Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Μαύρα μάτια... μαύρα καστανά μαλλιά


1954 Κατερινούλα, Κατίνα

38 σχόλια:

  1. Καλημέρααα. Χειμώνας βαρύς που τα αρνάκια παγώνει. Τι γλυκειά φωτογραφία με κομψές δεσποινίδες. Πολύ όμορφο το φουστάνι της μαμάς σου, Κουτρουλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα ξαδελφη, κάνει κρύο;
    Η Κατερινούλα και η νονά μου κούκλες ηταν και παραμένουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ...
    ΤΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΒΑΡΥΣ ΕΛΑ ΑΠΟΨΕ ΝΩΡΙΣ ... ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΣΜΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΥΠΕΡΟΧΗ ΦΩΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίνα καλημέρα, έβλεπα στο mega τον Γερουλάνο. Α πα πα ! Αχ, αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΜΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιτέλους η Άνδρος χειμωνιάτικη. Κρύο, ψιλόβροχο, μαύρος ουρανός. Πολύ θα ήθελα να ήμουν σπίτι μου με ένα ζεστό καφέ, αραχτή να βλέπω τηλεόραση. Τυχερές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τίποτα καλύτερο δεν έχει να δεις? Πιο ευχάριστα είναι τα παιδικά προγράμματα, παρά αυτά που βλέπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάω να κάνω καμμια δουλεια αρκετα τεμπελιασα. Τα λέμε αργότερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μου αρέσει ο Γερουλάνος. Απορώ τι του βρίσκεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βροχή και σήμερα

    Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
    Μουσική: Γιάννης Σπανός
    Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη

    Βροχή και σήμερα, βροχή στη στέγη μας,
    βροχή στη πόρτα μας, ατέλειωτη βροχή
    Και εσύ στα σύνορα, σ' ένα χαράκωμα
    Και γύρω ο θάνατος, ατέλειωτη βροχή

    Εγώ στα σύνορα, σε κάποιο γράμμα μου
    Βαθιά στη χλαίνη σου, γλυκά να σε πονώ
    Και συ στο σπίτι μας, παντού τα χνάρια σου
    Παντού τα μάτια σου, πληγές στο δειλινό

    Βροχή και σήμερα κι ούτε ένα γράμμα σου
    Κι ούτε ένα μήνυμα στον μαύρο ουρανό
    Φυλάξου αγέρα μου, φυλάξου αγρύπνια μου
    Φυλάξου αγόρι μου, από τον κεραυνό

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ θλιβερό τραγούδι, όποτε το ακούω κλαίω. Ταιριάζει με την ημέρα. Γειά σου Κουτρουλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χειμώνας

    Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου
    Μουσική: Χαρούλα Αλεξίου
    Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

    Καλωσορίζω ακόμα ένα χειμώνα
    κίτρινα φύλλα πέφτουνε στη γη
    Γύρω μου πρόσωπα γυμνά και μόνα
    ρίχνουν τα φύλλα τους κι αυτά στο χώμα

    Κάτι συμβαίνει σαν να φύγαν όλοι
    κορμιά ερείπια μόνα τους γυρνούν
    δεν είναι μάνα τους αυτή η πόλη
    ν’ ανοίξει μια αγκαλιά να μπούνε όλοι

    Νάνι νάνι- νάνι -νάνι να
    κοιμηθείτε όλοι φρόνιμα
    νάνι- νάνι-νάνι- νάνι να
    φυλαχτείτε από τ’ ανθρώπινα

    Δεν είναι μόνο τα σπουργίτια φως μου
    τ’ αδέσποτα παιδιά των φαναριών
    είναι το κρύο στην καρδιά του κόσμου
    είναι ο χειμώνας που φωλιάζει εντός μου

    Νάνι νάνι- νάνι- νάνι να
    κοιμηθείτε όλοι φρόνιμα
    νάνι-νάνι- νάνι -νάνι να
    φυλαχτείτε από τ’ ανθρώπινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημερα κι απο εμενα!
    Σαββατιανα κανω που ελεγαν και οι μαναδες μας...δηλαδη κοινως φασινα!

    ομορφιες κλασσικες στην φωτο! αρωμα γυναικας αιωνιας κλασικης σαν παλιο αμαξι και παλιο κρασι που παντα μενουν ομορφα!
    μακαρι και εμεις ετσι!(που δεν το βλεπω!)

    Γερουλανος??δηλ ως αντρας ???μμμμ!εχω την ταση τους πολιτικους να τους βλεπω με μισο ματι και προκαταληψη...χωρις φυλο....ετσι μπορει να σκασει μυτη και κανενας ωραιος και να μου περασει ντουκου....αυτος τωρα....πολυ baby face για μενα που ως γνωστον μου αρεσουν οι ματσο αντρες οι μελαχροινοι...οι "αλητοφατσες"και οι "τυποι"....ΑΚΟΥΣ ΓΟΗΤΑ? σαν εσενα
    ενα πραγμα!(ποτε ποτε διαβαζει εδω μεσα.. χι χι!)

    κοριτσακια γλυκα σας αφηνω τωρα εχω ραντεβου με εναν τυπο σαν κι αυτον που περιγραφω πιο πανω.....τετζερη τον λενε!!!!



    τα καινουργια τραγουδια της Χαρουλας.....κοβω φλεβα....


    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καψοράχη λυπάμαι δεν ταιριάζουν τα γούστα μας! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα που λέτε για πολιτικούς...στη πίτα θα έχουμε και παρουσία πολιτικών-βουλευτών ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αφεντικο.....ωραια...αν πεσουμε μαζι σε μοιρασια δεν θα τσακωθουμε! χι χι χι!!!!


    Κουτρουλο...ελπιζω οχι....οσο ημουν στο συλλογο καταπιεζομουν με δαυτους!
    αλλα .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σίγουρα θα έχουμε πολιτικούς. Χάνουν τέτοια ευκαιρία!
    Εμένα μου είναι αδιάφοροι, δεν τους εκτιμώ (δεν φταίω εγω γι' αυτό)
    Δεν τους γουστάρω, ειδικά όταν προσπαθούν να το παίξουν άνετοι, σύγχρονοι. Ειδικά όταν γίνονται μελό, περισσότερο ακόμη όταν βγάζουν λόγους. Για να αλλάξω γνώμη πρέπει να προσπαθήσουν πολύ. Πράγμα ανέφικτο γιατί δεν τους ενδιαφέρω... α ρ α τους αγνοώ και δεν τρέχει κάστανο.
    Άλλωστε το σημαντικό στην πίτα είμαστε όλοι εμείς. Σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απλά θέλω να ρωτήσω αν έχουν προσφέρει έστω και ελάχιστο στο Σύλλογο,και αν ναι πάει καλά,αν όχι όμως,τότε γιατί τους καλούν????
    Έτσι απλά ρωτάω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προφανώς έτσι συνηθίζεται.
    Η ευγένεια είναι ένας άλλος λόγος.
    Τι να προσφέρουν στον σύλλογο;
    Εγώ δεν θέλω τίποτα. Δεν καταδέχομαι
    Ναιαιιι!

    Τηλεφωνώ σε κόσμο να έρθει στην πίτα.Το έχω πάρει πολύ ζεστά.
    Βρε κάτι μου θυμίζω από τα παλιά! χε, χε!

    Γεια το βράδυ, βγαίνω εξω! YES!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΧΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ....
    Τέλος πάντων εγώ ερχομαι για το Σύλλογο ...
    Εγώ εδώ στη λάντζα....
    ΑΧ,ΒΑΧ ΚΑΙ ΩΩΩΩΩΧ, μαζί....
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. KALO SAS APOGEYMA APO TO N.J.EPITELOUS ANEVIKE O YDRARGIROS LIGO-8 PANO APO TO MYDEN C-KAYSONAS OUF OUF.WRAIA H FOTO,KOUKLES OI KOPELES,ALA EXO MIA APORIA,EISAI SIGOURH BOULAKI OTI EINAI H ELENH???.H ELENH TO 54 HTAN MIKRH, PEIGENAME SXOLEIO,H LATHOS HMEROMINIA,H LATHOS KOPELA EINAI,BOULAKI EKSETASETO!!!!!!!!!PANTOS OPOIA KI'AN EINAI,EINAI KOUKLA. KALH SYNEXEIA,KAI KALA NA PERNATE,KALO AYRIO, FILIA. AAAA EPISEIS XRONIA POLLA SE OSOUS GIORTAZOUN AYRIO,ANTONIES KAI ANTONIDES NANE PANTA KALA KI'EYTYXISMENOI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ΗΛΙΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ???ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΤΗΝ ΓΑΛΑΝΟΥ ΤΗΝ ΞΕΡΩ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΦΟΡΕΜΑΤΑΚΙ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μάλλον δεν ειναι η ΕΛΛΈΝΗ Η ΓΑΛΑΝΟΥ...
    Πάντως το ενα κοριτσάκι ειναι η μαμά μου...
    Γεια σου KOULOURITSA,εδώ επιτέλους ήρθε το κρύο...9c εχω αυτη την στιγμή και ρίχνει ψιλόβροχο συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μπρρρρρρρρρρρρ κρύο πολύ πολύ
    κανα ρακάκι κανείς???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ,δεν πρόλαβες Φλώ μου...
    Ηρθα απο την βόλτα με τη Βέρα και το ήπια μόνη μου γιατί είχα παγώσει....Είναι ο αέρας που σε περνά και σε παγώνει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. στην υγειά σας βρε παιδιά!
    ενα ρακάκι και ενα τραγουδάκι

    Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
    Μουσική: Γιάννης Σπανός
    Πρώτη εκτέλεση: Καίτη Χωματά


    Σκέπασ' η νύχτα το πρωί
    τη μοναξιά μου να μην δει
    την ερημιά μου σου φέρνω
    δίπλα σου γέρνω και προσκυνώ.

    Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω
    δάκρυα ποτίζω τον ουρανό.

    Πού ταξιδεύεις και γελάς
    πες μου γιατί δεν μ' αγαπάς
    μ' άστρα κεντώ τα μαλλιά σου
    μα την καρδιά σου δεν την κρατώ.

    Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω
    μήτε κι ελπίζω να γιατρευτώ.

    Βάζω το χέρι στην καρδιά
    και σου ζητώ παρηγοριά
    η ερημιά που με πνίγει
    μέσα μου σμίγει το στεναγμό.

    Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω
    και τριγυρίζω δίχως σκοπό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ναι κουτρουλάκι
    άλλες εποχές ε?
    και μια και είναι καινούργια μέρα χρόνια πολλά στην γλυκιά αντωνία
    καληνύχτα και καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΡΑΧΑΤΙ ...
    ΣΑΣ ΧΑΡΙΖΩ ΑΥΤΟ ... ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ...

    http://www.youtube.com/watch?v=BX3Ztxtm6F4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ... ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή