Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή


"Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή
δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, όλη η γη"
Καλδάρας/Αγγελόπουλος
Ανάμεσα στις πολλές φωτογραφίες που πήρα το 3ήμερο του Αγίου Πνεύματος είναι και αυτή εδώ Μ' αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες που είναι τραβηγμένες "εν ώρα" γλεντιού. Έτσι όπως οι παρέες λένε τα αστεία τους και γίνεται σαματάς, κάποιος φωνάζει: "ρε παιδιά να βγούμε μια φωτογραφία" τα σώματα παγώνουν, γυρίζουν τα κεφάλια προς το φακό, χαμόγελα πονηρά, κάποιοι που δεν πρόλαβαν μένουν να κοιτούν αλλού και να δίνουν μια φυσική χάρη στο κάδρο, ο χρόνος σταματά και η στιγμή περνά στην αιωνιότητα. Νίκος, Αντώνης, Κώτσος, Κούλα, Ελένη, Μαρουλιώ, Γιάννης. Όλοι γεμάτοι νιάτα και ομορφιά. Δείτε με πόση τρυφερότητα κάθεται ο Κώτσος δίπλα στην Κούλα, προσέξτε το χέρι της κάτω από το μπράτσο του. Υπέροχοι; Φωτογραφικό αρχείο: Ελένη Μαρμαρά

52 σχόλια:

  1. καλημερουδια παιδακια και καλη δυναμη!
    ωραιο ποιημα boulboulaki και ταιριαζει τοσο με την φωτογραφια!
    ωραια εικονα!μουτρακια ομορφα,γελαστα,στιγμη μοναδικη οπως ειναι ολες αιχμαλωτη στο χρονο!
    α ρε καζανακι!ομορφια η μανουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ BLOG.ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΨΗΘΗΚΑΜΕ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΦΥΣΑΕΙ ΕΧΕΙ 1 ΔΡΟΣΟΥΛΑ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ??
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κινηθηκα εγω λιγουλακι! δεν με ειδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσυ είσαι μπιμπελό! Γειά σου βρε Καψοράχη! Τι μέρα είναι σήμερα; Παρασκευάραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. boulboulaki μου γλυκο μου ελλειψες!!!!!!!!
    ναι ναι ναι ναι ειναι Παρασκευαρα!!!!!
    χθες με την Κορινα ειχαμε σε επιχειρηση διασωσης boulboulbkioυ!!
    ειδες η γενεια του πολυτεχνειου?
    (λιγο μας μεγαλωσα βεβαια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΕΙΔΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ...Ο ΛΕΩΝΙΔΗΣ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ??? ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΜΑ...
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΛΕΟ!!!παλι στερειτικο συνδρομο προκαλεις!!!
    ΕΛΕΟΣ!!βγες αγορι μου! επιτειδες το κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!!
    HELLOW AMERICA!!!
    ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΕΧΩ ΤΗΛ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΒΛΑΒΗ ΕΙΠΑΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΩ INTERNET!!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΛΑΒΗ ΗΜΟΥΝ 4 ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ!!!ΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΧΙ ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΨΟΡΑΧΗ VANCEREMOS ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ!!!
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ?ΟΛΟ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. VENCEREMOS Κορινακι μου!
    θα φαει η πλατη τους χωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερούδια σε όλους
    εγω όπως καταλαβατε πέρασα τόσο καλά αλλά τώρα αντί για συνταγούλες ψάχνω για δίαιτες!κλαψ κλαψ!
    διότι ποσών φαί!!!!!!!!!!!!
    μέχρι και ο φάτσας έκανε δίαιτα και έχασε τα περισευούμενα κιλά εγώ πως θα τα καταφέρω να δούμε?

    καλή μου φαίνεται αυτή

    ΔΙΑΙΤΑ 1-3
    Δίαιτα μίας εβδομάδας για απώλεια 3 κιλών. Μπορεί να συνεχιστεί για ακόμη μία εβδομάδα, όμως καλό είναι μετά από 15 ημέρες δίαιτας να διακοπεί, να υπάρξει μία παύση 5 ημερών και να συνεχιστεί, ανάλογα με τα κιλά που θέλουμε να χάσουμε!

    YΛΙΚΑ
    ΔΙΑΙΤΑ 1-3

    Δευτέρα:
    πρωί: 1 ποτ. γάλα 1,5% λιπαρά
    μεσημέρι: 1 μερ. μπιφτέκια, πράσινη σαλάτα, 1 φρυγανιά
    βράδυ: σαλάτα του σεφ, 1 φρυγανιά
    Τρίτη:
    πρωί: 1 γιαούρτι 2% , 1 φρούτο
    μεσημέρι: τονοσαλάτα, 1 φέτα ψωμί
    βράδυ: 1 μερ. πουρέ πατάτας, σαλάτα της αρεσκείας μας
    Τετάρτη:
    πρωι: 1 τοστ, 1 ποτ. χυμό
    μεσημέρι: κοτόπουλο, σαλάτα, φρυγανιά
    βραδυ: 1 μερ. βραστά λαχανικά, σαλάτα, φρυγανιά
    Πέμπτη:
    πρωί 1 ποτ. γάλα 2 φρυγανιές
    μεσημέρι: 1 μερ. μπιφτέκια, σαλάτα, φρυγανιά
    βράδυ: 1 μερ. τυρί, τονοσαλάτα, φρυγανιά
    Παρασκευή:
    πρωί: 1 φρυγανιά, 1 αβγό ή 1 μερ. τυρί
    μεσημέρι: 1 μερ. όσπρια, σαλάτα, 1 μερ., τυρί
    βράδυ: κοτόπουλο, σαλάτα, φρυγανιά
    Σάββατο:
    πρωί: 1 γιαούρτι 2% , 2 κ.γ. μούσλι
    μεσημέρι: 1 μερ. ψάρι,. σαλάτα. φρυγανιά
    βράδυ: 1 φλ. ρύζι. 1 φλ αρακά. τυρί
    Κυριακή:
    πρωί: 1 ποτ. γάλα. 1/2 ποτ. χυμό
    μεσημέρι: 1 μερ. κρέας. σαλάτα, τυρί
    βράδυ: φρούτα (απεριόριστη ποσότητα)

    είδατε έχει και διακοπή για επισκέψεις σε φωφω και σκαλάκια και οπου αλλού τελως πάντων!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πασταφλωριτσα καλημερα!!
    ωραια η διαιτα σου! ειδικα την Τεταρτη το βραδυ αποθεωση!!
    βραστα λαχανικα με σαλατα!!!!!
    δηλαδη μπροκολο με ντοματες!!απιθανο!!!μουρλενεσαι ολη νυχτα στο κατουρημα!
    γεια σου ρε πασταφλωρα! σε προτιμω με τις συνταγες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΒΛΑΒΗ ΤΗΛ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ INTERNET ΚΑΙ ΚΟΥΦΑΘΗΚΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
    ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΒΗ ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙΣ ΟΤΕ!!!ΚΛΑΨ ΚΛΑΨ ΘΑ ΣΑΣ ΧΑΣΩ ΠΑΛΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΜΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ 6.875 "Η 6.876 ΟΙ ΑΜΟΙΡΕΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΙΤΣΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κορινακι μου μη σε χασουμε!!!!
    ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΨΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΩ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΑΕΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΣΑΡΕΛΕΣ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΠΑΙΝΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ "ΓΙΑ" ΓΙΑΤΙ ΧΑΘΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ .ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ [ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΔΙΑΘΕΣΗ ΧΑΛΙΑ].ΛΟΙΠΟΝ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. θα σε παει το καζανακι μου βρε!
    νωρις το απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το κουτρουλο-καζανακι κανει εμφανιση κομαντο!
    χτυπα και φευγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ ΤΩΡΑ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙΣ ΕΛΠΙΖΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαιρετώ τους λεβαδιανούς και τις λεβαδιανές!
    Παρασκευή σήμερα ή κάνω λάθος?
    Τέτοια ώρα,έπρεπε ήδη να την είχατε κάνει με ελαφρά πηδηματάκια!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΣΑΡΓΕ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΕΣΥ ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΟΙ ΨΑΡΙΕΣ ΚΑΛΑ?
    ΚΑΤΙ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΤΡΕΛΑ ΦΑΓΑΜΕ ΤΡΑΓΑΝΑ ΤΡΑΓΑΝΑ!!!
    ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΓΚΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΨΑΡΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΑΡΓΕ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΜΕ ΕΛΑΦΡΙΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΜΑΜ..
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Κorina.Οι ψαριές καλά πάνε,αλλά και εσείς μαθαίνω του δίνετε και καταλαβαίνει!
    11,12,13 Ιουλίου θα κατέβω να πιάσω όλα τα ψάρια.Μετά ξανά αρχές Αυγούστου.
    Ελπίζω να συναντηθούμε να κάνουμε το πανυγήρι που λέγαμε!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάμελα,καλή όρεξη!
    Πιστεύω να έχει ψαράκι σήμερα το μενού!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΝΙΦ ΣΝΙΦ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΕΓΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ,ΕΞ ΑΓΧΙΣΤΕΙΑΣ ΜΟΝΟ ΧΙ ΧΙ
    ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΙΜΠΟΥΣΙ ΣΑΡΓΕ ΜΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ ΠΑΜ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θα καπνήσουνε όλα τα Λειβάδια!
    Αυτόσς ο Αύγουστος θα είναι ατελείωτος!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γειά σου Σαργέ! 25/7 με 17/8 θα είμαι στο Λειβάδι. Το γλέντι, να είμαστε καλά, θα το κάνουμε! Καλές ψαριές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεια σου boul!
    Εγώ θα είμαι στο νησί από 2 Αυγούστου μέχρι όσο βαστάξω!
    ΕΕΕΕΕ ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η ΚΟΡΙΝΑ ΛΕΕΙ:
    ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΚΛΑΙΩ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!
    ΦΙΛΟΥΡΕΣ ΣΤΙΣ ΜΑΓΟΥΛΕΣ ΣΝΙΦ!ΣΝΙΦ!
    Γ..ΟΤΕ Α Γ..ΟΤΕ

    ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΚΟΛΑΩ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΡΕΛΑ ΓΛΕΝΤΙΑ ΑΧΒΑΧ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλησπερα σαααααας!
    εγω θα ειμαι στο νησι απο 2/8 μεχρι σχεδον 20/8 να ειμαστε καλα και λεφτα να εχουμε!ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ θα ειμαι παρουσα στα πανηγυρια και στα παρτια!
    μη ξεχνατε το ραντεβου μας!
    Κορινακι θα μου λειψεις με τον γ----ο
    ΟΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα Καψοράχη! ουαου! ουαου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλησπερα boulboulaki νομιζα οτι δουλευεις ακομα και δεν θα την γλιτωναν την βομβα αποψε με τιποτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στην Αντρο έχει χορωδιακό φεστιβάλ, λες να τραγουδά και ο πρόεδρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ο τενορος προεδρος!!!
    αχ και να ειμασταν εκει!
    να του πεταγα στραγαλια οπως μου πεταγαν και μενα στις παρελασεις!
    ολο τελευταια ημουν!
    ξεμιναμε απο Κορινακι ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Βρε Καψοράχη οταν γράφεις στο blog το κινητο σου δεν τ' ακους; Σηκωσε το Ημαρτον Παναγία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. στην φωτο θυμισε μου ποιος ειναι ο Νικος μπροστα απο τον θειο Αντωνη!
    δεν παει το μυαλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. κουτρουλο που εισαι μανα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι ερημιά και τούτη σήμερα, τ' αγόρια βλέπουν τον αγώνα, τα κορίτσια που είναι. Τι θα γίνει με την Καψοράχη σαν άλαλα θα ξεφωνίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μπυρα δεν εχω και εβαλα λιγο κοκκινο κρασι! ξερεις πως παει με το γιαουρτι που εφαγα πριν? τελεια!
    κουρουμπαλο θα γινω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ρε συ boulboulaki ολα σχεδον τα εχουμε ζησει εδω μεσα! σεισμους,λοιμους(διαιτες)καυσωνες,
    μουρλες διαφορες,καυγαδες(δεντρο),
    σπιτια πηγαν να πουληθουν,κρασοκατανυξεις διαδικτυακες!
    και που εισαι ακομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. boulboulaki λεω να κατσω να δω κανενα DVD (μην ακους τι λεω σε πεντε λεπτα θα κοιμαμαι!)
    αραξε και ξεκουρασου!
    αυριο ξεκιναει μια καινουργια μερα!
    κι αν σε πειραξει κανεις να μου το πεις να τον λαρυγγωσω!!
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!!
    φιλακια πολλα στα κοκκινα μαγουλακια!
    (λογω μπυρας)
    καληνυχτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΤΕ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 7 ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑΝ!!!ΟΥΑΟΥ ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ!!!
    ΚΑΨΟΡΑΧΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γειά σου βρε Κορίνα με το αγριο σκυλί σου! Ωραία ζεστούλα σήμερα! Καψοράχη είμαι μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. καλωστα τα κρτσουδια μου!!!!
    boulboulaki χαρηκα ματια μου που εισαι πολυ καλα!!!! στα λεω εγω!!!!
    δεν θα ειμαι μαζι σας αποψε,υποχρεωσεις κοινωνικες τωρα νωρις και το βραδυ θα δω φιλο που εχω καιρο να δω!
    θα σας σκεφτομαι!!
    φιλουρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ;;;;;;;;;ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΙΑΣΗΜΟ BLOG .ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.ΧΑΧΑΧΑ
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ BOULBOULAKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΑΞΗ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ἙΘΝΟΣ".
    BOUL-BOUL ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΖΕΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ "ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΜΕ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΡΜΕΞΙΑ "Η ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ "ΜΠΥΡΑ ΚΑΙ ΡΑΚΑΚΙ ΜΕ ΜΕΖΕ ,ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΠΟΥΛΙΑ {ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ}".ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΑΑΑ!!!!ΞΕΧΑΣΑ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΑ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κουτρουλό ανέβα στην πάνω σαλα, τα "χρυσά μας" πίνουν καφέ ακόμη, θα ξυπνήσουν που θα πάει, κοντεύει και το euro να επιστρέψουν τ' αγόρια! Υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή