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ ΛΙΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Κωνσταντίνε στείλε μου φωτογραφίες, αν δεν έχεις σκάνερ τις σκανάρω εγω. Ο πατέρας σου ηταν ΠΟΛΥ καλο παιδί μικρός!!! Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ειστε φοβεροί αλήθεια κρίμα που το καζανάκι πνίγετε στην δουλειά και δεν μπορεί να μπεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 16.00-20.00 υπάρχει μικρή προσέλευση στο blog, μήπως να βγάλω καμιά ανακοίνωση για απογευματινό καφέ με αρμεξιά, κουλουράκια, κέικ, νουγκατίνες; Ενα απλό καφεδάκι 2780 kcal!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ.ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Leo, σε ευχαριστώ για τισ ευχές σου...Όσο για το κέρασμα μόλις επιστρέψω...Promise...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. καλέ τι καφεδάκι αυτό αλλιώς λέγετε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    και κάνουμε και δίαιτα! ναι άρχισα και εγώ!! αν και δεν την χρειαζόμουνα απλώς έτσι για να μην αισθάνεστε μοναξιά!!!!!!!!!χιχι!
    επίσης αραχτή είναι και η κορίνα μετά του αγαπητού φάτσα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ειμαι στη δουλεια ακομα και καταχωρω,που και που ομως ριχνω και καμια ματια!αν ειναι για καφεδακι και εγω μεσα!
    και ναι Κωσταντινε ο πατερας σου ηταν ΠΟΛΥ καλο παιδι μικρος συμφωνω με την Boul!να του δωσεις χαιρετισματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. που ειναι οι Λειβαδιανοι αποψε...?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΓΙΑ ΣΟΥ faoudi ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΓΙΑ ΣΑΣ Ο ΑΝΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ... Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Γεια σου Πρόεδρε! Πολύ χαίρομαι που ο Αντρέας είναι καλά! Ανυπομονώ να επιστρέψει στο blog. Πολλές ευχές για ότι καλύτερο από εδώ και πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΣΗΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΑΝΤΙΚΟ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΑΝΤΡΙΚΟ ........ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΔΕΝ ΕΧΗ ΚΟΙΝΙΣΕΙ ΣΙΜΕΡΑ. ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΟΙ ΟΛΕΙ? ΣΙΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΠΑ ΝΑ ΚΑΝΟ ΚΡΑΤΙ ΣΤΗ ΜΠΙΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Πολύ καλό πρόεδρε! Φυσικά και τον λένε Αντρίκο! Τώρα που δεν είναι εδώ η Καψοράχη ας το φωνάξω: ΠΑΟ ολε, ολε, ΠΑΟ ολε! Βέβαια την έχω βάψει, τι έχει να μου σύρει μετά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ωπα και εγω εδω ειμαι!ΠΡΟΕΔΡΕ!τι ωραια νεα ηταν αυτα!να του δωσεις πολλα φιλακια!
    γεια και στους υπολοιπους!ολοι καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. boulboulaki ενα να ξερεις!εισαι ενας απο τους ελαχιστους βαζελους που αγαπω! αλλα.....
    ΘΡΥΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.BOUL-BOUL ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΟΛΕ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Καψοράχη, ολα καλά! Ξεπέρασες την κρίση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Τα ολε είναι για τον Αντρικο που είναι πανάθας, αλλά δεν λέω άλλα γιατι μολις μπουκαρε η Καψοράχη... χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ναι!τωρα νιωθω ασφαλης και αξιαγαπητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Το Καζανάκι σου μας έχει φτύσει. Και εμείς δουλεύουμε Καζανάκι, με κόπο και ιδρώτα χτυπάμε 8+ Αμ΄ δεν θα πάρεις λαπτόπι, σαν την κουκουβάγια θα είσαι και το σπίτι θα φωτίζεται μόνο από την οθόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ και εσυ κοκκινη!μπραβο βε!
    που ειστε ολοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΜΗΝ ΠΛΑΚΟΝΕΣΤΕ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙΓΩ ΓΑΥΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΒΑΖΕΛΟΣ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΘΩ ΛΙΓΑΚΗ?????? Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. η προταση για την κανταδα ισχυει!μονο που θα πρεπει να ανεβουμε στο δωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΓΩ ΣΥΜΠΙΕΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΡΑΣΙΝΟ .ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΣΕ ΝΤΕΡΜΠΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΛΥΠΗΘΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ πες του Αντρικου οτι του εχω ταξει του χρονου ενα πρωταθλημα!
    αλλα απο οτι βλεπω τον χειριζεσαι καλα τον υπολογιστη και εσυ!αλλα μου ελεγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Χαλάλι σου πρόεδρε! Καψοράχη σήμερα η μέρα ήταν "όλα γύρω από την Ευα"! Ακόμη γελάω, να είναι καλά η γυναίκα! Κουτρουλό μην έχεις δίλημμα με τον πράσινο φυσικά να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Κουτρουλο μου εγω το φροντισα απο νωρις αυτο!ειμαστε τρεις κοκκινη και ενας πρασινος μονο!τι να κανουμε?
    κανεις δεν ειναι τελειος!τον αγαπαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ Η/Υ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ Η/Υ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Πελοπα γιατι εισαι σιωπηλος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. κ.ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΗ ΗΝΑΙ ΤΟ ΠΟΥΑΡΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. να ηξερε η ΕVA boulboulaki τι προκαλεσε σημερα ! θα ειχε φαει την καπελιερα του θειου POL με ολα τα φτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ο Πουαρο Πελοπακι ειναι ενας ντετεκτιβ! τετοιος εχω γινει για παρτι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. το κ. μπροστα απο το ονομα μου ειναι για λογους ευγενειας?η μου κρατας μουτρα για κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. γιατι τι σου εκανα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Καψοράχη ασε το ανθρωπο σήμερα είναι λα μινόρε, Πελόπα δεν αρχίζεις πάλι τις μπύρες? Δεν μας αρέσεις μουρτζουβλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. λες γι αυτο να ειναι ετσι?
    που πηγαν οι υπολοιποι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΗΣ.... Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. α ρε προεδρε α ρε προεδρε με μπερδευεις παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Μάλλον βλέπουν την Ζούγκλα που έχει καλεσμένη την γυναίκα του Πασχάλη... στιγμιαία… θα έφυγαν, θα ξαναρθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. δεν τον λενε Πασχαλη τον λενε ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ! σαν τον καφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΕ ΚΑΝΗ ΝΑ ΝΙΩΘΗΣ ΑΒΩΛΑ.... Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ε οχι και αβολα ρε προεδρε!απλα αισθανομαι οτι ΚΑΤΙ ξερεις και ειμαι περιεργη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Αμάν η περιέργεια σου! Τόσο καιρό που ψάχνεις έχεις βγάλει άκρη. Αστο να πάει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ ΜΕΧΡΗ ΝΑ ΜΑΘΗΣ...... Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ ΜΕΧΡΗ ΝΑ ΜΑΘΗΣ...... Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. εχεις δικιο!τελικα αποψε μας νικησε η κ.Αλικη συζυγος Στιγμιαιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ο.κ ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ!σε αγαπω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Λες ο Πελόπας να βλέπει την γυναίκα του Πασχάλη; Δεν νομίζω, σκασίλα του, εγω τον κόβω να παρακολουθεί ταινία δράσης. Αυτή η χριστιανή τι θα μας πει απόψε; Ημαρτον Παναγία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. το ξεκατινιασμα σε ολο του το μεγαλειο η κ Στιγμιαιου!
    τελος παντων η μερα σημερα ηταν κακη και περιεργη απο το πρωι,εγινε ενα τρακαρισμα κατω απο το γραφειο και το ειδα,με χαλασε φοβερα και μετα ολα πηγαιναν χαζα!
    ελπιζω αυριο να ειναι μια καλυτερη μερα που ελεγε και η Σκαρλετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ Η ΑΓΩΝΙΑ ΑΓΩΝΙΑ.... Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Παρασκευή να είναι μάστορα κι ας έχει χίλιες ώρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΝΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Λες ο Πελόπας να βλέπει Χαρυ Ποτερ; Αλλωστε ολοι οι σκληροι αντρες κρυβουν ενα παιδί μέσα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΒΡΕ ΚΑΛΟΣ ΤΙΝ ΕΛΠΙΝΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΜΠΑ ΜΟΝΟ ΜΗΚΗ ΜΑΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. χαρι ποτερ βλεπεις κουτρουλο μου?ειναι σαφεστατα καλυτερος απο την κ.Στιγμιαιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ρε συ Πελοπα μας πουλησες για μικυ μαους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΟΧΙ ΠΙΝΩ ΤΗΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΠΗΤΗ ΟΠΟΣ ΜΟΥ ΠΕΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟ ΤΙΒΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΛΗ ΣΕ ΠΑΟ Μ ΑΡΕΣΗ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΨΑΧΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ.ΠΙΟ ΘΛΥΒΕΡΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ κ.ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΙΖΩ.ΕΝΩ Ο Χ.ΠΟΤΕΡ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ .ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. χαιρομαι που σε ανεβαζω Πελοπακι!
    παιδακια θα σας αφησω τωρα.Ονειρα γλυκα και πολλα φιλακια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΚΗΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΠΗΔΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΜΕ ΓΝΟΡΙΖΗΣ ΝΑ ΜΗΝΗ ΜΕΤΑΞΗ ΜΑΣ ΑΝΤΡΗΚΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΠΡΟΕΔΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΚΙΡΙΕ ΠΕΛΟΠΑ..... Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΚΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΠΗΡΕΣ ΑΠΟΜΕΝΑ ΠΡΟΕΔΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΔΕΧΤΕΣ ΚΙΡΙΕ ΠΕΛΟΠΑ....... Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΑΝΤΕ ΣΤΙΝ ΗΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΕ ΠΡΟΕΔΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Γιαννης κερνα Γιαννης πινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΚΗΤΑ ΕΛΠΙΝΙΚΟ ΝΟ 2 ΘΑ ΣΟΥ ΓΗΝΗ ΜΗΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΝ ΔΙΚΗΑ ΜΑΣ ΕΛΠΙΝΙΚΟ ΑΛΑΞΕ ΟΝΩΜΑ ΣΟΥ ΛΕΟ!ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΤΟ ΝΑ ΚΕΡΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΤΟ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ.... Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή