Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

Σκάλες, σκάλες παντού...


Η μάνα μου είχε μια ξαδέλφη στην Αμερική κάθε που έρχονταν στην Αντρο φύσαγε και ξεφύσαγε όταν ανέβαινε σκάλες. Σα να την βλέπω την θεία Μαρία με την βεντάλια στο χέρι να λέει: "αυτές οι ασκάλες" Αυτές τις α-σκάλες κάποτε τις ανέβαινα μονορούφι, μόλις περνούσα το σπίτι της Βιολαντώς ξεφώνιζα: Βούλααα. Έπαιρνα ανάσα στο τελευταίο πλατύσκαλο και σχεδόν ταυτόχρονα έβλεπα τη Βούλα μπροστά μου. Ρίχναμε τότε ένα τρεχαλυτό και σα λωλό - φύσεκα περνούσαμε μπροστά από τους γέρους στην αυλή του Μπέη και συνεχίζαμε μέχρι το σπίτι της Ευγενίας. Στη φωτογραφία οι σκάλες που οδηγούν από το τρίστρατο στο πάνω χωριό.

94 σχόλια:

  1. Σπίτι μου σπιτάκι μου και φτωχοκαλυβάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα παιδακια!τι μου θυμησες ρε boulboulaki!πρωι στο μεσα χωριο (αλλιως και κορεα)να με φωναζει η Ελενη του Ζαννη-Μαριακιιιιι!!! να κατεβαινω κουτρουβαλητα την σκαλα μας και να ξεκιναμε!λιγο πιο περα μας περιμενε η Μινα του κεφτε!και οι τρεις μετα μεσα στο μπουρ μπουρ και στο χαχανο (καταλαβαινεις πια επικρατουσε!!!)να περναμε στα τελευταια σπιτια για να παρουμε Αντωνη και Βιολετα Λιοπυρου!
    ολο αυτο γινοταν καθε μερα για να παμε δημοτικο και καμια φορα και δυο φορες ημερησιως!πολυ σκαλα ρε παιδακι μου!αλλα ποιος νοιαζοταν τοτε για σκαλες!πιο πολυ τα αδεσποτα μουλαρια στον ποταμο φοβομουν!ομορφα χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΟΥΦ ΟΥΦ ΒΡΕ BOUL ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΟΥΦ ΟΥΦ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΜΟΝΟ ΟΥΦ ΟΥΦ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΤΣΙ?Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!!!
    ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΑΝΕ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΣΑΝΤΙΖΕ ΠΟΛΥ,ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΡΙΧΝΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΑΤΥ ΧΑΜΟΓΕΛΟ,ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ!!!ΑΧ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ,ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΞΙΝΙΣΜΕΝΕΣ ΦΑΤΣΕΣ ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΤΟΥΝ ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΟΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ .ΣΚΑΛΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΚΑΛΕΣ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ[ΜΙΑ ΚΙ ΦΥΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 2 ΚΑΙ ΚΑΤΙ].ΕΧΩ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΡΙΧΝΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ, ΣΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΟΥ.ΚΑΙ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΙΓΜΑ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΙΓΜΑ ΕΦΤΑΣΑ ΑΙΣΙΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΒΑΡΙΑ ΔΙΑΣΤΡΕΜΜΑΤΑ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειμαι η ρουφιανα περιγραφικη!!αμα σε πιασω στις περιγραφες σε τελειωνω!!δεν ειμαι καλα σημερα κορινακι!δεν κοιμηθηκα καλα και ξυπνησα περιεργα!
    τωρα αισθανομαι εξαντλημενη!λες να πεθανω γιατρε μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα κουτρουλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οχι, δεν θα πετάνεις! Υπομονή να βγει η μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστω γιατρε μου!αν πεθανω ομως να ξερεις οτι εστω και αργα χαιρομαι αφανταστα που βρεθηκαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΠΑΜΕ ΒΡΕ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΚΑΛΗ Η ΟΧΙ!!!
    ΑΝΕΒΑ ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΗ!!!!
    ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΤΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ Η ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΑΚΗ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΛΟ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν σκεφτω τον Σακη Κορινακι μου θα ανεβω σε επικυνδυνα επιπεδα και νατο το εγκεφαλικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ Η ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΜΕΡΑ ΧΑΛΙΑ...ΕΙΧΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΓΕΜΙΣΤΕΣ ...ΚΟΡΙΝΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΩ Γ..ΩΜΕΡΑ!!!?
    ΓΕΜΙΣΤΑ Ε?ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ ΜΕ ΦΕΤΑ ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ ΕΛΑ ΚΕΨΟΡΑΧΗ ΚΑΝΕ ΒΟΥΤΑ!!!
    Γ..ΩΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ Β.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΗ ΝΕΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ντεν εχω εντω τηλεοραση καρντια μου! χε χε (ο router τρέχει με 1000λέω να μείνω εδω απόψε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΡΤΟΝ ΜΑΖΙ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν ξεκολλάει τον έχουν πριτσινώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα, ολοι Λάκη απόψε; Καψοράχη σου είσαι καλά; Είσαι ντούρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΛΑΚΗ BOUL ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!
    ΕΝΤΑΞΕΙ Ο ROUTER?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δήλωσα την βλάβη και περιμένω, μια έχω internet μια όχι. Μου έχουν βγει τα μάτια να κοιτώ τα λαμπάκια του ruter!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οχι!!θα πεθανω τελικα γιατρε μου!
    αισθανομαι σαν τα αρκουδακια ντουρασελ που τους τελειωσε η μπαταρια!!
    μαλλον χθες πηρα ολο το ματι επανω μου boul!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μωρέ πες μας τι έχεις; και άσε τις περιγραφές... μέσω Σταυροπέδας. Τι αισθάνεσαι Καψοραχούλα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ!!!ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. βαθια κουραση και εξαντληση!για να μιλησω σοβαρα τωρα,μαλλον ψυχοσωματικο ειναι!οταν ζοριζομαι ψυχολογικα μου βγαινουν διαφορα!και τον τελευταιο καιρο ζοριζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αχ ρε Κορινακι!αχ ρε παρεουλα!μου φτιαχνετε το κεφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ?ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εχεις δικιο!εχω καλα αντανακλαστικα ευτυχως!συνηθως στα δυσκολα αντιδρω!
    θα τα πουμε απο κοντα αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΛΑ ΤΟΥ ΠΝΕΒΜΑΤΟΣ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΟ ΜΑΒΡΗ ΝΑ ΞΑΝΑΝΗΟΣΗΣ
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο ΛΑΚΙΣ ΣΙΜΕΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΝΕ ΤΣΟΥΡΑΚΗΑ ΜΕ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΙΨΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΕΛΟΠΙΔΑΣ!!!
    ΑΝΤΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΕΙΣ ...
    ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΜΠΥΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ευχαριστω Πελοπακι!μου το χρωστας διοτι του Πνευματος δεν μπορω να ερθω!
    θα την πιουμε ομως την μαυρη σιγουρα συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΓΗΑΤΗ ΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΗΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΟ ΠΕΡΗΜΕΝΑ ΠΟΣ ΚΑΙ ΠΟΣ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πελοπάκι; Καψοράχη είσαι χάλια; Θα πιεις και μαύρη μπύρα; Με τρομάζεις! Μη μασάς, ετσι κι αλλιώς χάλια είμαστε όλοι... και πιο πολύ ο Φάτσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΥΠΑΣΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΤΟΡΑ ΤΑ ΠΗΡΑ ΠΑΟ ΝΑ ΓΗΝΩ ΝΤΗΡΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. συγνωμη καλεεε! σας εριξα την διαθεση?ελα να ανεβουμε λιγο ολοι!
    boulboulaki ενταξει ο ρουτερ η να ριξω παλι κανενα μπινελικι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πελοπακι μου σου ειπα θα ερθω συντομα!μεσα στον Ιουλη σιγουρα!
    θα με περιμενεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΕ ΞΕΡΟ ΘΗΜΟΣΑ ΤΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟ ΑΝΤΕ ΓΗΑ ΠΑΟ ΝΕ ΠΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Α ΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ναι ρε παιδι μου!εχω τυψεις!!και οχι τιποτα αλλο!εγω ειμουν για τουςΑ.Α ο Πελοπας θα καταληξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. H BOUL ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ROUTER ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΡΙΞΕ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Όχι τα λαμπάκια ανάβουν, αλλά μιλούσα στο τηλέφωνο με την δουλειά, μιλούσα ώρες… κόντεψαν να πάρουν φωτιά τα μαλλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΕΛΗΨΑ ΛΗΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΤΥΧΑΝ ΠΟΛΛΑ.ΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΩΔΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ [ΕΙΜΑΙ ΤΕΝΟΡΟΣ] ΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ 11.12.13 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΤΗ ΝΑΞΟ,ΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΤΑΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΡΕΧΩ ΤΡΕΧΩ ΤΡΕΧΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΙΚΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΕΔΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ BLOGAKIA TI KANETE ;ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΩΣΗ.ΚΟΡΙΝΑ ,ΦΑΤΣΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ;BOUL ΟΚ ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τενόρος; Μπράβο πρόεδρε! Ο Αντρίκος καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. παιδια μας κανουν βουντου!
    ΖΗΛΕΥΟΥΝ την σχεση μας!!με πεταξε εξω και προσπαθουσα τοση ωρα να μπω!
    τι ματι και αυτο!
    καλως τον προεδρο!μολις εφυγε ο Πελοπας κριμα που δεν τον προλαβες!
    κουτρουλο μου αυτη η ιωση λεγεται κουραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΩΣΗ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ .ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΧΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥ.ΔΕΚΑΤΑ ΛΑΙΜΟ ΜΥΤΕΣ....
    ΓΙΑ ΣΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ JOHN.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΥΠΙΕ ΜΑΥΡΗ ΚΑΙ ΠΑΗ ΑΥΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. δεν μου ειπατε!θα ερθετε Πολη? θα περασουμε σουπερ!θα σας παω και στα χανουμακια(γυναικειο συγκροτημα)Πρωτα ο Θεος να ειμαστε καλα αλλα θα γινει πιστευω καλη φαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ναι με πουλμαν,αεροπορικα ανεβαινει πολυ το κοστος!αλλα με το πουλμαν θα κανουμε κεφι ρε!σα σχολικη εκδρομη!!το καζανακι απουσιολογος!
    θα την μουρλανουμε στο ξενυχτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καλα στον Λακη ειναι ο Παριος! αυτος ο ανθρωπος λεει τραγουδια σκετο μπακλαβα!γκωνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΤΑ ΣΙΡΟΠΙΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εγώ δεν γκώνω πολύ κλάψα βρε παιδί μου, δηλαδή δεν μπορεί να υπάρξει ένας έρωτας λεβέντης, πρέπει ο ένας να πατάει τον άλλον και οι δύο μαζί να κλαψουρίζουν! Δεν μ΄αρέσουν πια αυτά τα τραγούδια! Ενώ παλιά έλεγε: «φταίμε κι οι δύο που ζούμε χώρια» μέσα σε 2 κουβέντες τα έλεγε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΕΣ ΣΤΟ JOHN V ΤΟΥ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΦΩΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΡΟΕΔΡΕ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΝΔΡΟ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καψοράχη ο πρόεδρος έχει φωτογραφία, κατάλαβες τι θα πάθουμε! "ιχ πιο καλή η μοναξιά ιχ... πιο καλή η μοναξιάαααα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. παντως και εγω αυτο εννοουσα! πολυ λιγωμα ρε παιδι μου!κολλαμε!παραεγινε λουκουμας στα τελευταια του τραγουδια! παντα ηταν μπακλαβας γωνια αλλα γκωσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ JOHN V
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΕΡΙΞΕΣ ΜΙΑ ΜΠΙΧΤΗ ΑΠΟΨΕ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ¨....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ναι boul!ξερω!θα περασουμε βραδια ολοκληρη παλι με το κοριτσακι στα ζερβα, με το κοριτσακι πισω, με το κοριτσακι πισω απο τη δασκαλα και στο τελος θα πει ο προεδρος αυριο τα ονοματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εγω μπιχτη προεδρε μου!!με αδικεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΑΛΣΧΑΙΜΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ρε συ boulboulaki οταν λες μαλαγανα για καλο το λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. John V. το βαπόρι σου παρασκευή πάει Αντρο; Εχεις χαρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΔΕΝ ΣΕ ΑΔΙΚΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ..ΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ,Η ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Φυσικά για καλό το λέω, για το καλυτερότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΒΡΕ ΒΟΥΛΑ ΚΑΤΙ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τι ωραια κουβεντα αυτη John.V!!
    Aντρος!η αρχη και το τελος!
    Βoulboulaki να τιτλος για ωραια αναρτηση!
    επισημος χορηγος το αδελφακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. JOHN V ΚΑΝΩΝΙΣΕ ΝΑ ΕΡΘΗΣ ΣΤΗ ΝΑΞΟ ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. JOHN V. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ Η ΒΟΥΛΑ ΝΑΝΙ ΝΑΝΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ποια Βουλα αγαπη μου!!!στον υπνο της μας βλεπει τωρα!!
    ειπαμε...θα την ξενυχτησουμε στην Πολη!με τα ματια μπουρκουνες θα γυρισει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΑΝΤΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΑΝΤΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ.ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. γεια σου ρε προεδρε σκασιαρη και μπιρμπιλοματη!θα σε μεθυσω στην Πολη να δω τι μεθυσι κανεις και θα μου πεις ολα τα μυστικα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. "φταίμε κι οι δυό" αντε ένα τραγούδι επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ.ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΝΑ ΔΟΥ ΠΙΩΣ ΘΑ ΜΕΘΙΣΗ ΠΙΩΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Θα δουμε προεδρε!
    παιδακια παω να αραξω!
    καληνυχτα boulboulaki,προεδραρα,κορινακι,κουτρουλο μου!
    καληνυχτα blog
    καληνυχτα Λωρα
    καληνυχτα Σου-Ελεν
    καληνυχτα Τζει Αρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΑΝ ΚΑΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΙΣΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καληνυχτα Τζει Αρ; Αυτός από άλλο εργο δεν ηταν; Καληνύχτα, Καψοράχη... αύριο ξημερώνει άλλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΙ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΡΙΟ ΕΤΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή