Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

1954 Σχολείο Λειβαδίων




Στις δύο πάνω φωτογραφίες γυμναστικές επιδείξεις στο προαύλιο του Αγίου Κωνσταντίνου. Η γιαγιά μου Αννα Μηλαίου με τα μαύρα κοντά στο δέντρο, στα μπαγκάλια ξεχωρίζει ο Δημήτρης Βαβάκης (λόγω όγκου), δασκάλα η Ρίτσα Θωμά (διαδέχτηκε την Ευανθούλα Καρυστινού ή θεία Eva) το κοριτσάκι στο βάθος με τις πλεξούδες η Βιολέττα (Leo η μαμά), μπροστά-μπροστά ο αδελφός μου Νίκος... δεν είναι εύκολο να γνωρίσω πολλούς είναι όμως πολύ ωραίο "παιχνίδι" να προσπαθώ να μαντέψω από τις φυσιογνωμίες ποιοι είναι. Λοιπόν τι λέτε παίζουμε απόψε ποιος-α θα βρει τους πιο περισσότερους; Εμπρός να πάνε τα λαπτόπια στους γεροντότερους, κάντε ζουμ 200% θα βρούμε την άκρη. Τις φωτογραφίες έστειλε ο Πρόεδρος.

95 σχόλια:

  1. ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...


    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις χάρη πρόεδρε που η μάνα μου είναι στο Λειβάδι, διαφορετικά θα τους ήξερα όλους, γεια σου μαμά ληξιαρχείο! Μόλις της τηλεφώνησα μου είπε το γενεαλογικό δέντρο της δασκάλας! Κουτρουλό για φέρε την Κατερινούλα στον υπολογιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΟΨΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...


    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΛΑ ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΚΟΛΟΚΙΘΑΚΙΑ ΓΕΜΙΣΤΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κολοκυθάκια γεμιστά; Το αγαπημένο μου φαγητό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΜΑΣ ΞΕΣΗΚΩΣΑΤΕ ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ!!!ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΟΥΛΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλησπερα σας γλυκα μου! και εγω εδω ειμαι!!!
    λοιπον αν η Χρυσανθη ηταν αποψε εδω σας πληροφορω θα τους εβρισκε ολους!μπορει να εχει καψει λιγο φλαντζες αλλα μονο στα προσφατα!
    τα παλια τα θυμαται ολα! ο Ηλιας ακομα περισσοτερα!
    εγω κοιτω ξανακοιτω τιποτις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καψοράχη ο πρόεδρος τρώει κολοκυθάκια, με έχει πιάσει μια λιγούρα! με το σαλατικό που βόσκησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω τι να πω που εφαγα ξυνογαλο με δημητριακα!με τον πονο μας παιζει ο προεδρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μολις προσεξα την πασχαλια στην αυλη της εκκλησιας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΝΑ ΠΙΑΤΩ ΠΕΡΙΣΕΨΕ ΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΟΠΙΩΣ ΠΡΟΛΑΒΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ.ΓΡΑΨΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΥΠΝΟΣ ΑΠΟΨΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. προεδρε μια κουβεντα ακομα να πεις και αυριο το πρωι θα την κανω κοπανα!
    τα κολοκυθια στο ψυγειο παρακαλω!
    εχουν και αυγολεμονο?μμμμμμμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΙ ΔΙΑΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δηλαδη το 54 μιλαμε για παιδακια 8-9 χρονων και λιγο παραπανω δηλαδη τωρα μιλαμε για 62 63!
    ποιοι ειναι ρε παιδι μου κολλησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΕΔΕΣ ΚΑΙ ΚΗΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΑ ΚΟΛΟΚΗΘΑΚΗΑ ΤΑ ΣΗΝΟΔΕΨΕΣ ΜΕ ΜΠΗΡΑ ΠΑΗ ΠΟΛΗ.
    ΡΕ ΠΕΔΕΣ Ο ΦΡΑΓΚΟΓΗΑΝΗΣ ΗΤΑΝ ΠΡΗΝ ΤΗΝ ΡΗΤΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εχει γυαλισει το ματι μου κουτρουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρόεδρε μια με τα κολοκύθια μια με τις φωτογραφίες μας έχεις κάνει τσουρέκια απόψε. Ο Νίκος είναι στην Αντρο, ο John V. σε ταξίδι… δεν αναγνωρίζω κανέναν άλλο, εδώ τρόμαξα να γνωρίσω την γιαγιά μου! Έλεος Πρόεδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ο Φραγκογιαννης Πελοπακο ηταν μετα τη Ριτσα,αρκετα μετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΡΑΓΚΟΓΙΑΝΝΗΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΙ ΣΕ ΠΗΟ ΣΧΟΛΗΟ ΕΙΝΕ Η ΦΟΤΟΓΡΑΦΗΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΩΡΑΙΑ Ο ΦΡΑΓΚΟΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κοιτα να δεις σουξε το πιατο του προεδρου!
    α ρε προεδρε αποψε!μας τρελλανες!
    αυτο το παιδακι μπροστα μπροστα με τα πεταχτα αυτακια κατι μου θυμιζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΙΤΣΑ HUT ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΛΙΓΟ ΤΟ ΕΝΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τοτε το σχολειο Πελοπα ηταν(απο οτι μου εχουν πει ετσιιι εγω ημουν αγεννητη τοτε!)κατω απο την Ευτυχουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε Πελόπα το σχολείο δεν είχε ακόμη φτιαχτεί, ηταν κάτω από το σπίτι της Ευτυχούλας, δίπλα στου Μπέη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟΨΕ.ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΟ.ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μπραβο boulboulaki αυτο θα πει ευθυγραμμιση!ουτε στη καλυμπρα να μας ειχαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΙΡΑ ΜΑΡΙΑ ΑΔΕΛΦΗ ΤΖΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΕΛΕΝΗ ΓΑΛΑΝΟΥ ΝΙΚΟΣ ΒΟΥ ΔΗΜΙΤΡΗΣ ΚΑΣΑΡΟΣ ΑΝΤΟΝΗΣ ΚΑΛΙΒΡΟΥΣΗΣ ΓΙΑΓΙΑ ΚΟΥΚΟΥ ΑΠΑΤΕΟΝΑΣ ΤΕΛΕΥΤΕΑ ΜΑΡΟΥΛΙΩ ΨΑΡΟΥ ΑΥΤΟΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΕΗ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΜΠΗΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΘΗΜΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΣΕ ΠΟΙΑ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ... ΣΙΩΠΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΟΛΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΠΟ ΤΙΝ ΑΡΧΙ Η ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΡΩΕΔΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΟΙ .ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μελεταμε τις φωτο κορινακι!μπουρκουνες τα ματια!το αυχενικο μου θα με πιασει αποψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καψοράχη τι θα γίνει με μας απόψε τα ίδια λόγια θα γράφουμε; διάλλειμα για μελέτη, το έργο συνεχίζεται μην φύγει κανένας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΙΡΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΡΕ ΣΗΣ ΔΕ ΜΕ ΛΗΠΑΣΤΕ ΔΗΟ ΓΗΑΛΗΑ ΦΟΡΑΟ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΟΡΗΣΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΜΑΡΟΥΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πελοπακο δεν εισαι μεσα!αρα εισαι αρκετα μικροτερος!
    (τον χαβα μου εγω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ.ΓΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΗ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. και η Γαλανουδενα ειναι αναγνωρισιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΡΙΝ ΤΗ ΜΑΡΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΡΟΕΔΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΧΑ ΧΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΓΟ ΑΝΑΓΝΟΡΗΣΑ ΤΟΝ ΑΠΑΤΕΟΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΑΝ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΕΣ ΣΩΦΙΤΣΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. μου φαινεται οτι εκεινο το κοριτσακι κοντα στη δασκαλα αριστερα ειναι μια απο τις Σοφιτσες!
    Πελοπα απο την Κορεα εισαι?
    γιατι σταθηκες στον απατεωνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πίσω από την Μαρουλιώ είναι η γκουγκου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. βρηκα μου φαινεται και την αλλη σοφιτσα!η κοπελιτσα ακρη αριστερα επανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ναι ναι η γκουγκου ειναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Είναι λίγο πίσω από την Ελένη Γαλανού η Μαρίκα και η Κατίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΚΨΟΡΑΧΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. το κοριτσακι πισω απο την δασκαλα ειναι η ΔΙΑΜΑΝΤΑΡΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΓΗΑΤΗ ΑΥΤΟΝΑΝΕ ΑΝΑΓΝΟΡΗΣΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εγω βρήκα την γκουγκού! Τι κερδίζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΓΟ ΠΡΩΕΔΡΕ ΤΗΠΟΤΑ ΔΕ ΚΕΡΔΗΣΑ ΠΑΓΟΜΕΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΙΝΑ ΣἈΥΤΗΤΗ ΦΩΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. οχι boul αριστερα οπως κοιτας την φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. και δεξια επανω προτελευταιο παιδι πρεπει να ειναι η Δημητρα η Ψαρουδενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Εχω μπερδέψει τα χεράκια μου, αριστερά; κατά που πέφτει το αριστερά; Εγω βρήκα την γκουγκού! Ενταξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΣΕΙ ΜΠΟΥΛ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΠΥΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑΣΕ ΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙΝ ΚΟΠΕΛΑ ΝΑ ΚΕΡΔΗΣΗ ΜΗΑ ΠΑΓΟΜΕΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΜΗΑ ΜΠΗΡΑ ΣΤΑ ΔΗΟ ΠΡΩΕΔΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. την Ψαρουδενα την βρηκα Προεδρε?την Διαμανταρενα?
    ΘΑ ΜΕ ΣΚΑΣΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μισή μισή μπύρα με την Καψοράχη; ρε Πρόεδρε έλεος πές μας και άλλους! θα ξημερωθούμε απόψε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΡΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΙ ΑΠΟΜΕΝΑ ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ ΓΗΑΤΗ ΕΧΟ ΖΑΛΗΣΤΗ ΚΑΙ ΧΟΡΗΣ ΜΠΗΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Σπασικλάκια φανταζομαι! Ε Καψοράχη; τι άλλο δίπλα στη δασκάλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΠΕΛΟΠΑ ΜΙΝΕ ΣΕ ΘΕΛΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ναι ρε boulboulaki!του κατηχητικου!
    ΡΕ ΣΥ ΠΡΟΕΔΡΕ!μηπως η δεξια ειναι η ερηνουλα Τζιωτη αδελφη Σταματη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΤΣΗ ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ ΧΟΡΗΣ ΝΑ ΚΕΡΑΣΗΣ ΤΗΠΟΤΑ ΠΡΩΕΔΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Πίσω από την γκουγκού προτελευταία σειρά είναι η Κατίνα Βαβάκη (του Ζέμπελη);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΑΔΕΡΦΕ ΖΑΛΗΣΤΗΚΑ ΚΑΛΗΝΗΧΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. παραιτουμαι!τα επαιξα η γυναικα!
    κουδουνιασε το κεφαλι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΕΡΝΑΩ ΠΕΛΟΠΑ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΥΡΕΣ ΚΑΤΣΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΗ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΙ Η ΨΑΡΟΥΔΕΝΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. τι εγινε τωρα?προεδρεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. η Δημητρα η Ψαρουδενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Η ΞΑΔΕΡΦΙ ΣΟΥ ΠΡΩΕΔΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. προεδρε με ξετιναξες αποψε!!
    σας καληνυχτιζω!ψοφησα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΥΠΟΛΙΠΑ ΟΝΟΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Θα περιμένω να γυρίσει ο John V. να βρούμε τους υπόλοιπους. Καληνύχτα blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΒΡΕ ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΗ!!ΓΥΡΙΣΑ.ΠΟΛΥ ΜΕΛΑΓΧΟΛΗΣΑ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ,ΠΟΥ ΠΙΑ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ...ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΩ.ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ.ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΠΑΙΔΟ ΤΟΝ ΦΡΑΓΚΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΑ ΖΑΒΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΜΠΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή