Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

Ψηλά στη Χαμολάκα

Μέσα στις πολλές ταινίες που έχει γυρίσει ο Θανάσης Βέγγος υπάρχει μια σκηνή που μ' αρέσει πολύ. Είναι ο Βέγγος μέσα σε ένα φορτηγό ψυγείο, επιστρέφει στην Ελλάδα από Γερμανία (δεν είμαι σίγουρη πως τα λέω σωστά) στην αρχή τρέχει πάνω – κάτω για να ζεσταθεί, κατόπι τρίβει με τις παλάμες του τα μπράτσα, το σώμα και ξεφωνίζει με την φοβερή φωνή: «ζέστη, ζέστη που κάνει!» Αυτή την σκηνή θυμήθηκα σήμερα όταν ξεκίνησα από το σπίτι για την δουλειά. Μια ιδέα είναι όλα, δροσιά λοιπόν δροσούλα πρωινή, βλέπω καταρράκτες, λίμνες με παγωμένα νερά, πυκνά φυλλώματα δένδρων, ατέλειωτα παγόβουνα, ρυάκια. Είμαι ψηλά στη μεγάλη Χαμολάκα κάτω από τα δένδρα, τρώω σύκα, ακούω το κελαΐδισμα των πουλιών. Ολα είναι υπέροχα και δροσερά

104 σχόλια:

  1. καλημερα σε ολους!!
    εγω παλι γιατι νομιζω οτι σε ολη αυτη την ιστορια υπαρχει ενα σχεδιο υπερβολης!!
    ζεστη και σαρανταρια εκανε παντα τα καλοκαιρια! θυμαμαι μια χρονια θελησα να διασχισω την Συγγρου και απο την ζεστη ειχε λιωσει η ασφαλτος και αφησα ενα τσοκαρο στη μεση του δρομου!
    ουτε εκτακτα δελτια ουτε κλιματιζομενοι χωροι υπηρχαν τοτε!
    επιβιωναμε μια χαρα με σαλατες κρυες και καρπουζακι!
    τωρα ολη αυτη η ιστορια μου φαινεται "καπως",ΟΚ αλλαξε το κλιμα αλλα ελεος δεν ειναι και προς θανατο!
    μηπως με το ενα και με το αλλο(καυσωνες,νοσοι τρελλων αγελαδων και πουλερικων,τσιμπουρια θανατηφορα κτλ) μας κρατουν σε πληρη πανικο και αφασια για να μην καταλαβουμε κατι αλλο?
    λεω μηπως.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιμένουμε τον καύσωνα, ζούμε μέσα στον πανικό, μέσα στο άγχος. Έχεις δίκιο Καψοράχη, μας αποπροσανατολίζουν με ένα σωρό αηδίες. Ζέστη είναι θα περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!Ο Βέγγος στην ταινία αυτή προπονείται για πράκτορας (θου-βου)..
    Εγώ θυμήθηκα μία άλλη φοβερή :'θυρωρός!!θυρωρός!'
    Η ζέστη δεν αντέχεται..πιο πολύ όταν είσαι έξω.
    Πάντως καψοράχη ένα είναι σίγουρο.Μ' όλα αυτά θα μας εξοντώσουν πριν της ώρας μας..Γι αυτό ας ζούμε την κάθε μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παντως ασχετα με τα παραπανω boulboulaki θα ερθω και εγω στην Χαμολακα! κρατα λιγα συκα και για μενα!
    καλοι μου ανθρωποι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΤΡΟΠΙΚΗ ΑΘΗΝΑ"!!!
    ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΑΝ ΤΡΕΛΕΣ!!!
    ΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΓΕΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ A/C ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ "ΤΡΟΜΕΡΗΣ ΖΕΣΤΗΣ"!!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΑΝΕ ΜΕ ΤΑ A/C ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ!!!
    ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΑΚΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΛΑΤΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΤΣΑ ΠΛΟΥΤΣΑ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΜΕ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ!!!
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ VANCEREMOOOOOOOOOOOOS ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!
    Α ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΥΚΑΛΑΚΙΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΗ ΤΑ ΦΑΤΕ ΟΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρεις από Βέσπα?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΑΡΓΕ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΟΤΕΡΟ ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σαργε εγω εχω μηχανη! να σε παω μια βολτα!
    ααααα! σουξε ο σαργος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΤΣΑ ΚΑΙ ΤΡΙΚΑΒΑΛΟ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΩΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα παιδιά. Σήμερα έχομε και εμείς ζέστη. Τελικά η Άνδρος χωρίς λίγο μελτέμι είναι καμίνι. Τουλάχιστον θα κάνομε μια βουτιά στο Παραπόρτι.
    Καψοράχη δεν με ξέρεις καλά γιατί μικρα δεν παίζαμε μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΩ ΠΙΟ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Η ΖΕΣΤΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝΑ ΖΑΒΟΛΙΑΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΖΑΝΕ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι να κανω σημερα.....???????
    -να παω πισω γυαλια να κανω το μπανακι μου και μετα να πιω μια παγωμενη γρανιτα κατω απο την ομπρελα...??????

    -να παω αποθηκες να κανω βουτιες απο τα βραχακια και μετα να πιω μια φραπεδια.....?????

    -να παω ζοργκο και μετα να ανεβω στου κοσι να τσακισω μια μπριζολα στα καρβουνα.....??????

    -να παω αχλα με τα ταπερακια μου,να λιωσω στο παγωμενο καταγαλανο νερο και μετα να τσακισω τα κεφτεδακια στη δροσια του βραχου με μια παγωμενη μπυρα....?????

    ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.....???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ FAUDI ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΠΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ?
    ΕΓΩ ΛΕΩ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΠΑΣ ΓΥΑΛΙΑ ...
    ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και στο μαγαζί faoudi ποιος θα μείνει; Να πας στη μάνα σου να φας κάτω από την ανεντράδα μετά να την πέσεις για ύπνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. faoudi κι εγώ γυάλια θα ψηφίσω...
    Παιδιά μαγείρεψα ένα φαί νοστιμότατο!κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο..έγραψα η μαγείρισσα! Γιατί μπορεί να μην το ξέρετε αλλά ναι!!Μαγειρεύω και μάλιστα πολύ καλά!!
    που σαι μάνα να με καμαρώσεις;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. faudi συμφωνω με boul!
    αντε διοτι μας κανεις λιωμα με τις επιλογες σου!!
    και εμεις εδω στην Λ Αλεξανδρας στη μπιχλα!
    ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!


    Γαρουφαλιω μου μπορει να μη παιζαμε μαζι αλλα σιγουρα σε ξερω!
    μηπως το ονομα σου αρχιζει απο Ε?

    σιγουρα Κορινα ημουν ζαβολιαρικο! μ'αγαπουσαν ομως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οχι Καψοράχη κάνεις λάθος. Δεν είμαι από Ε. Και να σε βοηθήσω ειμαι γεμάτη ...αντα! Ωχ τι ήθελα και το θυμήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βoul 2 και σήμερα!Παρασκευή 10:00 πρωινή,θα πίνω καφεδάκι στη Φωφώ!Θα της αφήσω βέβαια και κανά ψαράκι κάβα,όποιος blogίτης περάσει από εκεί θα πάρει την μοιρασιά του!
    Καψοράχη,να σε βάλω αντάμα στην μπέμπα να πάμε Γαύριο Λειβάδια σε 20 μινούτα?
    Korina,γέμισε το κότερο δολώματα και φύγαμε!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λωλοδασκάλα μου,να σου φέρω κάτι ψαράκια να τα φτιάξεις,όπως εσύ νομίζεις?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βλέπω σας έπιασε και σας η ζέστη έτσι?
    Ρε τι έχουμε πάθει!!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΥΤΗ ΑΝΔΡΟ ΜΑΣ. ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ.ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ???
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οχι Παμελακι δεν θα μπορεσω! δουλευω μεχρι Παρασκευη απογευμα!
    εσυ θα πας?

    Γαρουφαλιω σε σκεφτομαι συνεχεια! μηπως το ονομα σου αρχιζει απο Α?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ. ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ ΜΑΜΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΧΘΕΣ??
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ. ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ ΜΑΜΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΧΘΕΣ??
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καψοράχη μου,μιας και είναι οι εργασίες μας κοντά,δεν πεταγόμαστε μέχρι Λαδόκολα να τραβήξουμε από 3 μαύρες?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σαργέ εννοείται..!Θα σου κάνω και το τραπέζι μετά για να δοκιμάσεις τη μαγειρική μου.
    Όσοι πάτε Νάξο θα περάσετε πολύ ωραία. Είναι όμορφο νησί και σε μαγεύει με το που μπαίνεις στο λιμάνι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. της Χρυσανθης το ειπα,και μου ειπε οτι στα Γιαννενα ενα κοριτσακι θυμοταν,την Ευτυχια!
    εσυ εισαι?
    η μαμα μεγαλωσε και εχει αρχισει να ξεχνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΑΝΔΡΟ..
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέτοια να ακούω Λωλοδασκάλα μου και εγώ να δεις,θα σου φέρω ψαράκια αυγομένα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σαργε δουλευεις κοντα? εγω διασταυρωση Αλεξανδρας και Κηφισιας(η Β.Σοφιας) στην μεγαλη διασταυρωση!
    μεσα για τις μαυρες!
    να σκασει ο Πελοπας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Β,Κωνσταντίνου (Χίλτον,απέναντι από άγαλμα Τρούμαν)
    Θα μας ακούσει ο Πέλοπας και βλέπω να παίρνει το πρώτο παπόριον!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σαργέ, Καψοράχη, τι καλά και εγώ στη γειτονιά σας δουλεύω, Μεταμόρφωση Χαλανδρίου! Χε χε
    Πάμε για μπύρες στην Αγορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΣΣΤ ΠΣΣΤ ΕΔΟ ΕΙΜΕ ΚΕΓΟ ΓHΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΛΑΜΕ ΚΑΛΟΠΕΔΑ;
    ΜΑΒΡΗ ΘΑ ΠΙΗΤΕ ΧΑ ΧΑ ΑΗΝΤΕ ΒΗΒΑ ΒΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σαργέ το μαγαζί αερόστατο το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αμα ειναι να κατεβεις boulboulaki μια ευθεια ειναι φυγαμε!

    Παμελα ραντεβου τον Αυγουστο,2 του μηνα αριβαρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ρε το Πελοπακι!!κρυφακουει!
    αντε ελα Αθηνα να παμε ολοι μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καψοράχη,βλέπεις που στο έλεγα?
    Γεια σου ρε Πέλοπα!Παρασκευή σου έρχομαι,πρωί πρωί!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ Β.ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΟΚ ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΠΑΜΕΛΑ ΓΕΙΑ ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΩΡΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    εσενα δεν θα παρουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν το ξέρω boul,αλλά άμα λάχει το βρίσκω!
    2 Αυγούστου Καψοράχη ταξειδεύω και εγώ!
    Φαντάζεσαι να σε πετύχω στο παπόριον και να βάλουμε κάρβουνα στην κουπαστή?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΧΤΟ ΒΡΕ ΚΑΛΟΠΕΔΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΙΗΤΕ ΚΑΜΗΑ ΜΑΒΡΗ ΝΑ ΣΤΑΝΗΑΡΕΤΕ ΚΕΡΝΑΟ ΕΓΟ
    ΣΤΟ ΠΑΓΓΡΑΤΗ ΔΕ ΕΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΗ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΛΗ ΚΑΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΣΤΗΝ ΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΥΡΟΑΣΠΡΕΣ ΘΑ ΕΠΙΝΑ!!! ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ατσα Πελοπακο ξέρεις το Αερόστατο; στο Παγκράτι είναι, πλ. Προσκόπων κοντά στη δουλειά του Σαργου. Ατιμούτσικο τίποτα δεν σου ξεφεύγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΣΗ ΚΟΠΕΛΗΑ ΜΟΥ ΟΠΟΣ ΣΕ ΚΟΒΟ ΜΕ ΜΗΣΗ ΜΑΒΡΗ ΕΙΣΕ ΝΕΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΛΑΘΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΧΕΙΣ ΠΕΛΟΠΑΚΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΛΑ ΚΑΝΗΣ ΓΗΑΤΗ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΑΓΑ ΝΑ ΦΑΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. με το fery σαργε το πρωινο? σιγουρα θα βρεθουμε!

    οχι Πελοπα αντεχει περισσοτερες εχει πιει μπροστα μου!!!

    ψιτ κοπελια! καλα τα λεω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΟΠΕΔΑ ΓΗΑ ΜΑΒΡΗ ΜΗΛΑΟ ΟΧΗ ΞΑΝΘΗΑ ΘΑΡΘΗ ΚΑΙ Η ΨΗΛΗ ΠΕΔΗΑ ΜΑΖΗ ΣΑΣ ΑΜΑΝΗΝΕ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πιπινιιιιιι!!!
    εσενα θελει ο Πελοπας!!μεχρι ταξιδι θα κανει για παρτι σου!
    καλα Πελοπα! εννοια σου προδοτη αντρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΑΠΑΜΕ ΨΕΣ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΨΗΛΟ ΕΙΝΕ Κ Α Λ Ο ΕΣΗ ΑΛΟ ΠΡΑΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. OK Πελοπα δεχομαι την κατασταση!
    τι να κανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΣΑΡΓΕ ΑΓΟΡΗ ΜΟΥ ΘΑΦΗΣΗΣ ΤΑ ΚΟΡΗΤΣΗΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΟΝΑΧΑ ΤΟΥΣ ΓΗΑ ΜΑΒΡΗ ΔΕ ΣΕ ΒΛΕΠΟ ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΚΗΝΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΣΑΣ ΑΦΙΝΟ ΤΟΡΑ ΠΑΟ ΓΗΑ ΗΠΝΟ ΚΑΛΙ ΔΗΑΣΚΕΔΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΟΥΦ ΟΥΦ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΝΟΜΙΖΩ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΛΟΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΒΡΕ ...
    ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΕΞΟΔΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Οτι κάνουν κέφι τα κορίτσια Πέλοπα!Boul,εδώ δίπλα μου παίζουν 2 πολύ καλά μαγαζάκια(Ο μαγεμένος αυλός & το κουτούκι του Καρτσούμπου)
    Πολύ ψαγμένα σας λέω!
    Αλλά όχι σαν τα ψαγμένα της Δραπετσώνας.
    Καψοράχη,με το πρωινό σου λέω!
    ΕΕΕΕ ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Έχει πολλά κουτούκια εκεί τριγύρω η Δραπετσώνα όμως σίγουρα είναι άλλο πράγμα, άλλη ατμόσφαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δραπετσώνα,Ευγένια,Χαραυγή!
    Τα καλύτερα σου λέω boul!
    Και εντελώς πληροφοριακά σου λέω ότι εκεί οι άνθρωποι είναι πιο κοινωνικοί!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Το γνωρίζω, είναι αυθεντικοί άνθρωποι και τα σπίτια πιο γειτονιές. Χαραυγή, Ταμπούρια, το λιμανάκι κάτω από το φουγάρο της ΔΕΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πάνω από το λιμανάκι είναι το σπίτι μου boul!
    To 90% των μόνιμων κατοίκων εκεί,είναι νησιώτικης καταγωγής,δεν είναι τυχαίο λοιπόν!
    Σας αφήνω τώρα και βββββζζζζνν!
    Τα λέμε αύριο!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΒΡΕ ΕΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΗΤΑΝ Η ΕΞΟΔΟΣ?Ο ΣΑΡΓΟΣ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ ΒΒΒΒΖΖΖΖΖΖΝΝΝΝ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΦΩΝΑΖΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ώρα καλή στη πρύμνη σου
    και αέρα στα πανιά σου
    Σαργέ!
    Κορίνα, βαριέμαι πολύ σήμερα, δεν έχω πολύ δουλειά. Αν δεν είμαι στο τρέξιμο δεν μ’ αρέσει. Βαριέμαι! Πολυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ουφ με έχει κουρελιάσει η ζέστη, μαγείρευα και κόντεψα να με πιάσει κόλπος. Τι ωραία που ήταν στην θάλασσα μια βδομάδα χάρηκα τα μπάνια, αλλά μάλλον γύρισα λάθος μέρες. Τώρα πρέπει να περιμένω μέχρι τον Αύγουστο. Απ' όσα διαβάζω το νησί μας θα είναι γεμάτο με καλό κόσμο. Κουράγιο μέχρι τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. KAΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΕΜΑΘΕΣ ΣΤΟ Α/C ΚΟΡΙΝΑΚΗ ΓΙΑ ΘΥΜΗΣΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΗΤΣΟ ΕΙΧΕΣ Α/C Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΧΕ ΚΛΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. τι εγινε ρε παιδια!
    Tartana καλως ηρθες! αμα εχεις και συνεχεια διακοπων μη μιλας καθολου!
    Sklenarikova επισης καλως ηρθες μας ερχεσαι σπανια πια!
    Κορινα παιδι μου ποιος ειναι ο Μητσος που εχει κλιμα!
    θα με τρελανετε εσεις!
    boulboulaki μου γλυκο! ακου δεν εχει δουλεια και τρελενεται! για δημοσιος υπαλληλος ησουνα εσυ!
    Κουτρουλο πηρα τα χαιρετισματα απο Φιλιτσα!
    μου λειπεις!! γ--ω τους τηλεφωναδες γ--ω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. προεδρε μη πεις τι τρως θα σε βαρεσω!
    Μα τον Θεο!
    μολις τελειωσα μια ντοματα με μια φετα γαλοπουλα!!
    και λιγο ψωμακι! Το κερατο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μητσος ειναι τοποθεσια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Σίγουρα έκανα για το δημόσιο, τα ντουβάρια θα σαπούνιζα από το αχτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μήτσος νομίζω οτι ηταν αυτοκίνητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ενημέρωση από John V.: "την παρασκευή θα έχoυμε internet"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΓΥΡΙΣΕ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΜΟΥ ...
    ΔΗΛ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ... ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΚΟΡΙΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΡΕΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΡΘΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ SKLENARIKOVA ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!
    ΜΕΓΑΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΛΕΣ ΝΑ ΜΗ ΚΟΙΜΗΘΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗ ΦΑΩ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ?ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ...ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΝΟΜΙΖΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. λοιπον! ανακεφαλαιωνουμε!
    η Κορινα ειχε ενα αυτοκινητο που το ελεγε Μητσο και ο Μητσος ειχε κλιμα(!)
    της Κορινας αρεσουν οι κρεπες και μαλιστα απο το Κορθι!
    η Σκλεναρικοβα ειναι Σκλεναρικοβα απο την αναποδη αρα ειναι κοντη!
    (ορκιζομαι δεν ειμαι εγω!)
    επισης η Σκλεναρικοβα εχει αναγκη διαιτας αρα ειναι μπαμπατσικη!

    boulboylaki βγαζεις ακρη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΜΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΠΕΣΕΣ ΕΞΩ ΕΙΜΑΙ ΨΙΛΗ ΞΑΝΘΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΜΑΤΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ Ο ΚΑΡΕΜΠΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΟΥΚΛΕΣ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΙΑ ΚΡΕΠΕΣ ΣΤΟ ΚΟΡΘΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. δε λεω και εγω γουσταρομαι πολυ αν και τωρα τελευταια με αγριευομαι κιολας!
    Σκλερανικοβα μενεις μονιμα στο νησι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΑΓΚΑΛΙΑ με την Κορινα!!
    στο κορθι? ποτε τωρα τελευταια?
    μηπως διπλα καθοταν ο Πελοπας!!

    boulboulaki βοηθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΟΠΑ ΒΡΕ SKLENARIKOVA ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!
    ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΚΡΕΠΕΣ ΣΤΟ ΚΟΡΘΙ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. με ημεδαπους??
    θυμισου σε παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΑΣ ΚΡΕΠΑ ΤΩΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ SKLENARIKOVA KAI KAREBE ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΘΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΙΝΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΠΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΚΑΛΥΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΛΟ
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟ ΑΠΟΨΕ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΑΥΤΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. εεε!!!τι διαολο!! σε πασαρελα εχω ανεβει και εγω! κατι ξερω απο την ζωη των μοντελων!!!
    τσσσσσσσ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. προεδρε σεμνο σε βρισκω διατροφικα αποψε!
    μπραβο παιδι μου!
    boulboulaki βγες ο προεδρος μας λυπηθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. σταματα παιδι μου να μασας μαρουλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΚΡΕΠΑ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΚΟΡΙΝΑ ΑΦΟΥ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΚΕΛΝΕΙΣ ΤΟ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΣΤΑ ΠΙΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΜΑΘΑΜΕ ΡΕ ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ε!οχι και κακομοιρα! οχι και κακομοιρα!
    Κορινα πιασε τα αρβυλα! φυγαμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΒΡΕ SKLENARIKOVA ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ P/C ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑ?ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Α ΦΙΛΗΣΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ KAREBE ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΒΡΕ ΣΚΛΕΝΑΡΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΗΣ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Κορινα εγω τα εβγαλα τα αρβυλα!
    καθαριζεις μονη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. εγω καληνυχτιζω!!
    ετσι κι αλλιως μπερδεμενη θα κοιμηθω!
    τελικα ο Μητσος ειναι αυτοκινητο?
    τουλαχιστον αυτο να μαθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΓΙΑΤΙ ΞΑΝΑΡΧΟΜΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΒΡΕΧΕ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΜΟΥ ΗΡΘΕΣ ΕΒΡΕΧΕ ΕΧΕΙΣ ΚΕΜΙΑ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΚΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΝΑΙ ΒΡΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ...SKLENARIKOVA ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΡΙΟ ... ΟΧΙ ΕΓΩ ΟΜΩΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΚΟΡΙΝΑΚΗ Ο ΚΑΡΕΜΠΕ ΝΥΣΤΑΞΕ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΤΕΛΕΙΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΝ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΜΑΤΙΑΞΟΥΝΕ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή