Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

Πέτα το καρπούζι στον κάδο

Καιρό τώρα, κάθε που πάω να πετάξω τα σκουπίδια κάνω μια επιλογή και στέλνω όσα περισσότερα μπορώ στην ανακύκλωση (αν και υποπτεύομαι ότι οι δήμοι τα πετάνε όλα στις χωματερές. Τα έχω "βάλει" λίγο με τους Δήμους γιατί πιστεύω πως το πρώτο μέλημα ενός Δημάρχου είναι να κρατά την Πόλη του καθαρή. Συνήθως μόνο αυτό δεν γίνεται. Δεν γνωρίζω γιατί, δεν σκοπεύω να το ψάξω) Θα ήθελα λοιπόν να μπορούσα να κάνω κομποστοποιηση, δηλαδή να πετώ στον ειδικό κάδο: τα τσόφλια των αυγών, την σαλάτα, τα χόρτα, τις φλούδες από τα φρούτα που περίσσεψαν από το τραπέζι, το κατακάθι του καφέ, την στάχτη από το τζάκι, το χαρτί της κουζίνας, τα κλαδιά του κήπου και να περιμένω να γίνουν ένα ωραιότατο φυτικό λίπασμα. Διαβάστε εδω www.ecorec.gr περισσότερα γιατί δεν είμαι δα και κοσμποστολόγα! Δεν είναι ακριβό σπορ, οι κάδοι ξεκινούν από 90-100 ευρώ.

137 σχόλια:

  1. Εφαγα πακέτο λέμε!
    SuperFerry τέλος τα εισητήρια!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πειραζει σαργουλη! και μονο που το εψαξες.....
    2 ωρες ταξιδι ειναι! ετσι και αλλιως θα τα πουμε στο χωριο!
    φιλια


    boulboulaki ο προβληματισμος σου με απασχολησε και μενα!(περι ανακυκλωσης και χωματερης)αλλα ουτε εγω το ψαχνω γιατι δεν βγαινει πουθενα! κανω αυτο που κανω χωρις να το σκεφτομαι!
    εκεινο που με προβληματιζει ειναι η αφασια των αλλων που με κανει να μοιαζω γραφικη!
    οταν ο αλλος στο γραφειο το πρωϊ ανοιγει τη βρυση να φτιαξει καφε και την αφηνει ανοιχτη κανοντας κουβεντουλα και οταν του το λεω η απαντηση ειναι -την αφηνω να τρεχει για να καθαρισει το νερο!!!- και οταν του λεω για την ελλειψη του νερου μου απαντα(νεο παιδι) οτι -μεχρι τοτε εγω θα εχω πεθανει!!-!!!!!!!!!!!!
    ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!
    BOUL ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΟΤΙ ΑΝ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ 10ΕΤΙΑ ΤΟΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ... ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΔΙΨΑ ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΑΠΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ...
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ,ΕΛΠΙΖΩ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΜΥΤΗ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ "ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΛΕΙΨΑ" ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΒΡΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!
    Εχεις απόλυτο δίκιο για όλα αυτά boul.Εμάς ο Δήμος μας έχει σύστημα ανακύκλωσης και περνάει άλλο απορριμματοφόρο αποκλειστικά για τους μπλε κάδους. Στους Αγίους Θεοδώρους έχουμε εργοστάσιο ανακύκλωσης.
    Για το compost γνωρίζω.Δε χρειάζεται κάδος. Μπορείς να το φτιάξεις σε ένα μέρος της αυλής ( αν διαθέτεις ) και να ρίχνεις νερό όταν μυρίζει. Θεωρείται το καλύτερο λίπασμα για τα φυτά.
    Οσο για το νερό καψοράχη θα σου πω αυτό που λέει ο father mou:
    Στο μέλλον οι πόλεμοι θα γίνονται για το νερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΕΚΔΟΤΟ
    Η Εύα περιφέρεται μόνη της στον κήπο της Εδέμ και δείχνει στενοχωρημένη.
    - Τί έχεις Εύα; Γιατί τόσο μελαγχολική, ρωτάει ο Θεός. Δεν είσαι ευχαριστημένη με όλα αυτά που έφτιαξα για σένα;
    - Πώς, Κύριε, είμαι. Αλλά να, βαρέθηκα να ζω μόνη μου.
    - Χμμμ, καλά τότε. Θα σου φτιάξω έναν άνδρα για συντροφιά.
    - Τί είναι ο άνδρας, Κύριε;
    - Είναι ένα πλάσμα με σώμα πιο μεγάλο από το δικό σου, πολύ εγωιστής, συχνά δεν θα σε καταλαβαίνει και θα σου κάνει την ζωή δύσκολη, αλλά τουλάχιστον θα έχεις κάποιον για παρέα και δεν θα βαριέσαι...
    - Καλά, λέει η Εύα. Αμα δεν μπορείς να κάνεις τίποτε καλύτερο, έστω φτιάξε μου αυτό, τον άνδρα.
    - Σύμφωνοι, αλλά υπό έναν όρο.
    - Πρέπει να τον αφήσεις να πιστεύει ότι έφτιαξα αυτόν πρώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. faudi μου μυρισε αυτο το ανεκδοτο!
    τι εγινε αυτη η ψυχη βρε παιδια?
    πλακωσε τουρισμος και βαζουν ολοι βενζινη?
    faudiiiiiiii!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΠΑΝ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ...
    ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΨΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΤΑ ΖΩΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙ ΖΩΩΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ...
    ΟΠΟΙΟΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ...
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορινα τα αρβυλα!!!!
    εγω θα παρω την πισσα και τα πουπουλα!!
    εχεις απολυτο δικιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα από την ανεμοδαρμένη Άνδρο. Πράγματι έχει φωτιά μέσα στο Γαύριο. Έμαθα κινδύνεψαν σπίτια. Τώρα την έχουν υπό έλεγχο. Boul-boul πολύ σωστά όλα αυτά αλλά ποιός τα σκέφτεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ τα σκέφτομαι, εσύ, εμείς! Χρειάζεται κανείς άλλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχώς δεν φτάνει μόνο εμείς να τα σκεφτόμαστε. Είμαστε πολύ λίγοι για να προλάβομε την καταστροφή που έρχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τότε ας πάρουμε ένα κολονάτο ποτήρι κρασιού και ας πιούμε… για τα "περασμένα μεγαλεία της Βαβυλώνας"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΝΤΕ ΕΒΙΒΑ ΒΡΕ ... "ΚΑΙ ΔΙΗΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ..." ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δε νομίζω ότι είμαστε λίγοι..
    Απλά δεν είμαστε ενωμένοι..
    Πολλοί εκπαιδευτικοί ευαισθητοποιούν τα παιδιά σε τέτοια θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θελω και εγω κολονατο και κρασιιιιιι!!!!
    ξερετε τι ξυλο ειχα φαει για να μαθω να πινω σε κολονατο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολλοι κουκοι μαζι ομως κανουν θαυματα!!
    ελατε κουκοπαρεα στις επαλξεις!!!
    μαυρο στον Μαυρογιαλουρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΟΥΚΟΣ ΜΟΝΟΣ?ΩΧ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εργάσιμες 7 μέρες, Σαργέ ανυπομονώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. boulboulaki, σαργε,17 και σημερα!!!
    ΑΧΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ!!!!
    ε σαργε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΕΤΡΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΑΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ...
    ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΣΩ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΤΟ ΛΟΥΡΙ ...
    ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟΣ ...
    ΓΓΓΡΡΡΡ ....
    ΤΩΡΑ ...ΤΩΡΑ... ΦΕΥΓΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. να πεταξω το καρπουζι στον κοντο μιας και δεν εχουμε καδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 17 και σήμερα και γώ!
    Αλλά το 7αράκι της boul μου ακούγετε καλύτερα!
    Boul,να προετοιμάζεις το έδαφος,τυχερούλα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σαργέ όταν βλέπω ψαράδες θα τους λέω: δεν έχει ψάρια εδώ, αλλού να πάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρε παιδιά τι γίνεται με την φωτιά στο Γαύριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καιει ακομα?δεν ακουω νεα!
    θα εχουν παρει φωτια στην κυριολεξια τα μπατζακια του καζανακιου μου Νικου Χαζαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αστους boul να μου τα μαλαγρώνουν!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΩΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΕΤΡΟ ΣΤΟ ΜΑΡΑΜΠΟΥ.ΦΥΣΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ. ΟΝΤΩΣ ΤΑ FAOUDI ΕΧΕΙ ΕΞΑΦΑΝΑΣΤΕΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΑΛΑΓΡΑ(κοινώς μπασμός,μπρούμος,λίπασμα που μαζεύει τα ψάρια)για να μην παρεξηγηθώ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χα χα χα χα χα !
    α ρε σαργε με εκανες να γελασω πολυ με την εξηγηση!
    πολυ θα αναρωτηθηκαν τι σοκιν λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. emis sto elada leme orea astia anonime!!!! ha ha ha ha !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κορινα σε εφαγε το Κτηνος????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. σε διασκεδαζω ανωνυμο ατιμουτσικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΕ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΜΟΥ!!!
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΙΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗ?
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΚΡΙΤΙΚΑΡΙΟΥΣ ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΝΑΙ ΝΑΙ θελουμε θελουμε τσαμπουκα!!
    θα τα βγαλεις περα λες?

    Κορινα θα περασουμε ωραια σημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ... ΚΑΨΟΡΑΧΗ VANCEREMOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ!
    ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΚΟΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΈΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΔΟ ΕΝΑΝ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΓΙΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΚΑΤΙ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΔΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΚΑΛΗ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΝΙΤΕΥΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ Χ... ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ?

    Α ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΞΩ ΧΑΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ασε μας τωρα πασταφλωρα δερνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΣΕ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΦΟΡΑΜΕ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ...
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΟΥ ΤΗΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΟΧΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΕΣΕΝΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. και μας οι αυτοι που πουλανε τσαμπουκα ανωνυμα!
    πασταφλωρα φυγε απο τη μεση θα γινεις παραπλευρη απωλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κορινα κρατα γερα να παω μεχρι το σπιτι! αν και απο οτι κοβω τσικο ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. AGRIA GYNAIKARA ME XIOYMOR XA XA XA
    TA EXEIS OLA KAI SYNFEREIS XA XA XA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΝΑΙ ΜΩΡΕ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΤΟ INTERNET ΓΙΑ ΛΙΓΟ ...
    ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΡΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. PERNO TO KOUVADAKI MOY KAI PAO SE ALLH PARALIA ANTE GEIA ME PLIGOSATE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΨΑΧΝΕΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΒΕΓΓΕΡΑ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΗ?ΕΛΠΙΖΩ ΒΕΒΑΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι έγινε ρε παιδιά????
    Να δέσω τα πολυάγκιστρα?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΟΛΑ ΟΚ ΣΑΡΓΟΥΛΗ ΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλά τώρα που καθαρίσατε το τοπίο πάρτε μία συνταγή να την δίνετε στους δισκοίλιους που πουλάνε πνεύμα!χιχι

    κολοκυθάκια βραστά

    παίρνουμε ένα κιλό κολοκύθια τα καθαρίζουμε τα πλένουμε και τα βάζουμε να βράσουν για δέκα λεπτά σε ένα λίτρο αλατισμένο νερό

    Αφού κρυώσουν τα σερβίρουμε σε όσους έχουν πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η κομποστοποίηση μπορεί να γίνει σε ένα σωρό στο έδαφος, όμως πιο πρακτική είναι η χρήση ειδικών κάδων. Μέσα στον κάδο τα υπολείμματα μένουν περίπου 2 μήνες. Λένε ότι τα μισά απορρίμματα μιας οικογένειας αποτελούνται από υλικά κατάλληλα για αυτή την δουλειά. Το όφελος δεν είναι μόνο καλό για τα φυτά του κήπου αλλά μειώνει και τον συνολικό όγκο των σκουπιδιών στις χωματερές. Προσωπικά σκέφτομαι να το εφαρμόσω στη βεράντα μου με ένα μικρό κάδο. Ξοδεύω αρκετά λεφτά για χώμα στις γλάστρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΔΕΝ ΘΑ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΚΥΡΙΑ TARTANA ΜΟΥ?ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΗΠΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τα κολοκυθάκια, Πασταφλώρα μου, θέλουν βράσιμο σε λίγο νερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΩΡΕ ΓΙΑ ΣΟΥΠΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΤΡΟ ... ΧΙ ΧΙ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ ΣΟΥΤΖΟΥΚΑΚΙΑ ΠΟΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΠΡΕ ΜΕ ΠΟΥΡΕ ΝΑ ΣΕ ΧΑΡΩ ΝΑΙ ΓΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ο κάδος δεν μυρίζει καθώς όλη η διαδικασία γίνεται αεροστεγώς. Δεν υπάρχει κανένας φόβος για την υγεία καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες που δημιουργούνται καταστρέφουν τους βλαβερούς οργανισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΜΟΝΟ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΡΑ!
    ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΙΤΑ!
    ΤΩΡΑ Κα TARTANA μου εγώ ειμαι λίγο του κουτουρού δεν το μετράω το νεράκι για τα κολοκυθάκια αλλά το φιλεναδάκι μου το έσωσε πάλι!σούπα κολοκυθάκια μπλιάχ!!!!!!!!!
    δυσκοιλιοι φυλαχτείτε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΤΑΙ;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Κορίνα μου είμαι τιτίζα νοικοκυρά ούτε κατάπλασμα δεν φτιάχνω πρόχειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΟΚ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ,ΟΛΗ Η BLOGΟΠΑΡΕΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΕ ΦΩΝΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΟΛΑ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ,ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!
    Καλή βεγγερα κυρίες και κύριοι και τι γλυκό θα κεράσετε απόψενες που είρθε και το κουτρουλό?
    Βύσινο και νεράτζι που λέει και η μεγάλη Χαρούλα!
    φιλια καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΝΑ ΔΥΟ ΕΝΑ ΔΥΟ ΦΟΥ ΦΟΥ TO KOYTROYLO ME ΛΑΜΒΑΝΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ?
    ΕΛΑ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΧΑΣΑ ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ...
    Ο ROUTER ΦΤΑΙΕΙ ... ΠΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΠΕΡΠΑΤΩ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Κορίνα εντάξει εδώ θα είναι το Κουτρουλό σου δεν θα ξαναφύγει.
    Καλώς ήρθες Κουτρουλό το βράδυ βεγγέρα!
    (Καψοράχη σου πέρασε το Μπλουκέικο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ....ΜΙΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ .ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΟΨΑΝΕ ΠΑΛΙ.ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΠΑΕΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΑ.ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ.ΠΛΑΚΑ ΠΛΑΚΑ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΜΟΥ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΣΟΥ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΣΑΝ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ ...
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΒΡΕΙ
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    Α ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΜΠΡΙΑΜΑΚΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΕΣΚΙΣΕΣ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΤΩΡΑ ΧΩΡΙΣ INTERNET ΕΤΣΙ?ΕΧΕ ΧΑΡΗ BOUL ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΤΟ ΣΚΙΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΝΑ .ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΧΑΘΩ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.ΝΑΙ BOUL-BOUL ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΠΑΛΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΤΟ ΕΙΧΑ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΚΑΤΙ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ.ΤΕΛΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ.ΣΙΓΑ ΤΟ ΦΑΙ ΤΩΡΑ .ΕΝΑ ΤΑΠΕΙΝΟ ΜΠΡΙΑΜ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΕ,ΜΗ ΖΗΛΕΥΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΦΕΤΟΥΛΑ ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΩ ΜΕ ΚΡΑΣΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΤΑ ΕΒΡΙΣΚΑ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΕΝΑ.ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΑΥΤΟ ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΦΑΓΗΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΝΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΩ ΒΕΒΑΙΑ,ΧΑΧΑ.ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΦΕΔΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. KOYTΡΟΥΛΟ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!
    Ηρθες επιτελους ματακια μαου!!
    γκαριζαμε καθε μερα εγω και η Κορινα και ειχαμε ανοικτο μετωπο με τους σκ---τηλεφωναδες!!!!
    το τι ακουσαν!! Ο Θεος και η ψυχη τους το ξερει!!
    ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ!!!!ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!
    ΕΕΕΕΕΕ!ΟΟΟΟΟΟΟ!!
    ΗΡΘΕ ΗΡΘΕ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ,ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΑΝΑ ΧΕΙΡΑΣ Η ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΑΚΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. καλως την!!μας ελειψες βρε!!!
    τι ηταν αυτο που παθατε!!
    καθε βραδυ και πρωι φωναζαμε Κουτρουλοοοοοοοοοοοο!

    εγω θα παρω καρπουζακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΤΡΑΤΑΡΙΣΤΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΧΑΧΑ ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ.ΜΑΣ ΒΓΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ .ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. τελος καλο ολα καλα! ειδες ομως εξαρτηση που εχουμε ολοι με την παρεουλα μας!
    ποτε φευγεις για κατω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΧΡΙ 15-20 .Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. και εμεις παμε 2 του μηνα και επισης εχουμε ανοικτη επιστροφη!
    περιπου μεχρι 22-23! οσο μας φτασουν τα λεφτα! χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ.ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. αν ειδες παραπανω(πω πω σχολια που εχεις να διαβασεις!)μετραω τις μερες μια-μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. θα φτιαξεις μια καλη καφεδια αυριο το πρωι και θα κατσεις να μελετησεις τα σχολια!
    το boulboulaki θα σε περασει μετα απο test!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΑΤΙΜΕΣ.ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΨΑ "ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ"ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ "ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ".ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΗΜΕΡΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ.ΟΣΟ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΦΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Οταν τελειώσουν τα λεφτά στα παγκάλια της εκκλησίας όλοι μαζί για κουσέλι με τα ποτά μας, αμα γουστάρουμε και στο Παραπόρτι δίπλα στο κύμα. Το μπριάμ τέλειο! Το ψωμί υπέροχο, ευχαριστώ Κουτρουλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. κουτρουλο μου το μεγαλο μου το μωρο τελικα ερχεται αποψε απο Αντρο και το Σαββατοκυριακο παει στο δικο της σπιτι! τελειωσαν τα ψεμματα!!
    μεταξυ μας...εχουμε ψιλοφρικαρει και κανουμε τους καραγκιοζηδες για να μη την επηρεαζουμε!
    οσο και να προετοιμαζεσαι γι αυτο ποτε δεν θα εισαι ετοιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΚΟΥΣΕΛΙ Η ΑΚΟΜΑ ...
    ΕΓΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΘΑ ΠΙΩ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΜΟΛΙΣ ΕΦΑΓΑ ...
    ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ BOUL-BOUL.ΤΟ ΨΩΜΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΩ .ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΕΥΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.ΜΥΛΟΙ ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ{ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ}.ΤΟ ΖΗΜΩΤΟ .ΑΥΤΟ ΜἈΡΕΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. boulboulaki!! ξενοφαγαμε σημερα?
    πανε τα επιδορπια γιαουρτιου?

    συμφωνω για τα υπολοιπα!σαντουιτς και παρεουλα στον Α.Κων/νο!
    και μπυριτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΑ ΜΑΣ.ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΡΤΑ ΜΕ ΚΕΡΑΣΙ ,ΠΑΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Κορινα! καρπουζι και μπυρα!!
    μπεμπιλινο αποψε γιατρε μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ,ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΑΥΤΟ ΦΟΡΑΩ ... ΧΙ ΧΙ
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΡΤΑ ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ ΦΡΕΣΚΟΤΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ρε συ boulboulaki αυτη η μπαριτσα στο πλαϊ που μικραινει με ψιλοαγχωνει!
    αμα εξαφανιστει πρεπει να ανοιξεις αλλη σαλα! να μην απλωνομαστε τοτε ρε παιδι μου!
    Κορινα μαζεψε τα ποδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. κουτρουλο τα βραδια που εχει ματς(οτιδηποτε ματς!!!)οι αρσενικοι την κανουν και απο οτι βλεπω εχει στην νετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΡΙΤΣΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΑΣΤΗ ΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΕΧΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΓΥΠΕΔΟ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. α ρε κουτρουλο!!!μου ειχαν λειψει οι ατακες σου!!!
    αχ και να ειμασταν μπαριτσες!
    χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. μη βογκαμε κουτρουλο θα ακουει κανεις και θα παρεξηγηθουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ασε τις μπαρίτσες, πιασε τις μπυρίτσες! Κουτρουλό στην αυλή με μουσική και laptop! Ουοαου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΜΗΝ ΑΜΠΑΣΚΑΘΩ...ΤΙ ΕΓΙΝΕ Η BOUL-BOUL.ΕΚΑΝΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟ ΜΠΡΙΑΜ ΚΙὈΛΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΑ ΘΑ ΤΑ ΦΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. και τσιριμπιμ-τσιριμπομ και στιχουργος! ποσα ακομα θα ανακαλυψουμε!
    και μικρο ηταν ησυχο-ησυχο και αθορυβο σαν γατι!
    γατσουλινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. τα τσιγαρα οι μπυρες και τα ιντερνετια θα κλεισουν τα καλυτερα τα σπιτια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΤΙ ΒΛΕΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ!!!!!!ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. το κουτρουλο ανακαλυπτει αυτα που ειχε χασει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. κουτρουλο οι αλλες δυο μου φαινεται μιλουν στο τηλεφωνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΝΑΙ ΝΑΙ ΛΙΓΟ ΕΔΩ ,ΛΙΓΟ ΕΚΕΙ .ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΓΥΡΙΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΟΣΟ ΕΛΕΙΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. εγιναν πολλα! εγω μπηκα στον αστερισμο του κοντου! δεν σου λεω θα δεις μονη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Κουτρουλό να κάνεις το τεστ, να μας πεις τι βγήκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. για να κλεισουμε τα τηλεφωνα λεω!!
    λεω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ.ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΤΑ ΔΩ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΑ ΑΠΟΨΕ ΕΦΑΓΑ ΣΥΚΟΤΑΚΙΑ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΙΓΑΝΙΤΕΣ

    BOYL BOYL ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΦΟΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΣΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ...
    ΤΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Πρόεδρε έφαγα μπριαμ, δεν ζηλεύω σήμερα! Αλλά οταν φτάσω στην Αντρο θα σου λέω το μενού! περιμένω τις φωτογραφίες, θελω να τις κάνω αλμπουμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΟΥΚΛΙ ΦΑΤΣΑ ΠΟΥ ΕΧΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. γεια σου ρε προεδρε με τις σηκωταριες σου! αμαν πια θα μας πεθανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑ 75.ΕΧΑΣΑ ΤΟ" ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟ"ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ.ΓΙΑ ΣΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΥΚΩΤΑΡΙΑ ΤΗΓΑΝΙΤΗ Η ΛΕΜΟΝΑΤΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΑΥΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΩ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
    ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. καληνυχτα κουτρουλο μου!ονειρα γλυκα!
    σας αφηνω και εγω!
    καληνυχτα προεδρε καληνυχτα Κορινακι
    καληνυχτα boulboulaki!
    καληνυχτα κτηνος
    καληνυχτα τζωνμποϊ
    καληνυχτα Λωρα
    καληνυχτα blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή