Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Ποια είναι η αγαπημένη σας διαδρομή;


Η διαδρομή από τα Λειβάδια στη Χώρα από τον δρόμο του ποταμού για μένα είναι η πιο όμορφη και πιο αγαπημένη. Ηρεμώ καθώς περπατώ, φεύγουν οι σκέψεις και το μυαλό ταξιδεύει. Μόλις φτάσω στην Αντρο το πρώτο πράγμα που θα κάνω απολύτως "για μένα" είναι να πάω στη Χώρα με τα πόδια, μετά θα δω φίλους , θα ψωνίσω, θα φτιάξω το σπίτι. Όσο κουρασμένη να είμαι, ότι καιρό και να έχει. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια συναντώ κάθε φορά και λιγότερους. Σχεδόν δεν περπατά κανείς Λειβαδιανός. Είναι κρίμα όμως να μένουμε σε τόσο όμορφο μέρος και να μην περπατάμε, πράγμα σωτήριο για την υγεία μας και λυτρωτικό για την ψυχή μας. Περπατώντας αισθάνομαι ελεύθερη.

106 σχόλια:

  1. καλημερα σε ολους και καλο ξεκινημα!boulboulaki συμφωνω απολυτα! στην χωρα παω παρα πολυ συχνα ποδαροδρομο απο τον ποταμο!ειναι μαγεια!και το καλοκαιρι οταν η κατασταση της θαλασσας το επιτρεπει(δηλαδη οταν δεν εχει 28 μποφωρ!)αφηνουμε την μηχανη και παμε με τα ποδια για μπανιο στα βραχια!εχουμε συναντηθει στον δρομο,θυμασαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερούδια κοκόνες!
    Λοιπόν μετά απ'αυτή την εικόνα και τις περιγραφές νομίζω ότι όταν θα φτάσω Ανδρο θα κάνω και εγώ αυτή την διαδρομή(για να χάνω και κάνα δράμι!)
    boul θα πηγαινούμε παρέα γιατί οι άλλες με το αυτοκίνητο θα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ’ αρέσει να περπατώ και με παρέα και μόνη μου. Φυσικά Πασταφλώρα θέλω να περπατήσουμε μαζί και βεβαίως Καψοράχη είσαι «αθλητικό τυπάκι» Στη δουλειά έρχομαι με το μετρό αλλά περπατώ μέχρι και από τους σταθμούς. Ο πατέρας μου ακόμη και σε μεγάλη ηλικία πηγαινοερχότανε στη Χώρα με τα πόδια. Ελπίζω να μ’ αξιώσει ο θεός να κάνω το ίδιο. Καλημέρα και άντε γειά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάης πενταδείληνος και πάντα δείλι θέλει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα παιδιά πολύ ωραία περνάτε στην εξοχή.Εμάς μας έχει φάει το καυσαέριο γκουχ.Που τέτοιες διαδρομές προλαβαίνουμε;Μόνο το καλοκαίρι στην άδεια ότι κάνουμε.Πάντως είσαστε φοβερά τυπάκια όλοι σας,σε κόμικ θα ήσασταν φοβερές καρικατούρες.Σας χαίρομαι μπράβο να είστε πάντα έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα ασχετε και αρκετα σχετικε πλεον!ευχαριστουμε πολυ!
    σε περιμενουμε στο νησι το καλοκαιρι!
    καλη σου μερα και καλη δυναμη!γκουχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου ποταμάκι με τα χέλια σου!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκεφτόμαστε και την Άνδρο αλλά το κορίτσι θέλει Σκόπελο,όπως και να έχει θα έρθω αν όχι στην άδεια θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω.Ζείτε όλοι εκεί,οχι έτσι;από ότι καταλαβαίνω απο τα γραφόμενα κάποιοι ίσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΒΡΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ?
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΧΕΤΕ ΚΑΛΗ Η ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΟΜΩΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να μας πεις πότε θα έρθεις, για να έχω έτοιμα και τα ψαράκια!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω μενω δυστηχως Αθηνα!γκουχ.
    γεννηθηκα και μεγαλωσα ομως εκει!
    Καλημερα Κοριναρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙΣ ΤΟ ΣΤΕΝΟΣΟΚΑΚΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΑ ΛΕΛΟΥΔΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΜΠΕΗ,ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΒΡΥΣΗ,ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΦΩΦΩ!!!
    ΜΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να πας Ανδρο οποσδήποτε,δεν θα χάσεις.
    Εδώ εγώ παράτησα ολόκληρη Κρήτη(Ιεράπετρα) για χατήρι των Λειβαδίων παρακαλώ!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΕ ΟΥΤΕ ΜΕΡΑ ΟΥΤΕ ΝΥΧΤΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΠΙΑ!!!ΑΜΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΜΕΣΑ,ΣΟΥ ΔΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ BLOG?
    ΔΟΥΛΕΙΕΣ Ε ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. συμφωνω αγαπη μου!και η τοποθεσια της Φωφως ακομη καλυτερη!
    η το βραδυ στην αυλη του καζανακιου με παγωμενο καρπουζι στα σκοτεινα να βλεπεις τα φωτα απεναντι!
    ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ! και εχω και δουλεια γαμωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. SARGE ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ?ΠΩΣ ΠΗΡΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ Ο ΣΑΡΓΟΣ ΜΟΥ ΛΕΣ?ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΙΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΔΕΙΣ!!!ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΔΗΛ.ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΡΙΧΝΕΙΣ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ? ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ?
    ΓΙΑ ΒΑΛΤΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ Α ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ για την πρόσκληση τα Λειβαδιά από ότι είδα στον χάρτη είναι κοντά στην χωρα έχει ξενοδοχεία εκεί η πρέπει να μείνω χωρα;Κανένα καλό ξέρετε να μου πείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΚΑΙΜΕΝΟ.ΕΧΕΙ ΦΙΔΑΚΙΑ....ΜΠΟΥΡΡΡΡΡΡΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ασχετε τα Λειβαδια δεν εχουν ενοικιαζομενα,ναι μπορεις να μεινης χωρα αλλωστε η αποσταση ειναι μικρη (5 λεπτα με αυτοκινητο)
    το νησι αξιζει να το γυρισεις οχι ομως με τον τουριστικο τροπο!αν πας θα σου πουμε εμεις οι ντοπιοι τι αξιζει πραγματικα να δεις!ενα απο τα μερη αυτα ειναι και η φωτο της αναρτησης!αναμεσα Λειδαδια-χωρα και διπλα σε παραλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημερουδια Κουτρουλο μου!καλο μεσημερι βεβαια πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΖΩΑΚΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ!!!ΑΣΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΩΦΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχει ωραίες παραλίες κοντά;Δεν θέλω να σας κουράζω όταν είναι να έρθω θα σας ρίξω σχετικές ερωτήσεις!Πάντως ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. οταν το αποφασισεις ξερεις που θα μας βρεις!οι παραλιες που αξιζουν ειναι πολλες θα χρειαστεις μεταφορικο μεσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι βολευει μηχανη ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΗΧΑΝΗ ΒΟΛΕΥΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΤΟΣ ΤΖΙΠ.ΕΣΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το καλυτερο! η τζιπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΗONDA VARADERO 1000cc δεν έχω τζιπ και το αυτοκίνητο είναι καινούριο μη το χαλάσουμε ακόμα δεν το πήρα!
    Πάντως για τέτοια σκηνικά προτιμώ την μηχανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ!!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εχεις τετοια μηχανη και το συζητας?
    εμεις παμε παντα με μηχανη!εχουμε την aprilia,απο Ραφηνα σε δυο ωρες Ανδρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. α ρε Κορινακι τετοια ταυτιση! γι αυτο αγαπαμε πολυ και οι δυο το καζανακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ ωραία θα τα ξαναπούμε έχω μια συνάντηση τώρα μπουρου μπουρου!
    Καλή συνεχεια σε ότι κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΥΤΟ "Η ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μαλλον αγαπαμε και τα δυο!αλλα το καζανακι μου σιγουρα πολυ πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό Μεσημέρι σε όλους.
    Έχω πήξει στην δουλειά και δεν προλαβαίνω να μπω στο blog. Σχολάω σε λίγο και είπα να μπω να κάνω ένα σχόλιο.
    Πάω σπίτι τώρα να φάω κουκοφουρτάλια, έτσι για να ζηλεύεται. Δεν είναι μόνη της όμως έχει και μια κρύα μπύρα και χωριάτικη, να την συνοδεύουν.

    Καλή σας όρεξη.
    Για μένα δεν χρειάζεται την έχω μόνιμη την όρεξη.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μέτα την κουκοφουρτάλια μπορεί να πάω και καμιά πεζοπορία με το αυτοκίνητο προς το Παραπόρτι από τον ποταμό.
    Ακούς Faudi;
    Θα έρθεις μαζί;

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΕ ΛΕΩΝΙΔΗ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΤΟΥ ΑΓ.ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΜΑΖΙ!!!
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΕΛΟΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΛΕΟ!!!μας μαχαιρωνεις με την κουκοφουρταλια! φαε και για μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΛΕΟ μη ξεχασεις στην πεζοπορια με το αυτοκινητο να βαλεις τα αθλητικα σου αγορι μου!μη φουσκαλιασουν τα ποδαρακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μιας και είμαστε όλοι μηχανόβιοι,τόσο το καλύτερο!
    Τσίτα τα γκάζια και βουρ για σαργούς.

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ρε σαργε πηραζει εκει που θα κανουμε βουρ να φαμε και τιποτις κοκορετσακια?αμαν πολυ ψαρι αδελφε μου!δεν λεω υγιηνο και ωραιο αλλα και η χοληστερινη εχει την χαρη της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τα κοκορέτσια στη δροσιά,τα ψάρια αμμουδάρα!
    ΜΈΣΑ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Και όπως θα έλεγε και η Ελπινίκω (ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει)

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να το βάλω το στοίχημα κυρα κορίνα γιατί όχι!!!!!!!θα φοβηθώ??
    αυτό που σίγουρα φοβάμαι είναι τα φιδάκια!τι ήταν να το πει το κουτρουλό?
    και συμφωνώ με καψοράχη καλά τα ψαράκια αλλά και τα άλλα καλύτερα!
    ασε η κουκοφουρτάλια του ΛΕΟ!και κάνω και δίαιτα!
    boulboul να διώχνεις τα φιδάκια ξέρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. δεν ειναι δυσκολο!προχωρας και φωναζεις ΞΟΥ!ΞΟΥ!
    Μη φοβασαι ματια μου!τα φιδακια αν δεν τα πειραξεις δεν σε πειραζουν!εχω κανει απειρες φορες τη διαδρομη δεν εχω δει κανενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ναι αλλά θυμάσαι εκείνο που ειχε εισέλθει για επίσκεψη στο σπίτι της κολλητής μου και καζανάκι σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ;Ε,ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΣἈΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙἈΥΤΟ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ ΘΑ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΡΘΙ-ΒΟΡΗ....
    ΛΙΓΑΚΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ.....
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΕ "ΤΡΑΒΑΝΕ"!!
    ΤΙ ΛΕΤΕ, ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ(ΚΑΝΟΝΙΖΕΤΕ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΚΟΛΟΥΘΑΩ) ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΣΠΙΤΙΚΑ ΦΑΓΙΤΑ ΚΑΙ ΑΥΓΟΣΟΥΠΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΜΟΥ ΕΛΕΝΗ???????
    ΦΑΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. γεια σου Μιχελινο!!μ αρεσεις!ιδιος ο πατερας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΜΙΧΑΛΙΟ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ....
    ROUTER ROUTER ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ?ROUTER .....
    ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΟ ....
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΕΣΕ ΣΙΩΠΗ ... ΒΑΘΥ ΣΚΟΤΑΔΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μιχάλη πας να μας εξοντώσεις; Κόρθι Βόρη; Να πας αγόρι μου με την Θεία σου. Είπαμε μας αρέσει ο ποδαρόδρομος αλλά όχι και να μας πάρει το super puma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΩΡΑ ΓΥΡΙΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Βρε αντε απ' εδω παλιόπαιδα! (Πέρασα μια φρικτή μέρα σήμερα αλλά μόλις...άλλαξε χρώμα!) Ουαου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. VERY WELL I THANK YOU DEAR KAPSORAHI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΠΩΣ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΑΤΙΜΟ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ Ε?ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. εγ σημερα παιδακια το εριξα λιγο εξω!ειπα οτι δεν θα αφησω το κοκκαλο μου στη ΑRAG,ετσι κι αλλιως δεν θα τα προλαβαινα οποτε κουλαρησα και το πηγα στο ρελαντι!
    αυριο θα το πληρωσω ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αυριο με βλέπω να φεύγω μεσάνυχτα, μαύρα μεσάνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. τουλαχιστον πληρωνεσαι υπερωριες?εμας ευτυχως τις πληρωνουν ολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΝΑΙ! "είναι πολλά τα λεφτά Αρη" Είσαι σπίρτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. HI MY DEAR ANNA... HOW ARE I HOPE YOU ARE WELL!! MY DEAR ANNA I HAVE JUST SENT YOU ONE MESSENGE WITH FOTOS FROM ANDROS...
    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΖΙΠΑΚΙΑ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΙΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!! ΧΙΧΙΧΙΧΙ..
    ΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΡΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΛΑ-ΜΠΛΑ!!
    ΘΕΙΑ ΜΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΕ ΘΕΛΩ ΕΕΕ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΑΝΝΑ(ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΑ!!!)ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ Η ΒΟΥΛΑ ΜΑΖΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ BLOG.......
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ο Αντρικος θα κανει επεμβαση την Δευτερα στο ΚΑΤ.Τι λετε για εκεινη την ιδεα που ειχες Boul?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μιχαλιο μου ματια μου γλυκα εσυ!τραβα μια μπουφλα στον πατερα σου απο μενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΑΠΟΨΕ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΥΡΙΟ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΑΝΤΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΔΡΟ.....ΑΥΤΟΣ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ
    Ό ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. προεδρε δεν θα κανει την επεμβαση που μου ειπες τελικα?
    αυτα ειναι καλα νεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΟΚ ΘΕΙΟΥΛΑ ΜΟΥ...
    ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ??
    ΤΙ ΝΕΑ???
    ΤΑ ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΚΑΛΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙ.....Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΤΙ ΒΛΕΠΩ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ?????????????????
    ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πελοπααααααααα!!!
    ο προεδρος σε ψαχνει!!!ασε τις μπυρες ρε!

    Κορινακι θα σου πει η boul!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΘΑΥΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. boulboulaki κοιμηθηκες στον καναπε αγαπη μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
    Η BOUL ΜΑΛΛΟΝ ΒΛΕΠΕΙ EUROVISION ΧΕ ΧΕ ΕΙΝΑΙ FUN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ PC ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ.....
    ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΦΕΝΕΤΑΙ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΥΠΙΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΥΡΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΕ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙΡΟΥ.....Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Κορινακι αυτο και να μου ελεγε καποιος δεν θα το πιστευα!ΡΟΥΒΙΤΣΑ λοιπον!
    εγω ταφος ομως!δεν θα το πω πουθενα!ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Μιλούσα με την δουλειά, μακάρι να είχα κοιμηθεί. Την μέρα που θα μπει ο Αντρέας στο blog θα χαρώ πάρα πολύ (όσοι με ξέρουν μπορούν να το καταλάβουν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΔΕΝ ΧΡΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ, ΤΟ ΜΑΘΑΜΕ ΟΛΟΙ....
    ΧΙΧΙΧΙΧΙ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. η κοιμαται προεδρε η επαθε οξεια προστατιτιδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ρε σεις!ο Τριανταφυλλοπουλος εχει την Δεσποινα Γλεζου!!την θυμαστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Φυσικά, πες όμως ένα τραγούδι της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. boulboulaki υπαρχει και η αρχη γεροντικης ανοιας!θυμαμαι καποια εποχη ηταν με συγκροτημα.
    Ηξερα τα τραγουδια της μα δεν θυμαμαι αυτη την στιγμη κανενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Στα Μπουρμπούλια ήταν; δεν μπορώ να θυμηθώ. Με το Σιδηρόπουλο δεν είχε κάποια σχέση; Ασε μην το κουράζω απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΝΑΙ μπραβο εκει ηταν!ειχαν παρει και μερος στο φεστιβαλ Θεσ/κης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ειχα φωτογραφία τους στο δωματιο μου. Ιπποκράτης Εξαρχόπουλος δεν θυμάμαι τους υπόλοιπους. "Δος μου το χέρι σου" Ουαου! θα κάψω φλάτσα απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ναι στο φεστιβάλ, καλό γκρουπάκι! Πω πω! θα ψάξω να βρω τραγούδια τους το σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. το δικο μου δωματιο ειχε παθει διχασμο προσωπικοτητας!
    στον ενα τοιχο Ρολιγκ Στοουνς και Ντειβιντ Κασιντυ απο τον αλλο Σαββοπουλος και οι Πολλ και στον τριτο(γεματος μιλαμε) ο μεγαλος πρωτος μου ερωτας!
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Διάφανα Κρίνα ακους; Καλά μάλλον τώρα δεν ακους τίποτα. Αν ακους ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ να πάμε σε συναυλια τους. Μ' αρέσουν πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ωπα, που είσαι μικρε ανηψιέ να ακουσεις τα πουρο Rock!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. boul-boul ΣΟΥ ΕΧΩ ΕΤΙΜΑΣΗ ΚΑΤΙ ΦΟΤΟ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΘΑ ΓΕΙΝΗ ΧΑΜΟΣ.....Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. θα τους ακουσω!θα τους ακουσω και θα σου πω την γνωμη μου!δεν τους ξερω.

    αχ ειναι και η Μπεθυ εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. δεν ειμαστε πουροροκ ρε boulboulaki!!
    ροκ μεγαλοκοπελες ειμαστε!
    τι να πει ο ΜΙΚ τοτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. σας αφηνω παιδακια!
    καληνυχτα και αυριο παλι!!
    φιλακια στα μουτρα μουτς μουτς!!
    καληνυχτα προεδρε,boulboulaki,κορινακι,Μιχαλακη

    καληνυχτα Λωρa!
    καληνυχτα blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή