Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Το καλοκαίρι είναι εδώ!


Χρόνια πολλά Κορίνα! Ότι επιθυμείς. Ο Φάτσας είναι πολύ τρυφερός σκύλος, είδες τι σκάρωσε; χε, χε. (Κορίνα βγάλε παιδί μου τα μπουχάρα, θ' ανάψει το σκυλί) Φιλιά στα μούτρα!
-
Ναι! Το καλοκαίρι του 2009 μόλις ξεκίνησε! Η ζωή είναι ωραία!-
-
Καλό μήνα σε όλους! Σήμερα ξεκινά το Φεστιβάλ Αθηνών. Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να πάω απόψε, αλλά την Τετάρτη δεν χάνω με τίποτα το Αφιέρωμα στον Γιάννη Ρίτσο / Μονόλογοι. Δείτε εδώ το πρόγραμμα. Είναι πολύ ενδιαφέρον. Θα τα ξαναπούμε...

81 σχόλια:

  1. KORIIIINA KSYPNA,SHMERA OPOS VLEPO EXEIS TA GENETHLIA SOU,PREPI NA SHKOTHEIS,NA FTIAKSEIS FAGHTA,GLYKA,THA ERTHOME OOOOLOI NA SE XERETISOME,EGO THELO SOKOLATINA,ETSI? ANTE ANTE KSYPNA DEN THA TA PROFTHASEIS OLA!!!!!!LIPON,SOU EYXOMAI NA TA EKATOSTISEIS,PANTA XAPOYMENH KAI EYTIXISMENH,FATSA NA XERESAI TIN MANOULA SOU,KAI NA TIN PROSEXEIS O.K?????. TIN KALHMERA MOU SE OOOOLO TO BLOG,KALH EYDOMADA,KALO MHNA SE OLOUS, KAI SE EMAS KALO MAS KSYMEROMA!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΤΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    να σε χαιρομαστε, να εισαι καλα και να μας κουραρεις, να εισαι γερη και να τραβας τα βαριουχα σε οποιον "τα εχει αναγκη" και απο κοντα και εμεις,αδελφες,φιλες,ολες αγαπημενες και μαζι!
    Φιλια στα ομορφα μαγουλια
    η αδελφοκαψοραχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΦΙΛΟΥΣ,ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ!
    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΎΜΠΤΩΣΗ.
    ΦΑΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΙΔΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!!
    ΦΤΟΥ-ΦΤΟΥ ΜΗ ΣΕ ΜΑΤΙΑΣΩ,ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΕ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα,καλη εβδομαδα και καλο μηνα σε ολους.
    Korina χρονια πολλα και ευτυχισμενα.
    Φατσα να την χαιρεσαι και τωρα που σε ειδα καταλαβα οτι το ονομα σου ταιριαζει "γαντι"!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, Καλό μήνα, καλή εβδομάδα σε όλους. Κορίνα να τα εκατοστήσεις, να σε χαίρονται οι δικοί σου. Θέλομε καλό κέρασμα, ξέρεις εσύ από γλυκά. Καλά ο φάτσας είναι φοβερός, πολύ γλύκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕ ...
    ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΦΕΡΕ Η 1η ΙΟΥΝΗ ΕΚΕΙΝΟΥ ... ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ... ΕΜΕΝΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΛΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Ο ΦΑΤΣΑΣ ... ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΛΟΙΦΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ ΕΤΟΙΜΑΣΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΤΟΥΡΤΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ...
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΑΚΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ...
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ{ΒΛΕΠΕ ΦΑΤΣΑ}ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ{ΚΑΛΑ,ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ}ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμμμ,ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥΡΤΑ!!!!
    ΠΑΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΡΤΑ ΣΕ ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΥΡΤΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΔΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΓΛΥΚΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΦΑΤΣΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κουπεπέ+σκυλάκι καλό.1 Ιουνίου 2009 στις 11:46 π.μ.

    happy birthday to youuuu...
    HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU...
    H-A-P-P-Y...B-I-R-T-H-D-A-Y
    Korinaaaaaa
    hApPy-BiRtHdAy-To...
    ...Y..O..U..!!!!!!!!!

    ΓΟΥΦ-ΓΟΥΦ!

    Χρόνια πολλάαααα
    για τα γενέθλιάααα σουυυυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΑΤΣΑ, ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!
    ...και να ξεχάσεις τα γλυκά, εσύ, σκυλί-πράμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑαααα!
    καλό καλοκαίριιιιι!!!!!
    boul-boul, ΤΕΛΕΙΟ οπτικοακουστικό ξεκίνημα της εβδομάδας.
    ΩΡΑΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ, ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΕΩΣ ΚΑΤΩ...
    ΑΝΤΕ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΞΙΩΘΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ, φιλιααααά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αφεντικό επιτέλους έβαλες και τη δικιά μας γειτονιά στη σελίδα. Να βλέπομε τα σπίτια μας. Πότε φέρνεις τη θεία στην Άνδρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα σε όλους-ες
    Γαρουφαλια πρώτα ο Θεός το Σάββατο πρωί.
    Ωραία η γειτονιά μας, αλλά δεν φαίνεται καλά η θεία Ελένη. Θα βγάλω καλύτερη φωτογραφία το 3ημερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά Κορινάκι.
    Να τα χιλιάσεις και ότι επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΝΑΙ,ΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΥΛΗ ΜΟΥ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ,ΧΕΧΕΧΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημερα,καλο μηνα και καλη βδομαδα!!χρονια πολλα κορινα και ευτυχισμενα,ο φατσας ειναι απιθανος.για βγαλε στη σαλα το παγωτο νιρβανα για κερασμα??εγω την εχω καταβρει με τα μικρα σαντουιτσακια της δελτα!!!!!!κουτρουλο το παγωτο εχει θερμιδες??μπα,δεν νομιζω,δεν πιστευω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ALLODAPH ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΜΕΖΕΔΕΣ ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΠΙΑΣΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αααααααααααααα!!!αααααααααααα!!!
    δεν θελω διαιτης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΑ ΜΗ ΚΛΑΙΣ ΑΔΕΛΦΗ ΕΧΕΙ ΑΠ'ΟΛΑ ΜΠΡΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΒΡΕ ΤΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!!!
    ΤΙ ΓΛΥΚΑ ΤΙ ΦΑΓΗΤΑ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΩ!!!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΣΙΜΠΉΣΩ ΚΑΤΙ ΤΙΣ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΨΑΧΝΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΦΑΣΙΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γιατρε...θελω κατι παχυντικο!!!!
    αισθανομαι τα κοτοπουλα μεσα μου να κακαριζουν και τα γιαουρτια απειλουν να με πνιξουν!
    για χαρη σου σημερα θα χτυπησω κατι παχυντικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οταν σε κερνάνε στις γιορτές δεν κάνει να στρέψεις τον άλλον. Τρως οτι σε κεράσουν. Ευχαριστούμε Κορίνα για το κέρασμα, και του χρόνου στη Φωφώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΠΕΣ ΤΑ ... ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΑΔΕΛΦΗ ΠΑΡΕ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΦΑΓΗΤΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΦΩΦΩ ΘΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΜΑΖΙ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γαρουφαλια γιατι με μαλωνεις?????
    ε??????
    αντε με πηρε το παραπονο! ισα-ισα εγω θα ετρωγα και παχυντικα για τον γιατρο!
    γιατρε! με μαλωνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΛΑ ΑΔΕΛΦΗ ΜΗ ΚΛΑΙΣ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΜΑΛΩΝΕΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΒΡΕ ... ΦΑΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οχι Καψοράχη μου δεν σε μαλώνω, μην κλαίς μεσημεριάτικα, έχει και ζέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΝΑΙ ΒΡΕ ΚΛΑΜΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΛΑΤΕ ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΤΟΥΡΤΙΤΣΑ ΕΛΑΦΡΙΑ ΜΕ ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΙ ΑΥΓΟΚΑΛΑΜΑΡΑ ΕΧΩΩΩ ΛΕΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πάω να φάω το φαί μου και θα έρθω το απόγευμα για τον καφέ και τα αυγοκαλάμαρα. Κράτησέ μου 2, μην τα φάτε όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. yiasas livadiani parea

    korina xronia pola na se xerete o fatias. fatia na mas tin filisis.kai tou xronou opos lene sti fofos.

    koutroulo na xerese ton yiosou den sas diavasa kaboses meres kai mis edo kaname graduation party yia tin mikrimou kory tora paoi yia college na eiste oli kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ .ΚΟΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΡΧΙΣΤΕ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Xρόνια Πολλά για τη γιορτή σου Χρόνια Πολλά η μοίρα πάντα να σου γελά και η τύχη να σε χαϊδεύει!

    όχι όχι δεν το έγραψα εγώ το τραγουδάκι με πρόλαβε άλλος
    φιλενάδα να είσαι καλά
    να είσαι ευτυχισμένη
    να είσαι τυχερή
    και ότι επιθυμείς να έρθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΒΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΣΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ Η ΙΔΙΑ.ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ,ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΛΟΣΥΝΗ,ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΧΩΡΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ(ΟΣΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΒΡΕ!!!)ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΣΤΑΤΗ,ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΕΜΕΝΑ ΣΤΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΒΑΘΙΑ ΜΟΥ ΓΕΡΑΜΑΤΑ;;;;;; XI! XI! ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΠΑΡΤΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ...ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. που πηγατε ολοι?
    στο παρτυ ειστε? ερχομαι και εγω! ετοιμαστε μου ενα πιατο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ουφ ουφ βαρυστομάχιασα με τόσα γλυκά και είπα να πιώ μια σουρωτή να σας κεράσω και εσάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΣΩΝ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟΓΛΥΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΕ ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΒΡΕ ΦΛΩ ΣΗΜΕΡΑ ? ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΖΙΝΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. γιατρε! γιατι δινεις παντελονι στην Φλω? χι χι!
    εγω θελω ενα μπλουζακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΑΔΕΛΦΗ Α ΡΕ ΠΕΛΟΠΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. γλυκάκια τζινάκια μπλουζάκια.....
    αλλά χειροπιαστό τίποτα!
    κατάλαβες καψοράχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ευχαριστω γιατρε μου!
    μη μου θυμιζεις τον Πελοπα!! συγκινουμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΤΑ ΨΑΧΝΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φλω δεν μιλω γιατι προσφατα μου εκανε εικονικη αυξηση....και καταλαβες περιμενω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΝΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΕΛΟΠΑΣ ΜΑΣ ΞΕΣΗΚΩΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΣΤΑ ΚΡΥΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ ...
    ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΦΛΩ ΤΑ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. πλακα -πλακα αντε να δω ποτε θα βρεθουμε....
    "το Σαββατο μπορεις?? οχι οχι!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΠΡΑΒΟ ΑΔΕΛΦΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΥΞΗΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ποσο μεγαλη γιατρε? σαν την Πελλοπονησο?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΟ Σ/Κ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΔΕΛΦΗ ? ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΓΑΜΟΒΑΦΤΙΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΣΠΙΤΙ ΕΤΟΙΜΑΣΑ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΑΖΟΥΣΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΕΡΑΣΕ ΤΟΣΑ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. το ΣΒΚ παμε στο αδελφι του γοητα στη Συκια και ερχομαστε το απογιομα της Κυριακης για να ριξουμε ψηφαλακι!
    γι αυτο σου λεω...μαλλον παμε για το αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. κουτρουλοκαζανακι! welcome!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Α ΚΑΛΑ ΑΔΕΛΦΗ ΟΨΟΜΕΘΑ ...
    ΒΡΕ ΗΡΘΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Φλω! αποκοιμηθηκες παιδι μου απανω στο λαπτοπι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΝΤΕ ΒΙΒΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΗΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΕ ΒΑΡΕΣΕΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. βρε παιδάκι μου μέρα που βρήκες να δώσεις άδεια στη φιλιπινέζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΡΕΣΕΙ ΘΑ ΤΟΥ ΑΣΤΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΦΛΩ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ ΟΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΝΤΕ ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ ΒΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. καψοράχη μόνο φακίρης κοιμάται εκεί που έχω το λαπτόπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. κοριτσια σας αφηνω! ο γοητας θελει παρεα! βλεπει αηδιες στην τηλεοραση(πολιτικοκουβεντες) και λαλησε!
    καληνυχτα και ονειρα γλυκα!

    Κορινακι να εισαι παντα γερη και ευτυχισμενη!

    η αδελφοκαψοραχη που σε αγαπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΟΥ εχεις ρε Φλω το λαπτοπι?


    φιλια στα μουτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΕΒΙΒΑ ΚΟΡΙΝΑΚΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ,ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΑΣ.
    ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΤΩΜΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΣΤΟ ΤΑΒΑΝΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ναι όπουνάναι περιμένω και τον ταρζάν να έρθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ,ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΤΕ ΟΛΑ?
    ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ?
    ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΒΡΟΧΗ,ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ Ο ΙΟΥΝΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΡΟΧΕΡΟΣ,ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΕΔΩ ΨΙΛΟΡΙΧΝΕΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. μου την δινουν οι βροχεροι Ιουνιδες! ψυχοπλακωση εχω !
    θελω το καλοκαιρι μου πισω!


    καλημερα κοριτσακια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΛΦΗ ΕΦΕΡΑ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΚΑΙ ΕΓΩ ΨΥΧΟΠΛΑΚΩΣΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩ!!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!
    ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΚΑΛΑ?ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕ ΚΑΘΟΛΟΥ...ΑΧ!ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. καλημερα κοριτσια.ουφ εσκασα χθες απο τα μεζεδακια και τα γλικα της Κορινας.σημερα εχουμε σινεφια,μουνταμαρα,και ποτε ποτε μας φερνει και εναν αερα.ομως το σ/κ θα παω για μπανιο!!!το πρωτο μου φυσικα.κουτρουλο τα Ψαχνα ειναι στην Χαλκιδα??πως πηγε η φασινα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Κορίνα,

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.
    Πάντα με χαμόγελο αισιοδοξία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή