Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Πάνε κι έρχονται βαπόρια


Μια γνώριμη εικόνα για πολλούς άρρενες που διαβάζουν αυτές τις σελίδες. Μια εικόνα που σαν παραμύθι θυμάμαι να μας λένε οι πατεράδες μας. Μιλούσαν για φουρτουνιασμένες θάλασσες, για κύματα βουνά, για μεγάλα τεράστια βαπόρια. Αν είσαι Αντριώτης-σα βαπόρια βλέπεις στον ύπνο, στον ξύπνιο σου. Μ' ένα βαπόρι πηγαινοέρχεσαι, σε ένα βαπόρι ελπίζεις. Βάζω λοιπόν αυτή την φωτογραφία σαν ένα μικρό φόρο τιμής στα βαπόρια που με ανάστησαν, μιας και είμαι κόρη ναυτικού, αλλά και σαν υπενθύμιση στους δύσκολους καιρούς που ζούμε... πως η θάλασσα δεν εξαντλείται!
-
Φέρτε μου τη θάλασσα να τη προσκυνήσω
-
Αύριο... αύριο... όλοι στην κοπή της πίτας! YES!

24 σχόλια:

  1. Η θάλασσα είναι μαγική.Στα άγρια της σε τρομοκρατεί και στα ήρεμα της σε μαγεύει.Την έχω απολαύσει σε όλες τις μορφές της.Οσο για τα βαπόρια που την περιδιαβαίνουν...η εικόνα μιλάει απο μόνη της.
    Μόνο να έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι μέσα σε αυτή την εικόνα υπάρχουν άνθρωποι που δεν φαίνονται μεν,αλλά περνάνε ενα πολύ μεγάλο μέρος της ζωής τους μέσα στις λαμαρίνες .
    Πολύ με συγκίνησες Boul-boul και μου θύμησες πολλά...
    Άντε και καλή μέρα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαλασσα.....
    Αγριεμενη,με κυματα βουνα,γαληνια να την "πιεις" στο ποτηρι,πρασινη,γαλαζια.Την εχω δει και εγω σε ολες της τις μορφες ,οπως και να την βλεπω ομως ,απ'οπου και να την βλεπω ειναι το ηρεμιστικο μου.
    Η θαλασσα μεγαλωσε εμενα,μεγαλωνει και τα παιδια μου,γινεται να μην την αγαπω;
    Φωτογραφιες οπως η σημερινη υπαρχουν στα αλμπουμ ολων των ναυτικων.

    Αναμνησεις.....

    Καλη σας μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΗΛΙΟ ΓΙΑ ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΟΜΩΣ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ. ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O παππους Σταματης ο θειος Αντωνης ο θειος Μιχαλης....και τοσοι αλλοι!αυτους θυμηθηκα μολις ειδα αυτην την φωτογραφια...και τις τοσες ιστοριες τους!
    με συγκινει και με ανασταινει και μονο η εικονα της μιας και ειναι εικονα χαραγμενη στο μυαλό απο μωρο! και παρολο που ο Ηλιας δεν ταξιδεψε πολυ (ο ερωτας με την Χρυσανθη σε αυτον λειτουργησε αποτρεπτικα!!!!!!)μεσα μου οι ναυτικοι παντα μετρουσαν σαν την πατριδα ενα πραγμα!
    καλημερα blogοπαιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη φωτογραφία με πολλές αναμνήσεις από μια οικογένεια με ναυτικούς. Παρόμοιες φωτογραφίες υπάρχουν πολλές σε κάθε σπίτι που έχει βιώσει τη ζωή των ναυτικών. Ας έχουν καλά ταξίδια όλοι τους, να γυρίσουν γρήγορα στα σπίτια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω τη θάλασσα!Αγαπώ τους ναυτικούς.Στο μυαλό μου η θάλασσα,στη ψυχή μου η θάλασσα ....είναι μέσα στο αίμα μου...είναι η ανάσα μου!
    Θάλαττα,θάλαττα........

    Καψοράχη,φαίνεται το΄χαν οι κουμπάροι και ο δικός μου παράτησε τη θάλασσα σχεδόν όταν γεννήθηκα....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΄Εχετε να μου προτείνετε Ξενοδοχείο κοντά στη θάλασσα από όλη την ΄Ανδρο,θέλω για μια κολλητή μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους-ες

    Τζιβαέρι μου ο Σταματούλης ήταν ανήσυχη προσωπικότητα, γι’ αυτό και έκανε πολλά στη ζωή του. Όλα από το μέρος της καλοσύνης γι’ αυτό και δεν μπορούμε να τον ξεχάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζωή πολύ γεμάτη,Χείμαρρος συναισθημάτων, καλοσύνης ...........μεγάλη κληρονομιά για μένα η αγάπη των ανθρώπων για κείνον!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους και όλες...Αύριο στην πίτα θα τα πούμε από κοντά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΦΟΒΕΡΗ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΜΕΡΑ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ....
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΠΟΤΕ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΒΑΛΣΑΜΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ μπρε καλα που το θυμισες γιατρε! περυσι δεν την ευχηθηκα και ειχαμε παραξηγησεις!χε χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΠΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τα βαπόρια που πάνε κι έρχονται ...πάντα θα κουβαλάνε τις ψυχές μας και τις ζωές μας

    τη θάλασσα δεν τη φοβάμαι, τη σέβομαι, την αγαπώ!

    αυτή η φωτογραφία μου φέρνει πάντα στο μυαλό μου τα χελιδονόψαρα...

    παιδικά χρόνια με καλοκαίρια στη "γέφυρα" και στο κατάστρωμα, όλα μέσα στο μυαλό και την καρδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κ.Π.Π μου,πάντα όλα θα είναι στο μυαλό σου και στην καρδιά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΧΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΞΕΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ...ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι,έχω μεγάάάάάάλη γκαρνταρόμπα απο ...κόκκινα φορέματα,χααχαχα
    Η ουσία ειναι μέσα σου,μη στεναχωριέσαι...θα τα πούμε αύριο απο κοντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. giorgooooooooooo stamata na psaxnis ta albums. mi ta skalizis tha bromisoun xa xa

    kalosas SBK na ksekourasto ligo ap to gelio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ -ΕΣ ΚΑΛΑ???ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ.ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σαββάτο βράδυ μου έμορφο
    ίδιο Χριστός Ανέστη,
    ένα τραγούδι του Τσιτσάνη
    κλαίει κάπου μακριά.

    Φωτιά στα Σαββατόβραδα να μην ξαναγυρίσουν,
    αυτοί που μείναν μοναχοί να μην ξαναδακρύσουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ήτανε μια φορά

    Στίχοι: Κώστας Φέρρης
    Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
    Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Ξυλούρης
    Άλλες ερμηνείες: Γιώργος Νταλάρας

    Ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό
    μια όμορφη κυρά αρχόντισσα να σε χαρώ

    Μια μικροπαντρεμένη κόρη ξανθή
    τον κύρη της προσμένει βράδυ πρωί

    Ένα Σαββάτο βράδυ καλέ μια Κυριακή
    τον ήλιο το φεγγάρι, καλέ, παρακαλεί

    Ήλιε μου φώτισέ τον φεγγάρι μου
    πάνε και μίλησέ του για χάρη μου

    Γυρίζει κι αρμενίζει καλέ στα πέλαγα
    τους πειρατές θερίζει καλέ και τους χαλά

    Στον ήλιο στο φεγγάρι και στη βροχή
    και μένανε μ' αφήνει έρμη και μοναχή

    Γαλέρα ανοίχτηκε μάτια μου με το βοριά
    στη μάχη ρίχτηκε μάτια μου και στον καυγά

    Μέσα σ' ένα σινάφι πειρατικό

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή