Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008

Βουτιές στο Παραπόρτι


Πέρσι το καλοκαίρι παίζω με φίλους και τα παιδιά τους στο Παραπόρτι, βγάζουμε φωτογραφίες, γελάμε με τα "κομμένα κεφάλια". Έρχεται η Κούλα μετά την δουλειά, ανοίγουμε τα ψυγειάκια, τρώμε κεφτέδες, καρπούζι, πίνουμε καμιά μπύρα. Η μικρή μαγεμένη από το νερό και τα παιγνίδια ξεφωνίζει: "είναι η πιο όμορφη παραλία που έχω δει" (πεθαίνω για τέτοιες ατάκες των παιδιών) με την Κούλα κοιταζόμαστε και με μια φωνή λέμε δυνατά το ίδιο. Μια ολόκληρη μέρα κάτω από τον ήλιο, μέσα στο νερό, πάνω στα βράχια, απέναντι από τη Χώρα, στη μέση του Αρχιπελάγους, στο κέντρο του κόσμου! Μερικές φορές δεν χρειάζεται να πάμε στην άκρη της Αντρου για να βρούμε μια "όμορφη παραλία" όμορφα είναι εκεί που βρίσκονται οι φίλοι μας!

46 σχόλια:

  1. εκει θα ειμαι και εγω αποψε!!
    εκει που ειναι οι φιλοι μου!

    καλημερα σε ολους!!
    φιλακια πολλα!
    χθες βραδυ ειχα επισκεψεις και σας την κοπανισα!!
    καλη συνεχεια και μη ξεχνατε!
    ειναι ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα σε όλους
    αχ βρε boul πάλι μας ξεσηκώνεις έτσι που την βλεπω την μικρή στη θάλασσα μου έρχεται να παρετηθώ και να παω να αράξω εκεί!
    καψοράχη ελα please πες κάτι για το νέο σας boy γιατί μπορεί να είναι Παρασκευή αλλά και το σκ που έρχεται δεν.......
    πάντως εχθές νασαι καλά γέλασα πολύ και ξαναγέλασα πολύ φανταζόμενη την κορίνα να της φεύγει το αγγουράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα σε όλους
    τη φωτό τη ζηλεύω..κάνει τέτοια ζέστη Κόρινθο που πραγματικά θες να σαι όλη τη μέρα μέσα στο νέρο.
    πάω να δω τη βαφτιστήρα μου και θα τα πούμε κατά το μεσημέρι.
    καλό κουράγιο σε όλους!!
    Υ.Γ. επειδή ζήλεψα με τα ψευδώνυμα , βαφτίζομαι πλέον: λωλοδασκάλα!καλό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και από εμένα. Άργησα αλλά εμφανίστηκα. Σήμερα όμως θα κάνω και εγώ το μπάνιο μου στην πιο όμορφη παραλία της Άνδρου. 15-16 μ.μ. θα είμαι εκεί. Όποιος θέλει να με γνωρίσει ας έρθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. boulboulaki η μητερα κανει μπανια?
    στειλε την στο παραπορτι 3 με 4!
    Παμελα γιατι δεν πας για μπανιο με την Γαρουφαλιω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οχι δεν κάνει μπάνια είναι μεγάλη γυναίκα, αλλά κάποιαν θα βρούμε. Γαρουφαλιώ προς του Καρλάκα κολυμπάς ή μαζί με τους Παραπορτιανούς; Καλα μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O.K boul βασιζομαι σε σενα!

    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ MOY ΛΕΙΠΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΡΕ ΠΕΡΕΟΥΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΕΙΨΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟ ΜΑΣ ...
    ΑΝΘΗ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΜΑ ΦΥΓΕΙΣ ΤΩΡΑ ΛΕΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ 3-4?
    ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΙΤΣΑ ΞΕΤΣΟΥΜΙΣΕΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΑΑΛΑΑΑ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. για σου συντροφισα Κορινα!!
    τι λες? παμε αποστολη στους τηλεφωναδες!! αρκετα τους χαριστηκαμε!
    μηπως να ξεκιναγαμε την αιματηρη αποστολη "κουτρουλο σε απογνωση"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καζανακιιιιιιι!!!!
    τι ωρα να ερθω?
    κατα τις 8 καλα ειναι?
    μη σε πετυχω και με το μπειμπι ντολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΒΡΕ ΣΑΡΓΕ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΙΑΣΟΥΜΕ?ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ Η ΤΖΟΥΛΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΓΑΜΠΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΙΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΠΕΛΑΔΟΥΡΑ ΜΗ ΣΕ ΒΑΡΕΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Boulboul η θάλασσα ειναι πολύ πιο καθαρή προς του Καρλάκα. Μάλλον εκεί θα καταλήξω. Πάμελα θα σε περιμένω στην παραλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΤΙ ΩΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΛΑΤΕ!! ΤΟ ΕΝΔΥΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΑΙ Η ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ MITSUKO!!!!Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΝΙΟ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ!! ΑΥΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βούλα ακου καλά: θα φορέσω φόρεμα στα χρώματα της γης με την πλάτη έξω, στο λαιμό 3 σειρές πέρλες, τακούνι 12 cm Καλογήρου (για να μην πιαστούνε τα κοντύλια μου να κοιτώ ψηλά την Κορίνα), στο αριστερό χέρι το bvlgari και στο δεξί θα κρατώ μια νάιλον σακούλα με τις μπύρες… Θα είμαι Ο.Κ. έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΝΤΡΟΠΗ BOUL-BOUL!! ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΟΥ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ Η ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΑΚΚΟΥΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ!! ΧΕ! ΧΕ! ΧΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγω παλι δυσκολα αποχωριζομαι τα prada μου!!ΦΥΣΙΚΑ 12ποντα!
    και κοκκινο στραπλες!
    αλλα και εσυ ρε boulboulaki ναυλον σακουλα με μπυρες!!!
    τσ! τσ! τσ!
    εμενα θα της κουβαλαει η Κορασον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καζανακι το ιδιο καλαμπουρι σκεφτηκαμε!
    μπλουκοσογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. παιδια ο κοντος με κοιτα!!!!!!
    αν υποψιαστω οτι το κανει επειδη στη ευθεια του βρισκομαι μονο εγω ΘΑ ΠΕΘΑΝΩΩΩΩΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ!!!ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΩΣΕΙ.ΚΑΨΟΡΑΗ ΤΕΛΙΚΑ ΡΩΤΗΣΕΣ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ????
    ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΝΔΡΟ ΣΗΜΕΡΑ???
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. FAOUDI ΤΙ ΘΑ ΜΕ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΓΡΙΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ????
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε μία ωρίτσα τσακώνω την μηχανή και διακτινίζομαι!
    Korina,τον θέλω τον γαμπρό λουσμένο χτενισμένο!Αυτό το Σαββατοκύριακο είναι για Αλεποχώρι και Μαυρολίμνη.
    Το άλλο μάλλον ξέρετε,έτσι?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΔΙΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ Ο ΡΙΖΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τον έφαγε ο κοντός-με-μπρατσα-κολλημένα-στους-γοφούς! χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό ΠΣΚ σε όλους και όλες.
    Θυμάστε τον διακτινισμό που είχα αναφέρει πριν?Εφτασε η ώρα!
    Φφφφφφσσσσσσσσζζζζζννν!!!!


    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φεύγουμε για… TARATSA PARTY !!! Καψοράχη είσαι έτοιμη; Κορίνα ξυπνα θα γίνεις φράπα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗ ΕΓΕΙΝΕ ΧΑΘΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ? ΑΥΡΙΩ ΕΧΩ ΤΟ ΓΛΕΝΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!!!!!!!!!!!ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΟΥΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα, πρόεδρε είμαι στην Αθήνα θα έρθω μια και καλή 25/7 έως 17/8 Καλή διασκέδαση, εύχομαι να μην γίνει ξανά ατύχημα (βέβαια αυτό είναι στο χέρι μας) Γειά σου Αντρίκο, φέτος θα τους σκίσουμε! Περίμενω φωτογραφίες από το γλέντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα σε όλους. Καλό Σαββατοκύριακο και όσοι είστε στην Αθήνα υπομονή στον καύσωνα. Θα έρθουν και καλύτερες μέρες με διακοπές στην Άνδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αντρέα να είσαι πάντα γερός και μακριά από πυροτεχνήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αντρικο λυπαμαι που δεν μπορω αποψε να ειμαι κοντα σας!
    να εισαι γερος αγορι μου και να χαιρεσαι την οικογενεια σου!
    κατι τετοια ατυχηματα μας κανουν να βαζουμε σε αλλες βασεις τη ζωη και να την εκτιμαμε αλλιως!
    φιλακια πολλα και καλα να περασετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Παμελα η Χρυσανθη δεν με φωτισε και πολυ!
    θα σε βρω παρ'ολα αυτα και υποψιαζομαι οτι θα παρω και χαρα μεγαλη διοτι κατι μου λεει οτι εισαι αγαπημενο προσωπο!
    ενα παραπονο μονο βρε Παμελιτσα!
    οποια ειναι λιγο μεγαλυτερη μου δεν ειναι γρια!! ΕΛΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα σε όλους!
    Ο Λωνίδης είναι εδώ και πάλι.
    Το βράδι θα ξεσαλώσουμε όλοι μαζί.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. γεια σε ολους.....αποψε εχει λειβαδιανη κρεπαλη.....καψοραχη ακομα με την παμελα....?????πανευκολο ειναι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΟΚ ΤΟΚ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΣΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ποιος κρουει την θυραν?
    ωωωωω! το Κορινακιον!
    γεια σου Κορινακι!
    ακομα φουσκωμενη ειμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. και εγω το ιδιο!
    αλλα το φουσκωμα φουσκωμα!
    την εχουν κανει ολοι! στο χωριο γλεντουν! α ρε και να ειμασταν εκει!
    μεχρι μπαλο θα σε χορευα!
    το boulboulaki λειπει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Mama mia! καταπληκτικό έργο, Καψοράχη να το δεις. Απο εκείνη την ώρα ακούω ΑΒΒΑ! Voulez Vous, I Have A Dream, Super Trouper.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μέριλ Στριπ θέα, πολύ καλή φωνή υπέροχα τοπία, θα την ξαναδω ετσι Κορίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ Η BOUL ΤΟ ΞΑΝΑΒΛΕΠΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. κοριτσια σας αφησα λιγο αποτομα με ενα φοβερο πονο στο στομαχι!
    τωρα συνηλθα λιγο και προσπαθω να ισιωσω!
    βεβαια να το δουμε ολες μαζι!
    μου αρεσαν και μενα οι ΑΒΒΑ!

    the winer takes it all!
    τραγουδαρα!!
    καληνυχτα κουκλες!
    αυριο παλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. "The winner takes it all
    The loser standing small
    Beside the victory
    Thats her destiny" ABBA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημέρα σε όλους.

    Χτες το βράδυ ξεσάλωσε όλο το χωριό για τον Αντρίκο. Μέχρι την Αστυνομία μας στείλανε αλλά εμείς απτόητοι συνεχίσαμε.

    Βούλα καλημέρα, πήρα τα χαιρετίσματα σου από τον Μιχαλάκη.

    Φιλάκια σε όλους και όλες

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλημέρα, Λωνίδη βλέπω στο καθήκον, φαντάζομαι πόσο ομορφα θα ηταν χθες. Πάντα σε τέτοια (γλέντια)και ποτέ ξανά σε τραυματισμούς. Κάνατε βρε θήρια τέτοιο σαματά; ή κάποιος-οι είναι ευαισθητοι; Δεν πειράζει μέσα στο πρόγραμμα όλα!
    Αντρίκο για μια ακόμη φορά σιδερένιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΩΝΙΔΗ ΟΜΟΡΦΕ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΓΛΕΝΤΙ Ε?
    ΤΑ ΣΠΑΣΑΤΕ ΒΡΕ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ?
    ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΧΕ... ΟΜΩΣ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ ...
    ΑΝΤΡΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή