Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Νύχτα ονειρομάνα

Σήμερα είναι η τελευταία μέρα της Άνοιξης. Από αύριο και τυπικά αρχίζει η παντοκρατορία του ήλιου. Από αύριο ένα ακόμη καλοκαίρι θα μας γεμίσει με υποσχέσεις, θα φέρει χαρά και ξενοιασιά. Μέχρι να έρθει το αύριο ας ακούσουμε ένα τραγούδι του Ζαμπέτα. Έτσι γλυκά να αποχαιρετήσουμε τον Απρίλη - Μάη του '09. Ακούστε εδώ το τραγούδι.
=
Νύχτα με το που έρχεσαι
Σέρνεις μαζί σου πειρασμούς
Σέρνεις μαζί σου πάθος
Νύχτα με το που χάνεσαι
Γράφω στο δίπλα της καρδιάς
Κι ένα καινούργιο λάθος.
--
Κάθε που θα 'ρθει δειλινό
Νιώθω στο αίμα ανατριχίλα
Μάης κι Απρίλης πονηρός
ταράζουν της καρδιάς τα φύλλα
-
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας. Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης.
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Ντουνιάς.
-

65 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν το καλοκαίρι που έρχεται θα φέρει χαρά και ξεγνοιασιά.....ίσως...
    ίσως και όχι.....
    ότι τελειώνει είναι μελαγχωλικό....
    ότι έρχεται....ποιός το ξέρει...?
    εγώ σας χαρίζω κάτι που αγαπώ πολύ!


    Μη μ' αφήνεις μη,
    μόνος θα χαθώ,
    όταν πας μακριά
    κόβομαι στα δυο.

    Είμ' εγώ σκιά
    κι είσ' εσύ το φως,
    είμ' εγώ καρδιά
    κι είσ' εσύ παλμός,
    είμαι συννεφιά
    κι είσαι ουρανός,
    είμαι εκκλησιά
    κι είσ' εσύ Θεός.

    Μη μ' αφήνεις μη,
    μη μ' αφήνεις μη,
    μη μ' αφήνεις μη,
    μη μ' αφήνεις μη.

    Μα κι αν δε μ' αγαπάς
    κι έχεις κουραστεί,
    Θεέ μου μη ξεχνάς
    ζήσαμε μαζί.

    Κι αν δε με πονάς
    που είμαι μια πληγή,
    έστω μη χτυπάς
    και αιμορραγεί.

    Κι αν δε μ' αγαπάς
    μη μ' απαρνηθείς,
    πάω όπου πας
    ζω εφόσον ζεις.

    Μη μ' αφήνεις μη,
    μη μ' αφήνεις μη,
    μη μ' αφήνεις μη.

    Μη μ' αφήνεις μη,
    μόνος θα χαθώ,
    όταν πας μακριά
    κόβομαι στα δυο.

    Είσ' εσύ πηγή
    κι είμ' εγώ νερό,
    είσ' εσύ κραυγή
    κι είμαι η ηχώ,
    είσαι η αυγή
    κι είμαι δειλινό.
    Όλα είσ' εσύ,
    τίποτα εγώ.

    Μη μ' αφήνεις μη,
    μη μ' αφήνεις μη,
    μη μ' αφήνεις μη,
    μη μ' αφήνεις μη.

    Μα...

    καλημέρα blog
    καλή Κυριακή σε όλους!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΡΑΧΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΛΑΚΩΣΑΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΛΩΣΑ ... ΩΩΩΩΩΩΩΠΠΠΑΑΑΑΑΑ ...
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ ....
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Ε? ΧΜ ΧΜ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
    Ο ΤΙΤΛΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΔΙΑΚΌΣ.Η ΑΝΟΙΞΗ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΦΕΡΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΟΝΕΙΡΑ.
    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΕΙΔΑ ΠΟΛΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΣΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΣΗΚΏΘΗΚΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΑ ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ.ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ Η ΑΝΟΙΞΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΟΝΕΙΡΑ...
    ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

    "...Έρχεσαι πάντα πιο νωρίς
    κανείς δε σε γνωρίζει
    άλλον τον κάνεις ν' αγαπά
    κι άλλον να μη γυρίζει.
    Και δε σου φτάνουν όλ' αυτά
    φεύγεις και δεν θυμάσαι
    ωραία είσαι άνοιξη
    γιατί δεν μας λυπάσαι..."

    Η παραπάνω "Άνοιξη" ηχογραφήθηκε και από τα "Μακρινά Ξαδέρφια" για το cd "Ηλεκτρική άνοιξη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΣΗΚΏΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ...{ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΤΑ ΑΠΟ ΧΤΕΣ!}
    ΠΑΩ ΝΑ ΠΙΩ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΣΤΟ Britain's Got Talent,ΤΟΥΣ Diversity.
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΣΕ ΕΝΑ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΝΟΜΙΖΩ.Η SUSAN ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TΩΡΑ ΕΙΔΑ ΣΤΟ http://androsfilm.blogspot.com/
    ΟΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΣΙΜΕΝΤΟ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ????
    ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΛΑ!!!!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ... ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΑΝΔΡΟ.ΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ.ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΝΕΙΜΠΟΡΙΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟΥ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΑΝΔΡΙΩΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΤΕ.ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ.Η ΓΝΩΣΤΗ ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΥΡΙΑ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΩ ΠΟΡΤΟΜΟΝΕ!!ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΜΟΝΕ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα allodaph ξέρω το ελεγε και η γιαγια μου.!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ALLODAPH ΠΟΡΤΟΜΟΝΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ? ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑΙ ΚΟΡΙΝΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΤΑΛΙΚΟ ΝΟΜΙΖΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΩΠ!ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΟ!!!
    Μ'ΑΡΕΣΕΙ!!!!
    ΑΧ!ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΙ Η ΚΑΤΩ ΦΩΤΟ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΝΩ ΤΗΣ,ΤΕΛΕΙΑ!!!
    ΛΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ναι όντως φοβερή η φωτο και η φωνή της κυρίας ακόμη πιο φοβερή!
    summertime......
    είναι τόσο εύκολο να γίνεις ευτυχισμένος μερικές φορές ένα τραγούδι ένας καφές ένα ντριν..and the livin's easy!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. O Nicholas Καλλιβρούσης είναι πρώτος ξάδελφος της Κουλίτσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πασταφλώρα κοίτα ποιοι γιορτάζουν σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλη υπολοιπη Κυριακη!
    ειχα παει σε βαφτισια...τελικα δεν ξερω πως τα εχουν καταφερει και ολα πια ειναι τυποποιημενα και καρμπον! σε γαμους και βαφτισια εχει γινει μια κλωνοποιηση και ολα μα ολα ειναι εμποριο και προκατ! που θα κατσεις πως θα κατσεις ποιοι θα βγουν φωτο ιδιες καρεκλες ιδιοι φιογκοι στις καρεκλες ιδια μπαλονια ιδια λουλουδια ιδια γλυκα ιδια φαγια!!!!
    υπαρχουν στημενες ολοκληρες επιχειρησεις πισω απο αυτα ολα! τουλαχιστον δουλευουν καποιοι ανθρωποι κατι ειναι και αυτο!
    Αλλα εγω βαρεθηκα μεχρι υπνου!

    blogοπαιδα μου λειψατε! παω να κανω τις δουλιτσες μου και θα τα πουμε το βραδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. γεια σου και σενα boulboulaki μου μου μου μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου Κορίνα, γεια σου Κουτρουλό, γεια, γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΛΙΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΒΡΕ ΠΩΣ ΤΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΝΑ ΜΟΝΗ ΣΑΝ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ? ΣΝΙΦ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΊΛΑΓΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!ΚΑΛΑ ΜΩΡΕ ΕΔΩ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΟΝΕΣΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ,ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΑ!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΛΑ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΜΕ,ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΕΕΕΕΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΕΓΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΕΓΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΙΝΟΙ ΤΥΠΟΙ ΝΟΜΙΖΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΔΕΛΦΗ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΒΟΥΛΑ ΦΛΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΤΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΟΠΩΝ,ΛΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΩ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΗΣ ΔΕΛΤΑ NIRVANA ARGENTINA ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΛΑΣ ...
    MMMMMMMMMIIIIIIAAAAAAMMMM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΩΡΑ,ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΓΩ ΤΟ ΧΤΥΠΑΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΜΙΣΟΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΣΙΓΑ ΤΙΣ ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΤΙ ΒΡΗΚΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΌ!!!!ΚΑΪΜΑΚΙ ΕΒΓΑ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΘΑ ΣΥΣΤΗΘΟΥΜΕ ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΩΣ!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΟΥ ΝΑ ΤΗ ΡΩΤΗΣΩ!!!!ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΑΥΡΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΤΟ ΠΡΩΙ ΗΡΘΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΗΤΑΝ "ΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΒΡΕ "
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΘΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΣΗ ΠΡΟΠΌΝΗΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ!
    ΜΑΦΑΛΝΤΑ & ΠΛΟΥΤΟ...
    ...ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΠΝΑ ΜΕ, ΤΕΛΕΙΟ!

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΤΕ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΩΡΑ, ΕΙΔΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Η BOUL-BOUL, TELEIA KAI AYTA!

    AX, H TELEYTAIA MERA THS ANOIJHS, TELEIA KAI AYTH!

    APO AYRIO KALOKAIRI...ΜΠΕΡΔΕΨΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!
    ΣΕ ΔΥΟ ΩΡΙΤΣΕΣ...ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

    ΑΝ ΕΙΧΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΗΛΙΟΣ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕ ΑΜΜΟ ΜΕ ΣΚΥΛΑΚΙ ΚΑΛΟ...ΑΥΤΑ!
    BYE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ Κ.Π.Π ΜΟΥ...ΤΙ ΦΟΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!ΧΧΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΝΑΙ, ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΒΑΘΙΑααα ΑΝΆΣΑ, ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΟ ΚΑΛΟοοοοό , ΒΟΛΤΑ...
    ΦΙΛΙΑάαααα....

    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, μ'αρέασει που με παρακολουθείς, σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΟΛΟΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ Κ.Π.ΠΟΥΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΟΛΤΙΤΣΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΗ ΒΟΛΤΑ Κ.Π.Π ΚΑΙ ΣΚΥΛΑΚΙ ΚΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 'ΧΑΡΑ' ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΥ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. χαιρομαι που με παρακολουθεις Κορίνα, νοιώθω ασφαλής τώρα, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ειναι κανεις εδω???/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. μακια, μακια μακια!
    γειά σου ΚΑΨΟΡΑΧΗ!

    ...κι εσύ με παρακολουθείς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. εχω βαλει το κασκετο εχω σηκωσει τον γιακα και σε παρακολουθω απο ωρα ΚΠΠεδακι!!!!! τι νομισες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. τα κοριτσια επεσαν σε κωμα απο την ζαχαρη του παγωτου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. εφυγες και εσυ κππ?
    αντε καληνυχτα σε ολους και φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή