Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Τριήμερη εκδρομή του Συλλόγου στη Νάξο

Ο Σύλλογος Λειβαδίων "Ο Άγιος Κωνσταντίνος" θα πραγματοποιήσει τριήμερη εκδρομή από την Άνδρο στην Νάξο στις 11, 12 και 13 Ιουλίου. Αναχώρηση Παρασκευή 11 Ιουλίου και επιστροφή Κυριακή 13 Ιουλίου.
Τιμή 140 ευρώ το άτομο. Στην τιμή περιλαμβάνονται ακτοπλοϊκά εισιτήρια Άνδρος-Μύκονο-Νάξο και Νάξο-Τήνο-Άνδρο, δυο διανυκτερεύσεις με πρωινό σε ξενοδοχείο μέσα στην πόλη της Νάξου κοντά στην παραλία του Αγίου Γεωργίου, ξεναγήσεις-περιηγήσεις και πούλμαν για ολοήμερη εκδρομή
στην Νάξο (8 ώρες).
Για πληροφορίες και κρατήσεις θέσεων, μέχρι τις 15 Ιουνίου στα τηλέφωνα των ανθρώπων του συλλόγου! Βιαστείτε... το πλοίο φεύγει!

12 σχόλια:

  1. ΠΑΜΕ ΝΑΞΟ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΥΓΑΜΕ.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λωνίδη την παρασκευή τι ώρα έχει αναχώρηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πρωί νομίζω 10 και καθόμαστε 2 με 3 ώρες Μύκονο και μετά πέρνουμε το ταχύπλοο για την Νάξο. Αντε βρε έχει και Μύκονο το πρόγραμμα.

    Λωνίδης

    Για ώρες, πλοία και λοιπά θα σας ενημερώσω σύντομα.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Μεσημέρι σε όλους.
    Καλά να περάσετε ότι και να κάνετε.
    Καψοράχη φιλάκια πολλά.
    Αύριο πάλι.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκδρομή! Εκδρομή! Εκδρομή! 3000 ποντικοί! Ετσι δεν φωνάζαμε στο σχολείο; Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, είμαι και workalcolic τρομάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και εγω ημουν παλια αλλα μου περασε!!
    αλκοολικη με την δουλεια εννοω!
    τωρα τελευταια βαρεθηκα να ακουω καθημερινα την ανθρωπινη βλακεια και να μην μπορω να αντιδρασω!
    μου αρεσει η δουλεια μου σαν αντικειμενο αλλα ο κοσμος εχει φρικαρει εντελως και οι απαιτησεις εχουν γινει απιστευτες,παρ ολα αυτα
    δεν θα μπορουσα και να κατσω σπιτι!
    ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΕΛΩ!

    το πρωι μιλησα με κορινακι και καζανακι!
    μολις ειχαν φτασει!ουοαου!ποσο τις ζηλεψα!
    καλο απογευμα παιδακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαββατοβραδο και ολοι την κανατε πουλακια μου ετσι? και καλα κανατε!
    η νυχτα ειναι πολυ γλυκεια ακομα και για αυτην την αχαρη πολη!
    εγω λεω να παω θερινο σινεμαδακι!
    ξερετε...χαλικακι κατω,πολυθρονιτσες,γιασεμακι,ποπκορν,και ....φυσικα κουνουπια!!

    Κορινακι και γλυκο καζανακι οτι και να κανετε αποψε να περασετε καλα!
    σας ζηλευω και σας σκεπτομαι!
    σας φανταζομαι αργα στην αυλη σκοτεινα να χαζευετε τα απεναντι φωτα και να ακουτε τους νυχτερινους ηχους!!
    boulboulaki γλυκο εσυ τι κανεις αποψε? να περνας και συ καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΗΝΟ ΜΑΒΡΕΣ ΒΛΕΠΟ ΜΠΑΛΑ ΑΠΟΨΕΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΕ ΕΙΣΕ ΓΗΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ ΕΣΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. KΑΛΗΜΕΡΑ.ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΝΑΞΟ ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΡΩ ΛΙΓΟ.ΠΟΛΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ.ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΒΑΡΙΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Αντρέα, θα κάνεις πολύ καλά, ν' αλλάξεις τον αέρα σου. Βλέπεις EURO;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. BOULBOULAKI!!!!
    γιατι δεν μπορω να μπω στους κεφτεδες?
    προσπαθω εδω και ωρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή