Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

Ολοι στον Αγιο Παντελεήμονα


Από μικρό κοριτσάκι η σημερινή μέρα ήταν εξαιρετική για μένα. Πηγαίναμε με τα πόδια στο μοναστήρι, παρέες ολόκληρες με συγγενείς και φίλους. Ξεκινούσαμε πρωί για να προλάβουμε τον ήλιο. Μαζί μας είχαμε θερμός με νερό για τον δρόμο, κεφτέδες για την μεσημεριανή λιγούρα. Ακόμη και σήμερα κάθε 27 Ιουλίου θέλω να είμαι στον Άγιο Παντελεήμονα. Αρκετές φορές το έχω κατορθώσει και κάποιες έχω πάει και με τα πόδια. Τον Άγιο τον αγαπώ ιδιαίτερα, ίσως στην αγάπη μου να έπαιξε ρόλο η θέση που είναι κτισμένο το μοναστήρι, η ιλιγγιώδης θέα που κόβει την ανάσα, η Χώρα στο βάθος που βουλιάζει μέσα στο πέλαγο, το ύψος του βουνού που δημιουργεί ζάλη, η δύσκολη στο παρελθόν ανάβαση, η ικανοποίηση ότι έφτασα μέχρι εδώ, τα χωριά, ο ατέλειωτος ουρανός. Όλα μαζί και το καθένα χώρια! Σήμερα η μέρα αυτή με μικρές διαφορές, είχε τα συστατικά της ευτυχίας των παιδικών χρόνων. Χάρηκα πολύ που είδα τόσους πολλούς φίλους. Ο Ευδόκιμος έχει φτιάξει πολύ νοικοκυρεμένα τη μονή. Εκτός από τους ναύτες ήταν και οι "γνωστοί επίσημοι" που εδώ και ατέλειωτα χρόνια ενώ αλλάζουν τα πρόσωπα όλοι μα όλοι έχουν το ίδια ξινισμένα μούτρα. (αφού τους χαλάει η εξουσία γιατί δεν κάνουν στην μπάντα;) Ήμασταν λοιπόν μια παρέα, ο John V., o Vaglouk, Vaglouκενα, η Πέρλα, ο Πρόεδρος - Άννα, ο Babakas - Αριστέα, ο Vaggelis - Άννα, λέγαμε διάφορα να περάσουμε την ώρα μας ώσπου έσκασε μύτη ο Ρούλης. Το προσκύνημα στον Άγιο πήρε διαστάσεις ξέφρενου γέλιου. Ούτε θυμάμαι τι είπε ο "στόμας" του! Το γέλιο συνεχίστηκε με την συνοδεία κεφτέδων και κρασιού στη Φωφώ. Τώρα ώρες μετά και ειδικά μετά το Παραπόρτι είμαι σαν καλάθι από την κούραση αλλά χαρούμενη και ελαφριά σαν φτερό! Και του χρόνου! Ξάδελφε να είσαι καλά. Περισσότερες φωτογραφίες εδώ
Την φωτογραφία τράβηξα με πολύ κόπο γιατί ένας πολιτευτής δεν μ' άφηνε να περάσω, ίσως να νόμιζε ότι θα του φάω την πρωτοκαθεδρία, εγώ τους ναύτες ήθελα να τραβήξω, αλλά για να έχουμε καλό ρώτημα: τα μάρμαρα της πλατείας ποιος θα τα φτιάξει;

57 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σε όλους και όλες,
    χρόνια πολλά και καλά με υγεία και ευτυχία και είθε η χάρη του να μας προστατεύει όλους.

    Η κατάσταση της αγοράς είναι απελπιστική εδώ και χρόνια και είμαι σίγουρη ότι τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει (τουλάχιστον προς το καλλίτερο).

    Καλά μπάνια!

    ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η σημερινή μέρα μου φέρνει τόσες αναμνήσεις...

    Θυμάμαι με ένα περίεργο συναίσθημα χαράς και λύπης τα παλαιότερα χρόνια, "τα νειάτα μας", όπου μαζευόμασταν όλοι, συγγενείς και φίλοι και πηγαίναμε στον Άγ. Παντελεήμονα, ξεκινώντας αξημέρωτα ακόμα, μαζί με φαγητά και ποτά, για να εκκλησιασθούμε αλλά και να γλεντήσουμε.

    Αλησμόνητες εποχές που πλέον έχουν περάσει.

    Μην με παρεξηγείτε όμως, δεν το λέω με παράπονο, αλλά μάλλον με νοσταλγία.

    Εξ άλλου με χαροποιεί πολύ το γεγονός, ότι τα έθιμά μας, αντίθετα με ότι κακοβούλως θέλουν να ισχυρίζονται μερικοί, ακόμα διατηρούνται από τους νέους -και όχι μόνο.

    Ελπίζω να μην σας κούρασα με την πολυλογία μου και τις αναμνήσεις αυτές μίας άλλης εποχής, όχι απαραίτητα καλλίτερης ή χειρότερης, απλά... της δικής μου εποχής.

    Νά 'στε όλοι καλά.

    ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να ειστε καλα ανεμομυλοι κα την πενα σας μονο πολυλογια δεν θα την χαρακτηριζε καποιος!

    boul να εισαι καλα γλυκεια μου και του χρονου!
    πονηρε πολιτευτη που δεν αφηνες το boulboulaki να βγαλει φωτογραφιες για το blogακι μας!ντενεκε!
    λοιπον προτεινω γενικο ξεσηκωμο για τις πλακες! ο καθενας με τον τροπο του και ολοι μαζι!
    προεδρε ξεκινα!
    θα τα ξαναπουμε το βραδακι
    φιλουρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΖΕΣΤΗ ΣΗΜΕΡΑ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΙΑΜΑΤΙΚΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΕΠΕΡΝΑΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ.ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΙ,ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΠΟΛΕΙΣ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΡΑ.
    ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΙ ΣΕ ΚΑΛΟΣΟΡΙΖΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ.
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ "ΣΤΑ ΟΠΛΑ".ΧΑΧΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ.ΑΝΤΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ,ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
    ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΛΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΑΣ ...
    BOUL ΜΟΥ ΑΝΑΨΕΣ ΚΕΡΑΚΙ ΕΤΣΙ?
    ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κυρα λαμπιρη,καποιο σουαρε θα γινει αποψε......ειναι προγραμματισμενο απο το μεσημερι...
    αντε για δωσε το ρεπορταζ....που τον εχεις τον μαυρομουστακαλη και μπεκροπινει....?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερα παιδακια!!
    ειναι κανεις εδω η βολοδερνω μονη στο αδειο blog?
    πω πω αντιλαλος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειμαι εδω στην αυλή με Κουτρουλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάνουμε βεγγερα Babakas, John V. στην αυλή. Το Κουρτουλό έχει ανάψει κερια, έχει φτιάξει πολυ ωραία ατμόσφαιρα! Δεν το λέω μόνο εγω αλλά όλοι της παρέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΠΡΟΣ:"FAOYDI"

    Αγαπητό Faoudi, θέλουμε πρώτα από όλα να σας ενημερώσουμε ότι ο κύριος Μαυρομουστακαλής κάνει χρήση της καλοκαιρινής του αδείας και θα είναι πάλι μαζί μας από τις 18 Αυγούστου.
    Όσον αφορά τώρα το θέμα του αποψινού σουαρέ το οποίο θίξατε να σας πούμε ότι είμαστε γνώστες του γεγονότος από νωρίς το απόγευμα, μέσω e mail που λάβαμε, αλλά καθώς δεν θα λάβει χώρα στο χωριό μας αλλά σε έτερο γειτονικό δεν κρίναμε σκόπιμο να προβούμε σε δημοσίευση του.

    "Λαμπίρη των Λειβαδίων" & Co.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. boulboulaki!κουτρουλο! με εχει πιασει φοβος! μπαινω στο μετεωρολογικο και δινει 8 μποφορ για Σαββατο!!
    γιατρε φοβαμαι! και ζαλιζομαι!

    περνατε καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μη φοβασε, περνάμε υπέροχα, το πρωι με πονουσε η κοιλιά από το γελιο. Ο Ρούλης απαιχτος. Εχει πολύ ωραία δροσούλα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και εδω δροσουλα εχει!
    φιλακια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλιά Καψοράχη, Κορίνα όλα έτοιμα; προσοχή στο δρόμο. Τα κεριά στον Αγιο τα άναψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κορινα φευγεις αυριο? καλο ταξιδι και καλα να περασατε!φιλια στην παστα φλωρα!!!
    καληνυχτα παιδακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καληνυχτα έρημο blog
    Καληνυχτα Ανεμομυλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ,ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ.ΤΟ ΠΕΡΙΕΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΑΣΤΡΑΠΕΣ,ΜΠΑΣ ΒΡΕΞΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΛΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ,ΠΑΡΚΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ...
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ,BOUL ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΚΙ ...
    ΣΑΣ ΦΙΛΟΥΡΙΤΣΕΣ ΣΤΙΣ ΜΑΓΟΥΛΙΤΣΕΣ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΩΡΑΙΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΛΟ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΘΕΜΑ:"Χθεσινοβραδυνή συνεστίαση σε κατοικία γειτονικού χωριού Λειβαδίων".

    Στην συνεστίαση σε κατοικία, ιδιοκτησίας φίλου πολλών μελών της νεολαίας των Λειβαδίων σερβιρίστηκαν εδέσματα όπως πίτσα, μπιφτέκια και χοιρινές πανσέτες στα κάρβουνα συνοδευόμενα από πατάτες φούρνου.
    Καταναλώθηκε επίσης μεγάλη ποσότητα ντόπιας ρακής, κρασιού, μπύρας καθώς και ουίσκι.
    Ανάμεσα στους Λειβαδιανούς που παραβρέθηκαν ήταν τα μέλη του Blog Λωνίδης και Faoudi. Έγκυρες πηγές της ομάδας μας αναφέρουν ότι το αγαπητό σε όλους Faoudi ήπιε λίγο παραπάνω από το κανονικό.

    Ρεπορτάζ:Βάσια Λωλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΙΣΙΑ ΑΘΗΝΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!! BOUL-BOUL, ΓΡΑΦΕ,ΓΡΑΦΕ, ΓΡΑΦΕ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ. FAUDI, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!! ΑΑΑ!! ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΩ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. FAUDI, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ "ΤΣΑΧΠΙNΟΓΑΡΓΑΛΙΑΡΗΣ"!!!
    ( ΑΠΟ KORINA ΚΑΙ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. FAUDI Χρονια πολλα γλυκε μου και ευχομαι εκτος απο υγεια να μεινεις οπως εισαι σαν χαρακτηρας!
    εισαι ΠΡΩΤΟΣ και να σε χαιρονται οι γονεις σου τετοιο παιδι που εβγαλαν!!
    φιλακια πολλα!!

    καλημερα blog!
    καλημερα παιδακια!

    ΣΑΡΓΕ 4 και σημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα, Καψοράχη σου έβαλα στήλη με τον καιρό για να μην κλαψουρίζεις. θα πάω σε λίγο για μπάνιο, το βράδυ είχε δυνατό αέρα μετά τα μεσάνυχτα. Τώρα είναι δροσερά, ένα ελαφρύ αεράκι. Μόλις κόψαμε ένα καρπούζι και η μάνα μου το "φτιάχνει" για να μπει στο ψυγείο. Ακόμη γελώ με τα χθεσινά αστεία. Είχα καιρό να περάσω τόσο καλά. Καλημέρα Ρούλη!
    Καλημέρα Σαργέ, είσαι καλά; Κοντο-φτάνει η ώρα! Ανυπομονώ να σε γνωρίσω. Χαιρετισμούς στη Μοσχούλα.
    τα λέμε το μεσημέρι. Φιλιά blogακι μου (Καψοράχη το blog μπήκε στη θάλασσα και έγινε Blogακι!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και γω το ίδιο boul!
    Ακουσες την Καψοράχη,4 και σήμερα!
    Κάνε στα γρήγορα μια βουτίτσα και για μας!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σαργουλη μου ακουσες για τα μποφορια εσυ! 8!
    λαχειο μας επεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καψοράχη μου,ας φύγουμε εμείς και ας φυσάει 10!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ,ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑ ΣΚΕΔΑΖΟΥΝ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ,ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ Η Κ.ΛΑΜΠΙΡΗ.
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΠΟΦΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ,ΜΗ ΣΟΥ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΟΝΗ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ.2 ΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΟΥΝΙΣΕΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ 20 ΛΕΠΤΑ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΧΩΡΑ,Η BOUL ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ,ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ,ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Boul boul δεν έχομε άκομα συναντηθεί στο χωριό. Η μαμά Ρίτσα μάζευε πρωί πρωί κάπαρη.
    Σχετικά με τις πλάκες της πλατείας έμαθα οτι θα τις φτιάξει ο δήμος (θα παραμείνουν για πολύ καιρό σε αυτά τα χάλια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παρακαλώ να ενημερωθεί ο σύλλογος ότι,στην γενική συνέλευση στις 3 Αυγούστου,εκτός από ούζο και κρασί,θα προσφερθεί επίσης και σαργός πελαγίσιος!
    Γεια σου ρε boul!!!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σήμερα έκανα πολύ ωραίο μπάνιο. 11.00 ήμουν στο Παραπόρτι, εγώ και οι Παραπορτιανές θεές με τα πολύχρωμα σκουφιά, τα πλαστικά παπούτσια, τις δυνατές φωνές. Όλες μαζί ένα κουμούλι να κολυμπάνε με το φοβερό στυλ: κουνάω-λίγο-τα-πόδια-ισα-ισα-τα-χέρια-για-να-μη-βουλιάξω, δεν βάλανε γλώσσα μέσα τους. Τα είχαν με τον δήμαρχο για την βρωμιά της Χώρας (βοήθεια σου δήμαρχε είναι στη γειτονιά σου) Το τι λέγανε! Ότι λέμε εμείς κουβέντιαζαν και οι ηλικιωμένες κυρίες. Λέτε να έχουμε ήδη γεράσει και να μην το έχουμε πάρει χαμπάρι; Παρακαλώ Γαρυφαλιά απάντησε στο ερώτημα.
    Η μάνα μου σήμερα μάζευε κάπαρη για τον Νίκο της θείας Ελένης. Σοφία από το κάτω χωριό η μαρμελάδα υπέροχη, ευχαριστώ πολύ. Σαργέ, να σου κάτι πρωτότυπο:
    το χωριό μας είναι υπέροχο! χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γεια σου boulboulaki!!!!
    οχι δεν γερασαμε εμεις! αυτες νεαζουν! και εμεις δεν κολυμπαμε ετσι!
    και εμενα κανενας δεν με αγαπαει!
    μπουχου! μπουχου! μπουχου!
    (κλαμα με λυγμους!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. φευγω εγω τωρα!
    εγω τωρα φευγω!
    τωρα εγω φευγω!
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ!
    μπουχου! μπουχου! μπουχου!

    (Χριστε μου παλιμπαιδισμος! συγχωρεστε με!ΘΕΛΩ ΑΔΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εμπρός,δεν καθόμαστε τώρα!Γρήγορα στην θάλασσα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχοι blog-ίστες Λειβαδιανοί (καί φίλοι τους). Καλό σας απόγευμα, καλό σας καλοκαίρι!
    Λοιπόν, μιά πού αποδεικνύετε ότι είστε πολύ μπροστά και πολύ ωραίοι στά όσα γράφονται εδώ,
    τί θά λέγατε νά γινόταν τό χωριό πρωτοπόρο καί στό συλλογικό νοικοκυριό, στήν ανακύκλωση τών όσων ανακυκλώνονται, στήν συλλογή τών χαρτιών, τών μετάλλων, τών γυαλιών?
    Τί σκέφτεται ο πρόεδρος και οι άλλοι νοικοκυραίοι?
    Δέ θάταν ωραίο νά έστηνε ο σύλλογος μιά τέτοια δουλειά? Νά βάλει ειδικούς κάδους στό χωριό και να φροντίσει γιά την συνέχεια? Σίγουρα καί εθελοντές υπάρχουν καί χορηγοί καί δυνατότητες.
    Κάποιοι πρέπει νά ξεκινήσουν καί οι Λειβαδιανοί μάλλον μπορούν...
    Μαζί σας,
    μέ αγάπη.
    (Χρόνια πολλά Βούλα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Elsa μόλις είδες το Κουτρουλό σκέφτηκες το Blog και έτρεξες να γράψεις; χε χε! Αυτά που έγραψες τα έχει σκεφτεί και η Καψοράχη. Αν κάνουμε γλέντι θα έρθεις; Πότε θα σε δω άραγε;
    Faoudi χρόνια πολλά, έμαθα γιατί γιορτάζεις σήμερα, το ήξερα αλλά το είχα λησμονήσει. Παναγία μου είμαστε πολλοί, κάθε μέρα κάποιος γιορτάζει! χε, χε Γειά σου Faoudi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Boul-boul τό blog δέν τό είχα ξεχάσει ούτε μία μέρα, αλλά ζώντας στην σκληρή πραγματικότητα (...συγχωρείστε με, αλλά υπάρχει καί τέτοια) τού νησιού, δέν ήθελα νά σάς χαλάσω τήν ωραία σας διάθεση. Χάρηκα βέβαια, πού είδα τήν Μ. καί θά χαρώ πολύ νά δώ καί άλλους...
    Σάς φιλώ.
    (Γιά μένα η νοσταλγία διατηρείται από τό ένα χωριό στό άλλο. Σάς βεβαιώνω, στο δικό μου χωριό τέτοια ομόνοια δέν υπάρχει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι Λειβαδιανοί είμαστε
    παιδάκια φίνα χε, χε!
    Καψοράχη σήμερα θα πάω σινεμά! «Ελίζαμπεθ» Κέιτ Μπλάνσετ Κουτρουλό θα έρθεις; Θερινό σινεμά στην Αντρο! Viva Livadia!
    Για τη βασίλισσα και την πατρίδα!
    (εχω μπει ήδη στο κλίμα με τους Tudors)Καλή μου διασκέδαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΧ!ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΟΛΟ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΕΔΩ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ ΓΙΑ ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ .ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΙΚΟ ΜΩΡΟ,ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΣΑ ΣΤΟ ΝΙΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΚΑ,ΤΗΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΛΕΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ,ΑΜΕΣΩΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΚΕ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΛΣΑ.ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΚΟΜΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΙΘΟΥΜΕ ,ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.
    BOUL ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ? ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΝΙΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. θα ερθεις Κουτρουλό; Πρέπει να εχει γρανίτα! Ελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΟΥ ΝΑ ΑΦΗΝΩ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ,ΘΑ ΚΛΑΙΕΙ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΙΚΟ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να κάνει παρέα στη μαμά του! Χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. σελω και εγω σινεμα με γρανιτααααα!!!
    ααααααοοοοοουυυυυυυυ!!!!!

    boulboulaki προσεχε μη σου μεινει ματακια μου αυτο με τους βασιλεις!!! και παρε ζακετακι ο γυιος μου που πηγε χθες το ψιλοδαγκωσε!

    παιδακια καλα να περασετε και καλες προβολες!!!

    προεδρε μας εχεις χ-----ους η μου φαινετε??? εεεε??? που θα μου πας θα ερθω και καηκες!θα σε μουρλανω στο συμβουλιο!! συμβουλοπληκτος θα πας!!

    Πελοπακι! τι εγινε αγορι μου? εφυγε το πιπινι εφυγες και συ? απιστε μουργο!!

    Ελσακι καλως το μας! με θυμασαι τοτε που μετραγαμε το οικοπεδο?
    Γαρουφαλια ελπιζω να σε δω και εγω την αλλη εβδομαδα και να καταλαβω ποια εισαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΛΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ευχαριστω για τις ευχες σας......

    κυρα λαμπιρη σε γουσταρω γιατι εισαι ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑ......συνεχισε ετσι ειμαι οπαδος σου.....
    αλλα θελω μια χαρη..μαζεψε αυτον τον μπεκρη τον μαυρομουστακαλη απο τα καφενεια,σου χαλαει την ομαδα....τον ειδα το απογευμα και ηταν λιαρδα παλι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ.ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. faudi τελικα εχουμε να πουμε ΠΟΛΛΑ οταν θα ερθω!!!!
    καληνυχτα παιδακια αυριο παλι!!
    καληνυχτα αγορακι μου να προσεχεις!!
    (στον γυιο μου αναφερομαι μη παρεξηγηθω κιολας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κουτρουλο απο οτι καταλαβα δεν πηγες σινεμα!
    καληνυχτα γλυκεια μου θα τα πουμε αυριο χαζευω ενα εργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΜΕΡΙΖΩΜΕ
    ΕΛΣΑ ΞΕΡΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ BLOK ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ
    ΜΑΘΕ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΝΕΙΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΙΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ BLOK ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙ ΕΚΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΙΡΑ ΣΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΕΙΣΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΛΕΙΒΑΔΙΩΝ

    Υ Γ.ΣΥΝΧΩΡΕΣΤΕΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΠΡΟΣ:"FAOUDI"

    Αγαπητό Faoudi, πρώτα από όλα να σου μεταβιβάσω τις ευχές τόσο τις δικές μου όσο και των συνεργατών μου για την δεύτερη ονομαστική σου εορτή.
    Σε ευχαριστούμε επίσης ιδιαίτερα που επικροτείς την προσπάθεια μας αυτή. Υποσχόμαστε ότι όσο περνά ο καιρός 8α γινόμαστε όλο και καλύτεροι.
    Πρός ενημέρωση σας όμως, όπως αναφέραμε σε προηγούμενο δελτίο τύπου, ο κύριος Μαυρομουστακαλής βρίσκεται εκτός Άνδρου κάνοντας χρήση της καλοκαιρινής του αδείας. Θα βρίσκεται κοντά μας πάλι από 18 Αυγούστου.
    Επίσης θα θέλαμε να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας στην αγαπητή σας μητέρα για τον καφέ που πρόσφερε στην οικία σας στις εξαίρετες κυρίες των Λειβαδίων μετά την τέλεση της θείας λειτουργίας. Έστω και αν αυτό κόστισε σε σας την μη παρουσία της στο καταστήμα σας σήμερα ωστόσο όσοι παραβρέθηκαν πέρασαν ένα πολύ ευχάριστο πρωινό τιμώντας τα εκλεκτά εδέσματα που είχε ετοιμάσει η μητέρα σας.
    Κλείνοντας να σας υπενθυμίσουμε ότι πάντα μπορείτε να συμμετέχετε στο θεάρεστο έργο μας διοχετεύοντας μας πληροφορίες μέσω του e mail επικοινωνίας μας.
    Σας ευχόμαστε ολόψυχα να έχετε ένα καλό βράδυ και σας συνιστούμε να μην προβείτε σήμερα σε κανενός είδους οινοποσία καθώς δεν θα ήταν συνετό εκ μέρους σας μετά την χθεσινή σας κραιπάλη.

    "Λαμπίρη των Λειβαδίων" & Co.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. H Elizabeth ήταν πολύ καλό έργο. Καταπληκτική ερμηνεία. Ωραία πλοκή. Καψοράχη να το δεις!
    God Save the Queen!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΜΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ 24,5 C

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. καλημερα σου κουτρουλο απο την βρωμερη Αθηνα!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ,ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΣΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΨΑΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή