Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Στη Μόσχα αδελφές μου, στη Μόσχα!

Την τρίτη, εκτός από Λαζόπουλο είδα και λίγο Eurovision. Η σκηνή λοιπόν μου φάνηκε πολύ εντυπωσιακή, απέραντη σα ρώσικη στέπα. Βρήκα σαγηνευτικό το φωτισμένο δάπεδο που αλλάζει χρώμα και σχέδιο σε κάθε τραγούδι. Απόψε βλέπουμε Sakiiiiissss και το σαββατόβραδο βλέπουμε τον τελικό παρέα με φίλους-ες με τη συνοδεία φυσικά βότκας. Οι super μαγείρισσες του blog ας γράψουν μεζεδάκια που ταιριάζουν με το ρώσικο "νεράκι" Νομίζω ότι οι Ρώσοι θα τα πάνε πολύ καλά στη διοργάνωση. Επίσης Δοκιμάστε τις γνώσεις σας στη Eurovision (τη βάση έπιασα, 8>4 σνιφ, γράψτε το σκορ σας) Ακούστε εδώ όλα τα τραγούδια. Καλή διασκέδαση. Μπράβο Sakis, το σαββατόβραδο πάλι...

111 σχόλια:

  1. KALIMERA se olous. pao ligo kalitera,oi sidagi tou iatrou den voithise toso poli.KITKAT vrika ala apo AMIGDALOTA den eiparxoun oute kai yia mirodia

    kitaksa stin sala na vro ligo karpouzi ala oute sporous then eiparxoun. kalisas mera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα πέρα για πέρα.
    Δημητρη περστικά.

    Ντο ρε μι θέλουμε τις προβλέψεις σου σαν ειδική που είσαι γύρω από τη μουσική (αν και ο διαγωνισμός ελάχιστα έχει σχέση με τη μουσική, θεάμα είναι)

    Λα λα τρια λα η μέρα ξεκινά με κέφι! Τα πουλάκια πετούν από κλαδί σε κλαδί, η μικρή Αννούλα όλο χαρά θα πάρει σε λίγο τη σάκα της, τρα λα λα. Το σχολείο περιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. troktiko
    "Αναβλήθηκε και η αυριανή συναυλία των Depeche Mode στην Κωνσταντινούπολη. Ε μετά το χθεσινό θα ήταν πολύ προκλητικό να γίνει η συναυλία στην Τουρκία"

    Βρε, βρε τι πίνεις; (λέω εγω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα γλυκό Τζιβ. να έχεις μια όμορφη μέρα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλείνω, φεύγω, πάλι θα χάσω το σχολικό (σχολικό λέμε το υπηρεσιακό πούλμαν που μας πάει στο...σχολείο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΤΩΣΑ! χι χι!! και δεν με νοιαζει καθολου, το θεαμα εξαλου δεν ειναι το αγαπημενο μου υπηρξαν φορες που δεν το ειδα καθολου!στην τυχη απαντουσα!
    καλημερα blogοσφαιρα και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα.Εγω παντως προς το παρον στην Αθηνα θα παω και οχι στην Μοσχα.
    Συμπαρασταση στο αφεντικο 4 στα 8!!!!!
    Ειναι μια καλοκαιρινη μερα σημερα και εγω φευγω.Πως θα ταξιδεψω με 2 μποφορ σκεφτομαι!!!!
    Θα τα ξαναπουμε απο την Δευτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα ...σε ολο το blog
    αν και ειμαι ( μια σκετη αννα ανουσακη)...(στην μουσικη παιδεια εννοω..οπως πολυ καλα ειπε μια κοπελια απο εσας,,, εν τουτοις ..λεω οτι ο σακης μας κουκλος μεν .. αλλα το τραγουδι μας ..μαλλον για πεμπτο το βλεπω (μεχρι δεκατο)...
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ θα ελθει κοσμος .η βετουλομαννα με τον βετουλονταντη...η τζιβαερομανα...και δυο τρεις αλλοι φιλοι..που θα δουμε ολοι μαζι τον ΣΑΚΗ ΜΑΣ και ολη την διοργανωση που εχουν προετοιμασει οι μπαμπουσκοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τωρα να σας πω κι εγω μια συνταγη...(αν και το βραδακι μελισσα ροφημα θα εχω με ελιτσες και μελακι..αντε και λιγο μπεσελ..στην φρυγανιτσα..(εχουμε και μια ηλικια..)ομως να σας πω τι θαθελα να ειχα κανει..
    αφ ενος κρυα τσικουδια στην καταψυξη,,η βοτκα αναλογα..
    μετα πατατες κομμενες κυβακια ( περασμενες μια βρασια το πολυ ενα λεπτο..) σουρωμα καλο...και τηγανισμα σε καφτο λαδι!!!
    ΞΥΣΜΕΝΟ καροτακι..γιαουρτι στραγγατο 2% ολυμπος (γαρνιτουρα).. και κοκτειλ λουκανικακι μικρο (στο γκριλ)!!
    (κολαση σκετη αυτη η ανθιυγειηνιλα)χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντο ρε μι
    Υπέροχη παρέα!
    Πολλά χαιρετίσματα σε όλους.
    Απόψε θα δω το θέαμα μαζί με τους γείτονες.

    Δεν μ’ αρέσει το τραγούδι ειδικά εκεί που ανεβαίνει μερικές σκάλες (τονικές), αλλά δεν έχει σημασία. Επίσης έχω κουραστεί να θαυμάζω τον Σάκη, που βέβαια είναι κούκλος, θέλω όμως μια αλλαγή. Έχω ξελαρυγγιαστεί τόσα χρόνια να φωνάζω Sakis, δεν ήρθε ποτέ να με βρει. Δεν του κρατάω κακία επειδή είμαι ανώτερη σαν άνθρωπος… φέτος πάλι Sakiiiiiis θα φωνάζω! Τέτοια ανωτερότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ...
    8>0 ΕΣΠΑΣΑ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ... ΑΔΕΛΦΗ ΧΑΖΟ ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΓΛΥΚΙΑ BLOGΟΠΑΡΕΑ!
    ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΩΔΟΥΛΕΙΕΣ! ΤΙ ΖΕΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ,ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΠΟΤΉΡΙ ΝΕΡΟ ΜΕ 2 ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΟΥΖΟ ΝΑ ΞΕΔΙΨΆΣΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΤΟ ΡΕ ΜΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΖΕΔΑΚΙ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΥΖΟ ... ΧΜ ΧΜ ΧΜ
    ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΖΕΔΑΚΙ ... ΧΜ ΧΜ ΧΜ
    ΚΕΡΝΑΣ ΒΡΕ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΠΟ ΨΩΝΙΑ ΠΟΣΩΝ ΙΔΡΩΤΑ ΗΠΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ 1 ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΝΕΡΟ ... ΟΥΦ ΟΥΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. DIMITRI Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΝΤΟ ΡΕ ΜΙ ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΤΣΙΚΟΥΔΙΑ ... ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια βρε τρελοκομεια!
    εγω παλι δεν θα φωναζω Sakiiiis διοτι χτες ημασταν μαζι...βαρεθηκα...τι καθε μερα τα ιδια? ασε να δουμε κανεναν αλλον!!!!!!!!!!!
    μαλλον .....Φωτη θα φωναζω αποψε!!! ετσι για ...αλλαγη!
    χε χε! φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΟΡΙΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ 2 ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΟΥΖΟ ΕΙΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΔΙΨΑΣΩ!!!
    ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΟ ΝΑ ΔΕΙΣ.
    ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΝΑ ΦΑΜΕ,ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ειμαι το κουτρουλο χικ και ειμαι καλα..χικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ξαδελφάκι ΝΤΟΡΕΜΙ το γιαουρτάκι είναι για τη δίαιτα;
    Πειράζει να το φάω με μαγιονέζα Kraft
    και λιγες σταγονίτσες μουστάρδας;
    Παχαίνει πολύ ;
    Γιατί δε μπορώ το γιαούρτι έχω δυσανεξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Sakiiiiiiiiiiiiiiiis ..................................................................................................έχεις δοκιμάσει λυράκι με σκορδαλιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ...........και λιγη φουρτάλια με αρμεξά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. έφαγα το " έχεις δοκιμάσει " συγνώμη sakiiiiiiiiiiiis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΒΡΕ ΤΖΙΒ ΑΝ ΕΙΧΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο SAKIIIIIIIIIIS ... XE XE XE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εκεί μάλλον τη πάτησα εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό μεσημέρι σε όλους, άργησα λίγο αλλά μπήκα. Κυρία κυρία εγώ έμεινα στην ίδια τάξη στην Eurovision? 2 στα 8 απάντησα, ίσως γιατί δεν υπήρξα ρουβίτσα ποτέ μου. Πάντως απόψε λόγω πατριωτισμού θα φωνάξω Σάκηηηη. Η σκηνή πάντως που ο Σάκης έριξε το μπουκάλι το νερό πάνω του και βράχηκε ήταν όλα τα λεφτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΤΕΣΤ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΟΣ ΘΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ.ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ.
    ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ .ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.
    ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΜΟΣΧΑ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΔΩ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κουτρουλό δε μπορώ να το πιστέψω αυτό για σένα .
    Εδώ το άνοιξα εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΖΙΒ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΙ...
    ΚΟΛΛΑΩ ΕΓΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ?ΧΑΧΑΧΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το Κουτρουλό έχει πτυχίο
    TECHNO FREAK και μεταπτυχιακό
    στα απομακρυσμένα δίκτυα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΕΛΑΒΕΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!
    SAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!
    Αύριο πάλι.Γειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλό απόγευμα σε όλους. Φεύγωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλε τζιβαερι..το γιαουρτι ειναι για να κατεβαινει η λαδολουμπα απο τα τηγανητα!!!!
    κορινουλα ..για κοπιασε απο δωθε να κοπανισουμε κανενα σφινοποτηρο τσικουδιτσα,,σου εχω μεζε μπολικο αλλα και για ολες και ολους σας εννοειται...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗΗΗΗΗΗ για κατεβα λιγο απο αμπελοκηποι ευθεια προς τα κατω και ελα στο σπιτικο μου ...(παει με ξεχασες τελειως μα τελειως μιλαμε)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. εχω ξαναρθει σπιτι σου ντο-ρε-μι μου?? γιατι δεν εχω καταλαβει ποια εισαι....οταν λες ισα κατω εννοεις Αλεξανδρας,Κηφισιας,η Β.Σοφιας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ολο λες ναρθεις και ολο στο δρομο εισαι τσακπινουλα πρασινοματα .....
    εισα κατω την αλεξανδρας ..απο κει που εισαι!!!
    κι εγω που νομιζα οτι με ειχες ..καταλαβει!!!!
    ( καλα νοιωθω σαν να ειμαστε μουσκαροι ντυμενοι χιχιχιχι...κι εγω λεω οτι σε ξερω ...αλλα μπορει και να σε μπερδευω ) ...ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΙΡΗ Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑ,,,ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΕΞΕΥΓΕΝΗΣΜΕΝΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ!!!ΕΣΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΝΤΟ ΡΕ ΜΑ ΚΙ ...
    ΔΗΛΑΔΗ ΝΤΟ ΡΕ ΜΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ Η ΑΔΕΛΦΟΠΑΤΡΙΩΤΙΣΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ?
    ΑΔΕΛΦΗ ΓΙΑ ΘΥΜΗΣΟΥ ... ΓΙΑ ΘΥΜΗΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 2 ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΜΠΛΕ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ...ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΑΔΕΛΦΗ ΕΧΕΙΣ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ 2 ΜΠΛΕ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ΓΙΑ ΔΕ ΣΤΡΑΒΩΣΕ Ο ΣΤΟΜΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. δυο πρασινα ματια με μπλε βλεφαριδες ....με ειχανε κανει τρελο*****
    ααα να σας πω ενα παλιο αλλα ..καλο????
    ενας ... στο αγαλμα του κολοκοτρωνη καθοταν απο κατω και ενω το κοιταζε....ελεγε δυνατα Θ.ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΘ Θ.ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΘ...ΑΡΕΓΕ ΠΩΘ ΝΑ ΤΟΝ ΛΕΝΕ!!! (κι ενας περνωντας απο εκει που τον ακουγε να το λεει ...) *ΘΠΥΡΟΘ* του φωναξε περνωντας πλαϊ του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!ΕΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ Η ΝΟΡΒΗΓΙΑ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ!!!!ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΠΟΨΕ ΛΕΩ 1Ος ΣΑΚΗΣ,2Ος ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΚΑΙ 3Ος ΒΟΣΝΙΑ ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ!!!!ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ALLODAPH.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΑΝ ΠΡΟΧΩΡΉΣΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΉ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΣΑΚΗΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ KOUTROULO, ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!ΤΕΛΙΚΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΟΛΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΜΑ.ΠΟΤΕ-ΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΕΡΒΙΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!!!ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΟΥΚΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΑΠΟΥΦΑ!!!!!!ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΓΩ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ.ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΩΝΕΖΑ ΚΟΥΚΛΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΡΑ.ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΠΑΛΑΝΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλησπέρα, τεραστιος χώρος. Η Νορβηγία μ' αρέσει. Το εβλεπα το πρωί στο youtube.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΟΛΥ ΡΥΘΜΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΝΟΡΒΗΓΙΑΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ 3 ΠΡΩΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. και 2η θέση που δεν εχουμε πάρει ποτέ! λέω τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. NORBHGIA ΠΟΛΥ ΩΡΑΙO TRAGOYDI!!!ΚΥΠΡΟΣ?ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΕΛΙΚΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ.
    ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ασχετο: Είμαι μια Firefly!

    Καλή φωνή η μικρή Κυπρια, το τραγουδι οχι σπουδαίο. Μάλλον θα μείνει εξω. Αλλά μπορεί να πέσω εξω.
    50-50

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ?ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ?ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Βρε κορίτσια δεν είναι πολυ όμορφο το σκηνικό ή εμενα μόνο μου φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ!!!!
    ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ ΑΔΕΛΦΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η ΚΟΡΙΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΦΟΣΊΩΣΗ,ΧΙΧΙ
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΕ ΠΕΣ ΚΑΤΙ...
    ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΞΩ ΣΙΓΟΥΡΑ.
    ΠΟΣΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΣΗΜΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΡΩΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. SAKISSSSSSSSSSSSSSSSSS ...
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΚΕΝΟ ...
    ΦΟΒΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ...
    ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εβαλα να πιω ενα ρακί να συνελθω. Στην υγειά σου Προεδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΡΑΚΙ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ,ΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!Η ΚΥΠΡΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΞΩ????ΒΙΟΛΙ ΠΟΛΥ ΒΙΟΛΙ ΦΕΤΟΣ.ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΟΛΙΤΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το σκηνικό αλλάζει υπέροχα σε καθε τραγουδι. Πρωτη φορά είναι τόσο ομορφη η σκηνή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΠΩΣ ΤΗΝ ΜΙΛΑΜΕ ΒΡΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ Ε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΕΞΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΚΛΕΨΑΝΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΠΟΛΥ ΦΑΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑ,ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Οι Σπαρτιατες τι θελανε στην Ουκρανία; Χάλια και η Εσθονία επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠANE KAI AYTOI!!!!
    ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΑΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΠΟΛΩΝΙΑ.
    ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΦΥΣΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Νορβηγία, Αζερμπαϊτζάν, Πολωνία, Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. STHN PYRA ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ Η ΟΛΑΝΔΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. AΖΕΡΠΑΙΖΑΝ,ΕΛΛΑΔΑ,ΝΟΡΒΗΓΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Καλη ερωτηση... γιατι εχουμε κατι παντεσπάνια αυριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. TO ΑΖΕΡΜΠΑΙΤΖΑΝ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ!!!ΝΥΣΤΑΖΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑLLODAPH MOY ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΥΣΤΑΓΜΕΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΑ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΜΑΣΟΥΛΑΩ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ!!!ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Το ιδιο κάνω Αλλοδαπη, αχ βρε Sakis, αντε να δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΩΡΑΙΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΗΣΥΧΕΣ.ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ.
    ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ Ν0 11111111111111111111111111111111111111

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΣΑΤΑΛΙΑ ... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ... ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. KONTECA ΝΑ ΠΑΘΩ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ Η ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΚΗ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή