Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

Τα τζιτζίκια τραγουδούν ακόμη!


Πριν από χρόνια οι Λειβαδιανοί έκαναν σχεδόν όλοι μπάνιο στο Παραπόρτι, όλες τις ώρες της μέρας ο ποταμός είχε πολύ κόσμο, παιδάκια που ξεφώνισαν, γέλια, χαχανιτά. Τα ψηλά δέντρα προσφέρουν πολύ καλή σκιά για το κάμα της ημέρας, αλλά λίγοι πηγαίνουν με τα πόδια και τα τζιτζίκια δίνουν τις συναυλίες τους χωρίς κοινό. Στο Παραπόρτι κάνουν μπάνιο ελάχιστοι, στο Νειμποργειό επίσης, απορία ετών λοιπόν: που πάτε για μπάνιο συγχωριανοί; (Τα ρόδα της φωτογραφίας είναι ανοιξιάτικα).

133 σχόλια:

  1. καλημερα παιδακια!!!
    (σαν την θεια Λενα εχω καταντησει)
    λοιπον!εγω παω ΑΚΟΜΑ με τα ποδια στο παραπορτι,οταν δεν εχει τρελο αερα,οταν εχει ξενιτευομαι στην αλλη πλευρα του νησιου,εχουμε γυρισει πολλες παραλιες με την μηχανη.Το κακο ομως τα τελευταια χρονια ειναι οτι οταν δεν εχει αερα και το παραπορτι ειναι καλμα δυστηχως εχουν παρτυ οι σακουλες οι οποιες ΟΧΙ δεν ερχονται απο την τουρκια (το ακουσα και αυτο) μια χαρα δικες μας σακουλες ειναι απο ολα τα δικα μας σουπερ μαρκετ!
    ΚΡΙΜΑ!
    κατα τα αλλα παιζουν και πισω γυαλια(πριν καντινας)και λυδι.
    Νειμποριο εχω να παω χρονια και δεν νομιζω οτι θα ξαναπαω με τις υπαρχουσες συνθηκες!
    καλη συνεχεια παιδες και καλα κουραγια διοτι σημερα κανει ζεστη!

    προεδρε δεκτη η προσκληση θα προσπαθησω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα και απο μενα....
    εγω νειμποριο δεν ριχνω ουτε τα παπουτσια μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ FAOUDI ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΠΗΓΑ ΠΕΡΣΙ 1 ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΑΙΣΙΑ
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, σύμφωνοι για το Νειμπορειό αλλά που πάτε για μπάνιο; Στις αποθήκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ!!!
    ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΤΕΝΙ ΕΧΟΥΝ ΩΡΑΙΟ ΒΥΘΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω εχω παει Βορη,Κρεμυδες,Ζοργκο!
    αλλη Αντρος!
    οταν βαριομαστε το camel trophy παμε Χαλκολιμιωνα η Αγ.Μαρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρίξτε μια ματιά στο:
    http://androsnews.gr/index.php?option=com_wrapper&Itemid=209
    Ποιότητα νερών στην Άνδρο μετρήσεις σε γνωστές παραλίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και από μένα. Το Παραπόρτι είναι υπέροχο με άπνοια.Αυτές τις ημέρες με 8 Μποφώρ δεν τολμάς να πάς. Τα Γυάλια επέρσι τα βρήκαν ακατάλληλα. Άρα που πάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΑ ΝΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΩΡΑΙΑ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΕ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΟ ΓΙΑ ΤΣΟΥΧΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝΑ ΚΑΡΧΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΔΡΟΣ ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΙΝΑΣ ΜΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΙ ΠΙΣΙΝΑ?!!!ΧΙ ΧΙ
    ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΜΕ ΤΙΣ LIMO?!!!XI XI
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ SKLENARIKOVA ΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ!!!
    ΟΠΩΣ ΠΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΠΙΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΟΦΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΩ!!!ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΑΜΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΘΗΣΤΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΕΦΤΕΔΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κορινακι θελω να σε δω να μιλας με τον κεφτεδοψινακη!!!χι χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ!!!ΧΕ ΧΕ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ Η ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ?
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΒΓΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΛΑ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ Ο ΑΥΧΕΝΑΣ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΕΦΤΑΣΤΕΡΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. στομαχιασε με τα τυροπιτακια!!
    και της το ελεγα να μη φαει πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΙΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΕΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΙΧΑ ΚΑΤΗ ΤΡΕΞΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΔΟΣΦΕΡΟ ΜΕΧΡΗΣ ΝΑ ΤΕΛΗΟΣΗ.
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΤΗ ΚΑΝΗΣ ΜΕ ΕΨΑΧΝΕΣ ΒΛΕΠΟ ΣΟΥ ΛΗΨΑ Ε;
    ΕΤΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΣ ΤΗ ΕΣΤΗ ΠΕΛΟΠΑΣ.
    ΒΟΥΛ ΤΟ ΑΘΡΟ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΟΛΗ ΚΑΛΟ ΑΞΗΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΝΙΟΘΟ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΦΑΓΑΜΕ ΜΟΝΟ ΣΑΛΑΤΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΠΕΛΟΠΙΔΑ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΠΟΛΥ ΒΡΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΠΙΖΩ ΤΑ ΤΡΕΞΙΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΧΗ ΚΟΡΗΝΑ ΜΟΥ ΕΥΤΗΧΟΣ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ.
    ΕΣΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΗΣ ΠΑΛΗ ΣΤΟ ΝΗΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΩ?
    ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ ΒΡΕ ΠΕΛΟΠΙΔΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΔΕ ΞΕΡΗΣ ΚΑΜΗΑ ΦΟΡΑ ΤΗ ΓΗΝΕΤΕ ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΣΟΥ ΜΗΛΗΣΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Α ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ!!!
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΨΟΡΑΧΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΟΛΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΟΥ ΚΡΑΤΑΗ ΜΟΥΡΙ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΕΛΟΠΙΔΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΜΟΥ ΒΟΛΤΑ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τωρα που βρηκαμε τον πελοπα χασαμε την γατουλα.......πελοπα χαθηκες και τα κοριτσια ανησυχησαν......
    γατουουουλα.....που χαθηκες....?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κολυμπάτε άφοβα!
    Οπου τρώνε τα πατοψαράκια,έχει καθαρά νεράκια!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΓΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΦΑΟΥΔΗ ΕΤΣΗ ΠΡΕΠΗ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΝΑ ΛΗΠΗ ΣΤΗΣ ΓΗΝΕΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΒΡΕ ΣΑΡΓΕ ΤΗ ΚΑΝΗΣ ΠΟΣ ΠΑΝ ΟΙ ΨΑΡΗΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΕΣΗΜΕΡΗ ΔΕ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΗ ΚΑΝΗΣ ΠΑΟ ΓΗΑ ΜΑΒΡΗ ΣΤΗ ΗΓΗΑ ΣΑΣ ΒΡΕ ΚΑΛΟΠΕΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σου ρε πέλοπα!Ολα καλά!Σε χάσαμε,μάλλον λυωμένος με euro και προ!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΟΣΤΟΣ Ο ΠΕΧΤΗΣ ΠΑΟ ΝΑ ΔΡΟΣΗΣΤΟ ΝΑ ΡΗΞΟ ΚΑΙ ΚΑΜΗΑ ΒΟΥΤΗΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. γεια σου Πελοπαααααααα!
    ετσι κανουν βρε?
    μας πουλας για την μπαλα?
    ατιμο παιδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πελοπα τελευταια σου ευκαιρια!
    απαντησε μου αλλιως θα σου κραταω μουρη μεχρι το επομενο Πασχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημερα σε ολη την μπλογκοπαρεα...
    Μολις γυρησα απο μπανιο στην θαλασσα... Ηταν ΤΕΛΕΙΑ.. ακους βουλα???
    Επ Πελοπα, πως παει?? Καιρο ειχες να γραψεις... Πως πανε οι μαυρες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΑΙΔΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΖΕΣΤΗ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ !!!ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΜΗ ΦΥΣΟΥΣΕ!!!ΑΠΑΠΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΛΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΙ!!!
    ΕΛΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΙ!!!
    ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΕ ΠΟΣΑ ΧΑΡΤΟΜΑΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΕΝΟ,
    ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΖΕΣΤΗ?
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΕΛΣΑΚΙ?
    ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!
    ΒΡΕ BOUL ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΣΑΚΙ?
    ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕ?ΜΠΑ ... ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!
    ΕΛΣΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΩ!!!(ΚΑΤΑ ΤΟ ΘΩΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ)
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπητη SKLENARIKOVA μήπως μπορείς να στείλεις εκείνη την limo να με πάρει που σκέφτομαι να βγώ έξω τώρα?
    ναμουνα τώρα στο παραπόρτι και ας φύσαγε και 10 μποφόρ!αλλώστε τα κιλά τι τα έχω για πλάκα?
    αντε καλή βεγγέρα
    απόψε θα βγω να δω μήπως πέφτει κανένα αστεράκι να κάνω μια ευχή μπας και φύγουν τα κακά πνεύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΤΑΝ! ΝΤΑΝ! ΝΤΑΝ!
    εννεα η ωρα!!!!
    για να μαζευομαστε!!!!!
    αντεεεε!!!αντεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καλη η βεγγερα αλλα για τον χειμωνα.....σε λιγο κλεινω και λεω να κατεβω για ουζακι.....και αμα τσαντιστω μπορει να χτυπησω και καμια πικιλια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. αλλος κανεις για ουζακι κατω πλατεια....?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ρε faudi ειμαι στα παγκαλια του Αγ.Κων/νου και βαρω την καμπανα να τους μαζεψω και εσυ τους στελνεις αλλου!
    ασε που θα ερθει τωρα ο παπανικος και θα μου τραβηξει καμια ποστα που βαρω την καμπανα νυχτιατικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. δεν ειναι ωρα για κατανιξη.....
    ειναι ωρα για πλατειες,ουζακια,μεζεκλικια,βολτες στην παραλια,ξαπλα στην πολυθρονα της αυλης με κρυο καρπουζι,φωτια στην παραλια με χαμηλη μουσικη και κουβεντουλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Faudi, βρήκες τελικά υπάλληλο και τρέχεις να το γιορτάσεις με ούζα και ποικιλίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ποιος σου μιλησε για κατανυξη βρε faudaki !!!
    θα τους παρω και θα ερθουμε να σε βρουμε!!
    να μαζευτουν ομως πρωτα!!
    ακου κατανυξη! εκτος αν εννοεις ουζοκατανυξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. λοιπον αν δεν εμφανιστειτε σε λιγα λεπτα εγω εφυγα με το faudi!!
    ειναι δελεαστικη η προταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ασε που φοβαμαι κιολας εδω στα σκοτεινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ.ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΡΩΤΑΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ?ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ.BOUL ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΘΝΟΣ.ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλως το το παιδι!!
    μηπως επειδη υποπτευομαι ποιος εισαι?
    λεω μηπως....μπορει να κανω και λαθος!
    αλλα εχεις δικιο εμφανιζεσαι σπανια! τοσο χαμηλων τονων βρε παιδι μου και εσυ!!
    παρ΄ολα αυτα χαιρομαι που εισαι εδω μυστηριε διοτι τα καλοπαιδα τα αλλα μας ξεχασαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΜΑΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ,ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ Η ΓΛΩΣΣΑ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΩ.ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ BOUL,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΡΟΕΔΡΕ,ΓΙΑ ΣΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ευχαριστω ΜΥΣΤΗΡΙΕ και μένα μου αρεσε πολύ! Πλάκα είχε! Εχω και κάτι άλλες ιδέες αλλά επειδή είμαι παλιό-Boul δεν τις λέω για να σκάσω την Καψοράχη χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καληνυχτα μυστηριε σε εσενα και στα μυστηρια σου!!
    καλως τον προεδρο και το Κορινακι!
    Κορινακι σε λαχανιασα?
    μονη μου στα σκοτεινα σας περιμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟ Β'ΕΙΜΑΙ ΟΧΙ Η ΚΟΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καψοράχη έχεις κάψει φλατζα, το Κουτρουλό είναι!χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. boulboulaki οταν εισαι μονη σου και ακους θορυβο εγω ειμαι και κρυφακουω τις σκεψεις σου!! χι χι χι!!!
    κουτρουλο μου καζανακι καλωσηρθες!
    βαρουσα την καμπανα για παρτι σας την ακουσατε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΠΕΡΙΜΕΝΩ BOUL TA ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΟ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ωχ Παναγια μου!δωστε μου αλλη μια ευκαιρια!μη με τρεξτε στους γιατρους ακομη!θα μου κανει ενεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΕ ΕΛΑ ΚΙ ΑΥΡΙΟ.ΕΔΩ Θ Α ΕΙΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν θα τον αφήσω να σου κάνει ένεση, που να προκάμεις και εσυ, άσχετο η Κορίνα που είναι; Φάτσα φέρε πίσω την Κορίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΒΡΑΔΥΝΗ ΣΟΥ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΒΑΡΑΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ?
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΕΣΑ!!!!
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ?
    ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΠΥΡΕΕΕΕΕΕΣ ΠΕΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΠΑ ΑΚΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. λες ο φατσας να βγαζει βολτα την Κορινα? δεν το ειχα σκεφτει!!!!

    καζανακι β΄! αμα ακουσεις και φωνες να ανησυχησεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΠΥΡΕΣ ΔΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΕ ΦΡΟΥΤΟΣΑΛΑΤΑ.ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. αποψε ειμαστε καλεσμενοι απο το faudi στο παραπορτι για κουβεντουλα στην φωτιτσα και μπυριτσες!
    μετα θα παμε σπιτι του θα αραξουμε στις πολυθρονες για παγωμενο καρπουζι!
    θα το εχει κοψει η φιλεναδα μου η μανα του!
    καλο ε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΜΠΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ,ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΜΑΙ ΣΚΛΗΡΑΓΩΓΗΜΕΝΗ ΣΑΝ... ...ΝΑΥΤΙΚΟΥΔΕΝΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑΣΕ ΒΡΕ ΚΕΡΝΑΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΙΚ-ΝΙΚ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓ.ΜΟΝΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μέσα Καψοράχη, θα χαζεύουμε τ' άστρα θα ακούμε τα πουλιά, θα μετράμε τ' απέναντι φωτάκια, πολλά φωτάκια Κουτρουλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΕΕ!!!!! ΑΜΑ ΕΧΕΙ ΦΩΤΑΚΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Στην Αγία Μονή; να το πούμε της Κουλίτσας να βγει στο μπαλκόνι, θα χαχανιζουμε και τα γέλια μας θα τ' ακουν οι παραπορτιανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΠΡΟΧΤΕΣ ΕΜΑΘΑ ΜΕ ΕΚΠΛΙΞΗ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΣΑ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΤΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΠΕΝΕΙ ΣΤΟ dlok ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΕΛΣΑ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. EEEE!!!!ΑΜΑ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΔΕΝ ΛΕΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Πολλά φωτάκια! Αναψαν τα φωτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ,ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙΑ,[ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΟΙΑ].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΚΑΘΟΛΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΠΡΟΒΑΤΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΕ,ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Δεν έχει χρόνο η elsa έχει χαθεί μέρες τώρα. Πρόεδρε για πες τι έφαγες σήμερα να μας κάνεις τα νεύρα κουρέλι. Μήπως Μπριάμ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. BOUL ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΑΝΔΡΟ.ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΤΑΠΕΡ ΜΠΡΙΑΜ ΝΑ ΣΤΟ ΦΕΡΩ.ΘΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. εχω χασει την μπαλα!δεν ξερω ποια ειναι η Ελσα,απο την αυλη της φαουδομαμας βρεθηκα Αγ.Μονη και μετραω φωτακια χαχανιζοντας να με ακουση η Κουλιτσα!!
    ταπαιξα αλλα ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!

    ωραιο!!!ναυτικουδενια!
    boulboulaki καινουργια λεξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Σωστά Κορίνα, Καψοράχη που είμαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Θέλω!!! Θέλω!!! Θέλω!!! Θέλω το τάπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΝΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΤΗΝ BOUL ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ!!!ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΝΑΥΤΙΚΟΥΔΕΝΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΒΡΗΣΚΩ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΖΑΛΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ;EE;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΝΑ ΠΡΟΤΩΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΜΗΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΓΙΑΤΙ BOUL ΘΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΜΗ ΤΟ ΦΑΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΤΑΠΕΡ ΑΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. οι προεδροι boulboulaki δεν τρωνε μπριαμ! τι σοι προεδροι ειναι!
    απο κολοκυθοντολμαδες και πανω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Θα σου πω εγω Πρόεδρε, αεροσυνοδός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΑ ΠΡΟΕΔΡΕ!!!
    ΠΛΑΚΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΗ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΨΩΜΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΟ ΤΑΠΕΡ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ!!!ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. θα ερθω και εγω εεε???
    δεν θα φαω πολυ!
    δεν ειμαι καλα!πριν καπνισα ενα τσιγαρο που βρηκα χυμα στο τραπεζι!
    ΛΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Με ο Προέδρος έχει τσακίσει τα κολοκύθια, νομίζω οτι ήρθε η σειρά του μπριαμ, για βραστά δεν τον κόβω! Μπριαμ και μετά... αστακομακαρονάδα. Που είναι ο John V. να πει το κλασικό: "ξέρεις τι ξύλο εχω φάει μικρός για να μάθω να τρώω αστακομακαρονάδα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΑΑΑΑ!!
    ψωμι θα φερω εγω! εχω αρτοπαρασκευαστη!!!αμεεεε!!!
    του ριχνεις τα υλικα και σου φτιαχνει οτι ψωμι θες!
    και κρουασανια!!!

    αεροσυνοδε!!!πως και σου εφαγε η αλλη τον προεδρο!!!χι χι χι
    (οχι τον δικο μας βεβαια!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Η Χρυσανθη δεν σε έμαθε να μην καπνίζεις χύμα τσιγάρα; Να έρθεις Καψοράχη, το ψωμί είναι άψογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΑΠΟΨΕ ΤΡΟΩ ΜΟΥΣΑΚΑ BOYL BOYL...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. BOUL Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΠΕΡ ΜΟΝΟΦΑΓΟΥ ΒΡΕ ΕΙΣΑΙ?
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΛΙ ΡΕΣΤΕΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΑΧ!ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΑΡΜΕΝΙΖΕΙ;ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΕΩ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΕΦΕ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΕΧΩ ΓΟΥΣΤΟ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΥΧΑΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΜΟΥΣΑΚΑΑΑΑΑ!! Παναγια μου εχω ξεχασει και το χρωμα του!!
    βαρυ ομως για βραδυ προεδρε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Κουρτουλό στείλε όλο το ταψί μπας και προλάβω να φάω μια μπουκουνιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΦΕΤΖΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ο μουσακάς είναι ελαφρύ φαγητό! Γλύκισμα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. σωστα ρε Κορινακι!!
    αυτην την απαντηση περιμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΜΠΟΥΚΟΥΝΙΑ ...ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. λεω κατ αρχας να ξεσκισουμε το "γλυκισμα" που θα φτιαξει το κουτρουλο!
    μετα τρωμε και το "γλυκισμα"μουσακα!
    να ξεκινησουμε απο τα πιο ελαφρια να μη παθουμε και τιποτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΚΟΨΕ ΚΑΤΙ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΑΓΓΟΥΡΙ ΔΙΚΟΜΟΥ ΑΤΡΑΧΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΡΙ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. σταματα να μας πυροβολεις προεδρε λυπησου μας!!


    Κορινακι στα σκοτεινα με πατησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΥΡΙ ΜΑΛΑΧΤΟ,ΠΡΟΕΔΡΕ;ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΊ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΕΣΥ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Σε πατησε η Κορίνα; Καψοράχη μου ζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΜΠΡΑΒΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΙΑΥΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΛΙΣ ΑΥΤΟ ΤΡΩΩ ΤΩΡΑ ΣΕ ΣΑΛΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΑΑΑΑΑΑΑΤΩ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΤΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΦΑΚΟ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΑΝΑΨΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ.
    ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ " ΑΝΤΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ " ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΡΘΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. προεδρε τρως και γραφεις!ΘΑ ΛΕΡΩΣΕΙΣ ΤΟ LAPTOPI!!
    δεν πειραζει Κορινακι,φοραω αθλητικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΟΝΕΙΡΑ ΟΛΟΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΟΙ ROUTER ΕΠΕΣΑΝ ΣΕ ΚΟΜΜΑ Η ΕΣΕΙΣ ΠΗΓΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑΝΙ ΟΛΌΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟ ΛΕΡΩΣΑ ΜΗΠΩΣ?!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. εγω εδω ειμαι αλλα ψιλονυσταξα!!
    εχω τρελλη δουλεια αυριο!
    καληνυχτα κουτρουλο μου!
    καληνυχτα κοριτσακια γλυκα και στομαχιασμενε προεδρε!
    φιλαρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Εψαχνα στο υπολογιστή να βρω μια φωτογραφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ειμαι αθλητικος τυπος η ρουφιανα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ Ο!!!!!!!!!ΛΟΥΣ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή