Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Τέλεια θέα!


Σήμερα σχόλασα νωρίς, μέσα στο μετρό τρωγόμουνα. "Μα που να πάω, που να πάω" Τελικά κατέβηκα Μοναστηράκι. Πήγα στο μαγαζί μιας μεγάλης αλυσίδας (δεν εννοώ τον Θανάση με τα σουβλάκια του που είχε μια τεράστια αλυσίδα από κόσμο) Χάζευα λοιπόν ανόρεχτα τα ηλεκτρονικά. Αγόρασα ένα καλώδιο USB, ένα cd του Joe Dassin!!! Όταν έφτασα στον τελευταίο όροφο είδα μια ανοικτή πόρτα, βγήκα στο μπαλκόνι και αντίκρισα αυτό που βλέπεται. Θα μου πείτε στο Μοναστηράκι ήμουνα τι περίμενα να δω τις πυραμίδες; Σωστό κι αυτό... αλλά πείτε μου δεν είναι η τέλεια θέα; Ωρες - ώρες σκέφτομαι ότι οι δυτικοευρωπαίοι μας ζηλεύουν γι' αυτό ανεβάζουν τον τόκο! Τις περισσότερες ώρες όμως σκέφτομαι πως αν είμαστε λιγότερο κατεργάρηδες θα ήταν πολύ καλύτερα. Αλλά "κανείς δεν είναι τέλειος"
-

16 σχόλια:

  1. Βρε παιδιά τι cd είναι αυτό! Το καλύτερο που αγόρασα τον τελευταίο καιρό! Super. Την έχω καταβρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν είχε κολλήσει στην προηγούμενη ανάρτηση και έγραφα,έγραφα και μετά μου έκλεισε η πόρτα στα μούτρα....ας το καλό!!!!
    Ποιό είναι το cd?????
    Το θέλω και εγώώώώώώώ....!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οσο για τη θέα δεν υπάρχει αμφιβολία αφεντικούλι...ΤΕΛΕΙΑ ΘΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΑ ΘΕΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕ ΑΡΧΗ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΕΤΑ ΔΙΑΣΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ... ΑΧ ΑΧ ΑΧ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΧ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λές να συναντιόμαστε και να μη το ξέρουμε!!!!
    Και εγώ τα παιδικά μου χρόνια στην πλάκα και στα γύρω τα πέρασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ap tou vraxnou tin travikses ??
    tin foto.
    ma pio topio einai xa xa h mesaria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιά σου βρε ΔΗΜΗΤΡΗ,οτι θέλει ο καθένας βλέπει....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ap to poli krio thabosan ta matiamou xaxa

    ade yia naste kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εσύ ΔΗΜΗΤΡΗ να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕΣ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    HI DIMITRIS ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ? ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΗΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και αύριο θα κααααααθομαι!!!!!!!!!!
    πολύ καλησπέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακόμα ειμαι στη φάση της οικονομίας και δεν έχω πολλές αποδείξεις,χαχαχα
    Θα το φτιάξω όμως και αν τα βρώ σκούρα θα φωνάξω....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΓΩ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εγω παλι ενα πραγμα περιεργο....για πλουσιου κορη με προοριζε ο Μεγαλος και τελευταια στιγμη ειδε τον Ηλια που κοιτουσε αμεριμνα και Αντριωτικα και με εδωσε σε αυτον!
    ψωνιζω και παω να φυγω αγερωχη!με κυνηγησε σημερα η κοπελα απο το σουπερ μαρκετ φωναζοντας "κυρια η αποδειξη σας!"
    με κοιταζε ο κοσμος σαν ufo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή