Κυριακή 1 Ιουνίου 2008


Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα... Κορίνα

65 σχόλια:

  1. "χρόνια πολλά σε μια ψυχή
    γεμάτη καλοσύνη
    που ο θεός μόνο χαρές
    αξίζει να της δίνει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ!!! ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!! (ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΦΗΒΙΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ!!!!) ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και Καλό Μήνα.

    Χρόνια Πολλά Κορίνα και ότι επιθυμείς!

    Φιλάκια
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε χρόνια πολλά και ας μη σε ξέρω. Οτι καλύτερο στη στράτα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΔΕΣ ΚΑΛΟ ΜΙΝΑ.
    ΧΡΟΝΗΑ ΠΟΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΦΤΗΧΙΣΜΕΝΗ ΚΟΡΗΝΑ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΜΠΗΡΗΕΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα νιάτα θέλουν έρωτα και οι γέροι χαμομήλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΙΣΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΥΓΕΙΑ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΜΑΘΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά καί καλά Κορίνα!
    Καλό καλοκαιρινό μήνα σέ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕ ΞΑΝΘΑ ΜΑΛΛΙΑ!

    ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
    ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΙΣΕΙΣ
    ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
    ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίνα σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να τα εκατοστήσεις, να είσαι πάντα γερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Κροσσια του φεγγαριου κρατω
    κι αχτινες ηλιου παιρνω,
    χρυσοκεντω χρονια πολλα
    κι υστερα σου τα στελνω!!!"
    ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ ΚΟΡΙΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντουγρού σε βλέπω Κορίνα να παίρνεις το κλειδί της επίτιμης Λειβαδιανής!!! Μπράβο βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΕΕΕΕΕΕΕ!ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!
    ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ!!!
    ειχα να μπω απο τα χτες!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ!
    και να ξερεις!οτι δεν μας σκοτωνει,μας κανει πιο δυνατους!!!!
    αντε βρε και σε λιγο οπως λεει και το boulboulaki θα σου απονειμει ο προεδρος το χρυσο κλειδι των Λειβαδιων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. BOUL BOUL ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!!
    ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    -----------
    ενημερωνω τον γυναικειο πλυθησμο του blog!
    Επειδη ΗΞΕΡΑ οτι η ΚΟΡΙΝΑ σημερα ειχε γενεθλια με ενα κονε που εχω στο STAR
    κανονισα εδω και καιρο για μια προβολη δωρο!
    ΚΟΡΙΝΑ βαλε το ΣΤΑΡ! αυτο που θα δεις γλυκεια μου ειναι το δωρο μου για σενα!
    του χρονου θα στον στειλω σε κουτι με κορδελα!
    εεε!που εισαι! να μπαινουμε στις διαφημισεις στο blog ετσι!
    εχουμε και τη βεγγερα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΟΡΙΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑΜΑΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΙΗΚΗ
    ΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ... ΤΟ ΔΩΡΟ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
    ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΝΔΡΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!ΚΟΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. λοιπον τι γινεται?για να δηλωνουμε παρουσιες!
    Κορινακι προεδρε οι τρεις μας ειμαστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΓΩ ΕΔΩ ΒΛEΠΩ DVD ΟΜΩΣ,ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΤΣΙ?ΚΑΛΟΣ Ο ΣΑΚΗΣ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑΚΙ,ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΟ ΗΘΟΠΟΙΙΑ ...................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΠΟΨΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΓΕΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΜΙΛΗΤΙΚΟ ΑΤΟΜΟ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΤΕ ΟΜΩΣ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΧΙΟΥΜΟΡ.
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΕΒΛΕΠΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΡΘΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΧΑΡΗΚΕΣ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ?
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΜΥΣΤΗΡΙΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε καλως τα τα παιδια!
    δεν συμφωνω κουτρουλο μου και γω δεν το περιμενα αλλα παιζει καλα!
    γεια χαρα μυστηριε!σε ειχα ξεχασει εσενα και με το μπαρδον δηλαδη!
    μια χαρα ειμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κουτρουλο δεν εννουσα το ματς!τον Σακη εννοω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΣΟ ΝΕΥΡΙΑΖΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ.ΚΟΡΙΝΑΚΙ ΕΣΒΗΣΕΣ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. XA XA XA XA XA ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ.ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ.ΕΤΣΙ ΚΟΡΙΝΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΥΣΤΗΡΙΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΧΗ ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΑΡΧΟ.ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΙ ΤΣΑΧΠΙΝΑ.
    BOUL-BOUL ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γκορτσος!Γκορτζος!
    αυτο μου θυμησατε!
    θα το σκεφτω για δημαρχος!τουλαχιστον να βαλω τον ρημαδι τον προβολεα στο καστρο!
    boulboulaki τι κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πλακα εκανα!!τι?φοβηθηκατε ολοι οτι το πηρα σοβαρα για δημαρχος?
    ελατε μιληστε! δεν θα το κανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. που πηγατε ολοι ρε?ακομα τρεχετε?ΕΙΠΑ!!!!! δεν θα παω για δημαρχος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. α στο καλο σου με τρομαξες!
    νομιζα οτι ημουνα μονη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΜΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΛΟΙ;ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΖΟΝ Β ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΣΕ ΨΑΧΝΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. βρε καλως τους!γυρισαν!
    καλως τον John.B!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μάλλον είμαι μόνη, ας πω τότε την τελευταία ατάκα γι' απόψε: καληνύχτα blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κορινακι παλι το κτηνος βολτα εβγαλες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χριστε μου!!!ειμαι αορατη!
    ειμαι και εγω εδω boulboylaki!!

    τελος παντων!
    αντε!!!καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καψοράχη βλέπω οτι έχεις πολύ μεγάλο ρεύμα! Σκίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΓΙΑ ΣΑΣ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ;
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. δεν εχω ρευμα!!δουλεμα εχω!
    αλλα μου φτιαχνει το κεφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Βρε τι λες εδω δεν γράφεις για 2 ώρες και όλοι ξεφωνίζουν τ' όνομα σου! Σκίζεις σου λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καψοράχη έβαλα κάτι και για σένα στη πάνω σάλα! χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. με δουλευεις και εσυ!!αλλα εχω να σου πω οτι μου ελειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σήμερα άρχισε το Φεστιβάλ Αθηνών, είδα μια καταπηκτική παρασταση του Δ. Παπαιώαννου. Την Μήδεια, στο θέατρο πειραιώς 260. Μαγεία σκέτη. Ηταν και η Αγγελοπούλου εκει, σα μούμια είναι. Γιατί μερικές γυναίκες κάνουν τόσο πολύ ηλιοθεραπειά; Γκαγκανιασμένη, ηταν και βράδυ... μπρρρ, σιάχτηκα, λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Είχα βγάλει εισητήριο εδω και 20 μέρες. Κοσμοσυροή, στο τέλος ξέρεις Καψοράχη μου τι έγινε; Τα πήρε στο κράνος η Μήδεια και εκανε κομμάτια τα παιδιά της. Αισιόδοξο έργο! Καλά, πλάκα κάνω, γιατί ηταν υπέροχη παράσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. δεν κανουν ηλιοθεραπεια boulboulaki!
    ειναι τετοια η χαζομαρα τους που πανε και κλεινονται ωρες στο σολαριουμ(τις βλεπω στο γυμναστηριο)και γινονται μπλαβι! τουλαχιστον ο ηλιος συνδιαζεται και με την θαλασσα!
    για τη παρασταση που λες εχω διαβασει σημερα στην Κυριακατικη Ελευθεροτυπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο Παπαιωάννου είναι υπέροχος! Εχει κατορθώσει στις παραστάσεις του να μαζεύει όλη την Αθήνα, κοσμική και μη! Κάτι τέτοιο μόνο ο Κουν και ο Χατζηδάκις κάνανε στο παρελθόν. Νάναι καλά ο άνθρωπος. (Για την Γιάννα δεν λέω άλλα γιατί μη γινω καμμιά μέρας υπάλληλος της, Κούκλα που λες Καψοράχη η Γιάννα, κούκλα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΧΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΡΙΟ!!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Κορίνα είσαι... αλλά αντε έχεις γενέθλια! Παρακολουθείς τόση ώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. καλα!καληνυχτησα στην πανω σαλα καληνυχτιζω και εδω!
    καληνυχτα κοριτσια!
    (γιατρε μου μηπως μιλαω πολυ??)

    καληνυχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή