Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Πιάσε με αν μπορείς


Φωτογράφισα αυτό το στενό από πολύ κοντά, έτσι όπως το θυμόμουνα μικρή που παίζαμε κυνηγητό, στενό δρομάκι που ίσα - ίσα χωρά ένας εύσωμος άνθρωπος, 5 κλειστά σκαλιά, δεξιά το ντουβάρι και μετά το πλατύσκαλο. Για έναν κανονικό άνθρωπο που απλώς περπατά κανένα πρόβλημα, για ένα παιδί που τρέχει και να θέλει να ξεφύγει, ανεβαίνει γρήγορα τα σκαλιά, παίρνει κλειστά την στροφή και ... πέφτει πάνω σ' αυτόν που κατεβαίνει τρέχοντας! Δαρμένοι αγκώνες, η πλάτη να κολλά στο ντουβάρι, χαχανιτά, λαχανισμένες αναπνοές και βουρ με όση δύναμη απόμεινε να βγει η μεγάλη σκαλούρα μέχρι το μετόχι. Αριστερά το χωράφι του Δανιόλου με τις αμυγδαλιές και τις αγκινάρες. Δεξιά το σπίτι της θείας Μαρουλιώς. Δεν φαίνονται στην φωτογραφία γι' αυτό θα μιλήσουμε μια άλλη φορά.

115 σχόλια:

  1. Thanks to the owner of this blog. Ive enjoyed reading this topic.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ BOYL BOYL ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ........ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουφ να είσαι καλά γιατί νόμισα πως μας την πέσανε αριανοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΗ ΑΓΡΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟΨΕ ΕΔΩ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΗΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έγινε βρε παιδιά, που είστε σε άλλο bloc μπήκα? Αυτό το στενό το ξέρω πολύ καλά. Αυτά τα σκαλιά τα περνάω σχεδόν κάθε μέρα. Τι αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, χμ, χμ Γαρουφαλιώ περνάς κάθε μέρα αυτά τα σκαλιά. Μάλιστα, μάλιστα... Καψοράχη το σημείωσες έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!οι Αρειανοί επιτίθενται ήταν το χθεσινό βράδυ..
    τουλάχιστον βγήκαμε αλώβητοι..
    το στενόμου θυμίζει το σόι μου και επίσης τα πάρτυ που κάνε η ξαδέλφη μου εκεί!!Έχουν περάσει τόσα χρόνια από τότε...ανέμελα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που είναι οι αρειανοί ρε παιδιά,να τους αμολύκω κανά παραγάδι,έτσι,για να δούμε αν τρώγονται!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΛΥ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ε?ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΑΣ ΚΡΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΑΧ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΤΕ ...
    ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ?ΑΝΕΒΟΚΑΤΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΣΥΝΕΧΩΣ?ΧΜ ΧΜ ...
    ΣΑΡΓΕ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΕΙΑΝΟ ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΡΓΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όποιος νύχτα περπατεί , λάσπες και σκατά πατεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑ ΕΛΠΙΝΙΚΗ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΛ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ,ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του , μηδέ τη γνώση άλλαξε μηδέ την κεφαλή του !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ... ΚΥΡΙΑ ΕΛΠΙΝΙΚΗ ΤΩΡΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ,ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΧΕ...Σ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΠΑΣΑΛΕΙΒΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΛΠΙΝΙΚΗ ΘΑ ΣΥΝΟΜΙΛΩ?ΘΥΜΩΣΑ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ...
    ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΡΓΟΤΟΥΛΟΤΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Κορίνα..Έκανες τα ψώνια σου;εγω δουλίτσες στο σπίτι..Απόψε στην Κόρινθο έχει συναυλία τους ΟΝΙΡΑΜΑ,με ελεύθερη είσοδος στην κεντρική πλατεία του δήμου μας.

    'Δύσκολος καιρός για πρίγκιπες!!'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΥΦ ΟΥΦ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΝΘΟΥΛΑ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ!!!
    ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ Ε?ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΜΠΟΣΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΑΣΩ ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΡΑΠΕ ...
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ONIRAMA ...
    ΑΛΛΑ Η ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΛΙΓΟ ... ΚΟΝΤΑ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    " Μια ζωή τόσο μικρή "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημερα σε ολους!
    Κορινακι Ανθουλα τι κανετε?
    καλοι οι ΟΝΙΡΑΜΑ! Η Σισσυ Χριστιδου μου την δινει που παει πακετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημερα σε ολους!
    Κορινακι Ανθουλα τι κανετε?
    καλοι οι ΟΝΙΡΑΜΑ! Η Σισσυ Χριστιδου μου την δινει που παει πακετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΙΠΛΑ!!!
    εγω κανω αηδιες πρωι πρωι απο την αγωνια της πασαρελας Κορινα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΑΣΑΡΕΛΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕΣ 2 ΦΟΡΕΣ?
    ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΕ Η ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΑΜΟΣ VANCEREMOOOOOOOOOOOOOOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. από δουλειές άλλο τίποτα!αυτό συμβαίνει όταν δουλέυουν όλοι πλην εμου..κούκλος ο τραγουδιστής! όσο γαι τη Σίσυ τι να πεις; μόλις εμφανιστεί ένας ωραίος και ταλαντούχος, τον καπαρώνουν αμέσως! που μένεις Κορίνα και δεν μπορείς να ρθεις Κόρινθο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Π.ΦΑΛΗΡΟ Ε! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Α ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΟΣ BOUL ΦΟΒΕΡΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ Ο Γ.ΜΗΛΑΙΟΣ ΕΤΣΙ?ΟΜΟΡΦΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. οιιιιι!! οιιιιιι!!!
    δεν ειμαι καλα!
    μολις ζορισει κι αλλο θα σε ενημερωσω συντροφισα Κορινα!!
    εσυ γυαλιζε τα φυσεκλικια να ειναι ετοιμοπολεμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΣΟ ΕΤΟΙΜΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Boul boul ψάχνεις να βρεις ποιά είμαι. Δεν νομίζω να πηγαίνει το μυαλό σου. Πάντως ειμαι πολύ γνωστή.Χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΙΑ ΕΙΣΑΙ ... ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΣΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εχω την εντυπωση οτι και εγω ξερω ποια εισαι Γαρουφαλιω μου!!!
    και το boulboulaki ξερει μαλλον.
    Και αν εισαι αυτη που υποψιαζομαστε κανουμε πολυ χαρα!

    εσυ μπιλμπιλοματα Κορινα φαινεσαι πολυ σιγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΙΜΑΙ Η ΤΣΑΧΠΙΝΟΓΑΡΓΑΛΙΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΙΓΟΥΡΗ!!!
    ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΩ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΑΝΔΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ...
    ΣΩΣΤΗ Η ΚΟΡΙΝΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γαρουφαλιώ,ποια είσαι?Γνωριζόμαστε?
    Μάλλον όχι!
    Να σου συστηθώ λοιπόν!
    Ονομάζομαι Σαργός Πελαγίσιος,του Κακαρέλου και της Σάλπας,το γένος Σπαριδών!
    Χάρηκα πολύ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. γεια σου ρε σαργουλη!!!
    με εκανες και γελασα αν και ζορισμενη και κακοκεφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ποια να ειναι η γαρουφαλιω που την ξερει η κορινα,που δεν ξερει πολλους Λειβαδιανους.....???????θα σκασω απο περιεργεια......δεν μπορω να ηρεμησω αν δεν την βρω......αφου χτες βραδυ αντι να κοιμηθω 11 κοιμηθηκα 11,01......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ FAUDI ΜΕ ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΣΟΥ ΓΕΜΑΤΑ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΤΥΠΑΚΟΣ!!!Ο ΛΕΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΕΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. γεια σου κορινα......δωσε στεγνα την γαρουφαλιω να μας φυγει η περιεργεια......καθαριζω εγω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ FAUDI ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΡΗΤΡΑ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. faudi εγω εχω χαλαρες αντιστασεις!
    αμα σιγουρευτω θα σου πω!
    τι στο καλο φιλεναδιτσα της μανας σου ειμαι!!
    παντως αμα συνδιασεις το οτι ανεβοκατεβαινει καθε μερα αυτα τα σκαλια καπου θα παει το μυαλο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καψοράχη το Γαρουφαλιώ δεν είπε κάθε μέρα, είπε: Αυτά τα σκαλιά τα περνάω σχεδόν κάθε μέρα. Χμ, χμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ!! ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ??ΕΙΧΑ ΧΑΘΕΙ ΗΜΟΥΝ ΤΟΥ ATHENS ΓΙΑ 2 ΜΕΡΕΣ ΨΗΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΚΙΟΡΕΞΙΑ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΝΗΣΑΚΙ ΜΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΦΥΣΑΕΙ ΠΑΡΑ ΣΚΑΩ ΣΤΡΗΝ ΖΕΣΤΗ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΑΜΕΛΑ
    ΞΑΝΑΧΑΘΗΚΕ Ο ΛΕΩΝΙΔΗΣ ΟΕΟΕ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. γεια σου παμελα......τωρα πλεον ξερω ποια εισαι......τελικα ηταν ευκολο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανθουουουουλα,που εισαι εσυ ρε ψυχη.......χρονια εχουμε να σε δουμε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΜΕΛΑ ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΤΑ ΕΛΕΓΑ Η ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ!!!
    ΚΑΤΣΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΣΗ ΟΠΩΣ ΕΔΩ!!!ΑΧ ΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εσείς ξέρετε μεταξύ σας ποιοι είστε.εγώ μάλλον θα χρειαστώ πολύ καιρό ακόμα μέχρι να σας μάθω..γιατί να αποκαλυφθείτε το αποκλείω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. εσείς ξέρετε μεταξύ σας ποιοι είστε.εγώ μάλλον θα χρειαστώ πολύ καιρό ακόμα μέχρι να σας μάθω..γιατί να αποκαλυφθείτε το αποκλείω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. στην Κόρινθο!πού αλλού;σε ποιον απαντώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟ FAUDI ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΜΕΛΑ!!!ΧΙ ΧΙ
    ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΤΑΞΟΥ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑΚΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    FAUDI ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΞΕΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΝΘΟΥΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ...
    ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΗΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. εδω ξασκεπασα τον τιγρη στην παμελα θα κολησω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΛΛΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗΣ FAUDI ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. FAOUDI ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΑΘΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΟΚ??
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καψοράχη,να ξανασυστηθώ και στην Ανθή ή να το αφήσω έτσι?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. FAOUDI ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΙΠΑ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΕΕΕΕ???
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. έχει τη χάρη του , δε λέω. αλλά εγώ έχω πολύ καιρό να δω συγχωριανούς και είμαι περίεργη..

    άσε δε βρίσκω παρέα για τους ONIRAMA..πάλι θα παρακαλώ το brother να ρθει μαζί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. παμελα σε ειδα στο λεωφορειο το πρωι......σταματησε εξω απο το μαγαζι.......το καταλαβα οτι θα ησουν αθηνα.......το ονομα μου αλωστε λεει πολλα....FAUDI.....μην φοβασαι δεν λεω τιποτα......αν ομως μου πει η κορινα ποια ειναι η γαρουφαλιω σορυ αλλα θα σε δωσω στεγνα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΑΑΑΑ ΜΕ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΕΕ FAOUDI??? ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ...ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΔΩΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΟΙΤΑ ΑΝΘΗ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ...
    ΟΠΟΤΕ ... ΜΗ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ... ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΝΔΡΟ ΟΠΩΣ ΕΓΩ!!!
    ΠΑΜΕΛΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΕΓΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΔΗΛΑΔΗ ρε faudi μην ερθω εκει και σου κανω τον κ--ο μαυρο απο το ξυλο εμενα που σου ειπα οτι θα σου δωσω την Γαρουφαλιω δεν θα μου πεις ποια ειναι η Παμελα!
    κακομοιρη μου κακομοιρη μου χαθηκες!!
    faudoμαμα πλακωσε τον στις μπουφλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. σαργουλη αγορι μου αστο ετσι!
    οταν λεμε ΣΑΡΓΟΣ ειναι σαν να λεμε ΚΑΠΤΕΝ-ΝΕΜΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. FAUDI ΛΕΩ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑΚΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΛΥΝΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΕΡΝΑΣ ΚΑΦΕ?ΑΧ ΑΧ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ ΟΝΕΙΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. είναι η φύση της δουλειάς μου τέτοια...θέλω να ξέρω τι γίνεται γύρω μου..πάντως ήδη το διασκεδάζω γιατί γεμίζω το χρόνο μου ευχάριστα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΡΩΤΑΩ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ... ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗ ΤΑΡΑΧΤΩ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΚΟΥΣ ... Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ...
    VANCEREMOOOOOOOOOOOOOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. μην το παρεξηγείς βρε..είμαι δασκάλα και όπως καταλαβαίνεις όταν γυρνάω πλάτη μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε..έχω ζήσει τέτοια σκηνικά ουκ ολίγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΧ ΒΡΕ ΑΝΘΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΞΕΣ ...
    ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ...
    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΔΕΛΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ...
    ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ευχαριστώ..μακάρι να βρεθούμε το καλοκαίρι να σου διηγηθώ περιστατικά..θα πεθάνεις απ' τα γέλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΑΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!
    ΑΜΑ ΣΕ ΠΙΣΩ ROUTER ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ανθουλα να συστηθω και εγω.....ειμαι το faudi......αποστολη μου η καουζια.....οταν ακους στο χωριο μαναδες να φωναζουν,γατες να πιδανε απο ντουβαρια με βελη στον πισινο,φωτιες να βγαινουν απο κελια,μικροτερα παιδακια να κλαινε......πισω απο ολλα αυτα κρυβομαι εγω......
    κρυβομουν καλητερα γιατι τωρα πια.....αααχ ατιμα γεραματα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. κορινα κερναω φραπεδια......φερε και τον φατσα να κανει παρεα στον μεσιε ρουντι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΕΦΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣΑ!!!
    ΦΙΛΗΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΡΟΥΝΤΙ ΤΟΝ ΓΛΥΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. faudi δεν μου απαντας και νευριαζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΩΧ FAUDI ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΣΟΥ ... ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ποιο ηταν το θεμα μας καψοραχη....?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ FAUDI ΤΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανθή,έρχομαι σφαίρα κόρινθο,αλλά όχι για onirama,έχω ραντεβού με κάτι ψαράκια στο Ζεβγολατιό!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Και να μαζέψω και κανά λεμονάκι!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. αντε καψοραχη επειδη εισαι φιλη της μανας μου...εχεις το μεσο δηλαδη......και επειδη δεν θελω να σε αφησω σε αγωνια.........αποφασησα να σε βοηθησω......εισαι και τυχερη που σημερα εχω και τα κεφια μου......λοιπον η παμελα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. σαργε να παμε κανενα ψαροντουφεκο παρεα......ποιος ξερει μπορει να βγαλω κανενα πυθαρι αξιας.....εχω περισσοτερες πιθανοτητες απο ψαρι σιγουρα........και μετα θα βρω ενα λαινο με παχυ δροσιο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. faoudi,σε ακολουθώ χωρίς δεύτερη κουβέντα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. λοιπον η παμελα καψοραχη ειναι γυναικα και ειναι Λειβαδιανη γεννημα θρεμα......μεχρι εδω.......και επειδη εισαι εσυ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Χαιρετώ και εγώ.
    Ο τίτλος της ανάρτησης μου πάει γάντι. Τρέχω σαν το Βέγγο, ακόμα.
    Καλοί μου άνθρωποι....

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. καλος τα ναυτακια τα ζουμπουρλουδικα........που εισαι χαμενος εσυ....????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Γειά σου Leo! Πως πάτε από γκρούπ, ξέρω ότι τραβάτε ζόρι. Ανθούλα τι κάνουν οι γονείς σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. καλησπέρα παιδιά!Ημουν για μπανάκι. όλοι καλά στην οικογένεια. βρε faoudi τι παρουσίαση ήταν αυτή;;άπαπαπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. σαργέ πώς και προτιμάς τα μέρη μας;;έρχεσαι συχνά προς τα εδώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αφού δεν υπάρχει κανείς, πάω για ουζάκι με το απαραίτητο μεζέ για να ζηλέψετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. αχ βρε faudaki!!!!!
    αχ βρε faudaki!!!!
    εχε χαρη κακομοιρη μου!
    Τον Αυγουστο θα τα πουμε!
    στη φαλαγγα θα φτασω! και αμα μου πεις οτι ξερεις και τον Πελοπα θα φτασουμε στα βραστα αυγα στη μασχαλη!!

    Κορινα εσυ δεν εχεις χρονο!
    η Παρασκευη ειναι κοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. τι εγινε που ειστε ολοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. μονη μου μιλαω!
    λοιπον καψοραχουλα μου πως τα πας?τι νεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. μια χαρα και δυο τρομαρες καψοραχη μου! μας ηρθε καινουργιος διευθυντης και ψιλοζορικος!
    και εκει που λεγαμε οτι θα λασκαρουμε (τι διαολο 30αρης ανθρωπος) σκαει μυτη ζουμπας που οσο μποι του λειπει τοση φασαρια κανει!
    1.50 με το ζορι! και χαμηλοκωλης!
    αφου ειπα στην διπλανη μου σημερα να του ραψουμε μια φανελα στον κωλο να μας κανει και παρκε!!

    αυτα που λες καψοραχη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. κατανοητή η αντιπάθεια βρε..αλλά μην τα χρεώνεις και στο ύψος..δεν είναι όλοι οι κοντοί αντιπαθητικοί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Πω, πω άχτι για τον κοντό! Α πα πα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΑΧ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΤΙ ΕΠΑΘΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!
    ΔΗΛ ΑΝ ΗΤΑΝ ΨΗΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ Μ.....Σ?ΤΟ ΥΨΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΑΙΖΕΙ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. οχι ρε παιδι μου !!παρεξηγηση!
    δεν τον κατηγορω διοτι ειναι κοντος!!
    εεε!!οχι και εγω να μιλαω για υψος!!
    αλλα ακουσαμε 30αρη δυναμικο και ωραιο και εσκασε μυτη ο Ριζος(θεοςχωρεστον) στριμαδι και υπερκινητικος!
    εκει που ειναι στο γραφειο του και εσυ εισαι στο blog ακους ενα θορυβο αριστερα σου και χαμηλα ενα φσσσσ
    φσσσσ γυρνας και τον βλεπεις διπλα σου!
    το φσσσσ φσσσσ ειναι ο πισινος του που σερνεται κατω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ενταξει μωρε μπορει να υπερβαλω λιγο!! αλλα χαθηκε να ερθει κατι στο στυλ του Σακη δηλαδη!!
    τριανταρης ειναι και αυτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΜΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΚΟΛΙΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΝΤΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΥΠΟΨΙΑΖΕΣΕ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΑ ΚΟΝΤΟ????????????/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. οχι ρε προεδρε!!ο Πελοπας ειναι αντρακλας 1.85 περιπου με φαρδιες πλατες και θεληματικο πηγουνι!!

    και κανεις λαθος! τα καλυτερα παιδια ειναι κοντα!!
    θα μπορουσα εγω να πω κατι αλλο?
    χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. που ειστε κορες? στο τηλεφωνο παλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Το γύρισες Καψοράχη. Οι κοντοί είναι τσαχπινο-γαργαλιάριδες. Ψηλός ο Πελοπας; Σαν γερμαναράς κάτι; Εντάξει θα δούμε κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. σε καταλαβαίνω απόλυτα. όταν άλλον περιμένεις και άλλον βλέπεις είναι σοκ!!εγώ να δεις, που κάθε σχολική χρονιά ακούω για γυμναστές και περιμένω να δώ κάτι ανάλογο..ε, τρίβω τα μάτια μου απ΄το θέαμα στο τέλος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανθη ο πατέρας είναι κάτω το κλιματιστικό; ή στην αυλή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. στην αυλή όπως πάντα και πίνει τη μπυρίτσα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ψαρευω boulboulaki τον προεδρο!!

    προεδρε παλι τρως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Πολύ ωραία! Αρχοντας! Φιλιά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Τι ψαρεύεις; καταθλιψη θα πάθουμε. Να μαντέψω: ντομάτες γεμιστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. για τον Πελοπα ντεεε!!!

    μπα εγω μαντευω μπιφτεκακι με τυρι λιωμενο απο πανω!
    και μπυριτσα βεβαιως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΚΟΥΚΛΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕ ΕΦΑΓΑ ΠΑΛΥ ΜΟΥΣΑΚΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. τι θελουμε και ρωταμε ρε boul!
    με τον πονο μας παιζουμε!
    και τα λεει με κατι γραμματαρες ναααα!! με το μπαρδον!
    λες και βλεπεις το μουσακα μπροστα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ρε Κορινακι ασε τα αρβυλα κοριτσι μου!! δεν θα δειρουμε αποψε τον κοντο!
    να προσαρμοστει πρωτα!μπορει να ειναι καλο παιδι τελικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΜΑΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. εμενα η μανα μου παλι γιατι μου ελεγε "προσεξε μη τρως πολυ θα γινεις σα μοσχαρα!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟΨΕ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. χαιρομαι γι αυτο προεδρε διοτι μου εισαι αγαπητος!
    τα κοριτσια μας αφησαν προεδρε,σε αφηνω και εγω τωρα να χωνεψεις τον μουσακα σου και να κανεις τρελλες με το κοριτσι σου!
    αυριο παλι!
    φιλακια πολλα στον Αντρικο!

    κορες καληνυχτα και φιλουρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή