Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Τρόπος ζωής

Ένας όμορφος τρόπος για να διαβάζεις ένα ποίημα είναι να κλείνεις για λίγο τα μάτια, φυσικά μετά την ανάγνωση, να αναπαριστά το μυαλό τις εικόνες του ποιητή. Για κάντε μια δοκιμή, διαβάστε το 2-3 φορές μετά κλείστε τα μάτια για λίγο. Είναι καλύτερα τώρα;

Modus vivendi
Ν' αφήνεσαι ράθυμα στο ρεύμα της θάλασσας, να λιμνάζεις
σε τόπους που πρόσκαιρα αγάπησες ή ν' αναλώνεσαι
διαγνώνοντας άσκοπα αθεράπευτες περιπτώσεις

Να προσμένεις μιαν άνοιξη πως τάχα πλησιάζει
με τη νωχέλεια ηλιόλουστης μέρας που ξάφνου ναυάγησε
μες στις κατάφωτες παραθαλάσσιες κωμοπόλεις

Να 'σαι κατάμονος κι όμως κρυμμένος σε χίλιες καρδιές
να περάσεις στο αίμα αυτών που σ' αγκάλιασαν πρόσκαιρα
να πληθαίνεις
Νίκος-Αλέξης Ασλάνογλου

Υ.Γ. Σήμερα διαπίστωσα πως μπορεί να έλεγε το κοντέρ 100 αλλά τα μηχανήματα μετρούν πολύ καλύτερα από εμάς. Είχε και 3 αναρτήσεις στο πρόχειρο. Η 100η που είναι η 98η! ποτέ δεν ήμουν καλή στην αριθμητική. Δεν πειράζει μωρέ ποιος νοιάζεται! Τα αισθήματα φυσικά... δεν αλλάζουν!

42 σχόλια:

  1. Προσεχε....
    ετσι οπως αλαφροπερπατας αναμεσα τους
    γελωντας σαν παιδι
    προσεχε...
    ετσι οπως αγαπας διχως ορους
    μοιραζοντας την ψυχη σου
    προσεχε...
    ετσι οπως ζυγιαζεις στον αερα
    Στο φτερο κτυπανε..
    στο φτερο.

    κοματακι απαισιοδοξο μα ετσι μου βγηκε τοτε,
    να προσεχετε γιατι σας αγαπω

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΟΜΙΚ

    ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ
    ΑΦΗΣΕ ΤΟ BLOG ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
    ΑΛΛΙΩΣ ΦΑΝΤΑΖΕΙ Η ΠΑΛΙΟΖΩΗ.
    ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΚΟΥΣΕΛΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ..
    Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΝΑ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ..
    ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ..
    Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ..
    Η ΕΛΠΙ ΜΕ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΜΑΣ ΞΑΦΝΙΑΖΕΙ..
    Ο ΣΑΡΓΟΣ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ..
    Η ΒΟΥΛΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ
    Η ΕΥΤΕΡΠΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ ΜΠΑΙΝΕΙ..
    Ο ΛΕΟ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ
    ΚΑΙ ΤΟ FAUDI ΚΟΝΤΡΑ ΤΟΥ ΠΑΕΙ...
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΤΑ ΤΕΚΝΑ
    ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΒΡΕΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ...
    Η ΕΛΣΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΚΙ ΑΥΤΗ
    ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΜΗ ΜΠΕΙ.
    ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ
    ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΑ.
    Η BOUL ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΑΠ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΚΑΝΕΙ...
    ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΨΑΧΝΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙ
    ΚΑΙ ΤΟ VIDEO ΟΥΦ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΛΙ.
    ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣ
    ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΜΠΕΙΣ!!!


    ΕΤΣΙ ΚΑΤΙ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ......
    ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΣΑ ΟΛΟΥΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αψογο Κορίνα, δεν σας πιστεύω!!! περιμένω το τρίτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΓΑΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαντα Κορινακιιιιιι!
    κι οποιος πει κακο για μας να βγει το ματι του σαν λουκουμας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι αποκαλύψεις!
    Μιά παρέα,
    όχι μόνο εραστών της ζωής,
    αλλά ποιητών...
    (Μήπως πάει μαζί;)
    Νά μήν σάς ματιάσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΣΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΜΕ ΟΥΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ....
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΕΛΟΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΑΣΧΕΤΟ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καψοράχη βρήκα το τραγούδι, έλα όλοι μαζί:

    Όταν μου δίνεις αγάπης φιλιά
    όταν μου λες λόγια αγάπης τρελά
    νιώθω πουλί με γαλάζια φτερά
    πετώ μαζί σου για πρώτη φορά

    Άπλωσα χέρια σαν δίχτυα πλατιά
    σένα και μένα να πάνε μακριά
    άτι ολάσπρο με χαίτη χρυσή
    πάνω του είμαι εγώ και εσύ

    Δώσ’ μου το χέρι σου
    Mεσ’ τη ζωή
    χωρίς αγάπη ποιος μπορεί να κρατηθεί

    Eίν’ η ζωή μου ένας χώρος κενός
    μόνος μου νιώθω πως είμαι τρελός
    ήρθες και μου ’φερες κάποια αρχή
    με τ’ όνομά σου αρχίζει η ζωή

    Όνειρα γύρω μας χίλια περνούν
    είναι τα μάτια σου που με κοιτούν
    στάζουν ασήμι μες την καρδιά
    σαν γοργοτάξιδα άσπρα πουλιά
    ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια ιστορια θα σας πω
    για τον Μπαμπη τον Μπαμπη τον φλου
    που του ελεγες βρε Μπαμπη
    τι τρεχει εδω?
    σου ελεγε φλου φιλε
    ολα ειναι φλου.....

    αξεχαστος και μοναδικος
    ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ BLOG .ΠΟΛΥ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΕΠΕΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗΣ.ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΩΡΑ.ΜΕΤΑΞΥ ΚΙΟΦΤΕ ΚΑΙ ΜΕΛΙΤΖΑΝΟΣΑΛΑΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ[ΚΑΠΟΙΕΣ ΨΥΧΕΣ ΠΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ]ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ...ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΝΥΜΦΕΣ.
    ΚΑΛΟΤΥΧΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ
    ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΕΡΑ
    ΚΑΙ ΚΑΠΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
    ΚΑΙ ΜΕΣ ΣΤΗ ΚΑΨΑ Η ΦΛΟΓΕΡΗ
    ΑΧΤΙΔΑ Η ΑΛΑΡΓΟΦΕΓΓΗ
    ΔΕ ΜΕ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ.ΚΑΤΟΙΚΩ
    ΣΤΗΣ ΦΥΛΛΩΣΙΑΣ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ
    ΚΑΙ ΣΤἈΝΘΙΣΜΕΝΑ ΛΙΒΑΔΙΑ,Ο ΗΛΙΟΧΑΡΟΣ ΟΤΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ,ΤΟ ΘΕΣΠΕΣΙΟ
    ΤΖΙΤΖΙΚΙ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΒΑΘΙΕΣ
    ΜΕΣΑ ΣΠΗΛΙΕΣ,ΜΕ ΤΩΝ ΒΟΥΝΩΝ
    ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΝΥΜΦΕΣ,ΤΟΝ ΠΕΡΝΩ.
    ΒΟΣΚΩ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΑΣΠΡΟΣΑΡΚΑ ΜΥΡΤΑ
    ΠΑΡΘΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΣΤΩΝ ΧΑΡΙΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΕΙ ΠΟΙΟΙ
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ



    Έα-έα-έα-ε
    Έα-έα-έα-ε...

    Θα 'θελα να 'μουν βασιλιάς
    στα παραμύθια της γιαγιάς
    ο μαχητής κι ο γενναίος
    δρόμους να άνοιγα πλατιούς
    με πλοία να 'βρισκα γυαλούς
    σημαία να 'χα την ψυχή μου

    Έα-έα-έα-ε
    Έα-έα-έα-ε...

    Θα 'φερνα δόξα και χαρά
    σε κάθε τόπο και μεριά
    όπου το πόδι μου πατούσα
    και θα 'μουνα ο νικητής
    δε θα μου έβγαινε κανείς
    σ' ό,τι απ' το χέρι μου περνούσε

    Έα-έα-έα-ε
    Έα-έα-έα-ε...

    Χρυσάφι θα 'χαν τα παιδιά
    και καραμέλες η γιαγιά
    και τ' όνειρο πάντα θα ζούσαν
    μα η καλή μας η γιαγιά
    έφυγε απ' τον κόσμο πια
    και παραμύθια δεν ακούμε

    Έα-έα-έα-ε
    η γιαγιά μας πέθανε
    Έα-έα-έα-ε
    η γιαγιά μας πέθανε
    Έα-έα-έα-ε
    η γιαγιά μας πέθανε
    Έα-έα-έα-ε
    η γιαγιά μας πέθανε


    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΗ ΤΟ ΔΕΙ Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΙΤΖΑΝΟΣΑΛΑΤΑ!!!ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΣἈΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ,ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΔΗΛΑΔΗ.ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΝΕΥΤΩ ΑΛΛΩΣΤΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΑ ΕΤΣΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ ΑΣΙΜΟΥ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΟΥ
    VANCEREMOS ΛΟΙΠΟΝ

    Αποκομμένος απ' όλους κι απ' όλα
    σε μαγεμένη τροχιά
    πήρα το δρόμο να φύγω μα ήρθα
    τίποτα δε μ' ακουμπά
    στον παράξενο μου χρόνο

    Ξέρουμε πως είναι ψέμα
    μα ας γίνουμε τα δυο μας ένα
    να σ' αγκαλιάσω να μ' αγκαλιάσεις
    να ξεγελιέσαι να ξεγελιέμαι
    να σ'αγαπήσω να μ'αγαπήσεις
    έστω για λίγο για τοσοδούλι
    Σα ζευγαρώνουν δυο βεγγαλικά
    μοιάζουν με μηνύματα τηλεπαθητικά
    στων προσώπων μας τις ζάρες

    Με δίχως σημαίες και δίχως ιδέες
    δίχως καβάντζα καμιά
    ντύθηκε η μέρα τα γούστα της νύχτας
    και η ψυχή μου πηδά
    στου απέραντου τη ψύχρα

    Θες ν' αγγίξεις την αλήθεια
    για βγες απ' έξω απ' τη συνήθεια
    σύρε κι έλα να με λούσεις
    κι ας είμαι της καθαρευούσης
    να σ' αγαπήσω να μ' αγαπήσεις
    έστω για λίγο για τοσοδούλι
    Δρεπανηφόρα άρματα περνάν
    στις τσιμεντουπόλεις του θανάτου το συμβάν
    ασυγκίνητο σ' αφήνει

    Σου ξαναδίνω το είναι μου τώρα
    θωρακισμένε καιρέ
    με μια σκληρή παγερή τρυφεράδα
    σε πλησιάζω ,μωρέ
    μ' αυταπάτες πια δεν έχω

    Ξέρουμε πως είναι ψέμα
    μα ας γίνουμε τα δυο μας ένα
    δες θα φτιάχνουμε στιχάκια
    να περπατάν σαν καβουράκια
    πλάγια κι ακριβά τα χάδια
    φως αχνό μες στα σκοτάδια
    Μ' ένα μου πήδο θα σε ξαναβρώ
    στο μαγκανοπήγαδο της ήττας μου περνώ
    Venceremos, Venceremos
    Αποκομμένος απ' όλους κι απ' όλα
    σε μαγεμένη τροχιά
    πήρα το δρόμο να φύγω μα ήρθα
    τίποτα δε μ' ακουμπά
    στον παράξενο μου χρόνο

    Ξέρουμε πως είναι ψέμα
    μα ας γίνουμε τα δυο μας ένα
    να σ' αγκαλιάσω να μ' αγκαλιάσεις
    να ξεγελιέσαι να ξεγελιέμαι
    να σ'αγαπήσω να μ'αγαπήσεις
    έστω για λίγο για τοσοδούλι
    Σα ζευγαρώνουν δυο βεγγαλικά
    μοιάζουν με μηνύματα τηλεπαθητικά
    στων προσώπων μας τις ζάρες

    Με δίχως σημαίες και δίχως ιδέες
    δίχως καβάντζα καμιά
    ντύθηκε η μέρα τα γούστα της νύχτας
    και η ψυχή μου πηδά
    στου απέραντου τη ψύχρα

    Θες ν' αγγίξεις την αλήθεια
    για βγες απ' έξω απ' τη συνήθεια
    σύρε κι έλα να με λούσεις
    κι ας είμαι της καθαρευούσης
    να σ' αγαπήσω να μ' αγαπήσεις
    έστω για λίγο για τοσοδούλι
    Δρεπανηφόρα άρματα περνάν
    στις τσιμεντουπόλεις του θανάτου το συμβάν
    ασυγκίνητο σ' αφήνει

    Σου ξαναδίνω το είναι μου τώρα
    θωρακισμένε καιρέ
    με μια σκληρή παγερή τρυφεράδα
    σε πλησιάζω ,μωρέ
    μ' αυταπάτες πια δεν έχω

    Ξέρουμε πως είναι ψέμα
    μα ας γίνουμε τα δυο μας ένα
    δες θα φτιάχνουμε στιχάκια
    να περπατάν σαν καβουράκια
    πλάγια κι ακριβά τα χάδια
    φως αχνό μες στα σκοτάδια
    Μ' ένα μου πήδο θα σε ξαναβρώ
    στο μαγκανοπήγαδο της ήττας μου περνώ
    Venceremos, Venceremos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παστρική καλή Θοδώρα το τσαρούχι μέσ' την πίτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σας και από εμένα.
    Ποιήμα δεν θα γράψω, λυπάμαι, αλλά σας στέλνω χαιρετίσματα από την όμορφη ηλιόλουστη Άνδρο. Έχει πολύ ωραία μέρα σήμερα.
    Faoudi, που είσαι χαμένο; Ακόμα περιμένω την πεζοπορεία με το αυτοκίνητο, που λέγαμε χτες.
    Paparazi των Λειβαδίων ήσουν πάρα πολύ τυχερός χτες το απόγευμα που δεν είχα την φωτογραφική μηχανή μαζί μου. Τρέξε, τρέξε μικρούλι. Το έπιασες το υπονοούμενο, έτσι;

    Φιλάκια
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοντεύει δυο η ώρα.
    Έφτασε η ώρα δηλαδή που ο Λωνίδης γίνεται Λούης.

    Χα. Χα.
    Αύριο Πάλι.
    Καλά να περνάτε όλοι σας.
    Πάω να δω τι φαγητό έχει κάνει η Βιολεττούλα.

    Φιλάκια και καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο σε όλους.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βασιλακης για παντα!!!!
    VENCEREMOS!!!!!!!!

    ετσι Κορινακι!(εχω πεθανει σημερα)
    ολοι οι μουρλοι μαζευτηκαν!τους αγαπαει ο Θεος και τους εφτιαξε πολλους φαινεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και πάνω που σκεφτόμουν ότι λείπουν τα πειραχτήρια να ο ΛΕΟ!
    BOUL εισαι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή!!!
    κουτρουλό εμεις μάλλον στο ίδιο μήκος κύματος είμαστε!
    ποιηματάκι εγώ δεν έχει, μόνο να τα διαβάζω και να βλέπω τις εικόνες που μου δίνουν μπορώ!
    αλλά όπως λέει και κάποια ψυχή που με ξέρει καλά μπορώ αυτό:

    Λεμονάδα σπιτική

    για 1 μεγάλο μπουκάλι
    2 νεροπότηρα χυμό απο φρέσκα λεμόνια
    2 νεροπότηρα ζάχαρη
    2 κ.σ.ξύσμα λεμονιού


    Στύβετε τα λεμόνια και τα περνάτε απο σουρωτήρι.

    Σε μία κατσαρόλα βάζετε το σουρωμένο χυμό ,προσθέτετε τη ζάχαρη και το ξύσμα λεμονιού.Βράζετε μέχρι να δέσει ο χυμός.

    Αφήνετε να κρυώσει και το βάζετε με τη βοήθεια ενός χωνιού στο μπουκάλι.Το φυλάτε στο ψυγείο-

    Κάθε φορά που θέλετε να απολαύσετε λεμονάδα γεμίζετε ένα ποτήρι κατά το ένα τρίτο με το συμπυκνωμένο χυμό και απογεμίζετε με παγωμένο νερό.

    έτσι για να σας δροσίσω μια και μύρισε καλοκαιράκι για τα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΞΕΧΑΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ ΓΕΜΙΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΑΚΟΥΩ ΟΤΑΝ ΒΓΑΖΩ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΒΟΛΤΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ....
    ΥΠΟΜΟΝΗ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΓΑΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΠΟΤΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΟΕΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. το σάββατο ΟΕΟ!
    Ναι αλλά τον πιο ωραίο τρελό τον έχω εγώ!!!!!!!!
    συμφωνείς καψοράχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ.ΧΩΡΙΣ ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στίχοι: Νίκος Καββαδίας
    Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
    Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κούτρας
    Άλλες ερμηνείες: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

    Φουντάραμε καραμοσάλι στο ποτάμι.
    Είχε ο πιλότος μας το κούτελο βαμμένο
    «κι αν λείψεις χίλια χρόνια θα σε περιμένω»
    ωστόσο οι κάβοι σου σκληρύναν την παλάμη.

    Θολά νερά και μίλια τέσσερα το ρέμα,
    οι κουλήδες τρώνε σκυφτά ρύζι με κάρι,
    ο καπετάνιος μας κοιτάζει το φεγγάρι,
    που 'ναι θολό και κατακόκκινο σαν αίμα.

    Το ρυμουλκό σφύριξε τρεις και πάει για πέρα,
    σαράντα μέρες όλο εμέτραγες τα μίλια,
    μ' απόψε – λέω – φαρμάκι κόμπρα είχες στα χείλια,
    την ώρα που 'πες με θυμό: «Θα ‘βγω άλλη μέρα...»

    Τη νύχτα σου 'πα στο καμπούνι μια ιστορία,
    την ίδια που όλοι οι ναυτικοί λένε στη ράδα,
    τα μάτια σου τα κυβερνούσε σοροκάδα
    κι όλο μουρμούριζες βραχνά: «Φάλτσο η πορεία...»

    Σαλπάρουμε! Μας περιμένουν στο Μπραζίλι.
    Το πρόσωπό σου θα το μούσκεψε το αγιάζι.
    Ζεστόν αγέρα κατεβάζει το μπουγάζι
    μα ούτε φουστάνι στη στεριά κι ούτε μαντήλι.
    ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΒΒΑΔΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εδω ειμαι και εγω ΟΕΟ....πεταχτηκα Αθηνα και επεστρεψα σημερα.....αυτη την πολη δεν την αντεχω ουτε μερα.......μια μερα μου φανηκε αιωνας.....που ειναι ο Λεο ΟΕΟ.....τι μαθαινω ο παπαρατσι εκανε εξοδο αφηνοντας υπονοουμενα......ΟΕΟ....θα μαθω ,και τα σχολια μου θα τσακισουν κοκαλα.....ακους κουφαλα παπαρατσι...?????μια μερα σας αφησα και το κανατε american bar.....αποψε θα βαλω ταξη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ναιιιιιιι!ξερω παστα φλωρα μου και εσυ εχεις τρελλο,αλλα ξερεις τι ειναι να σου λεει ο αλλος οτι θελει να του κανεις αγωγη εναντιον καποιου για τραυματισμο και στην πορεια να βγαινει οτι τον πλακωσε στις κουτουλιες αλλα ο αλλος φορουσε κρανος!!!!!
    η κοσμοθεωρια του κρετινισμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΓΙΑ ΣΟΥ FAOUDI ΑΜΑ ΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΠΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΟΛΑΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. γεια σου Κουτρουλο μου με τις νοστιμιες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. κυριε..ετουτο το κορμι το τοσο
    αμαρτωλο
    σε λιγο στις υδατινες ειρκτες νεκρο θα πεσει.
    μα τεσσερα ομως σκεφτομαι γαλονια εχω χρυσα
    και ενα θλιμμενο δοκιμο που δεν θα τα φορεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σαργοκατάσταση!!!!!!!!


    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μου αρεσε σημερα η σαλα μας η πρωινη!πρωι ξεπρωι μεσα στην τρελλα της μερας, στη δουλεια η στο σπιτι ο καθενας απο εμας πιτσιλισε με ενα παλ χρωμα ψυχης τον καμβα της κοινης μας πλεον ζωης!
    επειδη ισως το βραδυ λογω υποχρεωσεων να μη μπορεσω να ειμαι (νωρις τουλαχιστον)μαζι σας θελω να σας πω ενα ευχαριστω για τουτο το χρωμα!σας αγαπω πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ???
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ,ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΠΕΛΟΠΙΔΑ,BOUL ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΣΧΟΛΑΣΕΣ?
    ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΝΝΝΝΕΙΣ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΚΑΛΥΣΠΕΡΑ ΑΝ ΑΚΟΥΗ ΚΑΝΕΙΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΑΥΡΙΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΟΧΙ ΜΕ ΜΠΙΚΙΝΗ ΒΕΒΑΙΑ.....Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι κρύα ακόμη η θάλασσα Πρόεδρε, να φορέσεις μάλλινο μαγιό! Σήμερα την έχουν κάνει όλοι, η πρωινή ποίηση τους έφερε μελαγχολία και το έχουν ρίξει στο φαγητό και το πιοτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ boul-boul-ΕΧΟΥΝ ΦΡΙΚΑΡΗ ΜΑΛΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ....Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. δεν σας προλαβα αλλα την καληνυχτα μου θα την πω εστω και αν δεν με ακουει κανεις!
    καληνυχτα παιδακια
    καληνυχτα Λωρα
    καληνυχτα blog!
    αυριο παλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή