Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

1956 η νεολαία διασκεδάζει!


Σήμερα το πρωί όταν άνοιξα τον υπολογιστή είχα μια κρυφή ελπίδα ότι κάποιος θα έστελνε φωτογραφίες από το χθεσινό γλέντι. Αλλά μπα, τίποτα, ούτε μισή φωτογραφία, ούτε ένα mms. Βεβαίως έτσι γίνεται όταν ζεις κάτι έντονα δεν σκέφτεσαι να το αποθανατίσεις! Αλλά ρε παιδιά σκεφτείτε και την φτωχή blogger! πώς θα γεμίζω το τεράστιο blog; Καψοράχη τους ενοχοποίησα αρκετά, τα υπόλοιπα τα αφήνω σε σένα!
Γι' αυτό έβαλα ένα στιγμιότυπο από το παρελθόν, στο πίσω μέρος γράφει 21-5-1956, ανήμερα του Αγίου Κωνσταντίνου. Γνωστές φάτσες, τα κορίτσια συγκρατημένα, τ' αγόρια λίγο χύμα και με πονηρό ύφος, ο Πετράκης άρχοντας, στο βάθος η θεία Ορσαλία, η θεία Κούλα και πολλοί άλλοι. Φωτογραφικό αρχείο Ελένη Μαρμαρά (ευχαριστώ θεία Ελένη που δεν κατέστρεψες τις φωτογραφίες σου)

112 σχόλια:

  1. Καλημέρα Λειβαδιανοί! Έχετε συνέλθει από τις χθεσινές κρεπάλες; Αντρέα περαστικά σου..
    (ευχές από το Δημήτρη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα παλαβιαρα δασκαλα......προσπαθουμε να συνελθουμε.....το δυσκολοτερο ειναι οτι οι περισσοτεροι δουλευουμε σημερα....τι να κανουμε,υπομονη......θα παρουμε και συνταξη που θα παει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κυριακατικες γλυκες καλημερες!!
    καλα χθες μεχρι εδω ακουγοσασταν!!
    αλλα πραγματικα θα πρεπει καποιος να ειναι πολυ δυσκοιλιος για να καλεσει αστυνομια για ενα τετοιο γλεντι και για τον συγκεκριμενο λιγο!!!
    ημαρτον πια!!
    και κολλημα με το παραμικρο να καλουν την "εξουσια!!!!"
    η οποια "εξουσια" να μη σας πω τι λεει για το νησι!!!!!
    και για τους Αντριωτες!!!
    τελος παντων ας μη φτιαχνομαστε!
    Αντρικο το αλλο γλεντι να ειναι για το καινουργιο μελος της οικογενειας και παντα για χαρουμενους λογους!

    καλα ρε ΛΕΟ! τι σοι bloger εισαι!
    ουτε μια φωτο! αφηνεις ετσι τις
    θαυμαστιες σου! τσ τσ τσ!!!
    το βραδυ δεν ξερω αν θα ειμαι μαζι σας,με εχει καλεσει το αλλο μου καζανακι ο Γιωργος (Μιχαλακη στον πατερα και τη μητερα θα ειμαι!!!)
    φιλακια πολλα και αν σας προλαβω τα λεμεεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ξεχασα!! ο φατσας ειναι σκετος λουκουμας!!!γκρι λουκουμας!!!
    να τον χαιρεσαι Κορινακι!!

    αμα το faudi μιλαει για συνταξη μου ερχεται να πεθανωωωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγνωμη τωρα κατηφορισα προς τα κατω και ειδα Περλα και Τζουλη!!
    φοβερες φατσες!!!
    boulboulaki ειμαστε blog με pets!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε καταλαβαίνω απόλυτα faoudi..To χω κάνει κι εγώ και ξέρω.το χειρότερο σε μας είναι ότι τα παιδιά μας παίρνουν χαμπάρι...
    boul σου στέλνω φωτό της δικής μας σκυλίτσας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mama mia!!!!
    το μυαλο της Χρυσανθης που στα παλια σκιζει σημερα το μεσημερι μου εριξε μια ιδεα για την Παμελα!
    οταν το σιγουρεψω θα προβω σε αποκαλυψεις!!
    boulboulaki the winner takes it all!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Έμυ και η αφεντικίνα της σας ευχαριστούμε για τη δημοσίευση της φωτό!!
    Γαμπροί προσέλθετε...
    Δεχόμαστε βιογραφικά..
    (γαι την Έμυ πάντα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!
    ΚΟΡΙΝΑΚΙ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ,ΥΓΕΙΑ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΦΙΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!
    ΚΟΥΛΙΤΣΑ, ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ , ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους!
    Κυριακη χρονια πολλα αν και Δευτερα!υγεια πανω απ'ολα και χαρα!
    Κουλιτσα δεν ξερω τι γιορταζεις ματια μου αλλα επισης σου ευχομαι να εισαι καλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλήμερα και καλή εβδομάδα σε όλους!
    χρόνια πολλά και καλά με υγεία και χαρά Κορίνι να είσαι πάντα ευτυχισμένη!
    Πολλές ευχές και για την Κουλίτσα!
    Βoul να χαίρεσαι την κουμπαρούλα σου!
    καψοράχη και οι δύο είναι Κυριακούλες
    να τις χαιρόμαστε!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα και από εμένα!
    Korina σου εύχομαι ότι καλύτερο με υγεία και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα και τις ευχές μου σε όσες έχουν την τιμητική τους σήμερα!!Υγεία πρώτα και ό,τι επιθυμείτε!

    Να ευχηθώ στον μπαμπά μου να τα εκατοστήσει!! Πολύχρονος fatherouli..Να σε χαιρόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Κορίνα (γαβ, γαβ)
    Χρόνια πολλά Κουλίτσα (γουφ, γουφ)
    Να τα εκατοστήσεις Νίκο (γαβββ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κορίνα:
    "Δεν θα σου πω χρόνια πολλά.
    ευχή συνηθισμένη
    Μα θα σου πω όπου κι αν πας,
    χαρά να σ αναμένει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γαρουφαλιω θυμάσαι το μπλε ελεκτρικ ποδήλατο που είχα μικρή; Κατέβαινα σαν λωλοφυσεκο την κατηφόρα της Σοφίτσας χωρίς να κρατώ το τιμόνι. Που ν’ ανέβω σε ποδήλατο τώρα, δηλαδή ανεβαίνω αλλά πρέπει κάποιος να με κατεβάσει! Χε χε! Ασε που η χαβούζα του Ζάουλα είναι εκεί στο ίδιο μέρος και πάντα παραμονεύει ο κίνδυνος να πέσω μέσα στα βάτα! Βλέπω στο μετρό κάτι τύπους να κρατούν ποδήλατα και ζηλεύω αφόρητα. Πίκρα! Σου λέω πίκρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. boulboulaki θες να παρουμε ρεφενε ενα απο αυτα τα διπλα ποδηλατα!
    θα βοηθα η μια την αλλη στο ανεβα κατεβα!
    να τραβαμε ισα κατω τον ποταμο!
    θελμα και Λουιζ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θέλω πολύ. Θα τρομάξουμε όλες τις γάτες! Φόβος και τρόμος! Γουστάρω! Να αγοράσουμε πολλά τσιρότα και να βάλουμε στο τιμόνι εικονισματα πολλών Αγίων και τις ευχές των μανάδων μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και απο τα παιδια μου εκεινη την ταμπελιτσα "μαμα μη τρεχεις"!!
    και για κορνα εκεινο το χωνι-μπουρου!!
    να περναμε και να ξυπναμε τον Vaglook!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κορίνα
    Χρόνια Πολλά
    Πολύχρονη
    Να χαίρεσε το όνομα σου και την κορμοστασιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΙ!!!FAOUDI ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΑ... ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ...ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΚΑΨΟΡΑΧΑΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΛΙΓΟ ΠΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΤΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΕΒΑΙΑ..
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΟΝΗΑ ΠΟΛΑ ΚΟΡΗΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΗΣ ΠΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΗΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΟΣΗΣ ΠΗΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΕΣ ΜΠΗΡΕΣ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΨΗΛΗ ΚΗ ΟΜΟΡΦΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πέλοπα,ετοίμασε τις μπύρες,την Παρασκευή έρχομαι φορτωμένος δολώματα και κάρβουνα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ψηλη και ομορφη μου φαινεται θα μαλλιοξαστουμε για τον Πελοπα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΤΡΕΞΙΜΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΘΑ ΜΕ ΜΑΤΙΣΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΠΕΛΟΠΙΔΑ ΜΟΥ ΤΟ ΤΗΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟY ΤΗΝ ΚΟΥΛΙΤΣΑ!!!ΚΟΥΛΙΤΣΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ένα κορίτσι λυγερό

    Ένα κορίτσι λυγερό
    φεγγαροχτυπημένο,
    με ζουρνά ξετρελαμένο.
    Μεθά χορεύει και πηδά
    πάνω από νέφη και φωτιές,
    τον ερχομό του τραγουδά
    μέσα σε δάση από ιτιές.
    Το κορίτσι θα τον φέρει
    σ' άγνωστα λημέρια
    να χτυπήσει θάλασσες,
    να καρφώσει αστέρια.

    Χρονια πολλα......
    Να εισαι καλα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κορινα χρονια πολλα και απο εμενα,πολυχρονη και παντα με υγεια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κορίνα; τι διαβάζω σου αφιερώνουν και τραγούδια; Χμ, χμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ
    ΚΟΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ
    ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΠΟΛΛΑ ΦΑΓΗΤΑ ΠΟΛΥ ΚΡΑΣΙ ΠΟΛΥ ΚΕΦΗ ΜΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΟΡΟ ΤΑ ΑΡΝΙΑ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ
    ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ , ΧΑΛΑΛΗ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΦΟΤΟ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑ ΜΟΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΕΙΡΑ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ BOYL BOYL ΠΕΣΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΕΧΡΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ.ΧΑ.ΧΑ.ΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γειά σας παιδιά και από εμένα. Καλή εβδομάδα. Εύχομαι στον Πρόεδρο και στον Ανδρέα να είναι όλα περαστικά και το τελευταίο κακό που τους βρίσκει. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να έρθω στο γλέντι. Έστειλα όμως τον καλό μου ανηψιό!!Δυστυχώς στο χωριό μας δεν είναι όλοι καλοί αυτό το έχομε αποδείξει πολλές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Boul boul ωραία φωτογραφία αλλά δεν είναι στο γλέντι οι γονείς μου. Ενω βλέπω άλλους γνωστούς. Πως ο πατέρας μου και δεν ηταν εκεί. Γνωστός για τα γλέντια του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γαρουφαλιώ τι να σου πω; που να ξέρω γιατί δεν ηταν οι γονείς σου. Το 1956 είναι η φωτογραφία, αστρόσκονη ήμουνα τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρα..
    boul οι φωτό καταπληκτικές..
    Βάζω τον μπαμπά να μου λέει ποιοι είναι..
    Επιφυλάσεται για πολλές τέτοιες φωτό να σου δώσει όταν βρεθείτε.
    Φαντάζομαι με τον Μιμάκο να δίνει ρεσιτάλ στα γλέντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ά!Ξέχασα να πω για το Mamma mia
    Τα λόγια είναι περιττά..
    Είδα την παράσταση στην Αθήνα
    Χόρευα μες το θέατρο..
    Οι Abba έχουν funs όλων των ηλικιών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο Μιμάκος ηταν άπαιχτος και φυσικά τον αγαπούσα πολύ, θα ψάξουμε τις φωτογραφίες της γιαγιάς. Να μου φιλήσεις πολύ-πολύ τον πατέρα σου που ένω μεγαλώνει παραμένει... λωλό-παιδί. Φιλιά σε όλους. (Καλοκαίρι χωρίς εσας στη γειτονιά δεν λέει!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έχεις πολλά φιλιά από όλους..
    Κι εμάς μας λείπουν οι συζητήσεις και τα γέλια τα βράδια..
    Εδώ που να τα βρεις;;
    Υπομονή και θα ιδωθούμε.Καλό Βράδυ..
    Πάω για βραδινή τσάρκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλησπερα σε ολους!!!
    εδω γινονται πραματα και θαματα και εγω λειπω!!
    προεδρε παντα τετοια!!!
    boulboulaki απο οτι βλεπω εμαθες ποια ειναι η Γαρουφαλιω!! και εγω ακομα βαθια νυκτωμενη!!!
    χαλια χαλια!!με βρισκω χαλια!!
    μεχρι και ο Πελοπας με απαρνιεται!!
    ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ ΜΟΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. που ειστε ολοι!!!!
    μονη μου ειμαι!!!σνιφ!σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. θα κατσω στο πατωμα και θα κλαιω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν το χωνεύω μωρε Καψοράχη προχθες στο γλέντι να φωνάξουν την αστυνομία, εντάξει θραβαλικό σίγουρα θα κάνανε, αλλά τι πιο όμορφο από παρέες που γλεντούν. Εμένα μ' αρέσει, ακόμη κι οταν δεν συμετέχω, ν' ακούω τα γέλια και τα τραγούδια, με νανουρίζουν γλυκά... όμορφη σκέψη να ξέρεις πως ανθρωποι χαίρονται, χορεύουν, τραγουδούν. Πες μου όμως γιατί να σε πιάσουν τα υπαρξιακά σου; Η Γαρυφαλιώ είναι φίλη μου, παίζαμε μαζί μικρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μη κατσεις πολύ ώρα στο πάτωμα γιατί πως θα σηκωθείς μετά! χε χε Το Κουτρουλό σε μια βδομάδα θα έχει internet.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. το οτι η Γαρουφαλιω ειναι φιλη σου και παιζατε μικρες το ξερω!
    ποια ειναι ομωωωωωωως!!!

    σηκωθηκα απο το πατωμα,με φοβισες!

    οσο για το θεμα-γλεντι-ανθρωποι που χαιρονται-γελια-μιζεροι που ζηλευουν ειναι αρχαια ιστορια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. αμαν ρε παιδι μου! ΜΙΑ εβδομαδα ακομη για να της φτιαξουν την βλαβη! που ειμαστε στη Ζιμπαμπουε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δεν πειράζει, ούτε νομίζω πως πείραξε τον Πρόεδρο. Ο ανθρωπος πρέπει να ηταν τόσο χαρούμενος με το παιδί του που όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες. Γειά σου Πρόεδρε! (μόνο μην πεις τι έφαγες σήμερα, χε χε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αλλαξε φορέα, μεγάλη απάτη κάποιες εταιρείες, γρήγορο internet σαχλαμάρες! Εχεις γρήγορη γραμμή και δεν μπορείς να πιάσεις Αντρο, έχεις αργή και δεν μπορείς να σερφάρεις! και τα 2 μαζί πολύ δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. αν ηταν εδω σιγουρα θα ελεγε και θα μας εσπαγε τα νευρα!!
    αλλα μαλον βλεπει μπασκετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. τα δυο μας ειμαστε!
    ο φατσας παλι εχει βγαλει βολτα την εορταζουσα!
    αλα της ομως μεχρι και τραγουδια της χαριζουν ανωνυμα!!
    κατακτησεις! κατακτησεις!!
    η διμετρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολύ αθλητικό καλοκαίρι, για να βρεις αντρα να μιλήσεις ζόρικο, τα μάτια τους έχουν γίνει μπάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΑΣΕΤΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ρε συ πόσες ώρες τον βγάζει βόλτα; θα λιώσει με τέτοια ζέστη! Φάτσα αντε σβέλτα, γύρνα σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. και οχι μονο τα ματια τους!!!
    χι χι χι χι!
    τι τρως?? σε ακουω που τρως!
    ατιμο φαγανο boulboulaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ελα ρε προεδρε!!τι κανεις?
    αφου στο τελος θα μας πεις μη μας κανεις τον δυσκολο!
    ριξε τον πυροβολισμο να τελειωνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν θέλω να ξέρω Πρόεδρε, μωρέ δεν θα έρθω στην Αντρο θα σου τηλεφωνώ να σου λέω το μενού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. εγω αυτη την στιγμη τρωω κατι κερασια σαν μικρα μηλα!!
    μικροτερα τα θυμαμαι παιδι τα κερασια! τα επαιρνε ο Ηλιας απο την χωρα και μου τα εφερνε!
    τι γευση! η χαρα μου ηταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΦΟΥ ΜΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕΤΑ ..........................
    ΜΙΑ ΜΠΡΙΖΩΛΑ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΙΓΑΝΙΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΣΗΓΑ ΡΕ ΠΡΩΕΔΡΕ ΜΙ ΜΑΣ ΦΗΓΟΥΝΕ ΤΑ ΣΑΛΗΑ ΓΗΑ ΜΗΑ ΜΠΡΗΤΖΟΛΑ ΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΗΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. πατατες τηγανητες!!!!!
    boulboulaki ακομα χωνευω της Παρασκευης! επαθε πλακα το συστημα!
    το Σαββατο ειχα την εντυπωση οτι θα εκραγω!
    ετσι ειναι! αμα μαθαινεις το στομαχι σαλατικο και ψητα του ριχνεις ενα γιαουρτλου και γυρο και κατεδαφιζονται οι δυδιμοι πυργοι μεσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. BOYL BOYL ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. γεια σου Πελοπακι! τι κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλά δεν πειράζει Πελοπα θα φάω εγω την μπίζολα! Εσυ φάε πατέ πάπιας με μαύρη μπύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΠΕΡΗΜΕΝΟ ΤΙΝ ΟΡΑ ΝΑ ΕΡΘΗΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πελοπα την Παρασκευη πιναμε μπυρες και σε μελεταγαμε!
    ειχες λοξυγγα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΓΙΑ ΣΟΥ ΠΕΛΟΠΑ ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΙΣΕΣ ΤΙ ΜΠΡΙΖΩΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ???????????/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Πρόεδρε στείλε ενα μικρό κομμάτι και θα σου πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΔΕ ΚΑΝΟ ΤΕΤΗΕΣ ΕΡΟΤΗΣΗΣ ΠΡΩΕΔΡΕ ΕΙΝΕ ΑΓΕΝΗΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. χοιρινη! πες χοιρινη προεδρε να με φτιαξεις!
    και στο τηγανι εεε!!!
    με μπολικο λεμονι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Η ΧΗΡΗΝΗ ΘΕΛΗ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΨΗΘΗ ΤΟ ΞΗΓΚΗ ΝΑ ΕΡΘΗ ΝΑ ΓΚΟΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. και να γλυψεις το κοκαλακι μετα!!
    μμμμμμμ!!!μμμμμμμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΟΙ ΕΡΩΤΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΣΤΙΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αντε βρε Πελοπα συμφωνω μαζί σου... στα καρβουνα και μετα να βάλεις πάνω μερικες φέτες ψωμί για τις βούτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΣΗ ΟΤΗ ΠΗΣ ΠΡΩΕΔΡΕ ΚΑΤΗ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΘΑ ΞΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. τις βουτες στην χωριατικη ετσι!!
    Παναγια μου!
    αμαν ρε προεδρε! καθε φορα που μπαινεις παθαινω γαστριμαργικη μανια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ρε Φατσα θα την κάψεις την Κορίνα μέρα που είναι! Γύρνα πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΚΟΚΑΛΟ ΕΙΝΕ Η ΑΔΗΝΑΜΗΑ ΜΟΥ ΜΗ ΤΣΑΚΟΘΟΥΜΕ ΤΟΡΑ ΠΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. αφου μου ερχεται να δαγκωσω το μπουτι του Φωτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. οχι Πελοπα μου! το κοκκαλο δικο σου!
    στο δινω με την ψυχη μου!
    εγω απλως θα σε κοιταω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΟ ΜΕ ΚΡΕΜΑ ΟΤΙ ΘΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΜΗΠΩΣ ΔΙΕΚΟΨΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ?ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΧΑΡΗΣΜΑ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΞΗΖΗΣ ΠΟΛΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. με βυσσινο σπιτικο προεδρε!!!
    αμαν! αμαν!

    Κορινα φτασαμε στο επιδορπιο και εσυ λειπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΠΕΛΟΠΙΔΑ ΣΤΑΘΕΡΕ ΑΝΤΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ευχαριστω Πελοπακι! και μονο που το λες.....
    καλως την Κορινα! εμεις μολις φαγαμε!!!
    το boulboulaki ακομα μπουκωμενο ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΑΛΟ ΤΑ ΠΗΠΗΝΗΑ ΑΛΑ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΝΕ ΣΤΑΘΕΡΙ ΑΞΗΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΤΟ ΠΙΠΙΝΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΕΛΟΠΙΔΑ?ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΑΓΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. απο οτι καταλαβα Κορινα εσυ εισαι το πιπινι και εγω η σταθερη αξια!
    θα μαλιοτραβηχτουμε στο τελος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. κρακερακι boulboulaki? με μπυρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. 1.30 ΩΡΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥΛΙΑ ΕΓΙΝΑ ΤΟ ΠΙΠΙΝΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΙΜΑΣΙΑ ΚΟΡΙΝΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΤΡΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. 2 ΜΕΤΡΑ ΓΗΝΕΚΑ ΤΗ ΕΙΝΕ ΜΗΑΜΗΣΗ ΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΚΑΙ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. προεδρε μας μπερδεψες!
    ο Πελοπας τα ειπε ξεκαθαρα!
    εσυ τωρα τι εννοεις?
    ποια ειναι η μεγαλη και ποια η δυνατη?

    πιπινι κανονισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΗ ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ!!!ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. θα την μετρησεις με το υποδεκαμετρο ρε Πελοπα!!ποντο ποντο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΕΓΩ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΠΙΝΙ ΕΣΥ Η ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Οχι αλκοολ εργασιμες μέρες! Κορίνα με ρεγουλα οι βόλτες κάνει πολύ ζέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΤΗ ΜΕΤΡΙΣΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΠΟ ΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΒΡΕ ΠΕΛΟΠΙΔΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΜΕ ΣΥΧΩΡΗΣ ΚΟΡΙΝΑ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΑ ΕΝΟΟΥΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. αυριο και μεθαυριο θα ψηθουμε!!
    εγω προμηθευτικα καπελακι για τη μεσημεριανη αναχωρηση απο την δουλεια!
    μη μεινουμε και στον δρομο!
    α ρε πιπινι διμετρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΔΗΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΘΟΜΟΥΝΑ ΓΗΑ ΠΟΛΗ ΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Κορινα σε κοζαρισε ο Πελοπας απο πολυ κοντα!!
    και εσυ δεν πηρες χαμπαρι!
    μου αρεσει που σε ειχα βαλει να πρακτωρευεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΚΑΘΕΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΡΩΤΑΩ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΤΑΩ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ετσι μπραβο!!!!
    να ξερουμε τι μας γινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. λοιπον,προεδρε,Πελοπα boylboulaki και πιπινι σας καληνυχτιζω!
    αυριο παλι να ειμαστε καλα!
    φιλακια πολλα σε ολους!
    μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑΝΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ DVD ΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΩ ΛΙΓΟ ΕΞΩ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΛΛΛΛΛΛΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ Γ..Ω ΤΟ INTERNET Γ..Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή