Σάββατο 3 Μαΐου 2008

Ανοιξιάτικα Λειβάδια


Στο Μετόχι, στην αγκαλιά της αγαπημένης μου Νονάς.

66 σχόλια:

  1. "Τώρα είν΄Απρίλης κι άνοιξη
    τώρα 'ναι καλοκαίρι.
    Το λεν οι κούκοι στα βουνά
    κι πέρδικες στα πλάγια,
    το λέει κι ο πετροκότσυφας
    στα κλέφτικα λημέρια"
    Εφτέρπη βλέπεις τι ρομαντική ψυχή που έχω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΗΝ ΕΙΔΑΤΕ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΜΩΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ? ΜΗ ΜYΝHΜΑ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΠΟΤΕ ΘΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ?ΑΝΘΙΣΑΝΕ ΤΑ ΛΕΛΟΥΔΑ, ΜΥΡΙΣΑΝΕ ΟΙ ΦΟΥΡΝΟΙ,ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΝΟΥΝΕ,ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΟΝΑΚΙ ΤΗΣ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ROUTER!!!!!!!
    ROUTER ROUTER.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποιοι άλλοι έχουν πάει στου γυαλού τα βοτσαλάκια... για σουβλάκια (Ραφήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εριξα μια τελευταια ματια στο χωριο απο τον Αι Σπυριδωνα,ξαπλωμενο νωχελικα στον μεσημεριατικο ηλιο μου εγνεψε-γεια χαρα,στο ξανα παλι!-γεια χαρα του αντιγυρισα και χαμογελασα πονηρα!την τελευταια στιγμη πριν κλεισω την πορτα στο σπιτακι πεταξα πανω στο κρεβατι το κιτρινο μπλουζακι μου!ετσι κανω παντα χρονια τωρα,παντα κατι αφηνω!του υλικου κοσμου γιατι η μιση καρδια ειναι παντα εκει,ενα βιβλιο,εναν αναπτηρα,ενα ρουχο!ετσι εχω κατι να λεω-πω πω πρεπει να παω εχω και το βιβλιο μου εκει!τωρα εχω το κιτρινο μπλουζακι μου!και ειναι και καλοκαιρινο.ΓΥΡΙΣΑ ΠΑΙΔΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουαου! Καλως ηρθες! Γιπ γιπ! Η Καψοράχη είναι εδώ! Γιπ γιπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειχα και εγω φιόγκο! Οι δικοί σας ηταν ομως ομορφοτεροι! (λες να το έχω παιδικό τραύμα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μη μου πεις πως ψάρευες, να σε δω με καλάμι... και τι στον κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΑΛΙ ΠΗΡΕ ΣΒΑΡΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ!!!!ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΓΥΡΙΣΤΡΟΥΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παιδια εχω ενοχες!ειχα υποψιαστει εναν ανθρωπο για τον Πελοπα και τον πατησα χαμω για να το ομολογησει!τελικα με το συμβαν του Αντρικου καταλαβα οτι δεν ηταν αυτος!συγνωμη προεδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ NA ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙ PUBLIC RELATIONS!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οχι ρε boulboulaki δεν ψαρευα!ΕΤΡΩΓΑ!το Νειμποριο κατεβασε ρολα με μενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κρίμα γιατί σε φαντάζομαι με το καλάμι και τα σκουλίκια δόλωμα. Ειπα μπας φέρεις κανένα ψάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΩ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κορινακι συγκεντρωσου παιδι μου!πριν το συμβαν τον πατησα χαμω!ειπαμε οτι ανεβηκε η χοληστερινη αλλα οχι και ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το καζανακι μου που ειναι?που θα με πει εμενα μεγαλη γυναικα!τωρα τα διαβαζω ενα ενα!καηκε να της πειτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το καζανάκι είναι με την μητέρα και κάνει νάνι. Μπες στις παλαιότερες αναρτήσεις. Πρέπει να απαντήσεις σε πολλές ερωτήσεις. Σε βλέπω να κοιμάσε πάνω στο λαπτόπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. γινε πιο συγκεκριμενη!λυπησου με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΠΕΣ ΕΚΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΙ ΕΓΙΝΕ BOUL ΜΕ ΑΦΗΣΕΣ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΓΙΑ ΚΡΑΣΙ!!!ΓΥΡΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κορινακι μπηκα αλλα αυτα τα ειχα δει πριν φυγω!δεν μπορει κατι αλλο ειχε στο μυαλο της η boul!!κατι που εγω δεν το εχω προσεξει!BOULBOULAKIIII!!που εισαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Υπάρχω, κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω" χθες άκουσα αυτό το τραγούδι από την περίεργη φωνή της Diamanda Gallas στο ΠΑΛΛΑΣ και έχω ακόμη στ' αυτιά μου την υπέροχη ερμηνεία της. Υπέροχο τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΘΩΜΑΔΕΣ!!!ΘΩΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΣΕ ΕΙΔΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΕΤΣΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΗΣΤΗΡΙΕ ΣΗΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕ ΠΟΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γιατι δεν πρόσεξα τα μαλλιά σου; πράσινα τα έχεις βάψει; Πως τα είχες πριν; Μακριά μέχρι την μέση; Βρε Πελόπα παρακολουθείς τα πάντα; Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΙΣΑ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ!ΣΚΕΤΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΙ ΝΑ ΑΝΤΗΓΡΑΨΩ ΓΛΗΚΑΝΑΛΑΤΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΤΟ:ΕΜΕΝΑ Μ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?ΜΠΛΙΑΧ ΑΝΑΤΡΗΧΙΑΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αντε να συμφωνήσω μαζί σου, για πρώτη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. βρε καλως τους!!!ευχαριστω για τα καλα σας λογια και ανταποδιδω!BOULBOULAKI δεν με προσεχεις!!κοτζαμ μοικανα μαλλι καραπορτοκαλι διπλα σου στην Ανασταση και δεν το ειδες?τουλαχιστον το σκουλαρικι στη μυτη που εβαλα για να κρυψω την τριχωτη ελια το προσεξες η να χασω την ψυχραιμια μου τελειως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τίποτα δεν είδα, γενικώς όμως δεν προσέχω, ενδυματολογικές αλλαγές κ.τ.λ. Συγνώμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. σε συγχωρω επειδη σε αγαπαω!τι εγινε μονες μας ειμαστε αποψε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πριν ηταν κάποιοι, αλλά έβλεπα ταινία και δεν μπήκα στην κουβέντα. Αυτό το βράδυ της κυριακής ποτέ δεν θα το μάθω. ολο νομίζω πως θα πάω αδιάβαστη την δευτέρα στο σχολείο. Α πα πα σε πόσα χρόνια φεύγει αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Νομιζω δεν φευγει ποτε!εγω τι να πω που εχω να παω δουλεια απο την Μ.Πεμπτη!αισθανομαι αρρωστη στην ιδεα!βλεπω ακομα στον υπνο μου τα Λειβαδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η Καψοράχη δεν με γουστάρει, μόλις είδε πως είμαστε οι δυό μας σε ολάκερο blog την κοπάνισε! Σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΦΕΝΕΤΕ ΔΕΝ Σ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΗΣΤΗΡΙΟ ΨΑΧΝΗΣ ΡΩΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΑΝ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ.ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΟΜΟΣ ΗΣΟΥΝΑ ΠΗΣΜΑΤΑΡΙΚΟ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. τι λες γλυκο μου boulboulaki!εδω ειμαι με το laptopi ανοικτο!απλα νομιζα οτι εφυγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ναι ρε Πελοπα ειμουνα πεισματαρικο απο μικρο!ΕΙΜΟΥΝΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΝΑΙ ΑΛΛΑ Η ΠΕΡΙΕΡΓΙΑ ΣΚΟΤΟΣΕ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΜΗΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΗΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Α πα πα θα πεθάνωωωω! Γληκα γληκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κουτρουλό που έχεις εξαφανιστεί? Γράφουμε απουσίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. κουτρουλο καλα στα λεει η Boul τωρα που ηρθα εγω την κοπανισες!το Κορινακι εχει βγαλει παλι βολτα τον φατσα?α ρε πελοπα αυτα μου γραφεις και με στελνεις!!(ολους σας προλαβαινω ομως εε!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κορίνα δεν αλλάζεις ώρα για τις βόλτες του Φάτσα; Δεν θα πάθει κάτι το "κτήνος" αν βγεί για πιπί μια ώρα αργότερα. Νομίζω! (δεν θέλω να πάω στην δουλειά, δεν θέλω να πάω πουθενά, θέλω να μείνω εδω να σκανάρω φωτογραφίες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Boulboulaki την κοπαναμε ρε αυριο?κανουμε σκασιαρχειο?τηλεφωνουμε για εκεινη την βομβα?τι λες?θα ερθω εκει και θα σκαναρουμε οσες φωτογραφιες θες!θα φερω και κρουασαν,βαλε εσυ τον καφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Που να το κάνω, από αύριο αρχίζει πάλι σκληρή δουλειά. Σνιφ, έχω τόσες φωτογραφίες! Ατιμη φτώχεια! Δεν το πιστεύω από την ανοικτή τηλεόραση μόλις άκουσα το σήμα της αθλητικής Κυριακής! Αυτό ήτανε, τέλειωσε η κυριακή, αδιάβαστη αύριο... και συ μου μιλάς για σκασιαρχείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΓΩ ΚΟΡΗΤΣΙΑ ΧΕΡΕΤΩ ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΠΗΡΕΣ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Βλέπω την κούπα στου Καραϊσκάκη. Που είσαι Αντρέα? Μελαγχολία της Κυριακής... και η γαύροι να κάνουν φιέστα, έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. μου αρεσει που περιμενες το σημα της αθλητικης Κυριακης!!γλυκεια μου η Κυριακη εχει ηδη τελειωσει!αλλα εμεις δεν μασαμε!!εεε??εεε??ερχεται και καλοκαιρακι!!εεε???εεε???(θελω το παραμυθι μου απο οτι καταλαβες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΟ ΚΗΠΕΛΟ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ρε συ Πελοπα με τοσες μπυρες δεν κανεις μπυροκοιλια?η εχεις και δεν σε νοιαζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. η αληθεια ειναι οτι καταντησε βαρετο πια καθε χρονο!αναζητηται αντιπαλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΧΩ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΟΗΤΙΑ......
    ΝΑ ΤΟ ΓHΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΝΤΕ ΜΕ ΤΙ;ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ;ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ ΤΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΕΡΗΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΗΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΟΡΗΤΣΙΑ ΘΑ ΕΡΘΟ ΚΙ ΑΥΡΙΟ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. boul τα παρατησες?σε δολοφονησε ο Πελοπας? ειμαι μονη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Είσαι μόνη σαν το λεμόνι! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καληνυχτα Βoulboulaki!oνειρα γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τον Μάη κρασί μην πίνετε κι ύπνο μην αγαπάτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. είσαστε όλοι πρώτοι!ατάκες όμως μόνο από την καψοράχη.καψοράχη στα όπλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Θέλεις να μιλάς μόνο με την Καψοράχη; Είμαι η γραμματέας της, πες μου τι θέλεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜἘΧΕΙ ΠΕΙΡΑΞΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΚΕΦΙΑ ΜΟΥ.Α! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΔΟΡΥΦΟΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΩ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΩ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΨΑΧΝΑΜΕ!!!ΜΕΧΡΙ ΡΑΦΗΝΑ ΦΤΑΣΑΜΕ!!!!ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΣΗΜΗ ΠΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG!!!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΓΙΑ ΣΟΥ KORINA.ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ,ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΑΛΛΑΣΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. τωρα μολις μπηκα!μη φυγετε ρε παω να κανω ενα ντους και γυρισα!ΚΟΥΤΡΟΡΟΥΛΟ χαρηκα που σε ειδα ξανα!Κορινακι,ανωνυμε,BOUL,Πελοπα και ολοι οι αλλοι σε λιγο καθαρη και κοντα σας!ΕΥΤΑΣΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΛΛΑ ΓΙΟΜΗΣΕ ΚΑΙ ΔΩ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΗ ΑΝΑΡΤΙΣΗ.ΑΝΤΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΖΑΚΟΥΤΖΙ ΜΕ ΑΦΡΩΛΟΥΤΡΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΗ ΩΡΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καψοράχη, βγες έξω από την μπανιέρα, θα γίνεις κοτλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή