Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

Στάξε μου λίγο λεμόνι…


Λεμόνια παντού, λεμόνια για όλους, για τα ψάρια του Σαργού, για τα κέφια της Καψοράχης, για τα φαγιά του Κουτρουλού, για τα γλυκά της Πασταφλώρας. Λεμόνι και Λειβάδι είναι ένα. Φυσικά δεν νομίζω να υπάρχει Λειβαδιανός, εκτός Άντρου που να μην του κακοφαίνεται κάθε που αγοράζει λεμόνια. Να τώρα δα νομίζω πως κρατώ στο χέρι ένα λεμόνι που μόλις έκοψα από τον κήπο μου. Το χαράζω με το νύχι, τ’ άρωμα του δροσίζει τη πόλη και μου αλλάζει την διάθεση...

89 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΥΡΩΔΑΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!


    Λε μωρέ λεμονάκι μυρωδάτο
    Λεμονάκι μυρωδάτο
    κι από περιβόλι αφράτο

    Μη μώρε μη παραμυρίζεις τόσο
    μη παραμυρίζεις τόσο και με κάνεις και θυμώσω

    Κι αν μώρε κι αν θυμώσεις παλικάρι
    κι αν θυμώσεις παλικάρι κάτσε νάβγει το φεγγάρι

    Να μώρε να σε δω να σε γνωρίσω
    να σε δω να σε γνωρίσω και να σε καλορωτήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσθηρ,ποια βιβλικη σκορπας
    περνωντας μεθη?
    Ρουθ δε μιλας?
    γιατι τρεκλιζουμε οι διακοσιοι?

    Νικος Καβαδιας

    ασχετο!αλλα μου αρεσει,και οπως ειδα τα λεμονια αυτο θυμηθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι όπως είναι και χονδρόφλουδα,να τα κόψεις λεπτά λεπτά φετάκια και να γεμίσεις την κοιλίτσα του σαργού,και το λειβάδι να μοσχομυρίσει!!!

    Ηλίας Μαμαλάκης

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
    ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΦΩΤΟ ΤΗΣ BOUL!ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΕΤΣΙ ΝΑ ΞΕΔΩΣΩ ΛΙΓΑΚΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ!
    ΕΝΕΚΑ Η ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ!
    ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΩ ΑΝΔΡΟ ΖΗΛΕΥΩ ΤΟΥΣ ΜΠΑΞΕΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΜΟΝΙΑ!
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΞΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ!
    ΟΥΦ ΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΞΑΛΑΦΡΩΣΑ!
    ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕΣΩ BLOG!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΜΟΥ Η ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΙΤΣΑ ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ ΠΑΝΤΑ ΕΤΡΙΒΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΛΕΜΟΝΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΣΟΜΠΑ !!!
    ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΑΣΠΡΑ ΚΑΙ ΑΠΑΛΑ ΣΑΝ ΚΡΙΝΑ!!!
    ΕΒΑΖΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΛΑΚΩΝΟΥΝ!!!
    ΑΧ ΛΕΜΟΝΑΚΙ ΠΟΣΕΣ ΘΥΜΗΣΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λεμόνι στην πορτοκαλιά, μωρό μου
    είμαι στην α-γκαλιά σου
    Σε μένα δίνεις τα φιλιά, μικρό μου
    μα σ’ άλλον τη-ν καρδιά σου

    Φυσάει βοριά--ς απ’ το νοτιά
    κι όλα τα παίρνει πέρα
    Αγάπες, όνειρα, φιλιά, γλυκό μου
    και σκοτεινιά-ζει η μέρα
    Νίκος Παπάζογλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειδατε?χρειαζεται μονο μια εικονα για να ξεδιπλωθει ολο το καλλιτεχνικο μας πνευμα!αλλος με στιχους,αλλος με θυμισες αλλος με τασεις φυγης γεματες ευαισθησια!
    ειμαστε φοβερη και ευαισθητη blogoπαρεα!!!
    η μηπως ειναι μιας μορφης αντισταση σε ολα αυτα τα τρομερα και απαισια που μας περικυκλωνουν και μας βομβαρδιζουν την ψυχη?
    ενα παραθυρο που ανοιγουμε να ανασανουμε λιγο καθαρο αερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα παιδιά τι ωραία ανάρτηση!
    Και επειδή εγώ είμαι από την Ήπειρο σας αφιερώνω αυτό το παραδοσιακό!
    Να είσαστε όλοι καλά όπως βλέπετε δεν σας ξεχνώ!

    Μωρη κοντού- μωρη κοντούλα λεμονιά,
    Με τα πολλά λεμό- λεμόνια, Βησσανιώτισσα,
    σε φίλησα κι αρρώστησσα
    και το γιατρό δε φώναξα.

    Πότε μικρή, πότε μικρή μεγάλωσες;
    Κι έγινες για στεφά- στεφάνι, Βησσανιώτισσα,
    σε φίλησα κι αρρώστησσα
    και το γιατρό δε φώναξα.

    Χαμήλωσε, χαμήλωσε τους κλώνους σου,
    να κόψω ένα λεμό- λεμόνι, Βησσανιώτισσα,
    Σε φίλησα κι αρρώστησσα
    και το γιατρό δε φώναξα.

    Για να το στύ- για να το στύψω να το πιω,
    να μου διαβούν οι πό- οι πόνοι, Βησσανιώτισσα,
    σε φίλησα κι αρρώστησσα
    και το γιατρό δε φώναξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σε βαζω και σενα ασχετε στην blogoπαρεα! και στο VENCEREMOS μου!
    καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χτες ακουσα τη πιο ελπιδοφορα και υπεροχη ειδηση των τελευταιων καιρων!
    αγνωστοι κουκουλοφοροι ορμησαν σε super market γεμισαν(εκλεψαν) πολλα καροτσακια με τροφιμα ορμησαν στην διπλανη λαικη και μοιρασαν τα τροφιμα σε ηλικιωμενους και μη!!!!
    χαιρομαι γιατι δεν εχουν τελειωσει ολα με το ανθρωπινο γενος!
    λυπαμαι γιατι δεν τολμω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΣΥΝΤΑΓΗ LEMON PIE,ΠΟΥ ΜΕ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΕΝΘΥΜΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΠΟΛΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΤΗ ΕΙΣ ΤΗΝ Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ.
    Η ΜΗΤΗΡ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΘΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΑΣ!

    Lemon Pie (Λεμονόπιτα)
    ΥΛΙΚΑ

    Για τη ζύμη:
    1 ½ φλιτζ. Αλεύρι
    80 γρ. Βιτάμ
    50 γρ. Νερό
    ½ κουτ. γλ. Αλάτι


    Για τη κρέμα:
    1 ½ φλιτζ. Ζάχαρη
    ½ φλιτζ. Corn Flour
    ¼ κουτ. γλ. Αλάτι
    1 ½ φλιτζ. ζεστό Νερό
    6 κρόκοι Αυγών
    ¼ φλιτζ. Βούτυρο
    4 κουτ. γλ. Ξύσμα Λεμονιού
    2/3 φλιτζ. Χυμό Λεμόνιου

    Για τη μαρέγκα:
    4 ασπράδια
    ½ φλιτζ. Ζάχαρη
    Βανίλια

    ΕΚΤΕΛΕΣΗ

    Για τη ζύμη:
    Αναμειγνύουμε το αλεύρι με το νερό και το βιτάμ. Στο τέλος προσθέτουμε λίγο αλάτι. Ζυμώνουμε καλά και ανοίγουμε μια στρογγυλή ζύμη.Την απλώνουμε στο ταψάκι ή στη ταρτιέρα. Τρυπάμε με ένα πηρούνι όλη την επιφάνεια της. Ψήνουμε τη ζύμη στους 200 ° για 10 -12 λεπτά.

    Για τη κρέμα:
    Σε ένα κατσαρολάκι βάζουμε πρώτα τη ζάχαρη, το αλάτι και το corn flour Προσθέτουμε ζεστό νερό και βράζουμε σε χαμηλή φωτιά. Προσθέτουμε τους κρόκους αυγών, χτυπημένους ελαφρά και λίγο αλάτι.
    Προς το τέλος ρίχνουμε το βούτυρο, το ξύσμα και το χυμό λεμονιού. Ανακατεύουμε μέχρι να πήξει η κρέμα. Προσέξτε το βούτυρο να είναι σε θερμοκρασία δωματίου.

    Για τη μαρέγκα:
    Χτυπάμε στο μίξερ τα ασπράδια των αυγών με τη ζάχαρη, μέχρι να γίνουν ένα άσπρο αφράτο μείγμα. Ρίχνουμε και τη βανίλια για το άρωμα της. Πάντα κάνουμε τη μαρέγκα τελευταία γιατί αν την αφήσουμε πολύ ώρα θα πέσει και θα χαλάσει η αφράτη υφή της.
    Προσοχή:Ακόμα και το παραμικρό υπόλειμμα κρόκου ή λίπος να υπάρχει μέσα στα ασπράδια η μαρεγκα δε θα φουσκώσει ποτέ!

    Σύνθεση:
    Σε ένα ταψάκι τοποθετούμε τη τάρτα, μία στρώση κρέμας και από πάνω τη μαρέγκα. Τη βάζουμε για 10 λεπτά στο φούρνο μέχρι να πάρει χρώμα.

    Κάνουμε αφηρημένα σχήματα στην επιφάνεια της μαρεγκας με ένα κουταλάκι.Ψήνουμε για 10 λεπτά στους 210 βαθμούς Κελσίου, σε προθερμασμένο φούρνο.
    Περιμένουμε να κρυώσει για να την κόψουμε για να κόψουμε καλοσχηματισμένα κομμάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εσεις λοιπον ξελογιασατε τον ΚΑΡΟΛΟΝ!!και εμεις κατηγορουσαμε την Καμηλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσχετε αυτό το παραδοσιακό τραγούδι είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν! Άντε να θυμόμαστε και κανένα καλό τραγούδι, έχουμε πήξει στις αηδίες. (λατρεύω τα παράλια της Ηπείρου από Πρέβεζα έως Ηγουμενίτσα, αλλά και Κόνιτσα, Πάπιγκο… πολύ όμορφα μέρη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα, καλησπέρα!
    Είστε η πιό καταπληκτική παρέα!
    Αρκεί μιά ωραία φωτογραφία και πέφτουν βροχή τά τραγούδια, τά ποιήματα καί οι υπέροχες συνταγές!

    Πώς τά θυμόσαστε όλα αυτά;
    Εγώ, -πού έχω κακή μνήμη-, από τή ζήλεια μου, έστειλα στην boul-boul φωτογραφία μέ ...βερύκοκκα από ... άλλο χωριό! (Φυσικά μού απάντησε ότι δέν θά τήν δημοσιεύσει... Καί φυσικά δέν πειράζει! Αρκεί, πού κάθε μέρα δίνει καταπληκτικές πάσες σέ απίθανους παίκτες!)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Elsa θα σε κάνω ντά, την μισή αλήθεια λες! Σιγά μην κάνω DNA στη βερικοκιά για να δω από πού είναι! χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καταλαβα!!ολοι στο ματς αποψε!!
    το σπιτι μου εχει γινει κερκιδα!
    εγω στο μεσα δωματιο με το βιβλιο μου και το laptopi μου σας περιμενω.
    Θα ειμαι εδω!δεν λεω η ομαδα ομαδα αλλα δεν αντεχω τις κραυγες!θα μαθω το αποτελεσμα απο τις φωνες!
    αντε,οποτε θελετε κανετε επαφη!!!
    φιλουρες στις μαγουλες που λεει και το κορινακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εγω δεν αντέχω τις φωνές ειδικά μετά την δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΘΩΣ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ,ΕΝΙΩΣΑ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΝΑ ΛΕΕΙ "ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ"ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΑ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
    Κ Α Λ Η Σ Π Ε Ρ Α Α Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΓΩΝΑ ΜΟΛΙΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΤΟΥ ΚΤΗΝΟΥΣ ΜΟΥ!!!
    ΤΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΣΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΕ?(ΑΣΧΕΤΙΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΜΩΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ -ΠΑΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΟ 5ο ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ ΕΜΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΠΑΩ ΑΥΡΙΟ ΛΕΙΒΑΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. οι αιωνιοι Κορινακι μου,οι αιωνιοι!
    κουτρουλο μου με τα μεταφυσικα σου!
    εγω ημουνα στο μαγουλο!!
    τι κανετε παιδακια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΓΩ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ,ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. και πριν απαντησετε να δηλωσω οτι κοντευω να σκασω απο ζηλια(καλη βεβαιως)που θα ειστε ολοι εκει και εγω αλλου!!
    τι να κανουμε!!υπαρχει και το αισθημα
    που αυτην την συγκεκριμενη στιγμη βριζει σαν λιμενεργατης καποιον στο ματς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΝΑ ΜΕ ΞΕΜΑΤΙΑΖΕΙΣ ΕΙΠΑΜΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ!!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ!!!
    BOUL ΘΥΜΗΣΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.Ο ROUTER OK?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. boulboulaki θα πας και εσυ χωριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΘΑ ΛΕΙΠΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΟΡΙΝΑ ,ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΕΡΝΑΩ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΣΤΗ ΦΩΦΩ .ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΖΗΛΙΑ ΣΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΦΕΥΓΟΥΜΕ.
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. μπουυυυυυυ!μπουυυυυυ!!σνιφ σνιφ
    μονο εγω θα λειπω!!!!
    μη τα λες ετσι στεγνα αγαπη μου!με πληγωσες!


    γιατι το λες αυτο boulboulaki! μου ειχες αφησει την εντυπωση οτι θα πας του Πνευματος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα πάω Αγ. Πνεύματος. Θα ανέβω στην Αγία Τριάδα! Θα πάω να σαπίσω στις καρέκλες του Πλατάνου με τους φίλους-ες και το σόι μου. (αν θέλει ο θεός) Θα βουτίξω με ανοικτά μάτια στη θάλασσα, θα νοιώσω για μια στιγμή αθάνατη και αυτάρκης!... Φυσικά θα πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ?ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΝΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΣΕΛΙ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΠΟΙΑ ΖΗΛΕΥΕΙ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΡΑΔΙ,ΚΑΛΩΣ ΕΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΩ ΚΑΤΙ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΕΔΩ ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΠΑΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ ΣΑΒΒΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. και θα φατε ΚΑΙ λουκουμαδες???

    αντε βρε!!καλα να περασετε!μη ξεχαστε την καψοραχουλα μονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ,ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βρε Καψοράχη συγκεντρώσου, αυτό το πσκ πάνε Αντρο το κουτρουλό+John V. η Κορίνα με το Καζανάκι, εγω εδω μαζί σου θα μείνω. Μην κλαις το τσαμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΑΩ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΙΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μην κόψεις σήμερα τις φλέβες σου τα κανάλια είναι απασχολημένα με τον Σεργιανόπουλο, δεν θα σε δείξει κανένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΑΝΑΛΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ναι αλλα του πνευματος θα ειστε ολες εκει και εγω οχι!!!
    τελος παντων!!τερμα η γκρινια!!
    ισως κανω κανεναν τσαμπουκα και με δειτε φαντη μπαστουνι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΑΑΑΑΑΑΑ.ΕΣΥ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕΣ ΟΛΟΥΣ .ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΕΜΕΙΣ ΠΕΜΠΤΗ ΜΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΟ LAPTOPI ΜΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΑΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Η Μονεμβάσια είναι υπέροχος τόπος, να πας! Τα καμωμάτα μας θα τα δεις οταν γυρίσεις, έργατα θα κάνουμε! Ετσι Κουτρουλό, Κορίνα κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΜΙΑ FOTO ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλα boulboulaki εισαι και πολυ παλιοζουζουνα!!με κουρδιζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ BOUL.ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΕΤΣΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΜΗ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ BOUL-BOUL ΔΕΝ ΤΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ.ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΑΓ.ΠΝ.
    ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΨΥΧΗ ΜΕ ΕΦΑΓΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ HOTELI ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. τελικα εδω παει το-τα μπουτια μας μπλεξαμε-!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΕ ΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ...ΤΟ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΛΟΙΠΟΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΕΡΜΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ασχετο η Εφτέρπη δεν είχε καιρό να γράψει; Τώρα διαβάζω τη συνταγή. Βρε, βρε τι γίνεται σ' αυτό το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΛΣΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ?
    ΜΠΕΣ ΜΗ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΕΛΣΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. λοιπον Κορινακι αν παρεις μαζι laptopi στην αγορα στη χωρα ΟΠΟΥ
    και να κατσεις εχει σημα!
    ετσι μου ειπαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αντε να καταλάβει κάποιος, ποιοι θα πάμε και πότε στην Αντρο. Τι μπέρδεμα με μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ.ΤΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΜΑΛΛΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Το elsaki δεν είναι σπίτι, ετσι μου είπαν τα (πρώην)φαούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Ο ROUTER ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΜΑΙ ΓΡΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΠΑΡΑΜΑΣΧΑΛΑ ΜΕ ΤΟ LAPTOPI ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΑΛΑ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΦΩΝΑΞΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. λοιπον δεν θα το πιστεψετε!!τα αγορια τωρα στο ημιχρονο βγηκαν και αγορασαν παγωτα,εμενα λοιπον χωρις να εχω ζητησει μου εφεραν ΓΡΑΝΙΤΑ ΛΕΜΟΝΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΣ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. BOUL ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΦΤΙΑΞΩ ΛΕΩ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΤΕΝΙ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. μπααα!που να τρεχετε Ατενι τωρα!
    αστο τον Αυγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Γρανίτα λεμόνι; Σημαδιακό! Για λεμόνια είναι η ανάρτηση! Παίξε λοττο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΟΤΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΟΡΙΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ 39 ΠΥΡΕΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΑΝΔΡΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΦΡΟΝΗΜΑ ΟΣΟ ΛΕΙΠΩ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. μα γι αυτο σας το ειπα!σημαδιακο ειναι! και ωραιο το ατιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Τι ζόρι τραβάς να μην πάμε Ατένι; Λες να είναι κρύα τα νερά; θα πάρουμε και την elsa μαζί μας! Θα πάμε Ατένι Βόρη μετά λίγο στα Αχλα και όλοι μαζί για μπύρες στο Ποταμάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΑΛΛΟ ΣΗΜΑΔΙΑΚΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΕΝΑ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΗΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΛΑΡΙΑ ΗΤΑΝ ΑΠ΄ΕΞΩ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΩ ΛΑΧΕΙΟ ΕΤΣΙ BOUL?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. καληνυχτα κουτρουλο μου!φιλακια και περαστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΦΩΦΩ ΤΑ ΛΕΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. εμαθα οτι στα Ατενι θα εχει κυμα! ΚΑΙ τσουχτρες!

    (προλαβαινω αραγε να παρω διαζυγιο??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Κορίνα και εσυ να παίξεις Λοττο, όλη η κοσμική δύναμη είναι πάνω από αυτο το blog, ενα μυστήριο πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ DVD ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΑΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ.
    ΦΙΛΟΥΡΕΣ ΣΤΙΣ ΜΑΓΟΥΛΕΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Απίστευτη είσαι! Τι λεει ο στομάς της βρε Κορίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. λεει λει ο στομας μου διοτι ζηλευω!!
    αλλα σας αγαπω πολυ!α(γι αυτο ζηλευω)
    και θα μου λειψετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Χωρίς πλάκα η Μονεμβάσια είναι υπέροχη, πολύ θα ήθελα να πάω κάποιο σαβ/κο. Πολύ καλή η επιλογή σας. Εχει κάτι αυτό το μέρος, όπως έχουν μια "πνοή" ιδιαίτερη όλοι οι τόποι με πολύχρονη ιστορία! Να μας στείλεις με το κινητό φωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. αντε κοριτσια μου!καληνυχτα σας!
    παω να κανω παρεα στον ΣΟΥΡΟΥΝΗ!
    διαβαζω το μονοπατι boulboulki!
    φιλια πολλα μουτς μουτς!
    αυριο το πρωι δεν θα σας διαβασω,ειμαι σε μια παρουσιαση στο Καραβελ!μπλιαχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. σιγουρα θα βγαλω φωτο!
    απλα να σου πω ενα μυστικο?στη ζωη μου μου εχει λειψει η γυναικοπαρεα!
    μονες γυναικες και να λεμε και να κανουμε οτι μας γουσταρει!!αυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Εντάξει, χρειάζεται κι αυτό συχνά πυκνά! Καληνύχτα... Η αγάπη είναι το σημαντικό. LOVE

    ΑπάντησηΔιαγραφή