Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Απογευματινός καφές ή Λειβαδιανό όνειρο;


Μετά από μια σκληρή μέρα δουλειάς γυρίζω σπίτι, το υπερ-μετρό γεμάτο κόσμο στέκομαι όρθια, νοιώθω κουρασμένη, ζεσταίνομαι, ζαλίζομαι δεν βλέπω την ώρα να φτάσω. Ευτυχώς το ταξίδι είναι σύντομο και σε 50 λεπτά επιτέλους φτάνω εξουθενωμένη σπίτι, κάνω μπάνιο, φτιάχνω μια φραπεδιά και ανεβαίνω γρήγορα τα σκαλιά μέχρι την αυλή της Βούλας. Ο ήλιος είναι πάνω από τον Πιτροφό, η Χώρα ξεθωριασμένη. Το χορτάρι στον κήπο θέλει κόψιμο, φυσά δροσερό αεράκι, ρουφώ μια γουλιά και τεντώνομαι τεμπέλικα. Τελικά όλα είναι υπέροχα, δούλεψα το πρωί στο Χαλάνδρι μα τώρα τ' απόγευμα απολαμβάνω στα Λειβάδια τον καφέ μου... Όνειρο; Για την ώρα σίγουρα όνειρο! Ομως ποιος ξέρει σε λίγα χρόνια;
Φωτογραφία Korina

85 σχόλια:

  1. Στίχοι: Πήγασος
    Μουσική: Πήγασος
    Πρώτη εκτέλεση: Βάσια Ρήγα

    Σαν φεγγάρι ξεχασμένο
    απ΄τον ουρανό
    έτσι ήμουν εγώ
    έτσι ήμουν εγώ

    Λουλουδάκι σκορπισμένο
    απ΄τον άνεμο
    έτσι ήμουν εγώ
    έτσι ήμουν εγώ

    Στης καρδιάς την παγωνιά
    και στο χιονιά έγινες φωτιά
    στο σκοτάδι το πυκνό της μοναξιάς
    η αστροφεγγιά

    Είσαι το όνειρο
    που βγήκε αληθινό
    ο ήλιος στον δικό μου
    ουρανό
    τα χέρια σου χρυσάφι
    μες στα χέρια μου
    που πάντα θα κρατώ

    Γι΄αυτό το όνειρο
    που βγήκε αληθινό
    απ΄ την καρδιά μου
    μάτια μου σ΄ευχαριστώ
    τόσο πολύ από κανένα δεν περίμενα
    ν΄αγαπηθώ

    Τραγουδάκι που ποτέ
    δεν έλεγε κανείς
    πριν εσύ να ΄ρθείς
    πριν εσύ να ΄ρθείς

    Παραμύθι που ποτέ
    δεν διάβασε κανείς
    πριν εσύ να ΄ρθείς
    πριν εσύ να ΄ρθείς

    Είχε σβήσει η ελπίδα μου
    στην ερημιά της διαδρομής
    μα όλα τ΄άλλαξες καρδιά μου
    κι η αυγή ήρθε πιο νωρίς

    Είσαι το όνειρο
    που βγήκε αληθινό
    ο ήλιος στον δικό μου
    ουρανό
    τα χέρια σου χρυσάφι
    μες στα χέρια μου
    που πάντα θα κρατώ

    Γι΄αυτό το όνειρο
    που βγήκε αληθινό
    απ΄ την καρδιά μου
    μάτια μου σ΄ευχαριστώ
    τόσο πολύ από κανένα δεν περίμενα
    ν΄αγαπηθώ

    ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ.ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΨΗΛΑ
    εκει που δεν ελιωσαν ποτε
    τα κερινα φτερα του Ικαρου

    ΜΠΡΟΣΤΑ
    εκει που ποτε κανεις δεν κοιταξε πισω
    για να γινει πετρα και αλατι

    ΜΑΖΙ
    εκει που ολες οι μικρουλες μοναξιες
    γιναν ξαφνου γιορτη μεγαλη και παρεα

    ΣΙΩΠΗ
    εκει που ολοι οι ηχοι της γης
    εσμιξαν σε ενα ερωτικο κρεσεντο

    ΧΑΡΑ
    εκει που οι ολογυμνες λυπες
    ντυθηκαν βιαστικα το παραμυθι τους

    ΕΡΩΤΑΣ
    εκει που το γονατισμενο λιγο
    προσκυνησε το μεγαλειο του πολυ

    ΤΕΛΟΣ
    εκει που εφτασαν ολες οι αρχες
    για να γυρισουν θριαμβευτικα
    στο Αλφα τους.


    ασχετο!!!
    ετσι μου ηρθε και σας το χαριζω με πολυ αγαπη απο τα περασμενα!
    μιλαμε δεκαπεντε χρονια πριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου καψοράχη με τα ωραία σου! Πολύ καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ.ΤΙ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!ΠΟΥ ΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ.ΠΟΛΥ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουτρουλο μου δεν τα θυμαμαι μα ανοιγω τα σκονισμενα κιταπια μου κατα καιρους και τα λιαζω!
    σε ενα τετοιο σημερινο "λιασιμο"τα ειδα,ειναι αυτες οι βλακιουλες που γραφω ακομα και πανω σε χαρτοπετσετες
    οταν μαζευετε πολυς ατμος στο κεφαλι μου!ειναι η βαλβιδα ασφαλειας που με σωζει!
    τι γινεστε βρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλε που πας?ακομα δεν ηρθαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ .ΑΛΙ ΚΑΙ ΤΡΙΣ ΑΛΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ.ΤΟΤΕ ΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε!!!!!ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γιατι πιστευεις οτι δεν μας αρεσουν?
    και εχεις την εντυπωση οτι μου αρεσουν τα δικα μου?
    ξερεις ποσες φορες τα διαβαζω και κυλιεμαι χαμω απο τα γελια?γελοιοτητες σου λεω τεραστιες!
    και ειναι και δικες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΓΕΛΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΙΠΟΤΑ .ΚΛΕΒΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αυτην την στιγμη αν με βλεπατε θα γελαγατε για δυο μηνες!!
    το laptopi στο χαμηλο τραπεζακι,εγω με κολαρο λαιμου για τον αυχενα,τα γυαλια στην ακρη της μυτης,και μεγιστη προσπαθεια να βλεπω χαμηλα!!
    ημαρτον παναγια μου!τζαζεψα τελειως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΟΛΑΡΟ ΞΕΚΟΛΑΡΟ Η ΒΕΓΓΕΡΑ ΒΕΓΓΕΡΑ.ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΝΑ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΜΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΒLOG ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ .ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τα αγορια παλι ματς βλεπουν!
    ειναι ποδοσφαιρομηνας αυτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΑΙ Η ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΤΟΥΣ.Η BOUL-BOUL ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μην το γελας!θα γραφουμε υπαγορευοντας αγκαλια με τα τιλια και τα ρυζογαλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μηπως Καψοράχη να βάλεις κάπου αλλού το λαπτοπι; σε μια θέση ισως πιο βολική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. η την πηρε ο υπνος στον καναπε!!
    την κολλησε το καζανακι!!

    boulboulakiiiiiii!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε σουξέ η φραπεδιά της Κορίνας; Κουτρουλό μην είσαι παραπονιάρα! Ελα μωρέ Κουτρουλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΑΝΕ "ΓΙΑΓΙΑ ΤΙ ΔΩΡΟ ΘΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ LAPTOP."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλως την πανω που σε κουσελευα!
    καθησα εγω στο πατωμα και ηρθε το laptopi στη μυτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΟΠΟΙΟΣ με πει γιαγια θα τον καρυδωσω!
    θα τα χαρτζιλικωνω να με λενε θεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙΛΙΟ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟ BLOG ΓΙΑΥΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Boulboulaki σε βλεπω στα βαθια γεραματα να ψαχνεις θεματα αναρτησεων και να βαζεις τιτλους οπως πχ
    τα καλυτερα υπερτασικα χαπια,διατροφη για χοληστερολη,συνταγες για σακχαρο κτλ.χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΝΤΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΑΥΧΕΝΑ ΣΟΥ ΠΑΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ρε συ κουτρουλο λες να ξανακοιμηθηκε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καληνυχτα κουτρουλο μου!ονειρα γλυκα!
    εμενα το δικο μου το παιδακι σημερα εκανε τα συμβολαια του δικου της σπιτιου!μεχρι την 1η Ιουλιου θα εχει μετακομισει!καταλαβαινεις τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 27 σχόλια πινγκ-πονγκ Καψοράχη)Κουτρουλό, ετσι μας βλέπω όλο το μήνα, οι άντρες δεν νομίζω να γράψουν αν δεν τελειώσει το ευρο. Μωρέ ας είμαι καλά στα 90 μου και ας γράφω για το τήλιο και το τσάι του βουνού! χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ευχαριστω για το κουραγιο boulboulaki
    και ναι ναι θα ειμαστε καλα(με κολαρα ισως)και θα γραφουμε και θα τα λεμε και το ευρο θα βλεπουμε και τον Νικοπολιδη της εποχης εκεινης θα γλυκοκοιταμε και τα ρακια μας θα πινουμε και στο νησι θα ειμαστε(τοτε θα υπαρχουν καλυτερα ελικοπτερα για ωρα αναγκης)ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καληνυχτα boulboulaki μου γλυκο παω να παρω κανενα παυσιπονο για το αυχενικο και να διαβασω τιποτα μπας και νυσταξω!περναω φαση υπερεντασης και χτες βραδυ κοιμηθηκα στις 2.30!!
    κουτουλουσα το πρωι.
    φιλακια πολλα στα μαγουλακια τα τσαχπινικα!
    αυριο παλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπήκα ν' αλλάξω το ποιημα και είπα να σας πω μια καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημερα και απο μενα......προσοχη στην φραπεδια......αν πεσει απο μεσα στην εμασα παει το ποτυρακι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλημερα και απο μενα σε ολους!
    καλημερα blog
    καλημερα Αντρο
    καλημερα Λειβαδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. οσοι δεν ερθουν στο ομορφο χωριο μας για το τριημερο θα χασουν....
    1-βολτα στην δροσια του ποταμου...
    2-λουκουμαδες της Φωφως......
    3-κεφτεδακια της Χαρικλειας...
    4-βουτιες στο παραπορτι.....
    5-ουζακια στις ομορφες αυλες μας,μετα τη δυση του ηλιου ρεμβαζοντας τους μπαξεδες......


    ΑΑΑΑ μην το ξεχασω....ο αερας επεσε και η θαλασσα ειναι λαδι.....

    καλημερα και καλη δουλεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. faudi μολις μου εμπηξες ενα μαχαιρι κατακαρδα! δεν την γλυτωνεις! θα πω στη μανα σου να σε δειρει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. faoudi ξέχασες την Αγ. Τριάδα! Φυσικά θα είμαι στο Λειβάδι και έχω "άγριες" διαθέσεις.… Καψοράχη κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!!
    ΟΝΤΩΣ Ο ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ...ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΔΡΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ..
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο FAOUDI ΜΑΣ ΑΝΑΒΕΙ ΦΩΤΙΕΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΤΡΩΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΤΙ ΕΡΗΜΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. εγω ειμαι εδω ανωνυμε!στο γραφειο και εγω,ριχνω που και που καμια ματια!
    σαργουλη εσυ εισαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα σε όλους.
    Σχολάω σε λίγο και είπα να κάνω το καθιερωμένο μου σχόλιο.
    Πως τα περνάτε στην Αθήνα; Εδώ στην Άνδρο είναι χάλια. Χειρότερα από την Αθήνα. Να έχεις την θάλασσα στα πόδια σου και να μην προλαβαίνεις να πας. Χάλια.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. αντε ρε Λεω....το σχολιο σου περιμεναμε για να φαμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τέλος για σήμερα. Αύριο πάλι.
    Χαιρετίσματα σε όλους.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φαούδι καλή όρεξη.
    Φιλάκια. Τα λέμε (μάλλον τα γράφουμε).

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΠΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΝΥΣΤΑΖΩ ΠΕΙΝΑΩ ΟΛΑ ΜΑΖΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΛΕΩΝΙΔΗ ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΡΔΑΜΩΣΕΙΣ..
    Υ.Γ ΦΑΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΙΝΑΩ
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμε-η βάλε ενα παρατσούκλι γιατί ετσι μπερδευεις την Καψοράχη μας. χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΦΕ ΘΑΛΑΣΣΑ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ FAUDI ΓΙΑ ΚΟΥΣΕΛΙ ...
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΚΑΨΟΡΑΧΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
    ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΦΩΦΩ BOUL ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ Η ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ?
    ΦΙΛΟΥΡΕΣ ΣΤΙΣ ΜΑΓΟΥΛΕΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. γεια σας παιδακια!κορινακιιιιιιι!
    αποκλειετε να εισαi ακομα στο faudi!
    τι στο καλο βυτιο εχεις!
    τελος παντων οποτε ξαναμπεις φιλουρες πολλες καλα να περνατε φιλακια πολλα στο γλυκο μου καζανακι και στην πασταφλωριτσα και απο αυριο να μου προσεχεις και το Boulboulaki!
    και αμα γυρισουμε ολοι με το καλο ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ οπως το σχεδιαζαμε καιρο πριν!
    αντε γιατι μου λειπετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. boulboulakiiiiiii!!!
    ετοιμαζεις σακβουαγιαζ ετσι?
    (το προσεξες το γαλλικο?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν θα πάρω μαζί μου τις καπελιέρες! Μόλις μπήκα σπίτι και είμαι κουρέλι, με την ψυχή στο στόμα θα πάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. θα πας με την ψυχη στο στομα αλλα μολις βρεθεις εκει και κατεβεις απο το βαπορι ο αντριωτικος αερας θα παιξει δυνατα με τα μαλλια σου θα στα ριξει στο προσωπο οπως μονο εκεινος μπορει και τοτε η ψυχουλα σου θα απλωσει τα χερακια της θα τεντωθει θα κανει ααααχ! και απο κεινη την στιγμη και μετα ολα θα γινουν χρωματιστα και γλυκα!
    απολαυσε το!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σίγουρα, είναι να μπω στο καράβι μετά θα τα ξεχάσω όλα. Για να φύγω μια μέρα από την δουλειά μου βγαίνει πριν και μετά η ψυχή, δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται και που κάνω λάθος! Αλλά ας μην το ψάξω σήμερα. Είδες το λεύκωμα; στείλε κι άλλες φωτογραφίες για να τις βάλω. Οταν κάνεις κλίκ πάνω στο λεύκωμα σε πάει στη "δημόσια συλλογή μου" εκει βλέπεις όσες φωτογραφίες έχω "ανεβάσει" στην Αγία Τριάδα θα πάω φυσικά με τα πόδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. και εγω παντα με τα ποδια παω!
    να πας και οταν φτασεις να κοιταξεις και για μενα!να πεις αυτη η ματια ειναι για την Καψοραχουλα! αν καπνιζες θα σου ελεγα να κανεις ενα τσιγαρο για μενα εκει πανω,παντα μολις φτασω και ξελαχανιασω κανω ενα καθισμενη στα μπαγκαλια με τα ποδια κρεμασμενα απο εξω!

    λαθος δεν κανεις τιποτα (στη δουλεια)απλα ειμαστε τοσο μ----ες
    που νιωθουμε και τυψεις αν κατι μεινει ατελειωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ωραιο το αλμπουμ!ξεχασα μια που δειχνει την περιστεριωνα στο βαθος και μπροστα μια μπλε πορτα.
    θα σου στειλω και αλλες!
    αντε να ετοιμαστεις και να ξεκουραστεις!μονες ειμαστε αποψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ξέρεις τι μ' αρέσει πολύ, να ξεκινω από το χωριό μόλις φέξει και να φτάνω στο βουνό οταν ο ήλιος έχει ανέβει, να φυσά το αεράκι να κρύωνω λιγουλάκι και να παρακολουθώ τις λαχανιασμένες κουβέντες των Λειβαδιανών. Να μυρίζουν υπέροχα τα σκίνα και οι βάτοι, πω πω Καψοράχη... Σκέψου όμως και τον βράχο της Μονεβάσιας, σκέψου τους πειρατές και τους σαρακηνούς, το πέλαγο και την σκληρή πέτρα. Στη Μονεμβασια έχω μείνει μέσα στο βράχο και ένα πρωί κυριακή πήγα στην παλιά βυζαντινή εκκλησία. Ημουν εγω ο παπάς και ο ψάλτης, για μια στιγμή ένοιωσα ανάλαφρη σαν πούπουλο. Στιγμές αιωνιότητας Καψοράχη, στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. τωρα πια ξερουμε οτι ΟΛΑ ειναι στιγμες,σαν κι αυτην που ζουμε μολις τωρα! ετσι ομορφα κι απλα μοιραζομαστε κατι,λιγο ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΩΡΑΙΑ Η ΦΡΑΠΕΔΙΑ ΤΙΣ ΚΟΡΙΝΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ Ο ΚΑΦΕΣ ΗΤΑΝ ΜΕ CANDEREL ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΑ BODA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. SKLENARIKOVA αυτή την στιγμή τρώνε στα "Σκαλάκια" έχουν κλείσει τα σκαλιά και βάζουν τρικλοποδιές στους περαστικούς. Πόσους κεφτέδες θα τρώνε άραγε; Δεν μας ενημερώνεις ομως, θέλουμε το μενού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. το πιστευεις οτι μεγαλωσα σ αυτο το χωριο και στον Αι Γιαννη δεν ειχα παει ποτε?αν με πηγε η μανα μου θα πρεπει να ημουν πολυ μικρη και δεν το θυμαμαι!την ανακαλυψα το Πασχα,αν πας προσεξε μια πασχαλια που εχει στην αυλη,στεκεται μονο στον φλοιο της!!
    ειναι κουφια απο μεσα και ειναι μονο φλοιος!και ηταν ολανθιστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ναι ναι πες μας μενου!!!θα πεθανω!
    μετα οταν γυρισουν θα πεσουν στα βραστα κολοκυθια!τοσα κιλα που θα εχουν βαλει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν βάζουν ποτέ κανονική ζάχαρη στον καφέ. Ασχετο: μεχρι να τελειώσει το Euro τέτοια ώρα μόνο γυναίκες θα γράφουμε, εντάξει και σε μας αρέσει το ποδόσφαιρο αλλά δεν κάνουμε κι ετσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. λοιπον εμαθα νεα!!ειναι και τα τρια μου καζανακια μου εκει Βουλα-Χαρικλεια-Βιβι μαζι με τα κοριτσια και χαλουν τον κοσμο!
    boulboulaki εμαθα οτι ΗΔΗ το τζιν δεν μπαινει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Το τζιν είναι ζόρικο ρούχο, πάω για νάνι, τα λέμε. Καληνύχτα. Αν βρεις internet cafe μπούκαρε. καλά να περάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. καλη νυχτα boulboulaki!καλα να περασουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ!!ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΛΕΙΒΑΔΙ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΙΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. καλημερα ανωνυμε/η!!πες πουλακι μου ψευδωνυμο η ονομα!!θα μας τρελανεις τελειως!!
    και ειμαστε και λιγοι σημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Τυχερούληδες!!
    Την κάνετε σιγά σιγά με ελαφρά πηδηματάκια!
    Καλά να περάσετε!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. καλημερα σαργουλη!εσυ εδω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΕΟ ΟΕΟ??
    ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΑΘΕΙΣ ΕΣΥ? ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΕΕ..
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γεία σας και από μένα!
    Πάμελα κορίτσι μου αφού τα είπαμε στο τηλέφωνο, γιάτι ρωτάς; Θα τα πούμε το Σαββατοκύριακο, αν θες και το βράδυ σήμερα. Πάρε με τηλέφωνο. Το έχεις, αφού με πήρες και χτες το βράδυ.

    Καλό Μεσημέρι σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΛΕΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!ΔΙΝΕΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΕΝΝΕΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΟΥΡΑ???
    ΘΑ ΣΕ ΜΑΔΗΣΩ!!!!
    ΟΥΡΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΗΡΕΜΑ! ΑΠΟΨΕ Ο ΛΕΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!!ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ!!
    ΖΩΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ελα κληρωνει κλειρωνει!!!!
    τα τελευταια κουπονια για ΛΕΟ!!!!
    κλειρωνει κλειρωνει!!!!


    αντε μπας και βγαλει και τιποτα ο συλλογος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Λεο πριν σε ξεπουπουλιάσουν οι Ορσουλες δεν μαζεύεις εκείνες τις φωτογραφίες. (πολύ σουξέ βρε παιδί μου, φτου-φτου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. boulboulaki εισαι στο γραφειο?δεν ξερω γιατι αλλα νομιζα οτι εφυγες πρωι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΛΕΟ ΛΕΟ TI AMO!!!!!!!!!!

    MONICA BELUCI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. πρεπει να φταιει το νερο στο κατω χωριο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. το νερό είναι μια χαρα απλός ο Λεο είναι ακαταμάχητος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Εφυγαν ολοι! πριν λιγο που μιλησα με το καζανακι μου μου ειπε οτι εμεινα εγω και το blog και ειναι αληθεια!
    εγω και το blog λοιπον και το λεμε σαν να ειναι εμψυχο! η μηπως ειναι?
    ενα πονηροφατσο μικρακι που καταφερε με τα καμωματα και τις γαλιφιες του να ενωσει κοσμο και ντουνια,να κανει ανθρωπους να αγαπηθουν μεταξυ τους και να εξαρτηθουν με αυτο!
    αυριο πρωι φευγω και εγω!
    στο ξανα λοιπον απο Τριτη !
    καληνυχτα σε ολους εσας που αγαπω και λειπετε!
    καληνυχτα στο Λειβαδι που λατρευω!
    καληνυχτα στο νησι μου!
    καληνυχτα Σου-Ελεν που θα ελεγε το Κορινακι!
    καληνυχτα BLOG!!
    και κανει και αντιλαλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΛΕΩΝΙΔΗ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ... ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΕ 1 ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΑΓΑΖΙ...
    ΠΑΜΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή