Σάββατο 26 Ιουλίου 2008

Βούλα... for ever


Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε γνώρισα την Βούλα γιατί την ξέρω από την ηλικία μηδέν. Είναι η πρώτη φίλη που απέκτησα και τώρα μπορώ να πω με βεβαιότητα και παντοτινή. Οι παιδικές φωτογραφίες που τη δείχνουν ατσαλάκωτη, ντυμένη με τα καλά της μ' ενθουσιάζουν γιατί αυτές οι εικόνες δεν υπήρξαν! Η Βούλα μόνιμα είχε γδαρμένα γόνατα και φαγωμένους αγκώνες (παρ' όλη την λωλάδα της ήταν καλή μαθήτρια και ακόμη καλύτερη στ' αγωνίσματα) Βούλα, τρέχω να προκάμω το βαπόρι θα το συνεχίσω στα Λειβάδια... Χρόνια πολλά Βούλα, χρόνια πολλά σ' όλες τις Παρασκευούλες!

35 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά Βούλα. Καλώς μας ήρθες στο χωριό Κουτρουλό και Boul boul. Toν Γιάννη τον είδα το βράδυ βεγγέρα με τη μαμά στην φοβερή Λεφαντάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΖΟΥΜΠΟΥΡΛΟΥΔΙΚΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑΚΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ...
    ΒΟΥΛΑ FOR EVER ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΟΥΛΑ -ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πόλλα Βούλα.
    Να σε χαιρόμαστε κουκλάρα μου. Ότι επιθυμείς να το πάθεις. Φιλάκια να είσαι πάντα καλά.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαούδι μου τι πάθαμε; Δεν θα μπορούμε να κυκλοφορήσουμε πια. Αλλά θα την ξεσκεπάσω έγω την Λαμπίρη. Δεν χωράνε δυο Λαμπίριδες στο Χωριό αλλά ούτε και στο blog.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΥΓ Δεν έχει μπει ακόμα ούτε ένας επισκέπτης για αυτό είμαι ακόμα μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φτου σου. Τι ήθελα και το έγραψα. Μόλις μπήκαν. Τα λέμε αργότερα, όποτε μπορέσω.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λεωνίδα κοιμούνται ακόμα γιαυτό δεν είχες κόσμο. Μόνο εμείς δουλεύομε από το πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστω tourlitis, ευχαριστω Γαρουφαλιά, η Αντρος είναι
    υ π έ ρ ο χ η!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μεσημέρι σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βούλα μου χρόνια σου πολλά...να σε χαιρόμαστε...που έχει χαθεί αυτή η γυρίστρα η μάνα σου;...μια φορά την έχω δεί μόνο από τότε που ήρθε και αυτή στο φτερό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΓΕΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΙΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ MOY χρονια πολλα (Βουλα και Βιβη) σας τα εχω πει απο τηλεφωνου στην Βουλα θα τα πω και απο κοντα αποψε!!να ειστε καλα ευτυχισμενες,γερες και να σας βλεπω παντα γελαστες! ησασταν ειστε και θα ειστε παντα τα αδελφια που δεν απεκτησα!σας αγαπω πολυ!

    boulboulaki μου γλυκο και καζανοκουτρουλο μου καλες διακοπες!
    συντομα κοντα σας!

    καλως ορισες τουρλιτι!
    στους υπολοιπους στελνω φιλακια και θα σας δω συντομα!
    ειναι ο γυιος μου εκει να μου τον προσεχετε!

    και κατι ακομα απο την Βουλα! εχεις δικιο boul ετσι ηταν παντα η Βουλιτσα μας! θυμαμαι καμια φορα καναμε ζαβολιες και οταν της ελεγα-ρε συ θα μας δειρουν!-μου απαντουσε με εκεινο το φοβερο υφος
    Ε! και τι εγινε μωρε!!!
    τις ετρωγε συχνα γιατι ηταν ζωηρο μαμουνι και ειχε συνηθισει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΟΥΛΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΤΙ ΒΡΑΔΙΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ,ΤΟ ΜΕΛΤΕΜΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ!!!ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΒΩ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΤΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑ,ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κουτρουλό, που είσαι βρε Κουτρουλό χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ BOUL;ΩΡΑΙΑ Η ΘΑΛΑΣΣΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. BOUL ΑΝΑΨΑ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το Παραπόρτι λάδι, αν και κουρασμένη ήταν υπέροχα. Αλλά μου την έδωσε οταν μετά που ανέβηκα στην αγορά είδα τις πλάκες της πάνω πλατείας σπασμένες. Είχαν έρθει κάτι θερία νταλίκες για τα τουρνουά που κάνει η ALPHA BANK, ανέβηκαν στην παλτεία και οι πλάκες σπάσανε λες και ήταν κρούστα καταίφι. Δεν είναι δίκαιο η ALPHA να διορθώσει την ζημιά; Σταματω εδω γιατί ήρθα να ηρεμήσω, μην μου ανέβει από την πρώτη μέρα το αίμα στο κεφάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΘΕΜΑ:"Ονομαστική εορτή Βούλας"

    Η "Λαμπίρη των Λειβαδίων" και οι συνεργάτες της εύχονται με την σειρά τους στην συμπαθεστάτη καθ΄όλα Βούλα για την ονομαστική της εορτή της.
    Η εορτάζουσα θα δεχθεί ευχές από φίλους και συγγενείς στην κατοικία της στην Καλλιθέα σήμερα το βράδυ. Το παρόν στην δεξίωση θα δώσει η κυρία Καψοράχη μετά του συζύγου της καθώς και η αγαπητή της φίλη Κορίνα. Πιθανολογείται ότι 8α παραστεί και η έτερη καλή της φίλη Πασταφλώρα. Η Boul Boul δεν θα παραβρεθεί καθώς από σήμερα το πρωί βρίσκεται στην Άνδρο για τις θερινές της διακοπές.
    Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες δεν απαιτείται επίσημο ένδυμα καθώς ο τόπος του σουαρέ είναι η βεράντα της κατοικίας της εορτάζουσας.
    Δέν γνωρίζουμε αν το μενού της συνεστίασης έχει επιμεληθεί η ικανότατη σεφ Πασταφλώρα.

    Ρεπορτάζ:Βάσια Λωλή.

    Επικοινωνία:
    lampiri_leivadiwn@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΙΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ...
    ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΙΑ (ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ) ...
    ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΓΛΕΝΤΗΣΕΤΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ Η ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ (ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΤΕ ΧΑΤΗΡΙΑ )...
    ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ...
    ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΤΕ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ...
    ΠΑΩ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ ...
    ΕΓΩ ΦΕΥΓΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΙΑ Β.ΕΥΒΟΙΑ ΠΕΥΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α ΠΑΙΔΙΑ Η ΔΕΞΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΒΕΡΑΝΤΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΒΑΛΙΤΣΕΣ,ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ Η ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ...
    Η ΒΟΥΛΙΤΣΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΒΡΕ ΚΑΡΔΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΩΡΑΙΑ.ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΟΥ.ΚΑΘΥΣΑΜΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ,ΥΠΕΡΟΧΗ ΒΡΑΔΙΑ,ΑΛΛΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΕΣΩ ΕΙΜΑΙ ΠΤΩΜΑ.ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μολις επεστρεψα απο την δεξιωση!
    φαγαμε ηπιαμε μεχρι σκασμου!
    Κα Λαμπιρη μου σας πιανω αδιαβαστη!στην δεξιωση ηταν φυσικα και ο αδελφος της Βουλας βερος και φανατιλας γαυρος(απο τα ιδρυτικα μελη )Γιωργος Μαρμαρας μετα της συζυγου βεβαιως βεβαιως!
    αυτα γι αποψε καληνυχτα σε ολα τα παιδακια και φιλακια σε ολα τα μαγουλακια!
    μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΠΡΟΣ:"ΚΑΨΟΡΑΧΗ"

    Αγαπητή Καψοράχη, φυσικά και γνωρίζαμε ότι στην συνεστίαση της εορτάζουσας Βούλας θα παρευρίσκονταν και ο αγαπητός αδερφός της μετά της συζύγου του. Άνευ όμως του υιού τους ο οποίος παραθερίζει από τις αρχές του καλοκαιριού στην Άνδρο και συγκεκριμένα στο όμορφο χωριό μας με την ανεπανάληπτη γιαγιά του Ελένη.
    Θεωρήσαμε αυτονόητη την παρουσία του στον εορτασμό γι αυτό τον λόγο επιλέξαμε να αναφερθούμε σε πρόσωπα που δίνουν καθημερινά το παρών στο Blog και είναι οικείες φυσιογνωμίες στους υπόλοιπους συμμετέχοντες.
    Πρός γνώση και συμμόρφωση σας.

    "Λαμπίρη των Λειβαδίων" & Co.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα, πάω στο μοναστήρι, βοήθεια μας ο Αγιος Παντελεήμονας, θ' ανάψω κεράκια ποσών! κ. Λαμπίρης μας βρες μας ποιός θα πληρώσει τις σπασμένες πλάκες της πάνω πλατείας. Ταλιμπάν θα γίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ!! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΄Η ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!! ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ.ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ BOUL-BOUL ,ΜΕ ΚΑΤΑΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ, ΚΑΙ ΕΓΩ Σ΄ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημερουδια σε ολους και καλα μπανια!
    boulboulaki βοηθεια σου πολλους χαιρετισμους στον Πατερα Ευδοκιμο απο την κορη της Χρυσανθης και εγγονη της Παρασκευουλας(μονο ετσι με θυμαται!)

    αγαπητη κ.Λαμπιρη μου αρεσει να με "μαλωνετε"!
    Βελτιωνομαι!!!!!

    αντε!!6 και σημερα!!!

    καλημερα αγορακι μου!(αν με διαβασεις απο κανενε internet cafe η απο το Μαρακι!να προσεχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κορινα δεν ξερω αν πιανεις την εκκληση σε βοηθεια της boul!!
    μου φαινετε πρεπει να βαλουμε τα αρβυλα και να πλακωσουμε στο νησι να βρουμε τους ενοχους της πλατειας και να τους λιανισουμε αφου πρωτα τους αναγκασουμε να ξαναφτιαξουν τις πλακες!
    αντε γιατι το boulboulaki ειναι στεναχωρημενο και θυμωμενο!!!
    VENCEREMOS!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 8 μποφωρ δινει για το αλλο Σαββατο!
    Σαργε θα καλοπερασουμε!!
    πες τα βρε καζανακι! παλι η γκαντεμω θα ταξιδεψει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΗΔΗ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΚΑΙ ΦΟΡΑΩ ΤΑ ΦΥΣΕΚΛΙΚΙΑ ...
    ΕΤΟΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡ ...
    VANCEREMOS ΛΟΙΠΟΝ ...
    ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΣΤΗΝ ALPHA BANK ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΓΚΑΝΤΕΜΟΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΕΣΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απαπα........ Καλε πως εισαι ετσι????
    Τελως παντων χρονια πολλα Βουβα μου και απο το blog....... ΦΙλακια πολλα σε ολους.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή