Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

Κάτσε πίτα να σε φάω

Σήμερα απόψε στα γραφεία του συλλόγου μας στο χωριό ο Πολιτιστικός σύλλογος Λειβαδίων«Ο Άγιος Κωνσταντίνος» θα κόψει την βασιλόπιτα. Υπενθυμίζω στους Λειβαδιανούς που μένουμε στην Αθήνα ότι το Σάββατο 30 Ιανουαρίου, (στις 20:30 Ξενοδοχείο ''Αμαλία'', Λεωφόρος Αμαλίας 10) να είμαστε όλοι εκεί για να κόψουμε μια ακόμη πίτα. Φυσικά και στις δυο εκδηλώσεις θα τσιμπήσουμε κάτι ελάχιστο, έτσι για την καρδιά!
Πρόεδρε και Δ. Σ. στο N. Y. πότε θα κόψουμε πίτα;
-
Αλλά επειδή «Ουκ επ' άρτω μόνω ζήσεται άνθρωπος» και για να μην ξεχνάμε τα φωτεινά μυαλά (και οχι μόνο) που πέρασαν από τον τόπο μας...
Σαν σήμερα "πέθανε" στη φυλακή το 1853 ο Θεόφιλος Καΐρης
-

61 σχόλια:

  1. Καλημέρα.

    Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζανε και δεν τα είπαμε (Ιωάννης, Ιωάννα, Φάνης, Φώτης κλπ).
    Να τους χαιρόσαστε και να τους χαιρόμαστε.

    Σήμερα όλοι στον Σύλλογο για την κοπή της πίτας.
    Boul-boul να περιμένεις φωτογραφίες.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ... ΠΕΣΕ ΠΙΤΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίνα δικό σου:
    http://www.youtube.com/watch?v=3PPdncX-EO8

    Λωνίδη περιμένω, φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://troktiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_491.html

    ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΠΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΧ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ... ΧΙΚ ΧΙΚ ΧΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίνα έχεις πάρει iΡhone και δεν μου το λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι,τι,τι πήρε το Κορινάκι,πείτε μου και εμένα....
    Καλό μεσημέρι,φιλιάααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΑ ΒΟΥΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ...
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα σε ολους και σε ολες!
    κουτρουλακι,γιατρε,αφεντικουλι....
    i love gou ολες!
    τα λεμεεεεεε!!! βγαζω τον σκυλο μου βολτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΚΥΛΟΜΑΝΟΥΛΑ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναμαι ξανα!
    γιατρε το πρωι εφυγα καρφι και δε σου απαντησα....
    ΣΑΦΩΣ και αρχισαν οι σκυλουποχρεωσεις! μονο που δεν το νιωθω υποχρεωση...το σκατουλι μου εχει γινει απαραιτητο....βγαινω εξω και το σκεφτομαι....αστα ρεζιλι σου λεω η σκυλομανουλα...ηρθε και ο εκπαιδευτης και τον ζοριζει (θετικα παντα αλλα ζορισμα) με το να βαδιζει διπλα μας στην βολτα και θελω να του σπασω το κεφαλι(του εκπαιδευτη!) αλλα τι να κανουμε ειναι η ρατσα τετοια που θελει εκπαιδευση αλλιως θα κανουμε σερφιγκ μαζι του αργοτερα....
    αυτα η χαζομανουλα του Τζοϊ!

    πως ειστε blogοπαιδα? εγω απο την Δευτερα νυχτερια παλι για 2 εβδομαδες! δεν αντεχεται......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καψοράχη μου,μπράβο που πήρες εκπαιδευτή.Εμένα με παει καρότσάκι το θηρίο μου.
    Ασε που τώρα "ζητάει" και το τι τραβάω δεν λέγετε.Οτι σκύλος ειναι ελεύθερος εδώ έχει έρθει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ SEXY ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΑΥΤΟ ?
    http://troktiko.blogspot.com/2010/01/jessica-rabbit.html
    ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΕΧΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαχααχαχααχαχαχααχα
    χαχαχαχαχαχαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά,το τι τρέλα υπάρχει στον κόσμο δεν λέγετε....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Την άλλη που ηθελε να γίνει αιλουροειδές,την έχεις δει????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ Ε? ΠΟΛΥ ΤΡΕΛΑ ΟΜΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ... Α ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΠΑΤΡΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΤΗ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάω να κυνηγήσω εναν γαμπρό και έρχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΛΛΕΣ ΖΗΤΑΝΕ ΓΑΜΠΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΜΠΡΕ ? ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μα τι επιμονή ειναι αυτή????
    Ειναι να το λυπάσαι...
    Τον έχω βρέξει 2-3 φορές και πάλι εδώ ειναι....
    Και δώστου κλάμα η δικιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και εγώ απο το πρωί Κορίνα εχω πονοκέφαλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ... ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ... ΦΤΟΥ ΜΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το ξέρω,αλλα αν δεν τα διωξω εστω και για λιγο δεν θα σταματήσει η Βέρα την γκρίνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ειναι που πέτυχε η επέμβαση....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙ ΠΑΘΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΟΖΑ ΒΛΕΠΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΛΑ ΣΟΥ JESSICA ... XA XA XA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ολα τα καταλαβαίνεις πιά.....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λοιπόν μολις είδα λίγο Παρλιάρο και εχω λιποθυμήσει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΕΧΩ ΣΙΕΛΟΡΡΟΙΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. χαχαχαχαχα,και εγώ αλλά μ'αρέσει...χαχαχα
    Καλέ που πήγε το αφεντικό!!!
    Ισχηρη έκριξη σε κάδο στον Αγνωστο Στρατιώτη,λεει τώρα το ΜΕΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευτυχως ειχαν ειδοποιειθει και ειχαν κόψει την κυκλοφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΩΡΕ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΘΑ ΕΧΕΙ MEETING ... XE XE XE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πως έγινε αυτο βρε παιδια...δεν φυλάγεται τίποτα πιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν γίνετε, ολοι οι δρόμοι ειναι γεμάτοι κάδους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΕΤΗ ΠΑΝΟΠΛΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυριο αν δείτε στο Μετρό κανέναν χωρίς παντελόνι μην τρομάξετε
    from troktiko by troktiko

    ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ

    Αυριο ειναι η παγκόσμια μέρα "στο μετρό χωρίς παντελόνι"! Το καθιέρωσαν πρόπερσι η ομάδα του Improv Everywhere και έχει γίνει μόδα. Αν δείτε λοιπόν κανέναν στο Μετρό χωρίς παντελόνι θα ξέρετε τι φταίει
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αύριο είναι η μέρα:
    Με την ρόμπα στον καναπέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ε ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ ΤΣΟΥΡΕΚΑΚΙ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΟΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. συγνωμη κοριτσια...αργησα...ειχα μια δουλεια στον Αγνωστο στρατιωτη!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΙΑΣΤΕ ΤΗΝ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τελικα δεν ειναι γραφτο να τα πουμε!
    ηρθαν επισκεψεις!
    φιλια πολλα και αν προκανω θα ξαναμπω...να πω καληνυχτα!

    ααααααααααα!!!!ααααααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή