Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Λεβεντόπαιδα του '50


Λειβαδιανοί μάγκες (Original όχι γελαντζί) ποζάρουν μαζί με το όχημα της εποχής τον... γάιδαρο! Νιάτα, ανεμελιά, πονηρά χαμόγελα και η ζωή όλη δικιά τους. Μετά από τηλεφωνική παρέμβαση του Ρούλη (Yes!) διορθώνω από αριστερά λοιπόν: Σταμάτης Σκόρδος (με το μπράτσο πάνω στον Ρούλη), Ρούλης και Γιάννης Μπέης, Μιχάλης Κολυδάς, Μιχάλης Μαρμαράς, Γιώργος Πετράκης, Γιάννης Βούλγαρης, Κώστας Κεραμάς, Αντώνης Γιαννίσης. Ο γάιδαρος είναι του Μπέη και η φωτογραφία έχει τραβηχθεί πίσω από το μαγαζί έξω από το σπίτι του Πατσαρού. Την φωτογραφία έστειλε ο Λωνίδης.

62 σχόλια:

  1. Καλημερα blogοπαιδα!!!!
    τι ομορφη φωτο! εχω την εντυπωση οτι πισω απο το γαϊδουρι ειναι ο Ηλιας! δεν ειμαι σιγουρη θα τον ρωτησω!
    καλο ξεκινημα και θα τα πουμε στην συνεχεια
    φιλακια Λειβαδι,Αντρος,Αθηνα, Ελλαδα,Αμερικη,Μοναχο,ΠΛΑΝΗΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ BLOGOΠΑΡΕΑ!
    ΕΓΩ ΣΤΕΛΝΩ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ...ΞΕΡΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα και απο εμενα.Και εγω στελνω φιλια στην Σιγκαπουρη!!!!Κανονισε να φαγωθουμε koutroulo!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, ευχτυχώς που υπάρχει http://translate.google.com/translate_t#
    Στέλνω φιλιά στη Βιολέττα. (Ειδες την έβαλα επιτέλους την ψωφογραφία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φωφογραφία, φωφογραφία, φωφογραφία! χε, χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επίσης ενα φιλάκι στο Κατερινάκι- καρδερινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα γεμίσω καπάκια τη σελίδα, χε, χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΟ ΡΗΜΑ
    ΑΓΝΑΝΤΕΥΩ



    Τούτη η αιθρία με το σύννεφο που πλέχει στον αέρα

    Είναι γαλάζιος πλους μιας κάτασπρης φρεγάδας

    Ιστάμενος ακουμπιστός στην κουπαστή κοιτάζω

    Και βλέπω τα θηράματα των λογισμών μου

    Δελφίνια που αναδύονται κ’ εισδύουν μέσ’ στο κύμα

    Πεδιάδες ακρογιάλια και βουνά

    Και μια ξανθή νεάνιδα που στέκει στο πλευρό μου

    Μεσ’στης οποίας τα γαλήνια μάτια βλέπω

    Το μέλλον της ολόκληρο και το παρόν μου.

    Ανδρέας Εμπειρίκος/Ενδοχώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ... ΧΙ ΧΙ
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ FOTO Ο ΓΑΙΔΑΡΑΚΟΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΠΟΖΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΝΕΑΡΑ ΤΣΑΧΠΙΝΙΚΑ ΑΝΤΡΑΚΙΑ ...
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΕΛΝΩ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΥΣΤΑΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΑΛΟΙΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΓΝΑΝΤΕΜΑ ΕΥΓΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΔΕΛΦΗ ΑΔΕΛΦΗ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΒΑΡΙΟΥΧΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα κορίτσια, να ενα καπάκι ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παναγιτσα μου καπακια πρωι-πρωι!!!!
    Κιτρινισε η σελιδα(με την καλη εννοια!!!!!).
    Καλημερα καψοραχη,ουτε εγω σε ειδα,και να πω οτι μενουμε και μακρυα!
    Καλημερα korina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΜΑΛΛΟΝ ΙΓΚΟΓΝΙΤΟ ΗΤΑΝ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και από μένα. Μπορώ να στείλω και εγώ πολλά φιλιά στην Κρήτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ασυστατη εγω ειχα βεβαια νεανικο προγραμμα(!!!!!!) λογω κορης αλλα εκει γυρω ημουν! δεν σε ειδα !

    γιατρε!!εχω ζητησει να μου στειλουν(βαριουχα) αν σου χτυπησουν την πορτα παρελαβε τα!!!!

    αφεντικο!!παρε ενα καπακι!

    Επισης φιλια στην Ιταλια!(ασχετο αλλα μου αρεσουν οι Ιταλοι και επι πλεον δεν κινδυνευω να μαλλιοξαστω με καμια εδω μεσα!!!! χι χι!!)

    φιλια συντροφοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γαρουφαλια μου,Γαρουφαλια μου! δεν σε ειδα πριν! φιλια και σε σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κορίνα τι γλυκειά φατσούλα είναι αυτή !!!!!!!!!!
    Δε ξέρω ρε γαμώτο να βάζω τέτοια εικονίδια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. boulάκι ξέρουμε τα τρία πιο μικρά αγόρια της φωτογραφίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...
    ΩΡΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΝΑ ΑΓΝΑΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗ ΚΟΥΠΑΣΤΗ,ΠΑΝΤΟΥ ΤΡΙΓΥΡΩ ΩΚΕΑΝΟΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΣ,ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΦΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ...
    ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΩΚΕΑΝΟΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΞΑΦΝΟΥ ΠΑΦΛΑΣΜΟΙ ΣΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΗΜΑ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ...
    ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΑΜΠΥΡΊΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΊΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ BOUL-BOUL ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αφιερωμένο σε όλους τους ναυτικούς, το ποίημα αυτό, Κουτρουλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ.
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑΞΙΔΙ 52 ΗΜΕΡΩΝ ,ΒΡΑΖΙΛΊΑ-ΙΑΠΩΝΙΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΣΤΙ ΝΑΥΤΙΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οχι, δεν θέλω να καταλάβω. Ειμαι μοναχικός τύπος αλλά μέχρι ενός σημείου. Μόνο μια ψυχή θα ήθελε να ταξίδευε ακόμα, ε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιατι μου ξυνετε πληγες μεσημεριατικα;
    52 μερες ουρανος και θαλασσα και ποτε-ποτε αλμπατρος και δελφινια παρεα με τα χελιδονοψαρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΩΡΕΣ-ΩΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ!!!!!!
    ΤΟ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στο τραίνο, η μαμά έπλεκε, ο μπαμπάς διάβαζε εφημερίδα και ο μικρός Κωστάκης, κοίταζε στο παράθυρο. Ξαφνικά ρωτάει ο μικρός τον πατέρα του:
    - Μπαμπά…
    - Μμμμ…
    - Τί είναι αυτό εκεί;
    Ο μπαμπάς, χωρίς να σηκώσει τα μάτια του:
    - Δεν ξέρω…
    Mετά από λίγο…
    - Μπαμπά…
    - Μμμμμ…
    - Τί είναι αυτό;
    - Δεν ξέρω…
    Οι ερωτήσεις από τον πιτσιρικά έπεφταν βροχή.
    - Μπαμπά τί είναι τούτο;
    - Δεν ξέρω…
    - Μπαμπά τί είναι το άλλο;
    - Δεν ξέρω…
    Κάποια στιγμή η μάνα λέει στο παιδί:
    - Κωστάκη, μην ενοχλείς άλλο τον πατέρα σου! Αφού βλέπεις ότι διαβάζει εφημερίδα!
    Και ο πατέρας:
    - Άσε το το παιδί ρε Μαρία! Αν δε ρωτήσει πώς θα μάθει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εγω στελνω φιλια σε ολες σας.με τρελαινουν οι ασπρομαυρες φωτογραφιες.τελικα μονο εγω ειδα την καψοραχη?koutroulo αμερικη,ιαπωνια,λαδι θαλασσα και απιστευτα ηλιοβασιλεματα.θελω και εγω καπακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ,ΠΩΣ ΠΑΕΙ Η ΖΕΣΤΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ζεστη ποσών δουλειά πολύ και οι άλλες δουλειές ποσών και αυτές!
    τελειωμό δεν έχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΟΛΑ!!!!
    ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΤΕ ΟΣΕΣ ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ,ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. δεν βαριέσαι ας είμαστε καλά τουλάχιστον!
    οι υπόλοιποι που χάθηκαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ!!!!
    ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΗ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα σ΄όλους .
    Boul κ΄Κορίνα καλημέρα , τέλειο το Βιντεάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα Τζιβαέρι, είδες τον πατέρα σου στην φωτογραφία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΤΟ ΡΗΜΑ ΑΓΝΑΝΤΕΥΩ (2)

    ΚΡΑΤΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΕΝΑ ΚΟΓΧΥΛΙ ΚΑΙ ΛΕΓΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ: ΑΝΔΡΟΣ - ΥΔΡΟΥΣΑ...
    ΚΡΑΤΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΕΝΑ ΚΟΓΧΥΛΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗΝ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗΝ ΤΗ ΝΗΣΟΥ.
    ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΥ ΟΡΟΥΣ.ΛΕΥΚΑΙ ΑΝΤΑΥΓΕΙΑΙ, ΑΠΑΛΑΙ, ΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΑΙΜΜΙΟΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΘΟΛΟΥ, ΑΝΑΓΓΕΛΟΥΝ ΩΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΝ, ΩΣ ΕΠΙ ΘΥΡΑΙΣ ΗΔΗ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗΝ...

    ΕΝΔΡΕΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ
    ΑΝΔΡΟΣ -ΥΔΡΟΥΣΑ (ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ)
    G.S.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Nαι,Boul κάτι μου θυμίζει αλλά με το Ρούλη ήταν συνομήλικοι,οπότε πάλι δε μου βγαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τζιβαερι διπλα στον Ρούλη ειναι ο πατέρας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Α! το βρήκα boul , θα βάλω τη βετουλο - μαμά για επαλήθευση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αστο καλό κάθε φορά με κάνετε και κλαίω μες στο Γραφείο !!!!!!!!!!!!!





    ...................
    και τρέχουν τα ρίμελ .......οι μάσκαρες........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καλημερα!
    στο τροκτικο διαβασα οτι δεξαμενοπλοιο προσαραξε σε βραχωδη εξω απο Γαυριο.Δεν υπαρχει μολυνση λενε....
    παρακαλω οποιος ξερει κατι παραπανω απο νησι να μας το πει διοτι ανησυχουμε εμεις οι ζαβαντριωτες της Αθηνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα από Άνδρο. Δεν γνωρίζομε στην Χώρα τίποτα για το δεξαμενόπλοιο, Καψοράχη. Αν μάθω θα σας ενημερώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Βoul,μας διαβάζει και ο Ρούλης;
    Περιμένω απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Και ΄γω μίλησα με τη μητέρα ,στην Χώρα δε ξέρουν τίποτα .
    Γειά σου , Γαρουφαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γειά σου Τζιβαέρι. Προχθές συνταξίδευα με τη μαμά σου για Άνδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φανατικά μας διαβάζει ο Ρούλης, οπως τόσοι άλλοι που ζουν στην Αμερική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημερα,
    BOUL-BOUL, σιγά με τα καπάκια, κάνουν θόρυβο...
    ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΑΚΙ, ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ευχαριστώ boul.
    Ρούλη πολλά πολλά φιλιά από μένα.
    Πολλά πολλά φιλιά (από τη μαμά μου )και τα πιό πολλά είναι για τη Πόπη,και να της τα δώσεις οπωσδήποτε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλώς το Κουπεπεδάκιμας!
    Που είσαι μικρούλι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΡΟΥΛΗ.. σου στελνω και εγω ενα σκαστο φιλι στο μαγουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. βρηκα ενα πολυ ωραιο ποιημα του Α.ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΥ, θα σας το γράψω μόλις μπορέσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καψοράχη πλάκα κάνω , μη παρεξηγηθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γειά σου κόρη Χρυσάνθης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή