Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Ομορφες Λειβαδιανές


Το στιλ αυτής της εποχή ανυπέρβλητο, οι φωτογράφοι είναι επαγγελματίες, φωτογραφίζουν πορτρέτα λες και είχαν μπροστά τους την Μέριλιν Μονρόε ή την Τζέιν Μάνσφιλντ. Η φωτογραφία τότε ήταν είδος πολυτελείας και σαν ακριβό είδος αντιμετωπίζονταν με σεβασμό. (Όχι σαν και μας που τσακ - τσουκ "τραβάμε" ότι λάχει) Στα στιγμιότυπα βλέπουμε 3 κοπέλες με χάρη και φυσικότητα να κοιτούν το φακό. Χριστίνα, Ερηνούλα, Μαρουλιώ. Το φόντο φυσικά λειβάδια, δέντρα, λουλούδια.

52 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!! ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΛΑΚΩΣΕ ΤΟ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ?ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑΖΙ ...
    ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΣΤΗΝΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΚΑΜΠΟΣΗ ΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ ...
    ΩΡΑΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ....
    ΝΙΑΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σε όλους! πολύ ωραίες οι φωτό..με σκέρτσο και νάζι γιατί είναι το σήμα κατατεθέν κάθε Ανδριώτισσας..
    Βέβαια boul δε θα ήταν άσχημα αν έβαζες και τη νεότερη γενιά όμορφων κοριτσιών..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΩΛΟΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΠΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ ...
    ΠΑΝΕ ΑΥΤΑ ... ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΥΒΑΛΑΝΤΑΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΛΥΚΕΣ ΘΥΜΗΣΕΣ ΣΕ ΕΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΑ ΖΗΣΑΜΕ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΟΙ ΛΙΓΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΗ-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ...
    ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΝΕΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα.....με γλωσσοφαγατε χτες......ολοι πηγαν για μπανιο και εγω ελιωσα στο μαγαζι......σημερα επιασε το ραγανι παλι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποτέ δεν κάνω υποδείξεις Κορινάκι..Μάλλον με παρεξήγησες. Αυτο που εννοούσα είναι ότι η ομορφιά και η καλοσύνη συνεχίζεται και στις επόμενες γενιές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας βρε όμορφες λειβαδιανές!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σαργέ μάντεψε που ήμουν χθες!!!
    Λέχαιο για μπανάκι, καφέ και ατελείωτο τάβλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερουδια σε ολη τη παλιοπαρεα!
    οταν μπηκα και ειδα τις φωτο ειπα "Οπα! ποτε βρεθηκε η Μαρθα Καραγιαννη στα Λειβαδια?"
    φοβερη ομοιοτητα!
    κουκλες! κουκλες!
    παιδακια γυρναω στο καθηκον! θα τα πουμε πιο μεσημερι!
    φιλουρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανθή δεν έχω φωτογραφίες με Λειβαδιανές πρόσφατες, παλιές όπως καταλαβαίνεις μπορώ να βρω πιο εύκολα. Όσοι μου στέλνουν φωτογραφίες με email τις βάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους. Τι ωραίες φωτογραφίες! Ωραία εποχή με αγνότητα και πολύ νάζι. Και πολυ γνωστές οι Λειβαδιανές αυτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Γαρουφαλιώ παιδική μου φίλη, τι νέα από το Λειβάδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γεια σου γαρουφαλιω παιδικη φιλη της φιλης μου!!
    κανενα μπανακι σημερα?
    να πεις που να στειλω πρακτωρους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πελοπα τι καιρο κανει στην Πλακουρα?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σχ. Υγρασία: 46%
    Άνεμος: Β με 24 km/h
    Ορατότητα: > 10000m
    Πίεση: 1007.1 mb
    Θερμ:30 oC
    Αίθριος καιρός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. φυσαει ραγανι......το πρωι μου πηρε την περουκα και την προσγειωσε σε ενα δεντρο.......σκαλα βαλαμε να την κατεβασουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ FAUDI ΜΑΚΡΥΜΑΛΛΙΚΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΟΤΑΝ ΦΥΣΑΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΠΙΝΕΖΑ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γειά σας φίλες μου γνωστές και άγνωστες. Σήμερα μπανάκι δεν έχει λόγω ανωτέρας βίας. Η Άνδρος κλασικά με τον αέρα της, υγρασία και ζέστη. Boul boul η μαμά σου είναι μια χαρά κάθε βράδυ στην καρέκλα της να ρεμβάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. α ρε faudaki με κανεις και ξελιγωνομαι στα γελια!
    οι πελατες με κοιτουν καλα καλα!
    ωρες ωρες μου θυμιζεις τον θειο σου οταν ειμασταν παιδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σαργε αγαπη μου ηρθε η ωρα της δικης σου ανακρισης!!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ?
    γιατι τον ρωτας τι καιρο κανει στην πλακουρα?
    ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΚΟΥΡΑ?
    ΜΟΛΟΓΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    VANCEREMOS ΑΝΑΨΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΣΟΥ ΑΝΑΚΡΙΣΗ ...ΤΡΕΜΕ ΣΑΡΓΕ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ sargos karaflas bokas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καψοράχη,στο χωριό μου ξέρεις τι τους κάνανε τους προδότες?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λοιπόν με καταφέρατε κορίτσια!
    Ο Πέλοπας είναι............... και είναι κάτοικος..........!?????

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου βρε Σαργέ με το χιούμορ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΟΛΗ ΜΠΟΧΑ ΣΤΙΝ ΠΛΑΚΟΥΡΑ ΣΑΡΓΕ.
    ΠΟΛΗ ΠΑΛΗΑ ΕΚΗ ΕΚΛΗΝΑ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥΔΑΚΗΑ ΜΟΥ ΟΡΕΑ ΧΡΟΝΗΑ ΣΑΡΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρε παιδιά,τι αυτό το bokas που λέει ο ανώνυμος?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπερα σε ολους τους Λειβαδιανους...Με προκαλεσατε να γραψω σημερα γιατι ειδα στην φωτογραφια την πιο γλυκια γυναικα του κοσμου (την γιαγια μου..Μαρουλιτσα Πετρακη).Ευχαριστω την boul-boul που βαζει παλιες φωτογραφιες για να θυμωμαστε τους ανθρωπους που λειπουν απο το χωριο μας .Πολλα Φιλια σε ολους σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Boul πετάγομαι λιγάκι εδώ στην πλατεία με τα προσκοπάκια να πλακώσω μία παγωμένη και σφαίρα για το λιμανάκι.

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΝΤΕ ΚΑΛΕΣ ΨΑΡΙΕΣ ΣΑΡΓΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να είσαι καλά korina μου,και αν είναι όντως καλές,να δεις εγώ!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. MARILYN ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!
    ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΧΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Kαψοράχη να συστηθώ?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. O sargos πάει για μπουρμπουλήθες,καλό απόγευμα σε όλους και όλες.
    Καψοράχη αύριο θα σου πω για τον Πέλοπα...μπλα μπλα μπλα μπλα,αλλά να κρατήσεις μόνο την ουσία.Φιλιά!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Marilyn, η γιαγιά σου ήταν πολύ γλυκιά, την αγαπούσα και μ’ αγαπούσε πολύ. Ακόμη θυμάμαι το γεμάτο καλοσύνη γέλιο της! Ήταν καταπληκτική γυναίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Marilyn και κάτι ακόμη: Η μάνα σου γιατί δεν γράφει και μας σπάει τα νεύρα; Δεν θα γλυτώσει το ξεμάλλιασμα πες της, όχι μην της το πεις, το διαβάζει ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. KAΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΟΡΙΝΑΚΗ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΒΟΛΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΑΣ ΦΙΜΩΤΡΟ ΜΗ ΔΑΓΚΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΒΡΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΠΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ KARABE ΜΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΙΑ ΓΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΕ ΠΟΔΙΑ ΧΕΡΙΑ!!!
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΓΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΣΚΥΛΟ ΠΑΕΙ Η ΦΥΣΗ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ...
    Η SKLENARIKOVA ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. και που να δεις κορινα ποντικο να κινηγαει γατα......στο χωριο μας τα ποντικια ειναι πιο μεγαλα απο τις γατες πλεον και τους κανουν κανονικα επιθεση......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Α ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΡΟΛΟΙ FAUDI ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τωρα κλεινω και φευγω....
    αντε καλο βραδυ......παω να φαω καρπουζι στην αυλη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ Η SKLENARIKOVA ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΑΝΙΤΑΡΟΠΙΤΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΙΣΟΠΙΤΑ ΛΙΣΑ ΗΤΑΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΤΡΑΒΑΩ ΜΙΣΟΣ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΣΕ ΒΡΕ ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ΚΑΛΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΖΕΣΤΗ ΜΗ ΠΑΘΕΙΣ ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΗ
    BOOOOOOOOOOOOOOUL
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΒΡΕ ΧΑΜΕΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. KORINA ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ...ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. BOUL-BOUL:ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΔΕ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΣΕ ΗΣΥΧΙΑ. ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΙΣΩ ΕΓΩ .ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ !! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα, Marilyn η μάνα σου να πάρει ενα μικρό laptop, μπορώ να της μάθω εγω τα βασικά, κάτω από την πασχαλιά της θείας Ελένης ή στην αυλή μου ανάμεσα σε καφέδες, κουλουράκια, αρμεξιά. Θα έχει μεγάλη πλάκα! Μαντούλα φιλιά, τα φαούδια τι κάνουν; Χαιρετισμούς σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή