Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Ποσών... κουσέλια!

Γράψτε, γράψτε όλο και κάτι θα μείνει…

20 σχόλια:

  1. Δηλαδη περιμενατε να ερθω σκοτωμενη να γραψω εγω το πρωτο κουσελι?
    φιλοτιμο μηδεν!!!!
    και εγω δεν γραφω τιποτα!
    να δω τι θα πειτε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ερχεστε ετσι!!!!!
    και εγω θα κατεβω στην κατω σαλα!!!
    μου αρεσει καλυτερα!χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ολοι ματς ετσι? και τα κορτσουδια!!
    μονη μου μιλαω παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΚΟΛ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΥΤΥΧΩΣ!!!
    ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΤΩΜΑΤΑΚΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΙΣΠΕΡΑ ΣΤΑ ΚΟΡΗΤΣΗΑ ΕΠΗΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΓΚΟΛΑΚΗ ΕΤΣΗ ΓΗΑ ΤΙΝ ΤΗΜΗ ΤΟΝ ΟΠΛΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΕ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΙΔΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΕΣΥ ΦΩΝΑΖΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΚΕΡΝΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορινακι καλησπερα σου,βλεπω και εγω ματς αλλα ταυτοχρονα γραφω!
    την ειδα την γκολαρα! χαθηκε αυτο να γινει 2 ματς πριν!

    Πελοπαρα τι εγινε σε χασαμε ρε ψυχη!!! τι κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΓΟ ΣΕ ΗΔΑ ΜΑΖΗ ΜΕ ΤΙΝ ΜΑΡΜΑΡΑ ΔΕ ΗΣΟΥΝ Η ΨΗΛΗ Η ΟΜΟΡΦΙ ΣΕ ΜΠΑΝΗΣΑ ΕΤΣΗ ;ΤΗΝ ΜΑΒΡΗ ΣΤΗ ΞΑΝΑΛΗ ΤΟΡΑ ΕΧΗ ΠΟΔΟΣΦΕΡΟ ΚΑΙ ΕΙΜΕ ΡΕΖΕΡΒΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΣΗ ΠΟΤΕ ΕΡΧΕΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πελοπα δεν φτανει που εξαφανιζεσαι δεν μας απαντας κιολας!!!

    Boulboulaki που εισαι παιδι μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΠΕΛΟΠΙΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πελοπακι θα ερθω καποιο Σαββατοκυριακο! θα σε ενημερωσω πριν!
    αλλα μαλλον ουτε εμενα θα μου μιλησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γεια σου ρε Κορινακι!!λες εμενα μανεκεν αλλα εσενα λενε ψηλη και ομορφη!!ειδες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΕΤΟΙΟ ΣΟΥΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!!ΤΑ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΙ ΑΓΟΡΙΑ.ΦΤΟΥ ΜΗ ΜΑΣ ΒΑΣΚΑΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γεια σου κουτρουλο μου!!
    εμαθες τι κανει το boulboulaki!
    το εχουμε χασει!μηπως μας το εκλεψαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΟ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΤΗΣ ΗΤΤΑΣ ΑΝΤΕ ΒΙΒΑ ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ!!!
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΨΗΛΗ ΕΙΜΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΗ ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ...
    ΚΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΜΑΝΕΚΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΓΕΘΗ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. BOUL ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΡΟΣΗΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΙ ΠΕΡΑΣΤΗΚΑ ΜΑΣ ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ ΠΑΟ ΝΑ ΚΛΑΨΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καληνυχτα παιδακια!!ειμαι πτωμα παω για υπνο!
    αυριο παλι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή