Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Γιατί Manchester United


Σήμερα έχω ξεσκονίσει την πολυθρόνα, έχω τινάξει τα μαξιλάρια και το βράδυ θα δω τον τελικό των ονείρων. Γιατί είμαι με την Manchester United; Μα φυσικά για τον George Best (Fifth Beatle) Ποιος ήταν ο George Best; ήταν ένας αυτοκαταστροφικός κούκλος! (για να μη γράφω πράγματα γνωστά διαβάστε εδώ) Στο παιδικό δωμάτιο στα Λειβάδια ανάμεσα στους pop stars και στις διάφορες φωτογραφίες εφηβικών ονείρων είχα και την φωτογραφία του. Ακούστε τον ύμνο της Manchester United εδώ Η Μπάρτσα δεν μ’ ενδιαφέρει. Αφήνω τις ποδοσφαιρικές αναλύσεις για τα αγόρια. Glory Glory Man United

53 σχόλια:

  1. ο κυριος (δεν τον ξερω , εγω στον τοιχο ειχα το Μαλ,τον Μικ Τζακερ,τον Αλ Μπανο και τον Πουλοπουλο!)εχει τα πιο best χειλια που εχω δει! μπραβο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν σου λεώ ποιούς είχα για να μη σου φύγει το μυαλό! χε, χε
    κακό-Boul-Boulaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΄Εχω πλήρη άγνοια από ποδόσφαιρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΛΥ ΜΑΝΟΥΛΟΜΑΝΟΥΛΟ Ο ΚΥΡΙΟΥΛΗΣ ...
    ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΤΥΧΕ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή επιτυχία, μπουλ-μπουλ!!!

    ΕΜΕΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΚΑΣΣΙΝΤΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίνα δε ξέρω τι λέτε για τον παίχτη (που ένας θεός ξέρει πως είναι τώρα - sory boul-)εμένα με έχει πεθάνει το σκυλάκι σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Boul τι ώρα αρχίζει το βάσανο σήμερα;
    Πότε τελειώνουν τα ποδόσφαιρα για καλοκαίρι;
    Μετά αρχίζουν οι φόρμουλες,αμάν πιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο George Best έχει πεθάνει απο το πολύ πιοτί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν γνωρίζω Τζιβαέρι από πρωταθλήματα. Λογω της ημέρας εβαλα την φωτογραφία ενός εφηβικού ειδώλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΜΕΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΚΑΣΣΙΝΤΥ!
    ...
    ΤΙ ...ΦΑΝ ΚΛΑΜΠ.
    ΤΙ... ΠΙΤΣΑ ΦΑΝ
    ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ ΦΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θεός σχωρέσ'την ψυχούλα του , πολύ αθλητικό πνεύμα ο best, δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο J.V ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ!
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΤΣΑ.
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ Κουπεπέ μαζί σου. Κάσσιντυ, Αλ Μπάνο και άλλους κούκλους που δεν θυμάμαι. Αυτόν τον κούκλο δυστυχώς δεν τον ήξερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ
    www.goal.com/gr

    Μια περίεργη σύμπτωση...

    Μερικές φορές η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια. Τα τελευταία περίπου 15 χρόνια Μάντσεστερ και Μπάρτσα έχουν συναντηθεί μόλις δύο φορές για την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση.

    Εκείνες τις δύο χρονιές η αγγλική ομάδα κατέληξε να πανηγυρίζει την κατάκτηση ενός ευρωπαϊκού τίτλου...

    Φθινόπωρο του 1998. Γιουνάιτεντ και Μπαρτσελόνα δίνουν δύο σεμινάρια ποδοσφαίρου σε Βαρκελώνη και Μάντσεστερ (3-3 είχαν λήξει και τα δύο). Στο τέλος της χρονιάς οι "κόκκινοι διάβολοι" σηκώναν το κύπελλο μέσα στο σπίτι των Καταλανών.

    Σεζόν 2007-2008. Δέκα χρόνια μετά οι δύο ομάδες συναντιούνται ξανά. Λευκή ισοπαλία στο "Νουέβο Κάμπο", νίκη-πρόκριση με 1-0 για τους Άγγλους. Τι έγινε λίγες εβδομάδες μετά στην Μόσχα; Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Γιουνάιτεντ. Θα τριτώσει άραγε το καλό για τον σερ Άλεξ και την παρέα του ή θα πάρουν "εκδίκηση" οι πρωταθλητές Ισπανίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και...φυσικα ο Τσε Γκεβαρα στον τοιχο...μου τον θυμισε το αφεντικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΑΦΙΣΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα-τι-λες-τωρά!

    http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_6805.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ...
    ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ...ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΆΡΗΚΑ!!!

    http://totefteri.blogspot.com/2009/05/blog-post_4586.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Ανδριωτόπουλα!
    Είμαι με την Μπάρτσα, δεν το συζητώ, αλλά σίγουρα θα απολαύσουμε αγώνα.

    Φιλιά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ένα πολύ όμορφο
    site κοινωνικού προβληματισμού
    και ερωτήσεων:
    «να το πάρω; Να μην το πάρω;»

    Άνετα δεν θα μπορούσε ο Best να ήταν Λειβαδιανός;

    Ωχ, ωχ νοιώθω πως μου πετάτε καπάκια. Μη βαράτε μωρέ!
    Είμαι χαζή σήμερα. Πειράζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ...ΠΟΙΟΝ...ΠΟΙΟΝ...ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κουτρουλό κάνω πως δεν το άκουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΟΙΟ ΚΑΛΕ?
    ΕΣΥ ΤΟΝ ΒΡΗΚΕΣ?ΓΙΑ ΠΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. νομιζω κατωχωριανος ηταν.....χμμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΙΑΤΙ????
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΣ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κορίνα που είσαι μες στα μεσημέρια; Δεν ξεμπέρδεψες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγώ εξακολουθώ να ψηφίζω Κλούνεϊ.
    χα! χα !χα !χα!
    Γεια και εις αύριο με υγεία!
    Υ.Γ.Ότι ώρα και να είναι ο αγώνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΖΙΒΑΕΡΙ,ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ,ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με πιάσαν οι ζέστες ή το Αλτσχαϊμερ.
    ΄οτι ώρα και ναέχει τον αγώνα εγώ ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φυσικά Κλούνεϊ
    Η ζωντανοί με τους ζωντανούς
    Και οι αποθαμένοι με τους αποθαμένους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΦΤΟΥ-ΦΤΟΥ{ΦΤΎΝΩ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΜΟΥ}ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BEAUTE ΤΟΥ ΦΑΤΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΤΩΡΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΑ ΜΕ ΔΑΥΤΟΝ ... ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΟΥΦ ΟΥΦ ΤΑ ΕΠΑΙΞΑ ΚΑΙ ΠΙΝΩ ΜΙΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ...
    ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΣΚΥΛΑΚΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ...
    Ο ΦΑΤΣΑΣ ΜΟΥ ΜΟΣΤΡΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ...
    Α ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ ...ΚΛΟΥΝΕΊ' ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. κατω τα χερια απο τον Γιωργη ωρε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΘΑ ΦΑΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΗ ? ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΩΣ ΤΗ,ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΊΖΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΟΛΟ ΑΥΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΜΕ ΧΑΡΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΧΑΛΙΑ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΧΑΛΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ...ΕΝΑ ΒΛΕΜΜΑ ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ "ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ",ΧΑΧΑ
    ΑΛΛΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ε ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ 2 ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΦΑΚΑ ΑΝΑΜΕΝΑ ... ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΑΠΕΔΑΡΩ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΠΑΙΞΑ ... ΤΑ ΛΕΜΕ ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΑΙ ΕΧΕΙ.ΑΝΤΕ ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ολα καλα με το μικρο δεξαμενοπλοιο,η θαλασσες πεντακαθαρες και καταγαλανες σας περιμενουν!!!!!ωραιος ο γοης ο Λειβαδιανος.πια λειβαδιανη ερωτευτηκε????χα χα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. οι θαλασσες ,ειμαι και Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ του συλλογου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ALLODAPH,ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΘΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΑΠΟΨΕ,Θ ΑΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΗ ΧΑΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σας.Μολις γυρισα απο Ανδρο κ ηταν πραγματικα υπεροχα!!!!
    Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση-παρακληση.Περνοντας σημερα απο το Νημποριο ειδα μια χηνα να σερνει το ποδαρακι της το οποιο μαλλον το ειχε σπασει.Ξερει καποιος αν μπορουμε να κανουμε κατι γι αυτο?
    Φ(&Λ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή