Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

Πόσο καλός-η Λειβαδιανό-blogger είσαι;

16 ερωτήσεις για να μάθεις πόσο καλός ΛειβαδιανόΒlogger είσαι? Παρακολουθείς στενά το blog, διαβάζεις τα πάντα, αναρτήσεις, σχόλια, θέλεις να κάνεις ένα τεστ; πάρε μολύβι χαρτί και γράφε χωρίς να πας στο τέλος: (φυσικά γράψε στα σχόλια την κατηγορία που ανήκεις)

1. Τι μουσική αρέσει στους Λειβαδιανούς
Α. Νησιώτικα φυσικά
Β. Λαϊκά - Έντεχνο
Γ. Μόνο ο Μπαχ

2. Πως τον λεν τον ποταμό;
Α. Ποταμό
Β. Μεγάλο ποταμό
Γ. Λειβαδιανό ποταμό

3. Τι είδος μπύρες πίνει ο Πελοπας;
Α. Ξανθιές
Β. Μαύρες
Γ. Ότι νάνε

4. Ποια είναι η Τζούλη;
Α. Η σκύλα του Vaglouk
Β. Η σκύλα του Σαργού
Γ. Η Τζούλη είναι φίλη της Εφτέρπης

5. Ποια γράφει συνήθως συνταγές μαγειρικής;
Α. Πασταφλώρα
Β. Μούτουλας
Γ. Τartana

6. Η Καψοράχη μικρή ήταν...
Α. Μοδίστρα
Β. Μανεκέν
Γ. Τενίστρια

7. Ο Πρόεδρος τραγουδά και είναι:
Α. Μπάσος
Β. Τενόρος
Γ. Μετζο

8. Ποιά ήταν η Αγία Βασιλική:
Α. Η Ειρήνη
Β. Η vagloukένα
Γ. Η Άννα

9. Πώς λένε το άγριο σκυλί της Κορίνας;
Α. Γλύκα
Β. Φάτσα
Γ. Κτήνος

10. Όταν η Καψοράχη λέει καζανάκι εννοεί το:
Α. Ξαδελφάκι
Β. Ανηψάκι
Γ. Το καζανάκι φυσικά

11. Η Ελπινίκη γράφει συνήθως:
Α. Ποιήματα
Β. Παροιμίες
Γ. Γρίφους

12. Το faoudi είναι:
Α. Κουμπάρος του Αντρέα
Β. Φίλος του John V.
Γ. Φίλος του Λωνίδη

13. Τι καιρό είχε όταν η Boul-boul έφτιαξε την πρώτη σελίδα;
Α. Χιονιά
Β. Κάλμα μπονάτσα
Γ. Μποφόρια

14. Ο Λωνίδης ποια μέρα έχει ρεπό:
Α. Δευτέρα
Β. Τρίτη
Γ. Ποτέ

15. Αν δεν ήσουν Λειβαδιανός θα ήθελες να ήσουν:
Α. Λειβαδιανός
Β. Ο Λειβαδιανός
Γ. 'Η απλά Λειβαδιανός

16.Πόσο χρονών έφυγε το Κουτρουλό από τα Λειβάδια;
Α. 2 ετών
Β. 13 ετών
Γ. Δεν έφυγε ποτέ


Πρόσθεσε τους βαθμούς, διάβασε σε τι κατηγορία είσαι:
1. Α 1 Β 2 Γ 5 2. Α 1 Β 5 Γ 0 3. Α 1 Β 5 Γ 0 4. Α 0 Β 5 Γ 1 5. Α 5 Β 0 Γ 1 6. Α 1 Β 5 Γ 0
7. Α 1 Β 5 Γ 0 8. Α 1 Β 5 Γ 0 9. Α 0 Β 5 Γ 1 10. Α 5 Β 0 Γ 1 11. Α 1 Β 5 Γ 0 12. Α 5 Β 0 Γ 1
13. Α 1 Β 0 Γ 5 14. Α 0 Β 5 Γ 1 15. Α 5 Β 1 Γ 0 16. Α 5 Β 0 Γ 1

Βαθμοί κατω από 39 Ζαβό Λειβαδιανός
Μπαίνεις στο blog μαζί με κάποιον άλλο, αυτό το «πράγμα» με την οθόνη και το πληκτρολόγιο είναι ο υπολογιστής, μη φοβάσαι. Γράψε σε ένα χαρτί 2-3 πραγματάκια πως μπαίνεις, που πας, πως γράφεις. Είσαι ζαβό-Λειβαδιανός, μη κλαις όμως με λίγη προσπάθεια θα ανέβεις πίστα.

Βαθμοί 40 - 69 Γελαντζί Λειβαδιανός
Μπαίνεις συχνά στο blog, διαβάζεις βιαστικά τα πάντα, πότε-πότε γράφεις. Λες οτι δεν έχεις χρόνο, πως δεν προλαβαίνεις. Θα σε πληγώσω αλλά θα στο πω: γελαντζί Λειβαδιανός είσαι! Εμπρός λοιπόν τι περιμένεις, μπες, γράψε, μάθε, ρώτα, ξεκούνα, διάδωσε το blog μας. Τo έχεις! Πίστεψε το είσαι Λειβαδιανός!

Βαθμοί πάνω από 70 100% Λειβαδιανός
Δεν έχω λόγια είσαι γκουρού, είσαι master, είσαι μεγάλος ΛειβαδιανόBLOGGER

80 σχόλια:

  1. καλημερα......boul,σιγουρα ο μουτουλας ειναι γνωστος για την μαγειρικη του....??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα boulboulaki!!
    συμφωνω με το faudi περι Μουτουλα,επισης η Αγια Βασιλικη ηταν ΣΙΓΟΥΡΑ το αλλο μου καζανακι κατα κοσμον vaglookενα!!

    μας δοκιμαζεις ατιμο παιδι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχει μία κουφόβραση,ζέστη πολλή στη Πλάκα,θα πάρω τα καρούλια μου να πάω στου Καρλάκα!
    Και αν και εκεί ρε φίλοι μου δεν την βαστώ τη ζέστη,την κάνει σφαίρα ο Σαργός,βολίδα στου Περτέση!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σαργος οεοοο!σαργος οεοοοο!!
    και μεγας ψαρας ΚΑΙ ποιητης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα σε όλους ειμαι η πασταφλώρα και είμαι καλά!
    επιτέλους άρχισαν να φεύγουν τα κακά πνεύματα!
    Σας διάβαζα πάντως
    Σαργέ σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές να είσαι καλά και καλές ψαριές
    Καψοράχη μου έφτιαξες το κέφι πρωι πρωι πέθανα στο γέλιο!
    τι περιγραφές είναι αυτές!
    πολύ στεναχοριέμαι που δεν θα σας δω την Παρασκευή στο καζανάκι σου!
    Σας στέλνω μια συνταγούλα με ένα πολυ ωραίο γλυκάκι που λέει και βεφα και θέλω κάπου κάποτε να σας το φτιάξω κιόλας!

    ΤΙΡΑΜΙΣΟΥ

    Συστατικά:
    2 κουτιά σαβαγιάρ
    500 γρ. κρέμα γάλακτος
    250 γρ. τυρί κρέμα
    1 φλιτζάνι ζάχαρη άχνη
    1 βανίλια
    5 φλιτζάνια καφέ εσπρέσο
    ½ φλιτζάνι του καφέ (ελληνικό)
    γάλα εβαπορέ
    λικέρ καφέ της αρεσκείας σας
    2 κουταλιές κακάο σκόνη
    1 κουταλιά εσπρέσο σκόνη


    Οδηγίες:

    Παίρνουμε ένα πυρέξ τετράγωνο ή μια φόρμα στρογγυλή με δαχτυλίδι που ξεκουμπώνει. Φτιάχνουμε πέντε φλιτζάνια εσπρέσο, ρίχνουμε γάλα και λικέρ και ανακατεύουμε. Βουτάμε τα μπισκότα στον καφέ και στρώνουμε την πρώτη στρώση.

    Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος, το τυρί, τη βανίλια και την άχνη στο μίξερ, μέχρι να δέσει η κρέμα. Στρώνουμε μια δόση πάνω από τα μπισκότα. Επαναλαμβάνουμε με μπισκότα, κρέμα, μπισκότα. Τελειώνουμε μ’ ένα λεπτό στρώμα κρέμας.

    Ανακατεύουμε το κακάο με τον εσπρέσο και ρίχνουμε με το ειδικό σκεύος αχνιστά πάνω στη κρέμα, όπως στους κουραμπιέδες την άχνη. Παγώνουμε για τέσσερις ώρες τουλάχιστον. Σερβίρεται με ζεστό ή κρύο εσπρέσο.

    Τartana μη βιαστείς να πεις ότι δεν είναι δικιά μου αύριο θα σας φέρω μια καταδικιά μου!οτσει?

    επίσης το τεστ εδειξε ότι ειμαι πολύ λειβαδιανή χιχι!επιτέλους απόχτησα χωριό!οεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμ τι νόμιζες Καψοράχη μου!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΡΕ ΛΩΛΟΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ΧΑΡΑ ΓΕΜΑΤΟΙ ...
    ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΤΟ ΚΟΥΣΕΛΙ?
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΚΟΥΤΕ ΜΠΑΧ ... ΧΑ ΧΑ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ!!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΣΑΡΓΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΨΑΡΙ ΨΑΡΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΨΙΔΙ ΣΤΟΥ ΠΕΡΤΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ... ΕΤΣΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?
    ΚΟΥΤΡΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΛΟ ΜΠΟΥΡΛΟΟΟΟΟΟΟΤΟ ΣΤΟΝ ROUTEEEEEEEEEEEEER ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και από μένα.

    Ευτυχώς πέρασε η Εβδομάδα των Παθών για μένα και τώρα μπήκαμε σε κανονικούς καλοκαιρινούς ρυθμούς.

    Πέρασα με άνεση το τέστ. Παρόλο που δεν χρειαζόταν να κάνω το τεστ γιατί ήξερα από πριν πόσο καλός Λειβαδιανός blogger είμαι και ας έχω να διαβάσω σχόλια εδώ και δεκατέσσερις ημέρες.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όσα ξέρει ο νοικοκύρης , δε τα ξέρει μουσαφίρης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλημέρα!!!Αν και λίγο καιρό στο blog τα κατάφερα μια χαρά...εντάξει δεν πήρα άριστα αλλά θα βελτιωθώ στην πορεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΡΕ ΑΝΘΟΥΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας κι από εμένα. Μάλλον τα σκάτωσα στο κουίζ. Αρχίζω να μην θυμάμαι, είναι λόγω ηλικίας η από την ζέστη? Πάστα Φλώρα καλή η συνταγή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα σε οσους δεν ειπα το πρωι!
    boulboulaki σημειωνε!
    η Γαρουφαλιω εκτος οτι ανεβαινει τα σκαλια σχεδον καθε μερα πρεπει να ειναι και στην κλαση μας ηλικιακα!
    σημειωνε σου λεω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χμ, χμ. Γαρουφαλιώ εμένα με ξέρεις από παιδί-παιδί ή άπλά με ξέρεις ; Ε; Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γεια σου ανθουλα.....πιστευω χτες καταλαβες ποιος ειμαι....οσο για το κουιζ μη στεναχωριεσαι,εδω εμεις οι παλιουρες με τις παγιδες που μας εβαλε η boul και τα καναμε μουτι......ελα κατα το χωριο να σε δουμε....χαθηκες τελειως απο την πιατσα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. α ρε Λεω τι τραβατε και εσεις τα μουσεια....
    ΣΤΑ μουσεια ηθελα να πω.......
    βδομαδα ηταν και περασε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κάθε χρόνο έρχομαι βρε αλλά πως να σας ειδοποιήσω να τα πούμε;..πέρσι εντελώς τυχαία είδα αρκετούς στο κάβο!
    όσο για το ποιος είσαι faoudi έχω κάποιες υποψίες..
    μπανάκι πάω κάθε μέρα αλλά κατά τις 5..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να μαι και εγώ εδώ στα κλεφτα. Σας είπα θα μπαίνω στο blog να γράφω και θα φεύγω. Δεν μπορώ να παρατάω το πόστο μου. Φαούδι χαθήκαμε.

    Καλό μεσημέρι σε όλους

    Φιλάκια
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τώρα που θυμάμαι καλύτερα πέρσι στο κάβο, Σάββατο 23 Ιουνίου κάποιοι Λειβαδιανοί (δεν αποκαλύπτω ονόματα)έκαναν πάρτυ-έκπληξη γενεθλίων σε κάποιον...μήπως ήσουν εσύ αυτός faoudi;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωπα λέμε ώπα!ΩΠΑΑΑΑΑΑ!Γελατζί με έδειξε το test,δεν πάμε καθόλου καλά!
    Boul,ήταν παγίδα αυτό!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ψυχραιμια σαργε μου!!
    τηλεπαθητικα σου λεω βλεπω το boulboulaki να γελαει πονηρα κατω απο το ξανθο μαλλακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αποκλείεται Σαργέ να «βρήκες» γελαντζί. Eσύ και στην προηγούμενη ζωή Λειβαδιανός ήσουνα, μάλλον βιαστικά το έκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καψοράχη πάλι αρχισα να μασώ γράμματα, βγήκες ηθελα να γράψω. Καψοράχη... αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Που να ξέρω εγώ για κουμπαριές,αποκεντρώσεις και για μποφόρια!
    Η Τζούλη τι ηλικία έχει?
    Για να μάθετε!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. η Τζουλη δεν ξερω τι ηλικια εχει εκεινο που ξερω σιγουρα ειναι οτι εχει και το "πρωτο" αφεντικο!
    σαργε με κανεις να γελω!

    boulboulaki....αυριο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Boul-boul σε ξέρω από παιδάκι και μάλιστα παίζαμε μαζί. Για μάντεψε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΓΩ ΣΕ ΞΕΡΩ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γαρουφαλιω με μενα επαιζες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ναι καλά!
    Η Τζούλη είναι πολύ μεγαλύτερη και έρχεται στα Λειβάδια διακοπές,από τότε που ο ποταμός ήταν γεμάτος χέλια!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΧΙ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΖΑΝΕ ΖΑΒΟΛΙΑΡΙΚΟ ... ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΜΟΝΟ ΕΚΑΝΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Νόμιζα πως η Τζούλη ειναι παιδούλα! Σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΠΑΜΕΛΑΚΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ(ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΜΑΣ)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. γεια σου παμελα.....
    καψοραχη η παμελα......
    πολυ γνωστη σου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. σαργε και εγω γελατζι βγηκα.....
    ΠΟΙΟΣ ΕΓΩ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΟΡΙΝΑ ΚΟΛΑΣΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΦΙΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΟΧΙ....
    ΓΕΙΑ FAOUDI ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ????
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βρε faoudi μην φυτιλιάζεις την Καψοράχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΟΧΙ ρε ανθουλα...
    εγω ειμαι απο μπαξεδες μερια....
    για σκεψου λιγο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΜΑΝ faudaki ζημια μου μου κανεις!!
    το υπολοιπο της ημερας θα το φαω ψαχνοντας!!
    ειχες πει οτι αν προσεξει κανεις το ονομα.....χμ....χμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πως γίνεται ρε faoudi?
    Μπας και είναι στημένο?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πολυ γνωστη μου....χμ....χμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. faoudi:από μπαξέδες , δηλ. μέσα χωριό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Α δεν θέλω τέτοια! Δίκαια πράγματα, α πα πα! Γαρουφαλιώ που είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανθή,sargos speaking,μπορώ να σε βεβαιώσω ότι,από σόγια μέχρι Λεμονιά δεν έχω αφήσει ψάρι για ψάρι!
    Αυτό σχετικά με την χθεσινή σου ερώτηση!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. καψοράχη εγώ γελάω πολύ με τις περιγραφές τις δικές σου και τις ατάκες από faoudi.
    πες μας κανένα νεο για το καινουργιο σας φρουτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καψοράχη μην αρχίσεις πάλι τα ρατσιστικά για τους κοντούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. σαργέ βλέπω τα ξέρεις τα μέρη μας καλά..μόνο για ψάρια έρχεσαι ή έχεις και κανά σόι εδώ;πάντως εμένα το ζευγολατιο δε μ' αρέσει..προτιμώ Κιάτο , Βραχάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Βoul,η Τζούλη έχει παιδάκια?Αν ναι,πόσα?Χμ Χμ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανθούλα,μόνο για ψάρεμα έρχομαι,όσο για σόγια κ.λ.π,τους μόνους που γνωρίζω,είναι τους σπάρους!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ρε boulboulaki δεν ειμαι ρατσιστρια με τους κοντους!
    εγω η πανυψηλη!!
    αλλα τωρα ειναι ρατσιστικο να πω οτι σημερα ανακαλυψα πως σχεδον του λειπουν τα μπρατσα!!!
    ο αγκωνας κολλημενος κατ'ευθειαν στην αμασχαλη!!!!!!!!

    τοσο κοντα χερακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ Ο ΣΤΟΜΑΣ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ε μωρέ Σαργέ σκύλα είναι μπορεί να κάνει πολλά! Άντε ας πω κάτι παρ΄ όλο που δεν είναι η μέρα μου: 5 παιδιά έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. σαργε μην στεναχωριεσαι.......
    λειβαδιανος δεν γεννιεσαι,γινεσαι...
    και καμια φορα αυτοι που δεν γεννηθηκαν εγιναν πολυ περισσοτερο απο αυτους που γεννηθηκαν.....
    τι ειπα παλι....
    σαργε χρωστας ψαρακι τιγανιτο με μπολικο λεμονι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. σαργε τις γοργόνες του Κορινθιακού τις γνώρισες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. σαργε τις γοργόνες του Κορινθιακού τις γνώρισες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 3 έχει,αλλά δεν είχε μυαλό να τα αναθρέψει,σε ποιον έμοιασε δεν ξέρω!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. O λόγος είναι λόγος.Τα ψαράκια θα τα τρώμε κάθε μέρα αρκεί να έχετε όρεξη!
    Το μεγαλύτερο όμως το έχω τάξει στην boul!
    Ανθή τι είναι αυτές οι γοργόνες?Στο παραγάδι τσιμπάνε?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. α ρε σαργουλη!!!
    και μεγας ψαρας ΚΑΙ ποιητης ΚΑΙ αθωος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Σαργέ ο Φάτσας πόσο χρονών; Έχει παιδάκια; Τι χρώμα έχει ο Φάτσας;
    (φωτογραφίες θα μου στείλεις όταν πας στην Αντρο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Η ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΘΩΟ ΚΑΙ ΟΡΘΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 11 Ιούλη θα σου στείλω όσες πιο πολλές αθώες φωτογραφίες τραβήξω,τις πιο πρόσφατες!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ανθουλα επειδη εκανα καουζια και με μαλωσαν......ειμαι το παιδι που περυσι του εκαναν το παρτυ εκπληξη....25 ηταν.......πολλα χερετησματα στον δημητρη και στους δικους σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΟΥ.
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙ ΞΕΡΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ.
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. θα ξυπναγα την Χρυσανθη Παμελα αλλα θα με ξεχεσει!
    ΕΠΙΦΥΛΑΣΟΜΑΙ!!!

    ειμαστε κοντα στην ηλικια?
    πηγαιναμε μαζι σχολειο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. αν θυμαμαι καλα,γιατι εχει περασει και λιγος καιρος απο τοτε η παμελα ειναι λιγο μεγαλητερη......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ω τι εχω παθει Παναγια μου!!
    τελος παντων σας αφηνω με καλει το καθηκον!
    θα σκεφτω και τα λεμε!!!
    φιλακια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Σήμερα βλέπω να σχολάω κατά τις 22:30.
    Βρήκανε μέρα να με πήξουνε που θέλω να πάω και για ψάρεμα!
    Καλή συνέχεια σε όλους!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΚΟΡΙΝΑΚΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΥ ΕΛΕΙΨΑ ΗΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΕΜΠΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΦΑΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕΣ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΥΦΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. faoudi αποκαλύφθηκες λοιπόν...χαιρετίσματα έχεις από όλους.
    να ευχαριστήσεις εκ μέρους μου όποιον-α σε μάλωσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εκανα το τεστ και βγήκα ζαβο-Λειβαδιανή! Χε, χε, χε. Το ερωτηματολόγιο είχε σκοπό να δείξει ποιοι-ες από μας είναι καλοί, προσεκτικοί Λειβαδιανό-bloggers, όχι πόσο καλοί-ες Λειβαδιανοί είμαστε. (μπερδεμένα τα λέω απόψε, μπορεί να φταίει η ζέστη)Αλλά μάλλον μιλώ μοναχή μου, υπάρχει κανείς σ' αυτό το απέραντο blog; καψοράχη το καρτούν καλά; (καλύτερο δεν είναι από το κοντός-με-μπρατσα-κολλημένα-στους-γοφούς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΕΙΝΕ ΚΑΝΗΣ ΕΔΟ ΑΠΟΨΕΝΕΣ ΠΟΛΗ ΗΣΗΧΗΑ ΒΛΕΠΟ ΤΟ ΚΛΗΣΑΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΗ ΔΕ ΣΕΡΒΗΡΗ ΜΑΒΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ;
    TO MANHKEN ΠΟΥ ΝΑΝΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΕΓΟ ΒΟΥΛ ΔΕ ΠΗΡΑΖΗ ΠΟΥ ΔΕ ΕΦΤΗΑΣΑ ΤΟ ΤΕΣΤΗ ΑΛΑ ΤΗ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΟΡΑ ΠΟΣΟ ΛΗΒΑΔΗΑΝΟΣ ΕΣΤΑΝΟΜΕ ΒΡΕ ΠΕΔΙ ΜΟΥ ΦΕΝΟΜΕ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΑΤΑ ΕΤΣΗ ΟΠΟΣ ΓΡΑΦΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Έίδα φως και μπήκα. Μπράβο παιδιά να συνεχίσετε έτσι.
    Πολύ καλό το Blog.

    Ο ξεκάρφωτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΞΑΚΑΡΦΩΤΕ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ...ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΦΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Γαρουφαλιώ, θυμάσαι το μπλέ ελεκτρικ ποδήλατο που είχα; Κατέβαινα βολίδα χωρίς τα χέρια στο τιμόνι της Σοφίτσας. Τώρα άντε να ανέβω σε ποδήλατο, δηλαδή ανεβαίνω αλλά πρέπει κάποιος να με κατεβάσει! Χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή