Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Λόγω της ημέρας

Αντωνάκης: Αυτό που σου λέω
Ελένη: Αυτό που σου λέω εγώ.
Αντωνάκης: Σύνελθε Ελένη.
Ελένη: Σύνελθε εσύ, Αντωνάκη.
Αντωνάκης: Πρόσεχε, Ελενίτσα, γιατί εγώ είμαι παλάβρας. Δε λογαριάζω τίποτα. Παίρνω αυτή τη στιγμή το καπελάκι μου και φεύγω.
Ελένη: Άκουσε να δεις Αντωνάκη μου… δέκα χρόνια μ’ έπρηξες «παίρνω το καπελάκι μου» και «παίρνω το καπελάκι μου». Ε, λοιπόν πάρε το καπελάκι σου και ώρα καλή στην πρύμνη σου και αγέρα στα πανιά σου.
Αντωνάκης: Αααααα, με καπέλωσε. Φεύγωωωω... Φεύγωωωω...

-
Λόγω της ημέρας δείτε εδώ την υπέροχη κλασική ταινία.
-
Χρόνια πολλά στους Αντώνιδες και τις Αντωνίες. Χρόνια πολλά faoudi
-

27 σχόλια:

  1. ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΚΑΠΕΛΩΣΕΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΡΑΧΑΤΙ ...
    ΣΑΣ ΧΑΡΙΖΩ ΑΥΤΟ ... ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ...

    http://www.youtube.com/watch?v=BX3Ztxtm6F4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ... ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΟΛΟΙ ΜΠΡΕ ΕΙΔΑΤΕ ΛΙΑΚΑΔΑ ΚΑΙ ΒΟΛΤΑΡΕΤΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα από την χειμωνιάτικη Άνδρο.
    Χρόνια Πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν.
    Χρόνια Πολλά Φαούδι. Ασύστατη να χαίρεσαι τον υίο. Η κυρία με το σκυλάκι να χαίρεται τον γαμπρό της. Βετουλάκι να χαίρεσαι τον πατέρα και την κόρη. Χρόνια Πολλά στον Αντώνη Μ., την Αντωνία Π., Αντώνη Κ., Αντώνη Γ.
    Ξάδερφε Χρόνια Πολλά για τα γεννεθλιά σου.
    Sorry αν ξέχασα κανένα.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ταινία και αυτή...λατρεμένη και νομίζω ότι την έχει απόψε στο STAR.
    Χρόνια πολλά και καλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα.
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρόνια πολλά καλά και ευτυχισμένα σε όλους τους εορταζόμενους
    κουτρουλάκι ναι σήμερα έχει Αντωνάκη... ένεκα της ημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλο μεσημερι και χρονια πολλα στους εορταζοντες και ειδικα στο ανηψουδι Αντωνια....
    εφετο εχουμε εναν μειον.....εναν αλλα Λεων.....στην μνημη σου με αγαπη ....γιατι οι ανθρωποι φευγουν οταν ξεχνιουνται....

    φιλια Κυριακατικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διαφήμιση σε κυριακάτικη εφημερίδα:
    Δεν έχετε χρόνο; Εμεις σιδερώνουμε για εσας! Απλά, Υγιεινά, οικονομικά.
    Κόστος: Ρούχα 2 πλυντηρίων 25€ ρούχα 4 πλυντηρίων 35€ Έρχονται σπίτι παραλαμβάνουν τα ρούχα και σε 1-2 μέρες τα επιστρέφουν στη πένα.

    Τζάμπα πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μια γνωστή μου δίνει 10€ το πλυντήριο αλλά τα πάει και μετά πάει και τα παίρνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 25x20 ημέρες που σιδερώνω τον μήνα μόνο 500 απο το σίδερο,βάλε μαγείρεμα (σπέσιαλ,όχι ότι κι ότι!),καθάρισμα και εξωτερικές δουλειές 3 ατόμων...πόσο πάει?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κουτρουλο μου .....και ανασφαλιστη...αυτο που το πας?
    δεν τους τραβας καμια απεργια λεω εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εδώ ούτε να αρρωστήσω δεν μπορώ,για απεργίες είμαι...και απο εμένα θα βγει η απεργία μετά...απαπα,ασε καλύτερα....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δικιο εχεις! και εγω το σκεφτηκα αλλα δεν το επραξα.....
    φιλακια πολλα παω να συνεχισω το ....επαναστατημενο σιδερωμα! χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ξυπνησε το φιλαθλο πνευμα του αφεντικου!!!!
    ισα ρε πρωταθλητες......καθε 20 χρονια καλα ειναι....χιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχουν πρασινίσει από το περίμενε....χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρύα εχουν πιάσει απο την ακινησία...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. προσπαθω να ανοιξω μια ωρα τον λογ/σμο μου και κολλαω!
    οι πρασινοι φταινε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βoul-boul xαίρεσαι πιστεύω επειδή είμαστε μπροστά 7 βαθμούς. Ε! λοιπόν κι εγώ αναφωνώ..Τριφυλλάρα Ολέ. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 7 ΒΑΘΜΟΥΣ...ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΕΞΩ. ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ -7. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΧΑΣΑΜΕ.ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλη καρδια ανωνυμε Γ!!!!!
    η αληθεια ειναι οτι βαρεθηκαμε και τοοοοοοοσα χρονια! ειπαμε μια χρονια να ξεκουραστουμε!!!!

    φιλια και καλημερες σε ολους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα φίλαθλοι. Χρόνια Πολλά σε όσους γιόρταζαν χθές. Καλή εβδομάδα να έχομε, αν και ξεκίνησε περιέργα. Μπήκα σε ένα γραφείο χωρίς ρεύμα, οπότε και χωρίς θέρμανση. Μόλις το έφτιαξαν και δεν μπορώ να ζεσταθώ ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρααααααααααααα.
    Χρόνια Πολλά στους Αντώνηδες και στις Αντωνίες.
    Χρόνια Πολλά στους Θανάσηδες και στις Αθανασίες.
    Χρόνια Πολλά στο Θανασάκη μου.
    Σας κερνάω νουγκατίνα από του Λυγίζου αυτή με το γλάσο από πάνω!
    Μμμμμμμμμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή