Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας στα Λειβάδια

Πολιτιστικός σύλλογος Λειβαδίων«Ο Άγιος Κωνσταντίνος»
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην στέγη του συλλόγου μας η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Η συμμετοχή ήταν αθρόα τόσο από τα μέλη όσο και από τους φίλους μας. Στην εκδήλωση μας παραβρέθηκαν ο έπαρχος Άνδρου κ. Μαλταμπές Ιωάννης, ο δήμαρχος Άνδρου κ. Βάμβουκας Εμμανουήλ συνοδευόμενος από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου κ. Θεολόγου Νικόλαο καθώς και εκπρόσωποι τοπικών συλλόγων.
Το πρώτο φλουρί έτυχε στον Δήμαρχο κ. Βάμβουκα Εμμανουήλ και το δεύτερο στον κ. Μαραβελή Σταμάτη. Τους ευχόμαστε να είναι τυχεροί πάντα. Τέλος τις θερμότερες ευχαριστίες μας στις κυρίες του χωριού μας που για άλλη μια φορά βοήθησαν στην υλοποίηση της εκδήλωσης. Το Δ. Σ.
-

Δυστυχώς ο φωτογράφος αντιμετώπισε ένα τεχνικό πρόβλημα και δεν μπόρεσε να μας στείλει και άλλες φωτογραφίες. Συμβαίνουν αυτά. Δεν πειράζει. Και του χρόνου!

32 σχόλια:

  1. kai tou xronou naste kala

    to soimou vlepo pire protei thesi,stin foto.

    paidia simera exome ena krio.12 f
    kalisas mera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και του χρονου παιδια να ειστε καλα!
    γεια σου προεδρε ομορφοπαιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προς Δημήτρη

    Το σόι μας βγάζει ωραίες γυναίκες και λεβέντες άντρες αμ πως !!!


    Τρυπιομπουγέλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου παιδιά,να είσαστε καλά και να την ξανακόψετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα, μόλις μίλησα με την θεία Ελένη. Μου είπε λοιπόν ότι ο σύλλογος έκοψε ένα κομμάτι πίτα και για μένα. Ο Λωνίδης είπε: “μα πως θα το πάρει” και η Γαρουφαλιά βρήκε λύση! Το πήγε στη θεία Ελένη που το ευχαριστήθηκε πολύ! “ήταν πολύ νόστιμη πίτα” Ευχαριστώ λοιπόν πολύ τον σύλλογο το Δ. Σ. και τον Λωνίδη. Θεία Ελένη χαλάλι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρυπιομπουγέλα καλή χρονιά!

    12f N. J. 16c στην Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θεία Ελένη είσαι μούρλια! (σαν να την ακούω να μου λέει "ναι βρε Αννα, τι να κάνω η κουτρούλα")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. `'~,.,~'`'~,.,~'`'~,.,~'`'~,.,~'
    `'~,.,~'`'~,.,~'`'~,.,~'`'~,.,~'
    `'~,.,~'`'~,.,~'`'~,.,~'`'~,.,~'
    <.•´¯`•
    `'~,.,~'`'~,.,~'`'~,.,~'`'~,.,~'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πίνω για να ξεχνώ τον πόνοοοοοοο...χικ,χικ,χικ. . .
    . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://www.youtube.com/watch?v=00BJtvFkQPU&feature=fvhl
    Google Nexus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατάλαβα....κάποιος θα έχει τρεχάματα....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ μου αρέσει και εμένα,χμ,χμ,χμ,λές να δώσω και εγώ παραγγελιά????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΝΑ'ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΣΑΣ!!!

    ΟΛΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ...

    ΣΤΟΥΣ ΕXTRA ΤΥΧΕΡΟΥΣ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΘΕΙΑ ΕΛΕΝΗ, ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έκρυψα το πρόσωπό μου

    Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
    Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
    Πρώτη εκτέλεση: Αντώνης Ρέμος

    Μες στις παλάμες μου κρατώ
    το όνειρο που ράγισε
    το όνειρο που μάτωσε
    μ' εκείνο το φιλί

    Κι όπως με κοίταζες γλυκά
    ψιθύρισες δειλά ένα γεια
    και στη φτωχή μου την καρδιά
    έπιασε βροχή

    Κι έκρυψα το πρόσωπό μου
    για να μη με δεις
    μη σου μείνει η εικόνα αυτή
    και στεναχωρεθείς
    μα όταν έκλεισες την πόρτα
    τα χαράματα
    τότε ξέσπασα αγάπη μου σε κλάματα

    Και φωνάζω τ' όνομά σου
    σπάω πράγματα δικά σου
    και το άδικο με πνίγει
    που τελειώσαν όλα ξαφνικά

    Και με μένανε θυμώνω
    που έκρυψα καλά τον πόνο
    και σε άφησα να φύγεις
    από τη ζωή μου έτσι απλά

    Μες στις παλάμες μου κρατώ
    το σύννεφο που έμεινε
    το σύννεφο που έγινε
    το δάκρυ απ την ψυχή

    Θυμήθηκα όσα ζήσαμε
    μισήσαμε ή αγαπήσαμε
    και στη φτωχή μου την καρδιά
    πάλι έπιασε βροχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καληνύχτα μελωδικό Κουτρουλό, καληνύχτα blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεία σου Κ.Π.Π μου,φιλάκια.Καληνύχτα αφεντικούλι,Καλη σας νύχτα και αύριο με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. TESTING TESTING HOUSTON HERE.DO YOU READE ME ??

    TRIPIOBOUGELA opeo to soimas EEE
    yiati krivese kai xathikes.nase kala, kai as min mas les pia eisai

    ΑπάντησηΔιαγραφή