Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

Ξέρω κάποιο στενό


Ξέρω πως όταν φτάσω ν’ αντικρύσω αυτό το σπίτι είμαι 10 μετρημένα βήματα μακριά από το σπίτι μου και παρόλο που το τραγούδι του Χατζιδάκι δεν πολύ ταιριάζει γιατί μόνο «σκοτεινό» δεν είναι το δικό μου στενό μ’ αρέσει να το τραγουδώ από μέσα μου κάθε που λαχανιασμένη από την ανηφόρα φτάνω… στο σπίτι μου… (φυσικά αυτό είναι το σπίτι της θείας Ελένης)
Ξέρω κάποιο στενό, που δεν βλέπει ουρανό
που δεν βλέπει τις νύχτες τ' αστέρια
Ξέρω κάποιο στενό, σκοτεινό, μακρινό
που το ξέχασαν τα καλοκαίρια

14 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΑΛΑΛΑ ΤΡΑΛΑΛΑ!
    ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΧΑΡΑ!ΜΕ ΧΑΡΑ! ΜΕ ΧΑΡΑ!
    ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ!ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΟΛΓΑ?
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΑΝΤΡΕΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΕΙΣ
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΤΡΑΛΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΑΝΤΡΟ TOY AΓ.ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η BOUL!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα σε ολους......χτες δεν παρακολουθησα την βεγγερα γιατι ειχαμε μαζευτει στο μεσα χωριο και πιναμε κρασια.....ηταν ολλα τα καλοπαιδα εκει....ειχαμε τα καλοσορισματα του ανδρεα....wellcome back tiger.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχω χασει τον Λεω.......απο εγκηρες πηγες εμαθα οτι κανει διακοπες στην περιοχη Πλωμαρι της Μυτιληνης.......καλη διαμονη και με ρεγουλα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ!!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΛΕΩΝΙΔΗ ΟΜΟΡΦΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΡΥΨΕΣ ΑΠΟ ΤΟ BLOG,ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΑΣ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕ ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!
    ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Ε?........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα ΚΟΡΙΝΑΚΙ, το αδειασες το παταρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΓΛΙΤΩΣΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΗΝ BOUL ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ!!!

    Γειτονιά μου παιδική
    και περήφανη μιζέρια,
    οι γειτόνοι καρδιακοί,
    κατακάθαρα τα χέρια.

    Το καρβέλι μύριζε,
    χτύπαγε η καμπάνα,
    ο πατέρας γύριζε,
    στο κατώφλι η μάνα.

    Αναμνήσεις παιδικές,
    αναστεναγμοί και δάκρυ,
    συννεφιά στις συννεφιές
    και η πρώτη μου αγάπη.

    Όλα στάχτη γίνανε
    και τα πήρ' ο αγέρας,
    μα οι αλήθειες μείνανε
    που 'λεγε ο πατέρας.

    Γιάννης Καλατζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. AXXXX!βρε Κορινακι πιο αντιπροσωπευτικο στιχο δεν θα μπορουσες να βρεις!πολυ καλο!
    και ειναι και η μερα μου δυσκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Που είσαι ρε Νικολάκι να δεις το σπίτι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΕΝΟ ΠΕΡΝΩ ΛΑΧΑΝΙΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕΤΡΩ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΩ.ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ.

    Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
    Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος
    Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πουλόπουλος

    Του σπιτιού μου το στενό
    είναι τόσο μακρυνό
    βλέπει λίγο ουρανό
    του σπιτιού μου το στενό

    Στην δική μας την γωνιά
    και τραγούδια και φιλιά
    και μια αγάπη παιδική
    ήταν πάντοτε εκεί

    Κυριακές στην γειτονια
    πάντα ρούχα γιορτινά
    και μια θλίψη στην καρδιά
    είμασταν τόσο παιδιά

    Τώρα σώμα και καρδιά
    γέρασαν σε μια βραδυά
    κι είναι τόσο σκοτεινό
    του σπιτιού μου το στενό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πατζάρια σαλάτα
    1 κιλό πατζάρια
    1/2 φλυτζάνι λάδι
    1/4 φλυτζάνι ξύδι
    1 σκελίδα σκόρδο, αλάτι
    Χωρίζετε τα παντζάρια από τα φύλλα και τα κοτσάνια τους. Καθαρίζετε τα παντζάρια από τις άκρες τους και το φλούδι και τα βράζετε έως να μαλακώσουν. Μετά από μισή ώρα ρίχνετε και τα κοτσάνια με τα φύλλα. Μόλις βράσουν τα τοποθετείτε στην πιατέλα και κόβετε ροδέλλες τα παντζάρια και στη μέση τοποθετείτε τα φύλλα τους
    Ψιλοκόβετε το σκόρδο. Ανακατεύετε το λάδι, το ξύδι, το αλάτι και το σκόρδο. Περιχύνετε τα παντζάρια με το λαδόξυδο και σερβίρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σαργέ σε ποιες θάλασσες κολυμπάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για πες μας μια δική σου; ή να ρωτήσω καλύτερα την θεία Ελένη; Χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή